twitter:LeonieMeijer twitterde op vrijdag 16-09-2011 om 22:45:29Boy mag wel bij mij komen uithuilen #knipoogtweet reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:46 schreef iBenny het volgende:
twitter:LeonieMeijer twitterde op vrijdag 16-09-2011 om 22:45:29Boy mag wel bij mij komen uithuilen #knipoogtweet reageer retweet
ik ga boy voor je regelenquote:
Dat klopt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zit ik nou naar de miniplaybackshow te kijken?
je kat heeft smaak.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:47 schreef Aspergermeisje het volgende:
Net op het moment dat de winnaar uitgeroepen werd, speelt mijn kat de afstandsbediening van de bank, en gaat de tv uit.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:47 schreef Aspergermeisje het volgende:
Net op het moment dat de winnaar uitgeroepen werd, speelt mijn kat de afstandsbediening van de bank, en gaat de tv uit.
dat is gewoon lulligquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:47 schreef Aspergermeisje het volgende:
Aliyah is 100x zo goed als Tessa.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:47 schreef Injetta het volgende:
Er heeft toch al eerder zo'n schreeuwkind gewonnen. Zo'n blond meisje.. Nou kon die helemaal niet zingen, maar goed. Nooit meer iets van gehoord dus...
Die kan ik me niet eens meer herinnerenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Aliyah is 100x zo goed als Tessa.
Heette die Tessa?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Aliyah is 100x zo goed als Tessa.
Die zong toen Sweet Child O'Mine van Guns 'N Roses en had gewonnen. Met die gitaar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Die kan ik me niet eens meer herinneren
Ze denkt zich in dat Elmo van TV verdwijnt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:48 schreef DjinN het volgende:
Zou ze überhaupt wel begrijpen wat ze zingt ?
Oh staat me vaag iets van bijquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die zong toen Sweet Child O'Mine van Guns 'N Roses en had gewonnen. Met die gitaar.
Het was echt matig.
Ik wil echt niet muggenziften ofzo..maar ik hoor echt een paar valse noten..maar dat zal wel te wijten zijn aan de zenuwen en blijheid enzquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze denkt zich in dat Elmo van TV verdwijnt.
Net was het veel beter. Maar dat is meestal zo met reprises.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:49 schreef BVO het volgende:
En dit optreden is nog veel beter dan daarnet.
Koenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:49 schreef Koen66 het volgende:
mijn eerste reactie hier (heb het voor het eerst aan staan)
wat een vreselijke afgang zoiets als winnar te kiezen
Denken ze daar over na? Wie laat een 11-jarige nou zulke nummers zingen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:48 schreef DjinN het volgende:
Zou ze überhaupt wel begrijpen wat ze zingt ?
Een paar? lolquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik wil echt niet muggenziften ofzo..maar ik hoor echt een paar valse noten..maar dat zal wel te wijten zijn aan de zenuwen en blijheid enz
ditquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:47 schreef BVO het volgende:
Terechte winnares. Zelden een meisje van 11 al zo goed horen zingen. Ben benieuwd hoe goed zij over 10 jaar is.
Ze is dan ook emotioneel omdat ze net heeft gehoord dat ze heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik wil echt niet muggenziften ofzo..maar ik hoor echt een paar valse noten..maar dat zal wel te wijten zijn aan de zenuwen en blijheid enz
Ik denk ik blijf tactvol en netjesquote:
Piscjequote:
Ja heel netjes van jequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik denk ik blijf tactvol en netjes
Vrijdagavond dus even geen talentenjacht meer voor mij.quote:
dat wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Toptalent... als je 11 bent en je hebt zo'n strot
Zij kan zeker wel zingen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:51 schreef DjinN het volgende:
kom, wij gaan ons ook opgeven! we flansen wel een of andere vette act inelkaar! Boeit niet of we kunnen zingen of niet. We maken ons erg snoezig en schattig dan winnen we vast wel
Dat zei die stam ook alquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:51 schreef DjinN het volgende:
kom, wij gaan ons ook opgeven! we flansen wel een of andere vette act inelkaar! Boeit niet of we kunnen zingen of niet. We maken ons erg snoezig en schattig dan winnen we vast wel
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:45 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bianca Ryan, eat your heart out.
Ze kan zingen perhaps, maar je moet toch wel toegeven dat het de zoveelste keer is dat een snoezig lief kind die kan zingen wederom wint ? Had graag gezien dat een echt UNIEKE act zou winnen...quote:
Het is 100x zo goed als Tessa een aantal seizoenen geleden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:53 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ze kan zingen perhaps, maar je moet toch wel toegeven dat het de zoveelste keer is dat een snoezig lief kind die kan zingen wederom wint ? Had graag gezien dat een echt UNIEKE act zou winnen...
Je hebt het ondanks de missende serie goed!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Piscje![]()
Keek hier echt nooit naar, zet het nu toevallig aan en voelde me geroepen tot een reactie
Het was minder geconcentreerd, maar ik heb weinig vals gehoord.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nou, het was geregeld vals. Maar zullen zenuwen zijn geweest.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het was minder geconcentreerd, maar ik heb weinig vals gehoord.
Datquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, het was geregeld vals. Maar zullen zenuwen zijn geweest.
Ik hoorde het niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, het was geregeld vals. Maar zullen zenuwen zijn geweest.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt het ondanks de missende serie goed!
Dat het een draak is of gaat worden: eens. Maar haar stem is fenomenaal, mits zonder zenuwen. Van de volwassen maniertjes en manier van zingen kreeg ik ook krullende tenen!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:03 schreef anti-fok het volgende:
En kom op zeg, dit is toch ook een draak van een kind.. vreselijk, echt zo'n kind wat volwassenen nadoet, en waar volwassenen dan keihard om gaan zitten lachen en het oh zo schattig vinden ... bwaaah! ...
jepquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:27 schreef D. het volgende:
Dat kleine gillende k*tkind heeft dus gewonnen?
Je oren open doen wil weleens helpen.quote:
Met de reprise was het wel meerdere malen vals, maar dat is wel vaker zo met reprises.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je oren open doen wil weleens helpen.
Laat ik exact dezelfde gedachte hebben!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:51 schreef _Arual_ het volgende:
Ik kijk niet meer volgend jaar als er dan nog steeds van die kleine krijskoters mee mogen doen. Dat ze daar maar een andere competitie voor organiseren op de woensdagmiddag.
Vastquote:Op zaterdag 17 september 2011 08:31 schreef just me het volgende:
Ik hoop oprecht dat dit meisje goede begeleiding gaat krijgen en dat ze ook de kans krijgt om nog kind te blijven en lekker met barbies kan spelen
Je denk dat ze al met contract en al naar Amerika gaat?quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:31 schreef just me het volgende:
Ik hoop oprecht dat dit meisje goede begeleiding gaat krijgen en dat ze ook de kans krijgt om nog kind te blijven en lekker met barbies kan spelen
quote:
Toekomstige Glennis Grace?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat het een draak is of gaat worden: eens. Maar haar stem is fenomenaal, mits zonder zenuwen. Van de volwassen maniertjes en manier van zingen kreeg ik ook krullende tenen!
Grote negerinnen doen in die shows ook altijd vaak hysterisch, recent voorbeeld; die dames die schuddende billen hadden en het kritiek echt niet accepteerdenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Van de volwassen maniertjes en manier van zingen kreeg ik ook krullende tenen!
Nou, met 11 jaar spelen ze niet zo meer met barbies hoor. Dan zijn ze pic's van zangers en filmsterren aan het sparen. Maar ik denk dat haar leven zal veranderen, zoals alles in het leven door bepaalde gebeurtenissen. It's all in the game.quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:31 schreef just me het volgende:
Het ging volgens mij niet om de kritiek maar om die ene opmerking over die dans, waar het wel of niet gedanst wordt. Dat heeft meteen kwaad bloed gezet bij Gordy. Gordon kan het ook niet goed hebben als iemand hem tegenspreekt. Zag je ook bij die twee gasten die het over hem hadden gehad in de stukjes film die ze over hen uitzonden (voetbaljongens). Je kon echt zien dat hij beledigd was. Zijn kritiek en reacties waren ook onherroepelijk, stoïcijns en streng. Ik moest wel lachen, want ik had het wel verwacht.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grote negerinnen doen in die shows ook altijd vaak hysterisch, recent voorbeeld; die dames die schuddende billen hadden en het kritiek echt niet accepteerdendie kleintjes nemen het al snel genoeg van de omgeving over
Bron: telegraafquote:vr 23 sep 2011, 06:00
HGT-winnares Aliyah mag nauwelijks optreden
Van onze correspondent
AMSTERDAM - Winnares van Holland’s Got Talent of niet, Nederland zal nauwelijks kunnen genieten van het prachtige stemgeluid van de pas 11-jarige Holland’s Got Talent-winnares Aliyah Kolf.
Foto: HFoto Freelance Fotografie
De getalenteerde Almeerse won vorige week op indrukwekkende wijze de televisietalentenjacht, maar zal bijna niet de bühne kunnen beklimmen door strenge regels regelgeving van de Arbeidsinspectie. Hierdoor wordt een vroege muziekcarrière vrijwel onmogelijk gemaakt.
Aliyah mag slechts twaalf keer per jaar werkzaamheden verrichten, waarvan al driemaal is opgegaan aan optreden in Holland’s Got Talent. Bovendien worden fotoshoots en interviews door de Arbeidsinspectie ook aangezien voor werk, waardoor het aantal optredens voor de 11-jarige leerling van de basisschool de Torteltuin vermoedelijk op één hand te tellen zal zijn.
De Arbeidsinspectie gaat streng controleren of platenmaatschappij Sony Music, waarbij de 11-jarige een contract heeft getekend, zich houdt aan de regels.
Goede zaak zeg ik. Zo'n jong meisje hoort ook gewoon niet mee te doen aan een dergelijke talentenjacht, laten we realistisch blijven.quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:27 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Bron: telegraaf
En terecht natuurlijk!
En een wereldkampioen evenmin.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goede zaak zeg ik. Zo'n jong meisje hoort ook gewoon niet mee te doen aan een dergelijke talentenjacht, laten we realistisch blijven.
Is uitgebreid naar 15, las ik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:27 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Bron: telegraaf
En terecht natuurlijk!
Schattig.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jennifer Hudson
http://www.rtl.nl/xl/#/u/a0b11410-f5c1-45c3-8180-328f7155b574/
Ah tof!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jennifer Hudson
http://www.rtl.nl/xl/#/u/a0b11410-f5c1-45c3-8180-328f7155b574/
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:40 schreef Keroppi het volgende:
Ik zat in het verkeerde topic... Dacht bij Hollands Next Topmodel te zitten
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:40 schreef Keroppi het volgende:
Ik zat in het verkeerde topic... Dacht bij Hollands Next Topmodel te zitten
quote:Het nieuwe seizoen van Holland’s Got Talent komt al een stuk vroeger op de buis dan menigeen verwachtte. RTL 4 is twee keer middenin de zomer met de talentenjacht op tv gekomen, maar de volgende serie zal eind maart 2012 al de vrijdagavond gaan sieren. Dat bevestigt zenderbaas Erland Galjaard aan deze blog. De inschrijving voor Holland’s Got Talent 2012 is al meteen na de finale van afgelopen september geopend.
RTL 4 blijft dus twee seizoenen lang de talentenjacht op vrijdagavond programmeren. Momenteel is The Voice of Holland te zien met wekelijks meer dan 3 miljoen kijkers. Eind januari volgt The Voice Kids, waarvan acht afleveringen worden gemaakt. Meteen daarna is Holland’s Got Talent te zien.
Galjaard verklapt verder dat zijn zender in de zomer van 2012 wat gas terug neemt vanwege de vele sportevenementen, zoals het EK Voetbal en de Olympische Spelen. In september zal de talentenjacht weer op vrijdag terugkeren. Dat kan The Voice of Holland zijn maar ook X Factor, dat dus definitief een seizoen overslaat.
Overigens zal RTL 7 wel inspelen op de sportzomer met programma’s als Tour du Jour en VI Oranje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |