Uit volle borst?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar die onderste kan wel zingen
Daar ga je je handen vol aan hebbenquote:
Ik onderschatte je ziekheid, sorryquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zette het nog in een spoilertje
En ze heeft waarschijnlijk meer geld dan ons allen bij elkaarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar die onderste kan wel zingen
jup, kijk dat laatste youtubeliedje maarquote:
het was ook maar een waarderend zoentje.. ik verwacht ook niet dat je dan meteen zo smelt dat je direct jezelf opoffert hoor..quote:
ik draag dan ook niet zoveel bijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ze heeft waarschijnlijk meer geld dan ons allen bij elkaar
nooit doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik onderschatte je ziekheid, sorry
Dat weet ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:25 schreef clevy het volgende:
[..]
het was ook maar een waarderend zoentje.. ik verwacht ook niet dat je dan meteen zo smelt dat je direct jezelf opoffert hoor..
meestal wel.. maar soms is het mysterie een beetje hoopgevend.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ikMaar duidelijkheid is toch wat mannen willen?
Ja wat is het nou? Duidelijkheid of mysterie?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:27 schreef clevy het volgende:
[..]
meestal wel.. maar soms is het mysterie een beetje hoopgevend.
anders ik wel meisje..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja wat is het nou? Duidelijkheid of mysterie?
Ik ben in de war.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:31 schreef clevy het volgende:
[..]
anders ik wel meisje..
mij gaat slapen..
Duidelijkheid natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja wat is het nou? Duidelijkheid of mysterie?
Ik ben in de war.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |