en de warmte vind ik ook wel lekker van een echte piemelquote:
Ja, dat is ook zo. Niks kan tegen een echte piemel opquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en de warmte vind ik ook wel lekker van een echte piemel
En de reactie als je er iets mee doet (zowel van de piemel zelf als de persoon die eraan vast zit)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en de warmte vind ik ook wel lekker van een echte piemel
ligt eraan wat voor een piemel het is. Sommige piemels zijn het niet waard om piemel genoemd te wordenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Niks kan tegen een echte piemel op
Zeg dames, ik sta al een tijd droog, dan zijn dit soort gesprekken niet leukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
En de reactie als je er iets mee doet (zowel van de piemel zelf als de persoon die eraan vast zit)
iddquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
En de reactie als je er iets mee doet (zowel van de piemel zelf als de persoon die eraan vast zit)
We gaan in deze uit van een goede, gezonde piemelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor een piemel het is. Sommige piemels zijn het niet waard om piemel genoemd te worden
met een goede kracht erachterquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
We gaan in deze uit van een goede, gezonde piemel
niet zo zeuren, ik sta ook al een week droogquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg dames, ik sta al een tijd droog, dan zijn dit soort gesprekken niet leuk
En waar moet die allemaal aan voldoen? De man die er aan vastzit daargelatenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
We gaan in deze uit van een goede, gezonde piemel
Ik al een paar wekenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet zo zeuren, ik sta ook al een week droog
goede lengte, goede dikte, geschoren en een mooie kop eropquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En waar moet die allemaal aan voldoen? De man die er aan vastzit daargelaten
Lengte vind ik niet zo belangrijk. Dikte wel. Rest, eensquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goede lengte, goede dikte, geschoren en een mooie kop erop
Slechts een week ja! Bij mij is het al even langer geledenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet zo zeuren, ik sta ook al een week droog
Dat ga ik niet reddenquote:
Wijfquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg dames, ik sta al een tijd droog, dan zijn dit soort gesprekken niet leuk
ja, maar een pikkie van 5cm ben jij ook niet gelukkig meequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lengte vind ik niet zo belangrijk. Dikte wel. Rest, eens
ach, dan moet je er wat aan doen. Het is vrijdagavond en jij zit op fok. Geen seks voor jou vanavond dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Slechts een week ja! Bij mij is het al even langer geleden
Nee, dat is waar. Maar ik zei dan ook niet zo belangrijk, niet onbelangrijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar een pikkie van 5cm ben jij ook niet gelukkig mee
Ik een paar maandenquote:
daarom zei ik ook goede lengte en niet 'minimaal 23 cm'quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Maar ik zei dan ook niet zo belangrijk, niet onbelangrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |