kzou bijna denken dat hij daar een andere vloeistof wilde deponeren.. maar ik zal m'n mond maar houdenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tof. als bedankje laat ik wel een stier op mn bil inkten
Mag ik ook komen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vol Fun, Freedom and Fantasy uiteraard
Kloon mag m dan uiteraard behandelen met betadinezalf tot ie is genezenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:11 schreef clevy het volgende:
[..]
kzou bijna denken dat hij daar een andere vloeistof wilde deponeren.. maar ik zal m'n mond maar houden
gruss dich fraulein, wie gehts?quote:
In een aparte ruimte, met 5 geselecteerde bitches voor je, ok?quote:
noch immer sehr mude, weiterhehn gehts gut..quote:
Maakt toch niet uitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:16 schreef clevy het volgende:
[..]
noch immer sehr mude, weiterhehn gehts gut..
of zo iets.. pff.. duits spreken lukt nog een beetje maar schrijven gaat steevast de poeier in
Kijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In een aparte ruimte, met 5 geselecteerde bitches voor je, ok?
nee. goed.. als de boodschap maar over komt he..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt toch niet uitSchrijven is ook niet mijn sterkste kant
!
Ja, ik maak 't ook niet laat. Straks nog even wat te snaaien pakken. Morgen weer op 't asiel werkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:17 schreef clevy het volgende:
[..]
nee. goed.. als de boodschap maar over komt he..
ach.. dalijk lekker vroeg gaan snurken..
dat klinkt nuttiger dan grote schoonmaakquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik maak 't ook niet laat. Straks nog even wat te snaaien pakken. Morgen weer op 't asiel werken
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In een aparte ruimte, met 5 geselecteerde bitches voor je, ok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.????
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ligt eraan. Grote schoonmaak is ook goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:19 schreef clevy het volgende:
[..]
dat klinkt nuttiger dan grote schoonmaaknou ja.. meer eer van je werk
tja.. tis meer dat het moet dan dat ik het zo graag wil..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan. Grote schoonmaak is ook goed
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+Genoeg om van te houden iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.????
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Aan de grote schoonmaak dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:21 schreef clevy het volgende:
[..]
tja.. tis meer dat het moet dan dat ik het zo graag wil..
zondag komt (een week te vroeg) al verjaardagsvisite.. het is me m'n eer te na als het beneden dan niet netjes is.. en liefst terras+tuinmeubilair ook
ja chef!quote:
maar die onderste kan wel zingenquote:
ik zette het nog in een spoilertjequote:
Uit volle borst?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar die onderste kan wel zingen
Daar ga je je handen vol aan hebbenquote:
Ik onderschatte je ziekheid, sorryquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zette het nog in een spoilertje
En ze heeft waarschijnlijk meer geld dan ons allen bij elkaarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar die onderste kan wel zingen
jup, kijk dat laatste youtubeliedje maarquote:
het was ook maar een waarderend zoentje.. ik verwacht ook niet dat je dan meteen zo smelt dat je direct jezelf opoffert hoor..quote:
ik draag dan ook niet zoveel bijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ze heeft waarschijnlijk meer geld dan ons allen bij elkaar
nooit doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik onderschatte je ziekheid, sorry
Dat weet ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:25 schreef clevy het volgende:
[..]
het was ook maar een waarderend zoentje.. ik verwacht ook niet dat je dan meteen zo smelt dat je direct jezelf opoffert hoor..
meestal wel.. maar soms is het mysterie een beetje hoopgevend.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ikMaar duidelijkheid is toch wat mannen willen?
Ja wat is het nou? Duidelijkheid of mysterie?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:27 schreef clevy het volgende:
[..]
meestal wel.. maar soms is het mysterie een beetje hoopgevend.
anders ik wel meisje..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja wat is het nou? Duidelijkheid of mysterie?
Ik ben in de war.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:31 schreef clevy het volgende:
[..]
anders ik wel meisje..
mij gaat slapen..
Duidelijkheid natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja wat is het nou? Duidelijkheid of mysterie?
Ik ben in de war.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |