Yupquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Wie presenteert het eigenlijk? Robert ten Brink weer?
Kloptquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is toch niet op SBS, maar op RTL?
Friday, friday, fun fun fun.
Goede vraag, geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:26 schreef rubje het volgende:
Wat is de winst voor iedereen die eraan meedoet behalve lol?
Gewoon voor de lol... ging vorige keren ook gewoon goedquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:26 schreef rubje het volgende:
Wat is de winst voor iedereen die eraan meedoet behalve lol?
Jammer dat het Buzzer pakket er nog niet is, dan hadden we kunnen toastenquote:
Ik schreef toastenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat het Buzzer pakket er nog niet is, dan hadden we kunnen toasten![]()
Ik had ze al eerdere gehaald... en ze zijn nog niet opquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat het Buzzer pakket er nog niet is, dan hadden we kunnen toasten![]()
Ohquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had ze al eerdere gehaald... en ze zijn nog niet op![]()
*lol*quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:54 schreef Lutte het volgende:
Ik ga ook kijken! Niet omdat ik het zo'n spetterend programma vind ofzo, maar ik heb drastische vrijdagavondafkickverschijnselen![]()
Ja maar ja maar ja maar.. Wie wil er nu niet kijken naar hamsters die geen kunstje kunnen of het misschien wel kunnen maar niet doen omdat ze podiumvrees hebben?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:10 schreef galtfactory het volgende:
[..]
*lol*
Volgens mij kun je ook gewoon proberen af te kicken door de televisie uit te laten en iets leukers te gaan doen.
Nee... niet op vrijdagquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:10 schreef galtfactory het volgende:
[..]
*lol*
Volgens mij kun je ook gewoon proberen af te kicken door de televisie uit te laten en iets leukers te gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |