Natuurlijk.quote:
Een bijzettafeltjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
D. is de laatste tijd een rustig meubelstuk, maar wel een meubelstuk
GMTAquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Gatver dat lijkt wel kots, dat op RTL4.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
En het begint later, gelukkig, ik was al bang dat ze op tijd zouden beginnen. En wat ze daar eten ziet er uit als kots.
het heet "prutje"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
En het begint later, gelukkig, ik was al bang dat ze op tijd zouden beginnen. En wat ze daar eten ziet er uit als kots.
Ik kijk niet tegen hem opquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik zie trouwens wel op tegen Robert ten Brink.
Hij mag van mij ook wel met pensioen. Of naar Maxquote:Ik vond dat hij het vorig jaar ontzettend slecht en tenenkrommend presenteerde.
en trouwens, als je horizontaal ligt merk je weinig meer van die kleinheid hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
Danzijn kleinheid maakt hij goed met zijn leukheid
Nee welnee, en hoe lager hij ligt hoe beterquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
en trouwens, als je horizontaal ligt merk je weinig meer van die kleinheid hoor
No homo?quote:
het is echt te playmobilequote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
En Jan moet echt een keer naar de kapper.
Dat kapsel kan écht niet meer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |