Yupquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Wie presenteert het eigenlijk? Robert ten Brink weer?
Kloptquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is toch niet op SBS, maar op RTL?
Friday, friday, fun fun fun.
Goede vraag, geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:26 schreef rubje het volgende:
Wat is de winst voor iedereen die eraan meedoet behalve lol?
Gewoon voor de lol... ging vorige keren ook gewoon goedquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:26 schreef rubje het volgende:
Wat is de winst voor iedereen die eraan meedoet behalve lol?
Jammer dat het Buzzer pakket er nog niet is, dan hadden we kunnen toastenquote:
Ik schreef toastenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat het Buzzer pakket er nog niet is, dan hadden we kunnen toasten![]()
Ik had ze al eerdere gehaald... en ze zijn nog niet opquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat het Buzzer pakket er nog niet is, dan hadden we kunnen toasten![]()
Ohquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had ze al eerdere gehaald... en ze zijn nog niet op![]()
*lol*quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:54 schreef Lutte het volgende:
Ik ga ook kijken! Niet omdat ik het zo'n spetterend programma vind ofzo, maar ik heb drastische vrijdagavondafkickverschijnselen![]()
Ja maar ja maar ja maar.. Wie wil er nu niet kijken naar hamsters die geen kunstje kunnen of het misschien wel kunnen maar niet doen omdat ze podiumvrees hebben?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:10 schreef galtfactory het volgende:
[..]
*lol*
Volgens mij kun je ook gewoon proberen af te kicken door de televisie uit te laten en iets leukers te gaan doen.
Nee... niet op vrijdagquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:10 schreef galtfactory het volgende:
[..]
*lol*
Volgens mij kun je ook gewoon proberen af te kicken door de televisie uit te laten en iets leukers te gaan doen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Witte crispchocolade hier, en 2 soorten chips
moeilijk kiezen in de winkel
Hup, snel op de fiets, misschien redt je het nogquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
* roos85 wilt gezellig bij Pat op de bank zitten
Ik neem de rose mee, oke?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hup, snel op de fiets, misschien redt je het nog
oehoe witte crispchocoladequote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Witte crispchocolade hier, en 2 soorten chips
moeilijk kiezen in de winkel
hey Karina, sinds wanneer ben je mod?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:44 schreef Karina het volgende:
Hiervoor laat ik vanavond Tour du Jour schieten
Top gear opnemen... opgelostquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:03 schreef Skippy_ball het volgende:
Shiezz ik twijfel nog tussen HGT of Top Gear![]()
![]()
Sinds woensdag pasquote:
Tour Du Jourquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:03 schreef Skippy_ball het volgende:
Shiezz ik twijfel nog tussen HGT of Top Gear![]()
![]()
*stuurt tong richting 40+quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Sinds woensdag pasVan 40+, daar valt niet zoveel te modereren, die zijn allemaal heel braaf en netjes
Het enige dat ik jammer vind, is dat op vrijdag Johan Derksen komt en ik die dan ook mis.quote:
Zelfs DIE gedraagt zich daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |