Sam's Townquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die laatste? Die middelste 2 zijn juist ruk
hoe kun je nou onder meer dan 1 steen liggen dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet onder een muziek steen gelegen hoor
Nou jij EN die vriend van je... ieder onder 1 steenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:18 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe kun je nou onder meer dan 1 steen liggen dan?
we hebben het hier niet over kiezeltjes he
ook als je niet stoned bentquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:21 schreef dawg het volgende:
ja keihard.
en wie heeft t nou over muziek als je stoned bent, om dan met de beatles aan te komen schijten?
er is 1 (uh nee 2, maar die andere heb ik al gepost) nummer voor als je stoned bent.
zo.
Portisheadquote:
True. Maar ja, liefde is aan mij niet besteed. Dus dan maar gewoon casual sexquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Een fles drank, een heerlijk muziekje op de achtergrond en diegene waar je van houdt tegen je aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:04 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En muziek, en drank... en en... onbezonnen liefde...
Houden van... houden van... De mooiste momenten waren toch altijd wel de momenten van verliefdheid en het net elkaar ontdekken... Het houden van is al corrupt geraakt door herkenning.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Een fles drank, een heerlijk muziekje op de achtergrond en diegene waar je van houdt tegen je aan.
Ik weet wel een methode om weer een avond volledig verliefd te worden op elkaar en ook elkaar helemaal opnieuw te ontdekken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:07 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Houden van... houden van... De mooiste momenten waren toch altijd wel de momenten van verliefdheid en het net elkaar ontdekken... Het houden van is al corrupt geraakt door herkenning.![]()
Volgens mij moet ik gaan pitten.
want zonnebrillenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:08 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Die zonnebril.Je mooie ogen, wat doe je?!
ik ben te knetter om dit te snappen denk ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:10 schreef Goddelijker het volgende:
Toepasselijk dat jullie 't over zonnebrillen hebben na mijn post.
*jaloers*quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben te knetter om dit te snappen denk ik
we leven nog steeds he.. met jou dan?quote:
je mag ook wel een hijsje hoor.. hij hangt al 4 minuten aan mn lip en bedenk me nu dat ik m eerst aan moet stekenquote:
Ik zal het even in plaatjes uitbeelden dan:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben te knetter om dit te snappen denk ik
Ik word een oude lul, met rimpels en al...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we leven nog steeds he.. met jou dan?
zover had ik dus niet teruggelezen.. en chemische drugs is erg jammer.. ik ga liever voor kaasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zal het even in plaatjes uitbeelden dan:
[ afbeelding ]
is
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Dus doe je op een:
[ afbeelding ]
maar dan moeten de rijpe mannen wel lekker zijn, misschien zit daar het probleem?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:14 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik word een oude lul, met rimpels en al...Maar ik heb gehoord dat vrouwen op rijpe mannen vallen, dus ik zit gebakken.
Je bent meer van het groene gras?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zover had ik dus niet teruggelezen.. en chemische drugs is erg jammer.. ik ga liever voor kaas
Nooit gedaan, daar ik of hyperventilerend in bed lag door foute pilletjes of ik knuffelde elke lelijke chick in mijn nabije omgeving.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zal het even in plaatjes uitbeelden dan:
[ afbeelding ]
is
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Dus doe je op een:
[ afbeelding ]
ja, want bruin gras is ondergeschetenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je bent meer van het groene gras?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dan moeten de rijpe mannen wel lekker zijn, misschien zit daar het probleem?
Vooral dat laatste komt me bekend voor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:15 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nooit gedaan, daar ik of hyperventilerend in bed lag door foute pilletjes of ik knuffelde elke lelijke chick in mijn nabije omgeving.
Bruine THC.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, want bruin gras is ondergescheten
je spiegel wel, die vertelde mij datquote:
In elk geval wist iedereen wat ik op had daardoor dus zonnebril was bullshit, dat... plus het ongelooflijke vermogen om elke kut bril te verliezen binnen 5 minuten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vooral dat laatste komt me bekend voor.
Je rookt te veel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je spiegel wel, die vertelde mij dat
Je kan beter geen zonnebril op doen, valt alleen maar op.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:17 schreef Aneurism het volgende:
[..]
In elk geval wist iedereen wat ik op had daardoor dus zonnebril was bullshit, dat... plus het ongelooflijke vermogen om elke kut bril te verliezen binnen 5 minuten.
quote:
dat doe ik ook nog wel zonder drugsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je kan beter geen zonnebril op doen, valt alleen maar op.
Of je sigaret verkeerd om in je mond doen en 10 sec proberen aan te steken en maar denken waarom hij niet aan gaat.
Ik weet heus wel waar ik over praat hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ] is goed..
[ afbeelding ] is smerige toei die niet voor gezonde mensen bedoeld is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |