Sam's Townquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die laatste? Die middelste 2 zijn juist ruk
hoe kun je nou onder meer dan 1 steen liggen dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet onder een muziek steen gelegen hoor
Nou jij EN die vriend van je... ieder onder 1 steenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:18 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe kun je nou onder meer dan 1 steen liggen dan?
we hebben het hier niet over kiezeltjes he
ook als je niet stoned bentquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:21 schreef dawg het volgende:
ja keihard.
en wie heeft t nou over muziek als je stoned bent, om dan met de beatles aan te komen schijten?
er is 1 (uh nee 2, maar die andere heb ik al gepost) nummer voor als je stoned bent.
zo.
Portisheadquote:
True. Maar ja, liefde is aan mij niet besteed. Dus dan maar gewoon casual sexquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Een fles drank, een heerlijk muziekje op de achtergrond en diegene waar je van houdt tegen je aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:04 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En muziek, en drank... en en... onbezonnen liefde...
Houden van... houden van... De mooiste momenten waren toch altijd wel de momenten van verliefdheid en het net elkaar ontdekken... Het houden van is al corrupt geraakt door herkenning.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Een fles drank, een heerlijk muziekje op de achtergrond en diegene waar je van houdt tegen je aan.
Ik weet wel een methode om weer een avond volledig verliefd te worden op elkaar en ook elkaar helemaal opnieuw te ontdekken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:07 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Houden van... houden van... De mooiste momenten waren toch altijd wel de momenten van verliefdheid en het net elkaar ontdekken... Het houden van is al corrupt geraakt door herkenning.![]()
Volgens mij moet ik gaan pitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |