Dat laatste inderdaad ook, gelukkig was/is er Tour du Jour, maar dat mag op vrijdag even plaatsmaken voor HgT.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:54 schreef Lutte het volgende:
Ik ga ook kijken! Niet omdat ik het zo'n spetterend programma vind ofzo, maar ik heb drastische vrijdagavondafkickverschijnselen![]()
Jup, de Tour valt wel goed, hele dag iets op tv. Maar het gat waarin je valt op een rustdagquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad ook, gelukkig was/is er Tour du Jour, maar dat mag op vrijdag even plaatsmaken voor HgT.
Vermaakquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:29 schreef Toverheks het volgende:
Is allemaal door gestoken kaart, iemand die ik heeeeeel goed ken werd er voor benaderd en er werd gelijk bij gezegd, je komt iedergeval in de Finale, allemaal poppenkast en is toch een flutprogamma.
Oh alsjeblieft, anders komen er van die taferelen net als bij dat andere faalprogram van SBS.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het programma echt 3 keer niks, maar misschien dat ik inschakel voor de SC het Live-topic
Dat er niemand kijkt bedoel je?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft, anders komen er van die taferelen net als bij dat andere faalprogram van SBS.
Je vergeet Henk die op de enkel van Mien gaat fluitenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Ik ga kijkenik vind het wel leuk de goochelaars, de jongleurs, de strippers, de paaldansers en wat nog meer.
Ik vermoed dat we na zoveel een aantal lege Vrijdagavondendenden allemaal los gaanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat er in drie afleveringen nog geen topic vol isMaar dat ook
Ik mis het ook serieusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we na zoveel een aantal lege Vrijdagavondendenden allemaal los gaan
Als ik het maar niet verleerd benquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we na zoveel een aantal lege Vrijdagavondendenden allemaal los gaan
Dan trappen we je gewoon weer aan Lut!quote:
Hapje, drankje, kijken, tutskrienen en livetopicquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
Ik mis het ook, maar dan vooral het posten EN kijken, alleen kijken is niet leuk.
Precies, dat dusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
Ik mis het ook, maar dan vooral het posten EN kijken, alleen kijken is niet leuk.
haha echt he, ik heb dat ook!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:54 schreef Lutte het volgende:
Ik ga ook kijken! Niet omdat ik het zo'n spetterend programma vind ofzo, maar ik heb drastische vrijdagavondafkickverschijnselen![]()
Danquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:02 schreef Lutte het volgende:
Iedereen sopt hier maar op Dan! Ik snap het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |