Bron: telegraafquote:vr 23 sep 2011, 06:00
HGT-winnares Aliyah mag nauwelijks optreden
Van onze correspondent
AMSTERDAM - Winnares van Holland’s Got Talent of niet, Nederland zal nauwelijks kunnen genieten van het prachtige stemgeluid van de pas 11-jarige Holland’s Got Talent-winnares Aliyah Kolf.
Foto: HFoto Freelance Fotografie
De getalenteerde Almeerse won vorige week op indrukwekkende wijze de televisietalentenjacht, maar zal bijna niet de bühne kunnen beklimmen door strenge regels regelgeving van de Arbeidsinspectie. Hierdoor wordt een vroege muziekcarrière vrijwel onmogelijk gemaakt.
Aliyah mag slechts twaalf keer per jaar werkzaamheden verrichten, waarvan al driemaal is opgegaan aan optreden in Holland’s Got Talent. Bovendien worden fotoshoots en interviews door de Arbeidsinspectie ook aangezien voor werk, waardoor het aantal optredens voor de 11-jarige leerling van de basisschool de Torteltuin vermoedelijk op één hand te tellen zal zijn.
De Arbeidsinspectie gaat streng controleren of platenmaatschappij Sony Music, waarbij de 11-jarige een contract heeft getekend, zich houdt aan de regels.
Goede zaak zeg ik. Zo'n jong meisje hoort ook gewoon niet mee te doen aan een dergelijke talentenjacht, laten we realistisch blijven.quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:27 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Bron: telegraaf
En terecht natuurlijk!
En een wereldkampioen evenmin.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goede zaak zeg ik. Zo'n jong meisje hoort ook gewoon niet mee te doen aan een dergelijke talentenjacht, laten we realistisch blijven.
Is uitgebreid naar 15, las ik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:27 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Bron: telegraaf
En terecht natuurlijk!
Schattig.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jennifer Hudson
http://www.rtl.nl/xl/#/u/a0b11410-f5c1-45c3-8180-328f7155b574/
Ah tof!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jennifer Hudson
http://www.rtl.nl/xl/#/u/a0b11410-f5c1-45c3-8180-328f7155b574/
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:40 schreef Keroppi het volgende:
Ik zat in het verkeerde topic... Dacht bij Hollands Next Topmodel te zitten
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:40 schreef Keroppi het volgende:
Ik zat in het verkeerde topic... Dacht bij Hollands Next Topmodel te zitten
quote:Het nieuwe seizoen van Holland’s Got Talent komt al een stuk vroeger op de buis dan menigeen verwachtte. RTL 4 is twee keer middenin de zomer met de talentenjacht op tv gekomen, maar de volgende serie zal eind maart 2012 al de vrijdagavond gaan sieren. Dat bevestigt zenderbaas Erland Galjaard aan deze blog. De inschrijving voor Holland’s Got Talent 2012 is al meteen na de finale van afgelopen september geopend.
RTL 4 blijft dus twee seizoenen lang de talentenjacht op vrijdagavond programmeren. Momenteel is The Voice of Holland te zien met wekelijks meer dan 3 miljoen kijkers. Eind januari volgt The Voice Kids, waarvan acht afleveringen worden gemaakt. Meteen daarna is Holland’s Got Talent te zien.
Galjaard verklapt verder dat zijn zender in de zomer van 2012 wat gas terug neemt vanwege de vele sportevenementen, zoals het EK Voetbal en de Olympische Spelen. In september zal de talentenjacht weer op vrijdag terugkeren. Dat kan The Voice of Holland zijn maar ook X Factor, dat dus definitief een seizoen overslaat.
Overigens zal RTL 7 wel inspelen op de sportzomer met programma’s als Tour du Jour en VI Oranje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |