er zijn vrouwen die er op in gaan...echt waarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]doe niet zo wanhopig, misschien heb je dan meer succes
dan ken je mij nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks voor jou om op zoiets te reageren. Ben je er in het verleden zelf ingetrapt?
ik ga niet naar technoquote:
Stiekem baal ik gewoon dat je bij mij nooit reageert op vunzige verzoeken...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan ken je mij nietis wel iets voor mij om zo te reageren hoor
Goedzo. Anders hebben we niet genoeg bier.quote:
jij bent getrouwdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem baal ik gewoon dat je bij mij nooit reageert op vunzige verzoeken...
Dat is mijn zaak, niet de jouwe.quote:
is dat je nieuwe?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Maar jij bent dan ook geen dame.
Dat impliceert dat ik dingen zou doen die niet door de beugel kunnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ik heb een -huh- geweten -huh
Het scheelt maar 13 jaar, dus het valt best mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:43 schreef ArTiC het volgende:
is dat je nieuwe?
hoeveel jaar jonger is ze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker ding
[ Bericht 20% gewijzigd door El_Matador op 10-06-2011 22:52:19 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
http://www.telegraaf.nl/b(...)na_aanval_aap__.htmlquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hoeft je vriendin hier niet te spammen hoor
Is de werkelijkheid te zwaar voor je?quote:
nog ff en je date de vriendinnen van je dochterquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Het scheelt maar 13 jaar, dus het valt best mee.![]()
![]()
![]()
Nee, je bent gewoon niet leuk/grappig etc...in een spoiler ben je beter te negeren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is de werkelijkheid te zwaar voor je?
Artic heeft een kwade dronk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon niet leuk/grappig etc...in een spoiler ben je beter te negeren.
altijd als ik sinaasappelsap drinkquote:
Nee hoor, ik moet niksquote:
Wat doende gij voor werk dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat ik nu doe, hoeft dit weekend niet
Kan je je daar gewoon voor opgeven?quote:
Woei! Das een oudje!quote:
Soort van ervaring enzo schijnt wel handig te zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan je je daar gewoon voor opgeven?
I'm bored namelijk.... zit nog steeds werkloos thuis
maat van me heeft m net laten horen, nadat ie er eerst 3 weken over na heeft gedachtquote:
quote:
staat er niet boven, sorry cllekequote:
Damn! Onder welke stenen hebben jullie gelegen dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:00 schreef dawg het volgende:
[..]
maat van me heeft m net laten horen, nadat ie er eerst 3 weken over na heeft gedacht
en damnnnn wat een vet nummer![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort van ervaring enzo schijnt wel handig te zijn.
Inderdaad, is al een jaar of 5 m'n lievelingsbandquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Damn! Onder welke stenen hebben jullie gelegen dan?
Jammer dat ze maar 2 goede albums hebben....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, is al een jaar of 5 m'n lievelingsband
naast die steen van jouquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Damn! Onder welke stenen hebben jullie gelegen dan?
Die laatste was wat minder ja, maar de live cd is wel weer ergquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jammer dat ze maar 2 goede albums hebben....
Die laatste? Die middelste 2 zijn juist rukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die laatste was wat minder ja, maar de live cd is wel weer erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |