Oh sorry. My bad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:00 schreef iBenny het volgende:
Het begint niet volgende week
In Augustus begint het pas. Volgende week hebben we Mamma Mia
Dan en Paay sowiesoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef iBenny het volgende:
Er is ook nog helemaal niet bekend wie er in de jury zitten
Dat denk ik niet. Gerard Joling en Nance presenteren toch programma's voor SBS 6? Of ik moet iets gemist hebben?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie zit er in de jury? Doen Joling & Nance 't weer?
Robert ten Brink toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:11 schreef iBenny het volgende:
Gordon, Patricia en Dan zitten weer in de jury. Wie het gaat presenteren is volgens mij nog niet bekend.
was vorig jaar al niet, jammer hoor, was een leuke ventquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:47 schreef iBenny het volgende:
Die Circusdirecteur zit niet meer in de jury...
Echt welquote:
Das al snel. Wel goed ff paar weekjes rust tussen de jachten inquote:
Dat laatste inderdaad ook, gelukkig was/is er Tour du Jour, maar dat mag op vrijdag even plaatsmaken voor HgT.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:54 schreef Lutte het volgende:
Ik ga ook kijken! Niet omdat ik het zo'n spetterend programma vind ofzo, maar ik heb drastische vrijdagavondafkickverschijnselen![]()
Jup, de Tour valt wel goed, hele dag iets op tv. Maar het gat waarin je valt op een rustdagquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad ook, gelukkig was/is er Tour du Jour, maar dat mag op vrijdag even plaatsmaken voor HgT.
Vermaakquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:29 schreef Toverheks het volgende:
Is allemaal door gestoken kaart, iemand die ik heeeeeel goed ken werd er voor benaderd en er werd gelijk bij gezegd, je komt iedergeval in de Finale, allemaal poppenkast en is toch een flutprogamma.
Oh alsjeblieft, anders komen er van die taferelen net als bij dat andere faalprogram van SBS.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het programma echt 3 keer niks, maar misschien dat ik inschakel voor de SC het Live-topic
Dat er niemand kijkt bedoel je?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft, anders komen er van die taferelen net als bij dat andere faalprogram van SBS.
Je vergeet Henk die op de enkel van Mien gaat fluitenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Ik ga kijkenik vind het wel leuk de goochelaars, de jongleurs, de strippers, de paaldansers en wat nog meer.
Ik vermoed dat we na zoveel een aantal lege Vrijdagavondendenden allemaal los gaanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat er in drie afleveringen nog geen topic vol isMaar dat ook
Ik mis het ook serieusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we na zoveel een aantal lege Vrijdagavondendenden allemaal los gaan
Als ik het maar niet verleerd benquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we na zoveel een aantal lege Vrijdagavondendenden allemaal los gaan
Dan trappen we je gewoon weer aan Lut!quote:
Hapje, drankje, kijken, tutskrienen en livetopicquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
Ik mis het ook, maar dan vooral het posten EN kijken, alleen kijken is niet leuk.
Precies, dat dusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
Ik mis het ook, maar dan vooral het posten EN kijken, alleen kijken is niet leuk.
haha echt he, ik heb dat ook!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:54 schreef Lutte het volgende:
Ik ga ook kijken! Niet omdat ik het zo'n spetterend programma vind ofzo, maar ik heb drastische vrijdagavondafkickverschijnselen![]()
Danquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:02 schreef Lutte het volgende:
Iedereen sopt hier maar op Dan! Ik snap het niet
Yupquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Wie presenteert het eigenlijk? Robert ten Brink weer?
Kloptquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is toch niet op SBS, maar op RTL?
Friday, friday, fun fun fun.
Goede vraag, geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:26 schreef rubje het volgende:
Wat is de winst voor iedereen die eraan meedoet behalve lol?
Gewoon voor de lol... ging vorige keren ook gewoon goedquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:26 schreef rubje het volgende:
Wat is de winst voor iedereen die eraan meedoet behalve lol?
Jammer dat het Buzzer pakket er nog niet is, dan hadden we kunnen toastenquote:
Ik schreef toastenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat het Buzzer pakket er nog niet is, dan hadden we kunnen toasten![]()
Ik had ze al eerdere gehaald... en ze zijn nog niet opquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat het Buzzer pakket er nog niet is, dan hadden we kunnen toasten![]()
Ohquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had ze al eerdere gehaald... en ze zijn nog niet op![]()
*lol*quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:54 schreef Lutte het volgende:
Ja maar ja maar ja maar.. Wie wil er nu niet kijken naar hamsters die geen kunstje kunnen of het misschien wel kunnen maar niet doen omdat ze podiumvrees hebben?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:10 schreef galtfactory het volgende:
[..]
*lol*
Volgens mij kun je ook gewoon proberen af te kicken door de televisie uit te laten en iets leukers te gaan doen.
Nee... niet op vrijdagquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:10 schreef galtfactory het volgende:
[..]
*lol*
Volgens mij kun je ook gewoon proberen af te kicken door de televisie uit te laten en iets leukers te gaan doen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Witte crispchocolade hier, en 2 soorten chips
moeilijk kiezen in de winkel
Hup, snel op de fiets, misschien redt je het nogquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
* roos85 wilt gezellig bij Pat op de bank zitten
Ik neem de rose mee, oke?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hup, snel op de fiets, misschien redt je het nog
oehoe witte crispchocoladequote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Witte crispchocolade hier, en 2 soorten chips
moeilijk kiezen in de winkel
hey Karina, sinds wanneer ben je mod?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:44 schreef Karina het volgende:
Hiervoor laat ik vanavond Tour du Jour schieten
Top gear opnemen... opgelostquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:03 schreef Skippy_ball het volgende:
Shiezz ik twijfel nog tussen HGT of Top Gear![]()
![]()
Sinds woensdag pasquote:
Tour Du Jourquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:03 schreef Skippy_ball het volgende:
Shiezz ik twijfel nog tussen HGT of Top Gear![]()
![]()
*stuurt tong richting 40+quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Sinds woensdag pasVan 40+, daar valt niet zoveel te modereren, die zijn allemaal heel braaf en netjes
Het enige dat ik jammer vind, is dat op vrijdag Johan Derksen komt en ik die dan ook mis.quote:
Zelfs DIE gedraagt zich daarquote:
Ohhh zeg dat wel jaquote:
Ik denk al, wat gaat ze verhuizen, maar naar de wijn en M&M'squote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:05 schreef Karina het volgende:
ik verhuis vast naar de woonkamer/laptop/wijn/M&M's)
naah.. Denk dat het zappen wordt.quote:
oh wat leuk! gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Sinds woensdag pasVan 40+, daar valt niet zoveel te modereren, die zijn allemaal heel braaf en netjes
Desktop uit, laptop aan en wijn ingeschonkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk al, wat gaat ze verhuizen, maar naar de wijn en M&M's
Sinds vorige seizoen is het verhuist van SBS naar RTLquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Was dat niet altijd bij SBS, of zeg ik nu iets doms.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Was dat niet altijd bij SBS, of zeg ik nu iets doms.
Heb je zo'n handtasformaatlaptoppie?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
Die nieuwe knopjes zitten wel een beetje in de weg op mijn kleine laptopscherm
Nee wel een normaal formaat, maar de monitor bij mijn desktop is 24 inch, daar zie je toch veel meer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je zo'n handtasformaatlaptoppie?
Heeeeeeeeeeeey, ik wilde je al bijna om laten roepenquote:
Ik hoorde al wat gerommel met de geluidsinstallatiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeey, ik wilde je al bijna om laten roepen
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde al wat gerommel met de geluidsinstallatie
Rochelle wie?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:24 schreef Guanabana het volgende:
Al m'n oude X-factor vrinden![]()
Ik heb het om eerlijk te zijn geen moment gemist
Heb dat nummer van Rochelle ook maar een keer gehoord, maar ik luister dan ook bijna nooit naar de radio.
Volgens mij zie ik je nooit bij Popstars of X-Factor, dus verbaasd dat je dit wel kijkt. Dat nummer van Rochelle ken ik helemaal niet.quote:
dus dat, ik heb precies hetzelfde gevoelquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:22 schreef Skippy_ball het volgende:
Opzich vind ik het beter dat het nu een RTL progamma is. Kan er niets aan doen maar SBS6 vind ik altijd zo'n .................
Oh, is me niet opgevallen danquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik ken D. wel van X-factor hoor, volgens mij
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Wel weer alle schakelaars terugzetten hoe ze stonden he
Volgens mij heb ik er nog niet eentje gemistquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik je nooit bij Popstars of X-Factor, dus verbaasd dat je dit wel kijkt.
Maar Jan is niet leukquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou, we hebben wel Jan in beeld, dat is iets!
Ik zie wel een andere homo.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou, we hebben wel Jan in beeld, dat is iets!
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje Off topic: ik zag de promo van X-factor USA, dat zag er wel gelikt uit.
D. is de laatste tijd een rustig meubelstuk, maar wel een meubelstukquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ging soms nogal snel, dus waarschijnlijk daarom
Dat heb ik dus weer niet meegekregen, ik zag de promo gisteren bij de herhaling van Boulevard. Zal wel in september komen denk ik.quote:
Volgens mij had ie zich ook aan een klein jongetje vergrepen om in Opsporing verzocht te komenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Natúúrlijk doet Jan Kooijman mee met Ik Kom Bij Je Eten.
Hij lijkt wel gek als hij de kans krijgt om tv te zijn, en dat afslaat!
Natuurlijk.quote:
Een bijzettafeltjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
D. is de laatste tijd een rustig meubelstuk, maar wel een meubelstuk
GMTAquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Gatver dat lijkt wel kots, dat op RTL4.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
En het begint later, gelukkig, ik was al bang dat ze op tijd zouden beginnen. En wat ze daar eten ziet er uit als kots.
het heet "prutje"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
En het begint later, gelukkig, ik was al bang dat ze op tijd zouden beginnen. En wat ze daar eten ziet er uit als kots.
Ik kijk niet tegen hem opquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik zie trouwens wel op tegen Robert ten Brink.
Hij mag van mij ook wel met pensioen. Of naar Maxquote:Ik vond dat hij het vorig jaar ontzettend slecht en tenenkrommend presenteerde.
en trouwens, als je horizontaal ligt merk je weinig meer van die kleinheid hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
Danzijn kleinheid maakt hij goed met zijn leukheid
Nee welnee, en hoe lager hij ligt hoe beterquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
en trouwens, als je horizontaal ligt merk je weinig meer van die kleinheid hoor
No homo?quote:
het is echt te playmobilequote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
En Jan moet echt een keer naar de kapper.
Dat kapsel kan écht niet meer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:
Nogal ED had moeten winnenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:33 schreef Guanabana het volgende:
Ohja, de winnaar van vorig jaar was echt faal![]()
Angelique was veel beter.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:33 schreef Guanabana het volgende:
Ohja, de winnaar van vorig jaar was echt faal![]()
Inderdaad, het is echt te lelijk gewoon, dat zijn vrouw daar niks van zegtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zo'n kapsel kan hoogstens tot je 16e.
quote:En het begint.
goeie vraag, na zijn winst vorig seizoen nooit meer wat van hem gehoordquote:
Hij is vast aan zijn album aan het werkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
goeie vraag, naar zijn winst vorig seizoen nooit meer wat van hem gehoord
gezellig dat je mee kijkt, maar met Dan blijf je wel kijken hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef Toverheks het volgende:
ik kijk voor deze keer eens een half uurtje mee, vind ik het weer bagger kom ik ff zwaaien
Ah lekker, kan ik m'n benen ff kwijt, toppiequote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef Toverheks het volgende:
ik kijk voor deze keer eens een half uurtje mee, vind ik het weer bagger kom ik ff zwaaien
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah lekker, kan ik m'n benen ff kwijt, toppie
Nog ff en ik kan gaan turvenquote:
Daar zou ik wel een auditie op kunnenquote:
ok hier nog 1: Danquote:
Handig om bier te halen.quote:
quote:
Dat ja..quote:
k denk het toch welquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:38 schreef roos85 het volgende:
Nou die hoeven niet door dus, je gaat niet door omdat je schattig bent
+1quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind kinderen die dansen hartstikke leuk![]()
Van een ravijn, dan wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:38 schreef Guanabana het volgende:
Kopuh?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik ook. Van die Praatjesmakers kinderen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik erger me altijd aan kinderen die leuk doen
en zeker kinderen die popi jopi doenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
Idd, niet slecht voor 8 jarigenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze dansen wel goed voor hun leeftijd.
Echt wel! Worden ze arrogant van!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
Dat noemt men in de volksmond een Bella!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook. Van die Praatjesmakers kinderen.
Spoel je mond met anusbleeksel!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat noemt men in de volksmond een Bella!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:40 schreef Toverheks het volgende:
jongentje komt uit Almere en weet al hoe hij een *wapen* moet hanteren hahahha niet zo gek als je in Almere opgroeit
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
en neem de schapen,kippen enzo ook maar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |