quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Misschien als je op je knieën gaat of zoquote:
Toch niet zo'n dekentje met van die armpjes erin toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:36 schreef Eigenmijsje het volgende:
Lig hier lekker op de bank en kan gelijk al niet meer stoppen met gapen. Alleen het dekentje mist nog
Zo gebruik ik mijn badjas wel eensquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch niet zo'n dekentje met van die armpjes erin toch?
Oh gosh, die lame dingen. Mijn ma vind ze fijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch niet zo'n dekentje met van die armpjes erin toch?
Dat is jouw werk!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien als je op je knieën gaat of zo
Om te smeken, that is!
Pfew, ik schrok al even.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:42 schreef Eigenmijsje het volgende:
Idd een Snuggie, maar daar wil ik nog niet dood in gevonden worden
Dat laat ik aan Bruno Mars overquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
fuck.. zet ik een lekker nummer op, en zodra ie begint te spelen 'ohja, crematie van opa werd ie ook gedraaid' *bam, traantjes*
ze hadden die muziek eerst met mij moeten overleggen
quote:
Ja, dus waar wacht je nog op?quote:
Tijden veranderen.quote:
tofquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:39 schreef L-E het volgende:
Artic: het ging heel erg goed! Afwachten tot 24 juni.
Ik ben geen sloofje. Ik wil best koffie halen als het lief gevraagd wordtquote:
Mmmmm....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen sloofje. Ik wil best koffie halen als het lief gevraagd wordt
Ik niet. Ik wil wel dat mn Jelly klaar is, maar volgens mij nog niet lang genoeg in de koelkast gestaan.. En ik moet nog een Kaasje rollenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen sloofje. Ik wil best koffie halen als het lief gevraagd wordt
Ze houdt van mequote:
Ik wil dat m'n pakketje eindelijk eens bezorg wordt. Ik ga een klacht indienen andersquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil wel dat mn Jelly klaar is, maar volgens mij nog niet lang genoeg in de koelkast gestaan.. En ik moet nog een Kaasje rollen
Wil je helpen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:24 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Daar ga je je handen vol aan hebben
Sue themquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil dat m'n pakketje eindelijk eens bezorg wordt. Ik ga een klacht indienen anders
Vandaag gaat dat sowieso niet meer gebeuren denk ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil dat m'n pakketje eindelijk eens bezorg wordt. Ik ga een klacht indienen anders
Nee. Maar hij had vandaag wel moeten komen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vandaag gaat dat sowieso niet meer gebeuren denk ik
Als hij er morgen nog niet is, ga ik er zeker een mail achteraan sturen. Je moest eens te laat met betalen zijn, zeg.quote:
Nee dank je, zal ze niet van je afpakkenquote:
misschien morgenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar hij had vandaag wel moeten komen.
Wat zit er in het pakketje?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of ik ga er gewoon met jou vandoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:56 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Nee dank je, zal ze niet van je afpakken
Dan kan je toch gewoon seks hebben?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
iemand hier trouwens al wel eens die sponsjes uitgeprobeerd die je als je lek bent in je fluit moet proppen? Ik zag ze vorige keer staan en ben eigenlijk kei nieuwsgierig
volgens die verpakking dus wel.. maar k ben dan bang dat ie het op de piemel 'stempelt'quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon seks hebben?
Ja, ik denk het wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien morgen
en anders toch maar eens zelf de Christine le Duc of Eroworld inlopen
Het lijkt mij helemaal niksquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
iemand hier trouwens al wel eens die sponsjes uitgeprobeerd die je als je lek bent in je fluit moet proppen? Ik zag ze vorige keer staan en ben eigenlijk kei nieuwsgierig
Nee nog niet. Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig. Is dat eigenlijk voor eenmalig gebruik of hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja maar.. ik vraag me af of je die niet kwijtraakt als ie downunder 'aangestampt' wordtquote:
volgens mij wel 1malig gebruik.. weet t niet zeker maar lijkt me wel..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig. Is dat eigenlijk voor eenmalig gebruik of hoe werkt dat?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgens die verpakking dus wel.. maar k ben dan bang dat ie het op de piemel 'stempelt'![]()
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja maar.. ik vraag me af of je die niet kwijtraakt als ie downunder 'aangestampt' wordt
Wij van Duyvisquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgens die verpakking dus wel.. maar k ben dan bang dat ie het op de piemel 'stempelt'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |