Sja, niks mis met baarmoedertikken, maar wel als zo'n ding erin zit lijkt mequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee![]()
Wat als de peners van meneer zo lang is dat ie 'm je baarmoeder in druktDa's kut
Die zakken toch wel weer? Net als dat je een tampon niet kunt kwijt raken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja maar.. ik vraag me af of je die niet kwijtraakt als ie downunder 'aangestampt' wordt
ja, maar daar heb ik geen seks meequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:02 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Die zakken toch wel weer? Net als dat je een tampon niet kunt kwijt raken.
Het lijkt mij een vreemd ideequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, niks mis met baarmoedertikken, maar wel als zo'n ding erin zit lijkt me
Haha waarom test je het niet gewoon? Kun je daarna mooi verslag komen doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar daar heb ik geen seks mee
dat krijg je nooit meer uit je hoofdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het lijkt mij een vreemd ideeVooral ook om het stempelen wat jij zei
Nee, kloptquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat krijg je nooit meer uit je hoofd
omdat ik hier als enigste (denk ik) de pleisterpil al aan het uitproberen ben, en ik niet de lul hoef te zijn met alles uit te proberenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Haha waarom test je het niet gewoon? Kun je daarna mooi verslag komen doen
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, kloptIedere keer als ik dat ding tegen kom, ga ik denken aan wat jij zei
Ik zorg sowieso dat ik bij ze uit de buurt blijf. Niet alleen om hoe ze eruit zien. Voor mij geen seks oid met vrouwen.quote:
Jij voelt je niet geroepen omdat te testen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Haha waarom test je het niet gewoon? Kun je daarna mooi verslag komen doen
niks mis mee, alleen die piemel blijf je missenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:04 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ik zorg sowieso dat ik bij ze uit de buurt blijf. Niet alleen om hoe ze eruit zien. Voor mij geen seks oid met vrouwen.
En bevalt het? Ik heb die dingen ook niet nodigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik hier als enigste (denk ik) de pleisterpil al aan het uitproberen ben, en ik niet de lul hoef te zijn met alles uit te proberen
truequote:
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:04 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ik zorg sowieso dat ik bij ze uit de buurt blijf. Niet alleen om hoe ze eruit zien. Voor mij geen seks oid met vrouwen.
Daarom juistquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks mis mee, alleen die piemel blijf je missen
Daarom hebben ze strap-on's uitgevondenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks mis mee, alleen die piemel blijf je missen
och jawel, stuk beter dan de gewone pil, die vergat ik altijd.. en stel dat ik nu kots of diarree heb, dan maakt het nog geen drol uitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
En bevalt het? Ik heb die dingen ook niet nodig
Jawel, het ontbreken van een piemel en die twee kiwi's eronderquote:
ja, maar die buigen niet zo mee als echte piemelsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom hebben ze strap-on's uitgevonden
Fair point.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar die buigen niet zo mee als echte piemels
En er zit geen leven inquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar die buigen niet zo mee als echte piemels
daar heb je een punt jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Jawel, het ontbreken van een piemel en die twee kiwi's eronder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |