altijd als ik sinaasappelsap drinkquote:
Nee hoor, ik moet niksquote:
Wat doende gij voor werk dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat ik nu doe, hoeft dit weekend niet
Kan je je daar gewoon voor opgeven?quote:
Woei! Das een oudje!quote:
Soort van ervaring enzo schijnt wel handig te zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan je je daar gewoon voor opgeven?
I'm bored namelijk.... zit nog steeds werkloos thuis
maat van me heeft m net laten horen, nadat ie er eerst 3 weken over na heeft gedachtquote:
quote:
staat er niet boven, sorry cllekequote:
Damn! Onder welke stenen hebben jullie gelegen dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:00 schreef dawg het volgende:
[..]
maat van me heeft m net laten horen, nadat ie er eerst 3 weken over na heeft gedacht
en damnnnn wat een vet nummer![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort van ervaring enzo schijnt wel handig te zijn.
Inderdaad, is al een jaar of 5 m'n lievelingsbandquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Damn! Onder welke stenen hebben jullie gelegen dan?
Jammer dat ze maar 2 goede albums hebben....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, is al een jaar of 5 m'n lievelingsband
naast die steen van jouquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Damn! Onder welke stenen hebben jullie gelegen dan?
Die laatste was wat minder ja, maar de live cd is wel weer ergquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jammer dat ze maar 2 goede albums hebben....
Die laatste? Die middelste 2 zijn juist rukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die laatste was wat minder ja, maar de live cd is wel weer erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |