oh, die heb ik gisteren gedownload wegens...geen idee wat ik er van moet verwachtenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan ben ik er ook 1
dit keer is de schade maar 1 CD overigens (Eddie Vedder - Ukele Songs)
Ik wil een cornettoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil ook zo'n beer als in de Cornetto reclame
*stopt met scheren*quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
Als je dan ook zo zacht en fluffy word, maak ik je de mijne!quote:
quote:
Ging jij niet zuipen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga lekker bankhangen en vroeg slapen
Ik mis:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:19 schreef Eigenmijsje het volgende:
Vanavond avondje alleen op de bank dvdtjes kijken, morgen uitsapen, squashen, 's avonds werken, zondag uitslapen en naar de film, maandag wat werk inhalen.
Wel.quote:
Welke nog meer?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ik ging ff de stad in voor 1 blu-ray...kom terug met 4 blu-ray's (Foo Fighters docu Back and Forth) en 3 CD's
Mn fles is er morgen ook nog welquote:
Ja, hier.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik mis:
Met de eerste zonnenstralen de liefde bedrijven?
Moet ik eerst een gewillig slachtoffer vindenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik mis:
Met de eerste zonnenstralen de liefde bedrijven?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik doe met je mee.tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bedacht me net dat ik geen flubbersnoepjes in huis heb, dus ff snel Jelly maken
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:
Make up, leuke kleertjes, tieten vooruit, buik in, lekker lachen en vrijwel elke vrouw kan seks krijgen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:23 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Moet ik eerst een gewillig slachtoffer vinden
Vast wel. Maar met mijn post bedoelde ik niet de liefde bedrijven met haarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Make up, leuke kleertjes, tieten vooruit, buik in, lekker lachen en vrijwel elke vrouw kan seks krijgen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vast wel. Maar met mijn post bedoelde ik niet de liefde bedrijven met haar
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:25 schreef El_Matador het volgende:
Bovenstaande combiquote was een ongelukje, maar ik laat hem staan.
Welke dvd?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:19 schreef Eigenmijsje het volgende:
Vanavond avondje alleen op de bank dvdtjes kijken, morgen uitsapen, squashen, 's avonds werken, zondag uitslapen en naar de film, maandag wat werk inhalen.
Lekker. Ik heb M&Ms.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tof
ik bedacht me net dat ik geen flubbersnoepjes in huis heb, dus ff snel Jelly maken
Dat weet je bij jou nooit zeker he?quote:
Wat voor bank?quote:
De steelbox editie's van Inception, dark knight en batman begins...ff de verzameling steelboxen weer compleet makenquote:
True that.quote:
Naaaiiisss!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De steelbox editie's van Inception, dark knight en batman begins...ff de verzameling steelboxen weer compleet maken
CD:s
Pearl Jam - Ten (Legacy Edition), de re-issue van het eerste Queens of the Stone Age album en
The Black Keys - Brothers
Wat voor squashbal?quote:
Oeh die legacy edition heb ik pas gewonnenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De steelbox editie's van Inception, dark knight en batman begins...ff de verzameling steelboxen weer compleet maken
CD:s
Pearl Jam - Ten (Legacy Edition), de re-issue van het eerste Queens of the Stone Age album en
The Black Keys - Brothers
Soms is het heel zwaar om vrouw te zijn :pquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Make up, leuke kleertjes, tieten vooruit, buik in, lekker lachen en vrijwel elke vrouw kan seks krijgen.
ik moet de collectors editie nog hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh die legacy edition heb ik pas gewonnen
koekjes, chips, tijgernootjes en jelly danquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik moet de collectors editie nog hebben
Hoe groot zijn jouw tetten dan wel niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:28 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Soms is het heel zwaar om vrouw te zijn :p
Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:28 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Grey's Anatomy!quote:
ach stel je niet aan.. keer lachen is al genoeg om wat gedaan te krijgenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:28 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Je hebt de complete set ervan?quote:
niet eens...de meeste vrouwen hoeven helemaal geen moeite te doen...maar wat voor kerels krijgen ze dan achter zich aanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:29 schreef clevy het volgende:
[..]
ach stel je niet aan.. keer lachen is al genoeg om wat gedaan te krijgen
amaretto vind ik dan weer echt heul smerigquote:
* clevy biedt zich aanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet eens...de meeste vrouwen hoeven helemaal geen moeite te doen...maar wat voor kerels krijgen ze dan achter zich aan
dezequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je hebt de complete set ervan?
100 euro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Goede vraag...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe groot zijn jouw tetten dan wel niet?
Ja, iedereen, behalve ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
amaretto vind ik dan weer echt heul smerig
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dezeja dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb ooit de vinyl set laten staan vanwege geen vinyl deck![]()
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |