Ik denk al, wat gaat ze verhuizen, maar naar de wijn en M&M'squote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:05 schreef Karina het volgende:
ik verhuis vast naar de woonkamer/laptop/wijn/M&M's)
naah.. Denk dat het zappen wordt.quote:
oh wat leuk! gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Sinds woensdag pasVan 40+, daar valt niet zoveel te modereren, die zijn allemaal heel braaf en netjes
Desktop uit, laptop aan en wijn ingeschonkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk al, wat gaat ze verhuizen, maar naar de wijn en M&M's
Sinds vorige seizoen is het verhuist van SBS naar RTLquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Was dat niet altijd bij SBS, of zeg ik nu iets doms.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Was dat niet altijd bij SBS, of zeg ik nu iets doms.
Heb je zo'n handtasformaatlaptoppie?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
Die nieuwe knopjes zitten wel een beetje in de weg op mijn kleine laptopscherm
Nee wel een normaal formaat, maar de monitor bij mijn desktop is 24 inch, daar zie je toch veel meer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je zo'n handtasformaatlaptoppie?
Heeeeeeeeeeeey, ik wilde je al bijna om laten roepenquote:
Ik hoorde al wat gerommel met de geluidsinstallatiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeey, ik wilde je al bijna om laten roepen
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde al wat gerommel met de geluidsinstallatie
Rochelle wie?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:24 schreef Guanabana het volgende:
Al m'n oude X-factor vrinden![]()
Ik heb het om eerlijk te zijn geen moment gemist
Heb dat nummer van Rochelle ook maar een keer gehoord, maar ik luister dan ook bijna nooit naar de radio.
Volgens mij zie ik je nooit bij Popstars of X-Factor, dus verbaasd dat je dit wel kijkt. Dat nummer van Rochelle ken ik helemaal niet.quote:
dus dat, ik heb precies hetzelfde gevoelquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:22 schreef Skippy_ball het volgende:
Opzich vind ik het beter dat het nu een RTL progamma is. Kan er niets aan doen maar SBS6 vind ik altijd zo'n .................
Oh, is me niet opgevallen danquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik ken D. wel van X-factor hoor, volgens mij
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Wel weer alle schakelaars terugzetten hoe ze stonden he
Volgens mij heb ik er nog niet eentje gemistquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik je nooit bij Popstars of X-Factor, dus verbaasd dat je dit wel kijkt.
Maar Jan is niet leukquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou, we hebben wel Jan in beeld, dat is iets!
Ik zie wel een andere homo.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou, we hebben wel Jan in beeld, dat is iets!
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje Off topic: ik zag de promo van X-factor USA, dat zag er wel gelikt uit.
D. is de laatste tijd een rustig meubelstuk, maar wel een meubelstukquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ging soms nogal snel, dus waarschijnlijk daarom
Dat heb ik dus weer niet meegekregen, ik zag de promo gisteren bij de herhaling van Boulevard. Zal wel in september komen denk ik.quote:
Volgens mij had ie zich ook aan een klein jongetje vergrepen om in Opsporing verzocht te komenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Natúúrlijk doet Jan Kooijman mee met Ik Kom Bij Je Eten.
Hij lijkt wel gek als hij de kans krijgt om tv te zijn, en dat afslaat!
Natuurlijk.quote:
Een bijzettafeltjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
D. is de laatste tijd een rustig meubelstuk, maar wel een meubelstuk
GMTAquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Gatver dat lijkt wel kots, dat op RTL4.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
En het begint later, gelukkig, ik was al bang dat ze op tijd zouden beginnen. En wat ze daar eten ziet er uit als kots.
het heet "prutje"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
En het begint later, gelukkig, ik was al bang dat ze op tijd zouden beginnen. En wat ze daar eten ziet er uit als kots.
Ik kijk niet tegen hem opquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik zie trouwens wel op tegen Robert ten Brink.
Hij mag van mij ook wel met pensioen. Of naar Maxquote:Ik vond dat hij het vorig jaar ontzettend slecht en tenenkrommend presenteerde.
en trouwens, als je horizontaal ligt merk je weinig meer van die kleinheid hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
Danzijn kleinheid maakt hij goed met zijn leukheid
Nee welnee, en hoe lager hij ligt hoe beterquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
en trouwens, als je horizontaal ligt merk je weinig meer van die kleinheid hoor
No homo?quote:
het is echt te playmobilequote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
En Jan moet echt een keer naar de kapper.
Dat kapsel kan écht niet meer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:
Nogal ED had moeten winnenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:33 schreef Guanabana het volgende:
Ohja, de winnaar van vorig jaar was echt faal![]()
Angelique was veel beter.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:33 schreef Guanabana het volgende:
Ohja, de winnaar van vorig jaar was echt faal![]()
Inderdaad, het is echt te lelijk gewoon, dat zijn vrouw daar niks van zegtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zo'n kapsel kan hoogstens tot je 16e.
quote:En het begint.
goeie vraag, na zijn winst vorig seizoen nooit meer wat van hem gehoordquote:
Hij is vast aan zijn album aan het werkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
goeie vraag, naar zijn winst vorig seizoen nooit meer wat van hem gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |