quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:52 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het saldo van de pool openbaar kan maken? Maar dan zou ik het niet erg vinden om te moeten wachten op een block en de 50 BTC welke dan naar rato worden verdeeld. Als dit allemaal wat minder doorzichtig is wat het natuurlijk een ander verhaal.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee dat zeg maar alleen fokkers hieraan meedoen
wordt er 50BTC gevonden, en 10 fokkers doen mee krijgen deze 10 fokkers allemaal 5BTC
Buitenstaanders worden dan zeg maar niet toegelaten.
maar weet niet hoe rendabel dit is?
Scherpquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:54 schreef uber-aspie het volgende:
Vorige reeks was #3 toch? Waarom is deze nu #5?
#4 iddquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:54 schreef uber-aspie het volgende:
Vorige reeks was #3 toch? Waarom is deze nu #5?
Foutje moet kunnen hequote:
Ja dat dan eventueel wel, ik heb op moment van schrijven bijv maar 180mhash (binnenkort +/- 600)quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:55 schreef Ralphmeister het volgende:
Het moet wel naar rato, anders is het niet eerlijk als de een 6 video kaarten heeft staan draaien en jij mee doet met je 486.
Het enige is dan wel dat de naar rato uit betaling zoals ik al zij controleerbaar moet zijn. En het voordeel dat je dus verder geen fees betaald aan de beheerder is dat je pas achteraf betaald krijgt.
Uitaraard kun je het saldo openbaar maken. Maar met 10-20 fokkers kan het lang duren voor er geld uitgekeerd wordt als je gaat wachten op een gegeneerd block van 50 BTC.quote:
ja das waar, vooral als de difficulty weer omhoog gaat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uitaraard kun je het saldo openbaar maken. Maar met 10-20 fokkers kan het lang duren voor er geld uitgekeerd wordt als je gaat wachten op een gegeneerd block van 50 BTC.
En wat als jij hard gaat zitten minen en je hebt nog 0 BTC na 5 dagen, terwijl je bij deepbit al 0.5 BTC binnen had gehad... je ziet je bitcoins klimmen en prijs.... en dan begint de koers te zakken. Je buurman bij deepbit verkoopt snel zijn bitcoins... twee dagen later heeft de Fokpool eindelijk bitcoins en jij krijgt jouw deel... Jammer dat de koers net gedaald was naar 5 dollar
Ik snap best dat er mensen bereid zijn om lange termijn te denken hoor... maar ik denk niet dat het echt een succes gaat worden
Hmm, misschien is het beter om de Bitcoin handel uit dit topic te houden?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:00 schreef PiRANiA het volgende:
Ik verkoop trouwens nog steeds bitcoins:
1- Beslis hoe veel geld je uit wilt geven / bitcoins je wilt kopen
2- Stuur mij een PM met dat aantal
3- Ik stuur een prijs op (naar de MtGox prijs en huidige wisselkoers).
4- Je stemt in (of niet). Stuur je bitcoinadres in een PM (waar ik het naartoe kan sturen)
5- Ik stuur mijn ING-rekeningnummer
6- Zodra ik het geld op mijn rekening heb stuur ik de afgesproken hoeveelheid op.
Apart handeltopic maken?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, misschien is het beter om de Bitcoin handel uit dit topic te houden?
Just my 0.02 BTC
En het risico voor de pool is dat als iedereen ineens stopt en dus al wel betaald zou hebben gekregen hij z'n 50BTC niet meer haaltquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uitaraard kun je het saldo openbaar maken. Maar met 10-20 fokkers kan het lang duren voor er geld uitgekeerd wordt als je gaat wachten op een gegeneerd block van 50 BTC.
En wat als jij hard gaat zitten minen en je hebt nog 0 BTC na 5 dagen, terwijl je bij deepbit al 0.5 BTC binnen had gehad... je ziet je bitcoins klimmen en prijs.... en dan begint de koers te zakken. Je buurman bij deepbit verkoopt snel zijn bitcoins... twee dagen later heeft de Fokpool eindelijk bitcoins en jij krijgt jouw deel... Jammer dat de koers net gedaald was naar 5 dollar
Ik snap best dat er mensen bereid zijn om lange termijn te denken hoor... maar ik denk niet dat het echt een succes gaat worden
Neuh, wel een apart mine/PC/videokaart/hulp topic... Al dat technische gedoe past niet in AEX, maar er mag best getrade wordenquote:
Super!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:12 schreef broodmonkeh het volgende:
Als ik vanavond thuis ben zal ik wel even een uitgebreide handleiding maken , scheelt denk ook weer
In V&A willen ze geen handel hebben.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:41 schreef PiRANiA het volgende:
The Coming Attack On Bitcoin And How To Survive It
En dat is dus precies wat *niemand* gaat doen tot NA die diepe koersval die hij voorspelt. Er is simpelweg niemand die wil betalen in een valuta die morgen misschien 2x zoveel waard is en er is niemand die betaald wil worden in een valuta die morgen ineens nog maar de helft waard is.quote:The safest way to acquire bitcoin is to let people know that you will accept it as payment for your products and services.
Op dit moment is de bitcoin volgens mij alleen goed om mee te speculeren om de verschillende beurzen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[..]
En dat is dus precies wat *niemand* gaat doen tot NA die diepe koersval die hij voorspelt. Er is simpelweg niemand die wil betalen in een valuta die morgen misschien 2x zoveel waard is en er is niemand die betaald wil worden in een valuta die morgen ineens nog maar de helft waard is.
En het lijkt me ook dat bitcoin gewoon een stabiele waarde moet hebben , dus niet in 1 dag 10$ dollar meer / minder waard wordt elke keer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[..]
En dat is dus precies wat *niemand* gaat doen tot NA die diepe koersval die hij voorspelt. Er is simpelweg niemand die wil betalen in een valuta die morgen misschien 2x zoveel waard is en er is niemand die betaald wil worden in een valuta die morgen ineens nog maar de helft waard is.
Komt goed, ergens in 2140 wanneer er niet meer gemined kan wordenquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:53 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
En het lijkt me ook dat bitcoin gewoon een stabiele waarde moet hebben , dus niet in 1 dag 10$ dollar meer / minder waard wordt elke keer.
75 Mhas/s , is $4,16 per dag met de huidige koers.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zit me te oriënteren op een (goedkope) videokaart waarmee ik een redelijk zakcentje kan gaan verdienen. Heb nu een HD4850 en verwacht daar geen wonderen van
Dat is niet gigantisch, maar op maandbasis wel zo'n $120... Toch een lekker extraatjequote:Op donderdag 9 juni 2011 14:14 schreef Blue_note het volgende:
[..]
75 Mhas/s , is $4,16 per dag met de huidige koers.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Coin Generation List From To Amount Date Message Status View Coin generation Me 0.00008549 BTC Jun 09, 2011 2:23 PM CEST Complete View Coin generation Me 0.00008549 BTC Jun 09, 2011 2:20 PM CEST Complete View Coin generation Me 0.00008549 BTC Jun 09, 2011 2:08 PM CEST Complete View Coin generation Me 0.00008549 BTC Jun 09, 2011 1:45 PM CEST Complete View Coin generation Me 0.00008549 BTC Jun 09, 2011 1:24 PM CEST Complete View Coin generation Me 0.00008549 BTC Jun 09, 2011 12:28 PM CEST Complete View Coin generation Me 0.00008549 BTC Jun 09, 2011 11:31 AM CEST Complete View Coin generation Me 0.00008549 BTC Jun 09, 2011 10:58 AM CEST Complete View |
Welk kaartje is dat?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:51 schreef broodmonkeh het volgende:
Zo m'n nieuwe kaartje geïnstalleerd en haal 250mhash/s . Kan ik nog verhogen naar 280mhash/s maar dan is het niet meer werkbaarBen wel tevreden
De 5830 .quote:
Dat kan toch via CCC?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:01 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
De 5830 .
Weet iemand nog een tooltje om te over / underclocken? Ik gebruik nu AMD overdrive maar daar kan ik de memory clock niet lager zetten dan 900
Ben niet zo bekend met ATI kaarten maar bij mij installeerd ie standaard AMD Vision Engine Control Center, misschien de nieuwe vervanging van CCC?quote:
Zou kunnen, ik weet dat er een tab is/was met "ATI Overdrive" ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:04 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
Ben niet zo bekend met ATI kaarten maar bij mij installeerd ie standaard AMD Vision Engine Control Center, misschien de nieuwe vervanging van CCC?
Ja dan is het hetzelfde. Wil alleen m'n memory clock zo ver mogelijk downclocken , maar dat gaat dus niet met overdrivequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik weet dat er een tab is/was met "ATI Overdrive" ofzo
guiminer, werkt primaquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:18 schreef Scorpie het volgende:
Welke apps minen jullie mee? GUIMiner liep bij mij vast
Update je videokaartdriver eens.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:21 schreef Scorpie het volgende:
Bij mij hangt hij op 'Starting' of 'Connecting'
Kan een uurtje of wat duren. Hoeft niet open te blijven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:29 schreef kadeya het volgende:
Hoe lang duurt het om bitcoins van mtgox ontvangen? En moet dat programma open blijven staan?
Jij hier? Ga je meedoen aan een piramidespel?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:21 schreef Scorpie het volgende:
Bij mij hangt hij op 'Starting' of 'Connecting'
Zelfde probleem hier met dezelfde kaart.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:32 schreef Asgard het volgende:
Ik blijf alleen wel steken op 74Mhash/s met een HD6850 (zou wel makkelijk 200 moeten zijn volgens de stats). Ik heb al -v -w 128 als extra flags in GUIminer gezet (ervoor bleef hij haken op 60Mhash/s). Iemand een idee hoe ik hier overheen kom (zonder overclock)?
O hij schiet ineens naar de 190quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:32 schreef Asgard het volgende:
Ik blijf alleen wel steken op 74Mhash/s met een HD6850 (zou wel makkelijk 200 moeten zijn volgens de stats). Ik heb al -v -w 128 als extra flags in GUIminer gezet (ervoor bleef hij haken op 60Mhash/s). Iemand een idee hoe ik hier overheen kom (zonder overclock)?
Yepquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:36 schreef lipjes het volgende:
wat heb je voor openCL geinstialleerd?
APP?
je kan beter versie 2.1 pakken, weet alleen zo gauw even de link niet, die werk beterquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:38 schreef Asgard het volgende:
[..]
Yep
Deze dus:
http://developer.amd.com/(...)s/Pages/default.aspx
Hogere hash?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
je kan beter versie 2.1 pakken, weet alleen zo gauw even de link niet, die werk beter
heb ze:
http://forum.bitcoin.org/index.php?topic=10033.0
voor mij draait 2.1 persoonlijk het beste
Wil je nou bitcoins hebben of lui filmpjes kijken?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:46 schreef Asgard het volgende:
[..]
Hogere hash?
@Sjappel
Heb je Youtube aan?
Bij mij ligt het aan Youtube
Als ik Youtube aanzet daalt hij naar 70, doe ik em uit dan schiet hij weer naar 190.
2.4 (APP) deed er +/- 130-140quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:46 schreef Asgard het volgende:
[..]
Hogere hash?
@Sjappel
Heb je Youtube aan?
Bij mij ligt het aan Youtube
Als ik Youtube aanzet daalt hij naar 70, doe ik em uit dan schiet hij weer naar 190.
Welneequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij hier? Ga je meedoen aan een piramidespel?
klopt die zitten er vaak naast.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:27 schreef Asgard het volgende:
Hmmm wel vreemd dit
GUIminer geeft al zeker een halfuur constant rond de 190 Mhash/s, maar volgens deepbit zit mn gemiddelde hash rond de 150 en nu zelfs 130 :/ (gemiddelde van 10 min dus).
Thanks/graag gedaanquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:31 schreef lipjes het volgende:
oh en mocht je BTC gaan verkopen via tradehill, gebruik dan ff referall code TH-R11092
even waarom:
When you create an account using a referral code your commission rate is automatically discounted 10%.
ik gebruik GUIMiner op Swepoolquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:33 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Thanks/graag gedaan
Jij gebruikt ook GUIMiner toch, of een andere met die swepool?
Normaal gesproken krijg je alleen voor accepted blocks betaald.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:06 schreef Doodloper het volgende:
Paypal komt ook goed uit voor me
Maareh, ik heb nu ook die swepool, maar hij zegt dat ik 2 dingen accepted heb en 7 rejected.
Krijg ik dan voor 9 dingen betaald of maar voor die 2 geaccepteerde?
Want dan schiet het niet echt op.
Relatief stabiel ja. nog steeds ruim 5% fluctuatiequote:Op donderdag 9 juni 2011 17:18 schreef Blue_note het volgende:
De koers is vandaag trouwens wel stabiel.
Ik wacht dat hij naar $27,- zakt om te kopen, maar gaat vandaag niet gebeuren.
mt.gox:quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:12 schreef Asgard het volgende:
Hoelang duurt het voordat mt.Gox en tradehill etc. uitbetalen?
En word dat (in geval van mt.Gox aangezien tradehill via paypal gaat) gewoon op je Nederlandse rekening gestort?
Ik ging ff op de site van mt.Gox kijken maar die is op dit moment erg traag (blijft hangen bij google analytics staat onderaan m'n browser).
Ik heb geen idee hoe snel het gaat.quote:If you live in EU we can send it to you by direct deposit.
Minimum withdraw amount in the EU is 10.00¤ with a 2% fee (minimum of 0.35¤) deducted from sent amount.
1. voer de code uit je bitcoin client in op de bitdeep deepbit sitequote:Op donderdag 9 juni 2011 17:39 schreef hoerezooi het volgende:
ok hoe verander ik de btc's in bitdeep naar geld op mijn bankrekening?
1. voer de code uit je bitcoin client in op de bitdeep site
2. laat een betaling uitvoeren naar die bitcoin client code op bitdeep site.
3. ga naar mt gox en klik op uitbetalen?
????
klopt dit en wie kan het afmaken? Hoe lang duurt het voordat het geld op je rekening staat?
Misschien even je Bitcoin client alle blocks laten ophalen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:37 schreef Doodloper het volgende:
Er waren hier nog wat mensen met een HD5830 toch?
Ik heb net die kaart binnengekregen, nieuwste drivers geïnstalleerd en die SDK 2.1 geïnstalleerd (hier vandaan: http://developer.amd.com/(...)s/AMDAPPArchive.aspx ) maar als ik GUIMiner open kan ik kiezen uit m'n processor en "Cypress" ofzo, en als ik die cypress aanklik staat er onderaan "ATI Stream" en rechtsonder "Starting..." wat heel lang zo blijft staan. M'n videokaart komt ook niet op toeren dan ofzo.
Iemand een idee wat het is?
Met Phoenix doet 'ie het ook niet.
Mm dat gaat niet echt werken: Laptop + zo nu en dan. Je hebt toch minimaal wel een redelijke desktop videokaart nodig, het liefst ati volgens mij. Of je moet genoegen nemen met hele kleine bedragen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:16 schreef raptorix het volgende:
Kan je eigenlijk je exacte saldo zien? Ik heb nu 0.00 maar misschien dat dit inmiddels 0.002 is?
Ik wil graag weten of het genereren uberhaupt werkt, heb me laptop zo nu en dan aan om te generaten maar nog steeds 0.00
Ja dat snap ik, ging meer om het experiment, vandaar de vraagquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:24 schreef Mender het volgende:
[..]
Mm dat gaat niet echt werken: Laptop + zo nu en dan. Je hebt toch minimaal wel een redelijke desktop videokaart nodig, het liefst ati volgens mij. Of je moet genoegen nemen met hele kleine bedragen.
Mine je in een pool dan? Want als je de bitcoin client zo af en toe zijn gang laat gaan denk ik dat het wel tot 2140 kan duren voor je een bitcoin te zien krijgtquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:16 schreef raptorix het volgende:
Kan je eigenlijk je exacte saldo zien? Ik heb nu 0.00 maar misschien dat dit inmiddels 0.002 is?
Ik wil graag weten of het genereren uberhaupt werkt, heb me laptop zo nu en dan aan om te generaten maar nog steeds 0.00
Geen idee waar het door kwam, maar ik heb het opgelost door in m'n phoenix-starter (.bat bestandje) dit erbij te doenquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:05 schreef Asgard het volgende:
[..]
Misschien even je Bitcoin client alle blocks laten ophalen?
Bij mij deed hij het pas nadat ik de drivers had geupdate en alle blocks had gedownload (en aangezien jij al de nieuwste drivers hebt kan je misschien kijken of het aan de blocks ligt).
Ik had me opgegeven voor een pool, helaas gaf die phoenix client een error. Moet er nog eens naar kijken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mine je in een pool dan? Want als je de bitcoin client zo af en toe zijn gang laat gaan denk ik dat het wel tot 2140 kan duren voor je een bitcoin te zien krijgt
http://www.alloscomp.com/bitcoin/calculator.phpquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, ook aan het minen en wel met 70Mhash/s.
Ik kan dan toch ergens met een of andere calculator het geld uitrekenen?
Thank youquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
http://www.alloscomp.com/bitcoin/calculator.php
MaGNeT trekt 1,4 Ghash/sec binnen dus dan valt die 290 mhash van mij ook wel weer meequote:Op donderdag 9 juni 2011 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
290... Ik vond mijn 70 al best cool
Nu wil ik toch nog een andere GPU, dus ik ga waarschijnlijk ook stijgen
ja van 30 cent naar 30 dollar is niet zo serieus iddquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:30 schreef hoerezooi het volgende:
wordt tijd dat die koersen eens serieus gaan stijgen.
Yupquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:21 schreef Doodloper het volgende:
[..]
MaGNeT trekt 1,4 Ghash/sec binnen dus dan valt die 290 mhash van mij ook wel weer mee
Bij BTCmine en BTCguild.quote:
$75 per dagquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bij BTCmine en BTCguild.
Ik draai nu 2x Phoenix per kaart en deel zo de Mhash/s per pool.
Als er 1 pool uitvalt zakt die naar 0Mhash/s en neemt de ander het met 400Mhash/s over, normaal draaien ze 200/200.
Soort van back-up pool dus
Op de prestaties heeft het geen negatieve invloed, iig.
Oh ja: Bitcoin calculator voor 1442Mhash/s
Coins Dollars
per Day ฿2.56 $74.90
per Week ฿18.64 $546.16
per Month ฿77.71 $2,277.02
Pools uitbetalen? Pools betalen de Bitcoins uit die je daar mined.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:49 schreef Doodloper het volgende:
[..]
$75 per dag![]()
Kun je ergens zien hoeveel die pools uitbetalen? Op hun sites vind ik het niet..
Klopt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zodra er mensen flink gaan cashen dondert die inelkaar.
Ja oke, maar de meeste pools houden een paar procent zelf toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Pools uitbetalen? Pools betalen de Bitcoins uit die je daar mined.
Die kan je dan weer via MTGOX of anderen uitwisselen voor echte Dollars.
Met een HD5830? Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik haal met mijn HD5830 250Mhash/sec.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:10 schreef Doodloper het volgende:
Ik draai nu 290Mhash/sec, dat gaat iets sneller dan de 27MHS die ik gister haalde.
nu hopen dat de koers ff stijgt
LOL ik wist helemaal niet dat dit teken bestond: ฿quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Coins Dollars
per Day ฿2.56 $74.90
per Week ฿18.64 $546.16
per Month ฿77.71 $2,277.02
Ik krijg hem niet verder dan 270Mhash/s. Als ik de aggression nog wat verhoog kan ik er nog 280mhash/s uithalen maar meer ook niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:57 schreef Mender het volgende:
[..]
Met een HD5830? Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik haal met mijn HD5830 250Mhash/sec.
Ik heb hem bij mij overgeclockt naar 860Mhz en memory terug gezet naar 900Mhz. Als parameters in Guiminer heb ik: -v -w 256
Ach ik betaal nu 245 euro voor een éénpersoons huishouden omdat ze me verkeerd hebben ingeschat. Tussentijdse berekening kwam op 140 euri uit. Heb dus nog wat marge om mee te spelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik verwacht nog een boel ouders, huurbazen etc. die rood gaan aanlopen na ontvangen van de jaarlijkse afrekening van de electriciteits rekening.
Ik draai nu op 1000MHz overgelockt, maar ik zet em weer terug naar 900mhz denk, of kan het geen kwaad? Hij draait al een paar uur en komt ook niet boven de 70 graden uit...quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:57 schreef Mender het volgende:
[..]
Met een HD5830? Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik haal met mijn HD5830 250Mhash/sec.
Ik heb hem bij mij overgeclockt naar 860Mhz en memory terug gezet naar 900Mhz. Als parameters in Guiminer heb ik: -v -w 256
Die euro stroom per dag betaal ik welquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik verwacht nog een boel ouders, huurbazen etc. die rood gaan aanlopen na ontvangen van de jaarlijkse afrekening van de electriciteits rekening.
Ik bedoel ook meer de: "woon nog thuis" , "betaal toch incl." figuren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:02 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
Ach ik betaal nu 245 euro voor een éénpersoons huishouden omdat ze me verkeerd hebben ingeschat. Tussentijdse berekening kwam op 140 euri uit. Heb dus nog wat marge om mee te spelen
http://en.wikipedia.org/wiki/Thai_bahtquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:00 schreef Mender het volgende:
[..]
LOL ik wist helemaal niet dat dit teken bestond: ฿
zo krijgt de ted-teller een andere betekenisquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Thai_baht
Een dikke videokaart samen met PC die 24/7 per dag rond de 400W slurpt is 8,8 Kw/u.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:03 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Die euro stroom per dag betaal ik wel
Tussen de 20 en 25 cent, dat maakt dan ruim 4 Euro per dag.quote:
Minimaal 75 euro per maand verdienen om quitte te spelen dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tussen de 20 en 25 cent, dat maakt dan ruim 4 Euro per dag.
Als diezelfde PC onbelast draait zal het ongeveer 1,5 Euro per dag kosten.
Extra voor het Bitcoin draaien met beetje dikke videokaart komt dan op 2,5 Euro ongeveer.
In die richting moet je denken en dan blijft het feit dat Euro´s een relatief vaste koers hebben en de Bitcoin koers een zeer onzekere factor is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:29 schreef Asgard het volgende:
[..]
Minimaal 75 euro per maand verdienen om quitte te spelen dus.
Het hele idee is dat mensen minen vanwege het idealisme, het bitcoin principe, het idee er achter, om het netwerk op te bouwen, veilig te maken, bitcoin te laten groeien en zo vrij te worden van de banken en andere manipulatisten. (Xeno, zou er bijna een baan voor gaan zoeken om maar een GPU te kunnen betalen!)quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In die richting moet je denken en dan blijft het feit dat Euro´s een relatief vaste koers hebben en de Bitcoin koers een zeer onzekere factor is.
Ja maar m'n pc staat toch al een groot gedeelte van de dag aan, en 's nachts laat ik hem niet minen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Extra voor het Bitcoin draaien met beetje dikke videokaart komt dan op 2,5 Euro ongeveer.
Idealisme is ergens eind jaren 80 verloren gegaan, het had een kleine opleving in de begindagen van het internet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het hele idee is dat mensen minen vanwege het idealisme, het bitcoin principe, het idee er achter, om het netwerk op te bouwen, veilig te maken, bitcoin te laten groeien en zo vrij te worden van de banken en andere manipulatisten. (Xeno, zou er bijna een baan voor gaan zoeken om maar een GPU te kunnen betalen!)
Maar de bedenker was even vergeten dat mensen egoistisch en egocentrisch zijn en dus altijd vanuit eiegen winstbejag denken. Hmm. Die denkfout komt me bekend voor... iets met Marx. Ene Karl ofzo. Kent iemand die?
Het is wel een mooie verklaring voor mijn nogal hoge stroomverbruik, tot nu lulde ik me eruit met tropisch aqarium.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:42 schreef Whuzz het volgende:
Ik wacht met spanning op de eerste berichten dat er een mine-farm is opgerold wegens illegaal aftappen van stroom
Ja, die kerel die zo'n heel mooi plan had bedacht dat vervolgens jammerlijk faalde omdat het compleet tegen "human nature" in druist. Bleek uiteindelijk alleen te "werken" onder dictatoriale regimes. Niet precies wat die karl kerel voor ogen had toen hij zijn boekje schreef.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Idealisme is ergens eind jaren 80 verloren gegaan, het had een kleine opleving in de begindagen van het internet.
Karl bedoel je?
Je moet je aquarium aansluiten op de waterkoeling van je pc.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is wel een mooie verklaring voor mijn nogal hoge stroomverbruik, tot nu lulde ik me eruit met tropisch aqarium.
Ik heb heul geen aquarium.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Je moet je aquarium aansluiten op de waterkoeling van je pc.
Dan heb je gratis verwarming voor je visjes
Niet? Kun je wel lekker in spelen met een piratenbootje! Octopusje er in en dan kun je "Kraken" spelenquote:
Dan gaan bij mij al alle alarmbellen rinkelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, die kerel die zo'n heel mooi plan had bedacht
Hmm, je lijkt mijn vriendin wel. Die zegt ook altijd "uhoh" als ik vertel dat ik een nieuw plan hebquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan gaan bij mij al alle alarmbellen rinkelen.
Ik houd het bij badeendjes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet? Kun je wel lekker in spelen met een piratenbootje!
En een kistje er in met bitcoins!
Dan pak je het verkeerd aan, eerst doen en dan pas vertellen is de juiste volgorde.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hmm, je lijkt mijn vriendin wel. Die zegt ook altijd "uhoh" als ik vertel dat ik een nieuw plan heb
Meestal heeft ze het wel door als ik met gereedschap in de weer ga, dus het echt verbergen is niet zo makkelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan pak je het verkeerd aan, eerst doen en dan pas vertellen is de juiste volgorde.
Of op een studentenkamer, antikraak, particulier incl.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:08 schreef Whuzz het volgende:
zijn er hier lui die nog bij moeders thuis wonen en minen?
ben er gister mee begonnen en nu vragen mijn ouders waarom die pc al de hele dag en nacht aan moet staan want dat kost bergen stroom.... Ga ze zo voorzichtig proberen te brengen dat ik er geld mee kan verdienen en dat ik hun wat geef voor de stroomquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Meestal heeft ze het wel door als ik met gereedschap in de weer ga, dus het echt verbergen is niet zo makkelijk.
Anyway, meer on topic... zijn er hier lui die nog bij moeders thuis wonen en minen? En zo ja, weet paps daar ook van? Of wacht je gewoon tot ie zich kapot schrikt wanneer de Nuon/NEM/Greenchoice/Eneco/E.On/Whatever met de rekening komt?
Ai ai ai, je werkt je dus al in de schulden...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef hoerezooi het volgende:
ben er gister mee begonnen en nu vragen mijn ouders waarom die pc al de hele dag en nacht aan moet staan want dat kost bergen stroom.... Ga ze zo voorzichtig proberen te brengen dat ik er geld mee kan verdienen en dat ik hun wat geef voor de stroom
Hoeveel ga je ze geven? En kun je dat betalen als de bitcoin koers straks in elkaar flikkert?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
ben er gister mee begonnen en nu vragen mijn ouders waarom die pc al de hele dag en nacht aan moet staan want dat kost bergen stroom.... Ga ze zo voorzichtig proberen te brengen dat ik er geld mee kan verdienen en dat ik hun wat geef voor de stroom
Het lijkt wel wat op de huizenbubble, snel instappen voordat het te laat is en de prijzen nog hoger worden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ai ai ai, je werkt je dus al in de schulden...
Dat tikt al aardig aan, dat is 800 Euro bijbetalen wanneer de afrekening komt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef Doodloper het volgende:
alsof het meteen om 1000en euros per maand gaat
ga uit van 2 euro per dag boven je normale pc-energiekosten en dan heb je 't wel
ZUNNO GROTE REKENING MAN!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat tikt al aardig aan, dat is 800 Euro bijbetalen wanneer de afrekening komt.
Wat denk jij dat de bitcoin koers over een maand of twee is?quote:
90% kans dat het 1 dollar of minder is, 10% kans dat het hetzelfde is als nu of meer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat denk jij dat de bitcoin koers over een maand of twee is?
10 KB/s up, 55 KB/s down is het nu bij mij, niks dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:30 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Vreet dit nog veel van je internet verbinding? Heb nogal een zeikerige huisgenoot die meteen naar boven komt gerend als ie niet snel genoeg COD kan spelen.
Ik ben sceptisch, wat ik mis in het hele verhaal is waardoor die bitcoins waarde vertegenwoordigen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:29 schreef Doodloper het volgende:
Je vindt het niks he.
Alsof ik een jaar lang ga minen als het niet winstgevend genoeg is.
Ze krijgen waarde wanneer je er ook echt spullen voor kan kopen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef Doodloper het volgende:
Ze hebben ook geen waarde. Zoals ik een topic eerder al zei: mensen kopen ze omdat de waarde stijgt, en de waarde stijgt omdat mensen ze kopen.
Als nu bijv. AMD instapt en videokaarten gaat verkopen voor bitcoins dan wordt het verhaal anders.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef Doodloper het volgende:
Klopt, en dat zal niet snel gebeuren met zo'n instabiele waarde. En daardoor blijft 'ie weer instabiel...
Juist die stap 3-5 is interessant, mijn BC's staan netjes in mijn Wallet op mijn HD maar hoe krijg ik die dingen weer naar MTgox??quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:50 schreef Jegorex het volgende:
[..]
3. als je de bitcoins ontvangen hebt zend je ze naar Mt.Gox.
4. verkoop de bitcoins voor dollars op de Mt.Gox markt.
5. "Withdraw funds"
Stap 3 t/m 5 heb ik zelf nog niet gedaan, maar zo lijkt het te werken.
Account maken -> add funds -> je krijgt een adres-code van MtGox -> Send coins in je bitcoin client -> Vul de code in -> Send -> ff wachten -> PROFIT!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:49 schreef nlpronk het volgende:
[..]
Juist die stap 3-5 is interessant, mijn BC's staan netjes in mijn Wallet op mijn HD maar hoe krijg ik die dingen weer naar MTgox??
Beursgenoteerde bedrijven gaan natuurlijk geen bitcoins accepteren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zie het niet zo snel gebeuren, bedrijven zijn nogal gehecht aan vertrouwde valuta.
En zelfs die vormt al bepaald risico
AMD is in handen van paar steenrijke oliesheiks.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:48 schreef Whuzz het volgende:
Ja hoor. De aandeelhouders gaan het toestaan dat AMD bitcoins gaat accepteren
Die hebben al oilcoin. Zodra ze bitcoins als een bedreiging gaan zien kopen ze alle bitcoins op en is het klaarquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
AMD is in handen van paar steenrijke oliesheiks.
Dan stijgt de koers wel lekker en kun je korte termijn handel drijven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die hebben al oilcoin. Zodra ze bitcoins als een bedreiging gaan zien kopen ze alle bitcoins op en is het klaar
Nou ja, op internet gebeuren een heleboel dingen "zomaar" natuurlijk. Vostrekt onzinnige zaken kunnen binnen een paar uur wereldwijd gehyped zijn en dan weten miljoenen mensen er van.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat zich blijkbaar ook niemand afvraagt is dat na jarenlang kabbelend bestaan het bitcoin gebeuren ineens tot leven is gekomen.
Dat gebeurt niet zomaar, er zijn mensen die dollars verdienen aan het traden.
Twitter bijv? Dat is over tijdje ook alweer achterhaald, Hyves is al aan het doodgaan, Facebook is de volgende.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou ja, op internet gebeuren een heleboel dingen "zomaar" natuurlijk. Vostrekt onzinnige zaken kunnen binnen een paar uur wereldwijd gehyped zijn en dan weten miljoenen mensen er van.
En verliezen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat zich blijkbaar ook niemand afvraagt is dat na jarenlang kabbelend bestaan het bitcoin gebeuren ineens tot leven is gekomen.
Dat gebeurt niet zomaar, er zijn mensen die dollars verdienen aan het traden.
en FOK! niet toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Twitter bijv? Dat is over tijdje ook alweer achterhaald, Hyves is al aan het doodgaan, Facebook is de volgende.
Mine je nu voor jezelf of wat heb je linksboven bij 'server' aangeklikt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef doesd00 het volgende:
Ik ben ook maar aan het coinen geslagen sinds een half uurtje.
Ik ga 271 Mhash/s Ik gebruik GUIMiner maar zie in Bitcoin bij Balans nog steeds 0.0.
Ben er nog beetje onbekend mee, dus snap nog niet alles!
Er schijnt toch in ieder geval al een netwerk hardware leverancier dingen te leveren voor bitcoins (met dat reclamebord gisteren).quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze krijgen waarde wanneer je er ook echt spullen voor kan kopen.
Een nieuwe videokaart afrekenen in bitcoins ipv Euro's.
Wanneer dat kan, ben ik de eerste om Magnet te overtreffen in mining.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:26 schreef eleusis het volgende:
[..]
Er schijnt toch in ieder geval al een netwerk hardware leverancier dingen te leveren voor bitcoins (met dat reclamebord gisteren).
Op zich kan je dat ook best doen met een webshop, als je de exchanges vertrouwt. Je haalt de waarde op, geeft daarop een voorlopige offerte, en direct na het betalen (wat zonder gevaar op chargebacks kan) zet je het om in USD. Valutarisico is zo goed als afwezig en kans op fraude lager dan met credit cards.
Meevaren op de Bitcoin hype kan nu zelfs best een plus zijn (ik had van die partij nog niet eerder gehoord en ben toch even gaan kijken op hun site!)
als je bvb bij deepbit zit en geregged heb start je guiminer met de deepbit detail als je dan gaat verdienen zie in guiminer 3 snopjes [start mning] [check balance] [withdraw]quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef doesd00 het volgende:
Ik ben ook maar aan het coinen geslagen sinds een half uurtje.
Ik ga 271 Mhash/s Ik gebruik GUIMiner maar zie in Bitcoin bij Balans nog steeds 0.0.
Ben er nog beetje onbekend mee, dus snap nog niet alles!
Ik zou dan toch echt minimaal 2 miljoen direct cashen...quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:32 schreef tntkiller het volgende:
[..]
als je bvb bij deepbit zit en geregged heb start je guiminer met de deepbit detail als je dan gaat verdienen zie in guiminer 3 snopjes [start mning] [check balance] [withdraw]
als je check balance druk opent een menutje met een link naar de deelbit api key dia moet je copy&pasten
vervolgens kan je op withdraw drukken
vervolgens verschijnt je balance dan op bitcoin(duurt even voor het gevalideert is maar je ziet het wel.
ik heb nu 0.04maar ok ik draai niet 24/7 maar zo af en toe tot ik goed weet of ik alles goed doe.
wel leuk in zitten lezen op de bitcoin forumszoals een van hun 370.000 bitcoins heeft verdient en in het begin gefeliciteert wordt dat hij een minjoen heeft verdient en na 10 pagina verder op de forum door de koersstijging nu 10 miljoen dollar in waarde heeft.... wow
Zoveel vraag is er niet, en zo wel dan duw je de hele koers naar beneden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik zou dan toch echt minimaal 2 miljoen direct cashen...
Ben benieuwd of dat überhaupt gaat lukken.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:31 schreef MaGNeT het volgende:
Zojuist m'n eerste 3 BTC gecasht via https://tradehill.com
Straks nog even naar m'n Paypal overmaken en dan kijken wat er overblijft in Euro's
dat wil hij niet omdat anders de koers gaat crashen...maar volgens anderen is 50000 cashen per maand geen probleem...denk dat de reden waarom hij het niet doet is om dat helemaal niet duidelijk is hoe dit belasting technisch behandelt moet worden....als ik hier in Nederland ineens 2 miljoen gestort krijg dan gaan er hier ook ineens alarmbellen af (denk niet dat de ECB enzo blij zullen zijn met bitcoins als het groot blijkt te worden in de USA zijn er al senatoren die onderzoek willen ernaar(vooral om het te verbieden denk ik dan een geldsoort dat niet te beïnvloeden en inflateren is vinden politieker niet leuk namelijkquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik zou dan toch echt minimaal 2 miljoen direct cashen...
Ben benieuwd of dat überhaupt gaat lukken.
deepbit werk bij mij gewoon...swepool niet maar dat komt denk ik door een ip verandering van de site las ik op de forums...duurt even voor de DNS servers dat op gepikt hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zit er aan te denken om vanavond mijn pc te laten minen en dan maandag weer terug te komen (pinkster enzo) en dan kijken hoe en wat. Maar al die sites om te beginnen zijn offline
Ok, ff snelcursusje (tijd dat het in de op wordt gezetquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zit er aan te denken om vanavond mijn pc te laten minen en dan maandag weer terug te komen (pinkster enzo) en dan kijken hoe en wat. Maar al die sites om te beginnen zijn offline
Gelukkig huur ik zowel mn huis als kantoor inclusief gas, water & licht en maakt het dus geen bal uit hoeveel mining rigs ik neerzetquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veel eerder: als meer mensen het accepteren als ruilmiddel is het enkel een kwestie van enkele jaren. Vergeet de crisis niet en zie, dat juist in kleine economieen een systeem (waar jij iedere dag nog naar het westen toe bid) kapot ging (IJsland en later dus Ierland, Griekenland)quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Komt goed, ergens in 2140 wanneer er niet meer gemined kan worden
Ik krijg het niet voor elkaar, probeer het morgen ofzo wel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:41 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ok, ff snelcursusje (tijd dat het in de op wordt gezet):
- Download het bitcoins programma (ff googlen)
- Download GUIMiner
- Meld je aan op een pool, bijv btcguild.com
- Vul de gegevens die je in je pool hebt gekregen in je miner in (GUIMiner dus in dit voorbeeld)
- Wacht tot bitcoins alle blocks heeft gedownload (moet dat per se? zijn er +- 130.000 iig)
- Klik op Mine ofzo
- ga weg en kom maandag terug...
Wat voor videokaart heb je?
Die huurbaas gaat blij met je zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gelukkig huur ik zowel mn huis als kantoor inclusief gas, water & licht en maakt het dus geen bal uit hoeveel mining rigs ik neerzet
heb me ook geregged op tradehill ze hebben betere deals en betere prijzen voor btc'squote:Op donderdag 9 juni 2011 22:31 schreef MaGNeT het volgende:
Zojuist m'n eerste 3 BTC gecasht via https://tradehill.com
Straks nog even naar m'n Paypal overmaken en dan kijken wat er overblijft in Euro's
Nah, thuis wil ik het niet. Eerst maar eens kijken of gewoon 1 machine op kantoor wat oplevert.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die huurbaas gaat blij met je zijn.Hoeveel zet je er neer?
Uit ervaring weet ik dat stuk of 8 zware PC's op 1 groep kunnen.
Dat MTGOX vind ik zowieso al wazig en omslachtig. Ik handel gewoon op bitmarket in Euros en geen MTGOT in $, die je moet omzetten in Euros en bepaalt met wat je geld gebeurt en er nog commissie van aftroggeltquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:13 schreef tntkiller het volgende:
[..]
heb me ook geregged op tradehill ze hebben betere deals en betere prijzen voor btc's
TradeHill is currently offering two referral programs and a 10% DISCOUNT FOR LIFE! This could be the New Competitor to MtGox.
Plus TradeHill offers:Automate your trading with our Trading API
Margin trading to leverage your profits.
Option trading to help you hedge.
http://www.tradehill.com/?r=TH-R11456
Wie betaald dan die Euro's?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef edcetera het volgende:
Ik handel gewoon op bitmarket in Euros
De wederpartij direct.quote:
Ok maar die markt is nog erg klein en de koers reageert op elk groter aanbod en waarom zou je ze kopen wanneer je ze ook zelf kunt maken?quote:
Omdat het heel lang duurt voordat je er een paar hebt. Als je gelooft dat de koers nog veel gaat stijgen, is het slimmer om er direct zoveel mogelijk te kopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
waarom zou je ze kopen wanneer je ze ook zelf kunt maken?
Kortom gewoon aandelenhandel in een internetbubble, de tijd zal leren hoeveel bestaansrecht deze heeft.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat het heel lang duurt voordat je er een paar hebt. Als je gelooft dat de koers nog veel gaat stijgen, is het slimmer om er direct zoveel mogelijk te kopen.
Bedankt voor je reactie, maar ik heb geen mail van MTgox waar mijn adres in staat. Of bedoel je de transaction reference die in dezelfde mail staat als je storting en er ongeveer zo uitziet : ca3fa2h8-6fc-4eh6e-b9sfd-44ecgd55cgquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Account maken -> add funds -> je krijgt een adres-code van MtGox -> Send coins in je bitcoin client -> Vul de code in -> Send -> ff wachten -> PROFIT!
Ach, er is toch niks mis met het wagen van een gokje? Volksstammen doen dat, aan de roulettetafel of met CDS.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kortom gewoon aandelenhandel in een internetbubble, de tijd zal leren hoeveel bestaansrecht deze heeft.
Alles valt of staat met kopen van tastbare goederen voor dat virtuele geld.
Zou je eens wat over dat vak willen vertellen? Wat zijn de basisprincipes enzo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:37 schreef eleusis het volgende:
[..]
De ander vindt het leuk om te traden of tradebotjes te schrijven. Ik heb zelf wel interesse in dat laatste, heb ook een vak over tradebots en -simulaties gevolgd. Als ik tijd over had, zou ik die kant op gaan. Leuke toepassing en waarschijnlijk erg leerzaam. Geen hoge startupkosten zoals bij een echte broker. En als je er wat aan overhoudt is het mooi meegenomen.
Als je kijkt naar BitMarket.eu zie je wel eens een bedrag boven de 1000 euro voorbij komen. Maar ook daar is het gros idd tientjeswerk of hooguit een paar honderd euro per transactie. Dat is wellicht ook wel verstandig met deze heftig fluctuerende koers trouwens.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:37 schreef eleusis het volgende:
[..]
De bedragen waar het hier om gaat lijken vooralsnog beperkt. Ik bekeek het orderboek van Tradehill en de volumes zijn heel laag. Een paar orders van rond de ¤600 zijn de max en die komen al niet erg vaak voor, de meeste transacties zijn tientjeswerk. Dus die gequote prijs stelt niet zo heel erg veel voor. (De MtGox site is retetraag dus die heb ik niet bekeken)
Zodra de aasgieren zich hierop gaan storten is het waarschijnlijk snel einde verhaal.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:37 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ach, er is toch niks mis met het wagen van een gokje? Volksstammen doen dat, aan de roulettetafel of met CDS.
Zolang ze ook flink Bitcoins kopen, is er weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zodra de aasgieren zich hierop gaan storten is het waarschijnlijk snel einde verhaal.
Die kopen niet maar weten te verdienen aan het traden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zolang ze ook flink Bitcoins kopen, is er weinig aan de hand.
Je zal toch iets te traden moeten hebben, hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kopen niet maar weten te verdienen aan het traden.
Daar zijn internetforums dan weer handig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je zal toch iets te traden moeten hebben, he
Dat klopt wel tot op bepaalde hoogte, je moet buiten het traden ook ooit iets met die bitcoins kunnen doen, bijv een nieuwe PC kopen om nog meer bitcoins te minen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:24 schreef Tijn het volgende:
Maar dan nog: mocht er massaal gehandeld gaan worden voor de winst, so what? Zodra de prijs te laag wordt, stoppen veel miners omdat het niks meer oplevert, waardoor er minder Bitcoins worden aangeboden, waardoor de prijs weer stijgt. Toch?
Da's een gemodereerde lijst dus die moet je niet gebruiken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 04:27 schreef Jegorex het volgende:
https://en.bitcoin.it/wiki/Trade
Hier heb je een lijst met websites die bitcoins accepteren.
als nou iedereen op FOK! zijn rig bij jou neer zet dan minen we allemaal gratiz!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gelukkig huur ik zowel mn huis als kantoor inclusief gas, water & licht en maakt het dus geen bal uit hoeveel mining rigs ik neerzet
Ja, dat kanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik verdien nu 0.91 dollar per dag, dus dat schiet niet echt op.
(met een nvidia 8800 GTS) Als ik nou een betere videokaart koop en deze in een oude pc zet, kan ik dan gewoon op het zelfde account verder gaan?
5570 is sloom... Je moet de 5770 hebben, die doet 200Mhash/s...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ja, dat overzicht had ik al eens gelezen maar word er niet veel wijzer van. Ik weet dus dat iedereen graag die 5570 kaart wil, voor de rest geen idee eigenlijk. Zal hem eens doorspitten.
http://tweakers.net/price(...)FCtZRSsZWYCsMVaKrQUA
Deze kaarten dus?
Ja, of niet. Als het zo door gaat komt er een moment dat men beseft dat je gewoon niets met bitcoins kunt. Er zijn vrijwel geen bedrijven waar je iets met je coins kunt kopen. Als dat besef komt wil iedereen van zijn coins af. Dan wordt er inderdaad niet meer gemined, maar gaat de prijs ook niet omhoog, omdat er simpelweg geen vraag naar is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:24 schreef Tijn het volgende:
Maar dan nog: mocht er massaal gehandeld gaan worden voor de winst, so what? Zodra de prijs te laag wordt, stoppen veel miners omdat het niks meer oplevert, waardoor er minder Bitcoins worden aangeboden, waardoor de prijs weer stijgt. Toch?
Lekker boeiend, bedrijven hebben een arrogante attitude, je moet ook begrijpen dat steeds meer handel buiten bedrijven om zal gaan, neem bijvoorbeeld alleen al alle marktplaats transacties, en onderschat de zwarte economie ook niet, kijk hoeveel mensen zwart laten klussen, oppassen dan wel hun haar laten knippen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zie het niet zo snel gebeuren, bedrijven zijn nogal gehecht aan vertrouwde valuta.
En zelfs die vormt al bepaald risico
We zijn de bitcoinfilosofie een beetje kwijtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:22 schreef Kandijfijn het volgende:
Dus het topic over het nieuwe betalen is veranderd in 100% speculatie topic?
In alles word gespeculeerd, het goede is dat de betrouwbaarheid en fraudegevoeligheid nu getest worden!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:22 schreef Kandijfijn het volgende:
Dus het topic over het nieuwe betalen is veranderd in 100% speculatie topic?
En wat doet jou vermoeden dat mensen het gaan accepteren als ruilmiddel? In de afgelopen twee maanden is de handel in bitcoin enorm gegroeid, maar is het aantal shops dat bitcoin accepteertquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:59 schreef edcetera het volgende:
[..]
Veel eerder: als meer mensen het accepteren als ruilmiddel is het enkel een kwestie van enkele jaren.
Yup, dat is de externe bedreiging voor bitcoin. Maar die is mijns inziens veel kleiner dan de interne dreiging.quote:Dollars, Euros ponden etc zullen nog niet snel verdwijnen, maar een paralellemarkt waar de klassieke banken/overheden-corruptie uiteindelijk geen overheersende monopolaire positie meer zullen hebben is allang in ontwikkeling (is er commercieel al en ze worden tegengehouden) en Bitcoin zal ook aan die terreur blootgesteld worden.
Nee, bitcoin is onderheving aan de menselijke natuur. En die natuur verstérkt bitcoin niet, maar maakt het kapot.quote:Bitcoin heeft echter de potentie van "de kracht en waarheid van de mensen" en daar legt ieder gecreeerd en gecontroleerd leugenachtig systeem het uiteindelijk af tegen de macht van de individueel gebundelde mens, die kennis deelt.
Waarom denk je dat? En waar blijkt dat uit? In de huidige status is bitcoin totaal oninteressant voor elke serieuze markt. Het is onvoorspelbaar, onbetrouwbaar, instabiel en onbekend (behalve bij wat nerds). Het concépt heeft potentie, maar zijn eigen ongereguleerdheid heeft het concept de das om gedaan.quote:Bitcoin zal in eerste instansie interessant zijn voor online markten (als beter alternatief voor Paypal), transacties tussen personen (zonder een paar dagen op geld te hoeven wachten of "policy" beperkingen, waardoor je je klanten niet kunt betalen)
Lees je eens in m.b.t. e-Gold. Dat was serieus, en groter dan bitcoin. Als je geld hebt staan op een MtGox account (of bitcoins), realiseer je dan hoe risicovol dat is.quote:De tijd zal het leren, maar Bitcoin is het eerste serieuze project
Mooi ideaal, maar de kans wordt momenteel met de dag kleiner, i.p.v. groter.quote:Bitcoin als enige munt in de de toekomst? Tuurlijk niet! Maar wel als interessante "Chipknip" alternatief
Dat is nog maar het kleinste probleem. Bol.com zal nooit iets in bitcoins aanbieden omdat bitcoins geen legaal betaalmiddel is volgens onze belastingdienst.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:49 schreef Maanvis het volgende:
Nouja bitcoin is natuurlijk ook gedoemd om te mislukken omdat het een nerd-dingetje is.
Grote aanbieders als Bol.com of amazon.com zullen het nooit gaan aanbieden.
Waarom niet? Omdat het publiek wat daar iets koopt niet eens weet wat bitcoin is. En als ze dat wel weten komt vanzelf de vraag: Hoe kom je dan aan bitcoins? En als antwoord op die vraag komt er een nerdverhaal waar alleen nerds iets van snappen....
dus eigenlijk moeten al die miners gewoon zo snel mogelijk cashen als ze de kosten van de hardware eruit hebben. webshops gaan echt geen bitcoin gebruiken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is nog maar het kleinste probleem. Bol.com zal nooit iets in bitcoins aanbieden omdat bitcoins geen legaal betaalmiddel is volgens onze belastingdienst.
dat is een lapmiddel. het blijft een niche-markt omdat het voor niet-nerds gewoon niet te volgen is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:55 schreef DaMayan het volgende:
Nouja je kunt wel al op bv. Amazon dingen kopen. Wel via een omwegje door giftcards te kopen: http://spendbitcoins.com/
Je kunt dus weldegelijk je bitcoins uitgeven aan producten.
En hoe kom je aan die bitcoins? Via een markt die instabiel is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:55 schreef DaMayan het volgende:
Nouja je kunt wel al op bv. Amazon dingen kopen. Wel via een omwegje door giftcards te kopen: http://spendbitcoins.com/
Je kunt dus weldegelijk je bitcoins uitgeven aan producten.
En zelfs door die nérds niet eens word gebruikt. Behalve om te speculeren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat is een lapmiddel. het blijft een niche-markt omdat het voor niet-nerds gewoon niet te volgen is.
je hebt een ruilmiddel gemaakt wat alleen door nerds gebruikt kan worden.
dan heb ik liever mijn muntgeld en briefgeld waarvan ik weet hoe ik het moet gebruiken en hoe ik er aan komquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En zelfs door die nérds niet eens word gebruikt. Behalve om te speculeren.
Het lijkt me ook niet verstandig om enorme investeringen te doen hierin, maar zover ik het topic heb gevolgd doet niemand dat toch ook?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:42 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb het gevoel dat dat Bitcoin zo zinloos is.. Waarom zou je in godsnaam geld uitgeven aan stroom en dure computer spullen om iets virtueels te creëren wat gedoemd is te mislukken?
natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:49 schreef uber-aspie het volgende:
Prijs is weer even aan het dalen.. Als dat nou even zo blijft, verwacht pas dat volgende week mijn geld bij Mt Gox staat zodat ik met een lagere koers BTC kan kopen.Natuurlijk er van uitgaande dat de koers daarna weer stijgt.
Er zijn ook mensen die 2 miljoen neertellen voor een stukje papier wat een mislukte postzegel is....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:42 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb het gevoel dat dat Bitcoin zo zinloos is.. Waarom zou je in godsnaam geld uitgeven aan stroom en dure computer spullen om iets virtueels te creëren wat gedoemd is te mislukken?
Ik vind het een beetje in het straatje vallen als Second Life. Dat was ook oh zo populair en er gingen duizenden zo niet tienduizenden euro's in zitten. En het bleek een grote bubbel.
Correct me if I'm wrong
Met als verschil dat het tastbaar is, en voor een grote groep mensen een bepaalde waarde vertegenwoordigd. Het maakt vaak onderdeel uit van een collectie en als niemand er meer wat voor wil geven kun je er altijd nog gewoon naar kijken. Ik denk niet dat jij voor de lol naar je bitcoin hashes gaat zitten kijken of er eens lekker doorheen bladerd, nietwaar?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die 2 miljoen neertellen voor een stukje papier wat een mislukte postzegel is....
Waarom zou de prijs weer stijgen? Waarom is vraag gegarandeerd?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:24 schreef Tijn het volgende:
Precies. Als de prijs nu crashed, dan loopt een groot deel van de mensen die er in handelden gewoon weg. Was een leuk dingetje, mee gespeeld, gegokt, verloren, next.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom zou de prijs weer stijgen? Waarom is vraag gegarandeerd?
Second Life werd enorm gepusht door een lobby van investeerders en geldbeluste hippe marketeers die de politiek en de top van het bedrijfsleven gek maakten met allerlei ongefundeerde winstverwachtingen. Bitcoin wordt door de community zelf gedragen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:42 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik vind het een beetje in het straatje vallen als Second Life. Dat was ook oh zo populair en er gingen duizenden zo niet tienduizenden euro's in zitten. En het bleek een grote bubbel.
Vijftien jaar geleden wist niemand wat Amazon of Bol was. Of PayPal. Je moest eens weten hoe wantrouwend het grote publiek uberhaupt tegenover internet stond, dat was ook iets voor nerds en freaks. Intussen zijn mensen eraan gewend dat dit soort nieuwe ontwikkelingen een grote meerwaarde in hun leven kunnen betekenen, en zijn ze er als de kippen bij als er iets nieuws ontstaat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:49 schreef Maanvis het volgende:
Grote aanbieders als Bol.com of amazon.com zullen het nooit gaan aanbieden.
Waarom niet? Omdat het publiek wat daar iets koopt niet eens weet wat bitcoin is.
Handelaren mogen accepteren wat ze willen, zolang ze hun goederen maar in een wettig betaalmiddel geprijsd aanbieden. Bitcoin kan als eender welke vreemde valuta behandeld worden. Zolang de overheid althans geen roet in het eten gooit, en dat is het grootste risico voor het Bitcoin-experiment: banken en overheden zullen vroeg of laat, als het grotere vormen aanneemt, Bitcoin willen verbieden of vernietigen om niet het monopolie en de controle op geldverkeer en monetair beleid kwijt te raken. Het is de vraag hoe stevig de Bitcoin-community tegen die tijd in zijn schoenen staat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:51 schreef Whuzz het volgende:
Bol.com zal nooit iets in bitcoins aanbieden omdat bitcoins geen legaal betaalmiddel is volgens onze belastingdienst.
Omdat Bitcoins altijd schaars zijn en het moeite kost om er eentje te maken. Bovendien is er altijd vraag naar anonieme manieren van betalen en Bitcoins maken dat mogelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom zou de prijs weer stijgen? Waarom is vraag gegarandeerd?
Deze is goed toch? Die wil ik gaan halen namelijk, of is van deze het voltage niet aan te passen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
5570 is sloom... Je moet de 5770 hebben, die doet 200Mhash/s...
Bespaar niet een tientje op zo'n kaart maar koop een goede, zoals de MSI Twin Hawk (dubbele fans).
Dat scheelt echt kopzorgen om de boel stil en koel te houden.
Tenzij je het leuk vindt om je kast vol te hangen met fans natuurlijk...
Ik heb net 2x een XFX 5870 gehaald voor 130 euro maar die fans zijn echt bagger, voltage niet aan te passen, etc... Dus zodra die zich hebben terugverdiend dump ik ze op Marktplaats... Met extra fans er op gericht lukt het om ze 75 graden te houden...
Voor 40 euro meer per stuk had ik goede gehad die sowieso 70 graden bleven en minder stroom verbruikten...
Er zijn overigens 2 uitvoeringen van die XFX kaart en het budgetmodel zuigt... Die dure is prima (ATI reference design)
Drollen in de vorm van een Q zijn altijd schaars en het kost moeite om er 1 te maken. Dat impliceert nog niet dat er vraag naar isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat Bitcoins altijd schaars zijn en het moeite kost om er eentje te maken. Bovendien is er altijd vraag naar anonieme manieren van betalen en Bitcoins maken dat mogelijk.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Drollen in de vorm van een Q zijn altijd schaars en het kost moeite om er 1 te maken. Dat impliceert nog niet dat er vraag naar is.
en dat zal ook niet liggelijk zo worden aangezien de doelgroep van de meeste winkels bitcoins niet begrijpenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:19 schreef PiRANiA het volgende:
Je kunt er wel dingen mee kopen hoor, alleen accepteren nog niet zo veel winkels het...
Aangezien jij hier de bitcoin man bent...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:55 schreef PiRANiA het volgende:
Alle bestelde bitcoins zijn weer verstuurd.
"Add funds"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:34 schreef nlpronk het volgende:
[..]
Aangezien jij hier de bitcoin man bent...
Ik kan nergens vinden hoe ik bitcoins van mijn wallet weer terug krijg naar mtgox. Weet jij het? De support mailt niet terug...
Ok, je kan er dus echt mee betalen. Maar wat kan ik er verder mee? Zoals in dat filmpje, dat je Bitcoins kunt genereren met een apllicatie. Kan je hier meer over vertellen? En is er op 1 of andere manier geld aan te verdienen ofzo? ( ik blijf toch een Nederlanderquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:19 schreef PiRANiA het volgende:
Je kunt er wel dingen mee kopen hoor, alleen accepteren nog niet zo veel winkels het...
Ben ik nou echt zo kippig of begrijp jij mijn vraag niet haha! Ik heb mijn bitcoins van mtgox naar mijn bitcoin-software gestuurt zodat ze in mijn wallet.bat komen. Nu heb ik ze daar netjes staan, maar ik heb geen bitcoinadres van mtgox waar ik het heen kan sturen. En bij 'add funds' zie ik ook niet echt een optie staan waarmee ik het kan doen...?quote:
Daar gaat het nu al 4 topics over, als je even terugleest...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ok, je kan er dus echt mee betalen. Maar wat kan ik er verder mee? Zoals in dat filmpje, dat je Bitcoins kunt genereren met een apllicatie. Kan je hier meer over vertellen? En is er op 1 of andere manier geld aan te verdienen ofzo? ( ik blijf toch een Nederlander)
https://mtgox.com:443/users/addFundsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:39 schreef nlpronk het volgende:
[..]
Ben ik nou echt zo kippig of begrijp jij mijn vraag niet haha! Ik heb mijn bitcoins van mtgox naar mijn bitcoin-software gestuurt zodat ze in mijn wallet.bat komen. Nu heb ik ze daar netjes staan, maar ik heb geen bitcoinadres van mtgox waar ik het heen kan sturen. En bij 'add funds' zie ik ook niet echt een optie staan waarmee ik het kan doen...?
Volgens mij heb je net op tijd verkocht. Het gaat hard omlaag nu.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:55 schreef PiRANiA het volgende:
Alle bestelde bitcoins zijn weer verstuurd.
Komt wel weer goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:47 schreef Mender het volgende:
[..]
Volgens mij heb je net op tijd verkocht. Het gaat hard omlaag nu.![]()
You are welcomequote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:45 schreef nlpronk het volgende:
@ pirania : het werkt...adres komt dus tevoorschoon als ik op 'send bitcoins' klik. Thanx again!
Ja, achja... als het nu wel ineens heel ver zakt heb ik zoiets van achja pech gehad. Zo erg vindt ik dat niet. En als het wel weer omhoog gaat is dat alleen maar mooi.quote:
Een transactie naar een *adres* is terug te vinden ja. Alleen niet naar een persoon.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hmmm, is het zo dat iedere transactie met bitcoins in de openbaarheid terug te vinden is? Niet slechts beperkt traceerbaar maar letterlijk openlijk terug te vinden voor iedereen wie het blieft?
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
^^
Oke, thanks.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Een transactie naar een *adres* is terug te vinden ja. Alleen niet naar een persoon.
Maak daarom voor elke transactie die je ontvangt een nieuw adres aan.
Ik heb volgens mij ergens gelezen dat het beter is van niet. Maar dat is vast op te zoeken in het bitcoin forum.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:43 schreef _superboer_ het volgende:
Ik heb vandaag mijn tweede videokaart binnengekregen, als ik die erbij wil gebruiken voor het minen, moet ik dan CrossFire draaien?
welke clocks heb jij?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:12 schreef _superboer_ het volgende:
Ik heb de HD5850 nu draaien voor 325 Mhash/s
900 core 910 mem temps rond de 80, zelfde flags en driverquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:21 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
welke clocks heb jij?
ik draai op stock volt 870 core 300 mem temps in de 60.
extra flags -v -w 128
en catalyst driver 11.5
Ha! Men doet dus al aan naked shorting in Bitcoins! Als dat geen teken van een volwassen wordende markt is.. het gaat helemaal goedkomen met die Bitcoins..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:48 schreef nlpronk het volgende:
Alleen erg jammer dat ik vanochtend nog wat heb gekocht voor 27 (na het verkocht te hebben voor 31) en hij nu nog verder zakt.
mem zou ik 300 laten. 1130 waar ik het eerst op had bood geen snelheidswinst kwa minen en scheelt veel warmte. die core op 900 is gewoon 24/7 stabiel zo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:33 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
900 core 910 mem temps rond de 80, zelfde flags en driver
Ik heb 'm pas een half uurtje draaienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:35 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
mem zou ik 300 laten. 1130 waar ik het eerst op had bood geen snelheidswinst kwa minen en scheelt veel warmte. die core op 900 is gewoon 24/7 stabiel zo?
En dan nog? Als mensen het blijven accepteren verandert er niets. En een p2p-netwerk platleggen is ook niet echt succesvol gebleken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
Eindelijk een veilige manier van online betalen wordt het waarschijnlijk illegaal vanwege z'n eigen succes.
Of zie ik dat nou verkeerd?
Maar als ze weer eens een paar 16 jarige van hun bed lichten dan wordt het plots allemaal een stuk minder aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En dan nog? Als mensen het blijven accepteren verandert er niets. En een p2p-netwerk platleggen is ook niet echt succesvol gebleken.
Op welke grond?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Maar als ze weer eens een paar 16 jarige van hun bed lichten dan wordt het plots allemaal een stuk minder aantrekkelijk?
Een grond die wellicht ergens geschreven, of hergeïnterpreteerd, wordt?quote:
Hierom.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:19 schreef Skint het volgende:
Waarom gaan Nvidia kaarten zo traag vergeleken met Ati kaarten?
lol zit wat oude posts te lezen in het eerste bitcoin topic.quote:
Ben je niet stinkend rijk nu?quote:Op maandag 11 april 2011 23:18 schreef PiRANiA het volgende:
1 BTC = $0.76 USD. Al een aantal dagen erg stabiel.
Ehhh nee geen valide redenenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat Bitcoins altijd schaars zijn en het moeite kost om er eentje te maken. Bovendien is er altijd vraag naar anonieme manieren van betalen en Bitcoins maken dat mogelijk.
Ik heb toen niet gekochtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:32 schreef Mender het volgende:
[..]
lol zit wat oude posts te lezen in het eerste bitcoin topic.
[..]
Ben je niet stinkend rijk nu?
Die prijzen zijn in 2 maanden inderdaad echt explosief gestegen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:32 schreef Mender het volgende:
[..]
lol zit wat oude posts te lezen in het eerste bitcoin topic.
[..]
Ben je niet stinkend rijk nu?
Haha, als je genoeg rigs hebt is dat wel rendabel inderdaadquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
In een hotelkamer. Kosten all-inclusive, mét airco. Whehe
.
Mensen, die jou bitcoins kopen:quote:
Goh. Dat zag niemand aankomenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:45 schreef hoerezooi het volgende:
koersen kelderen als een baksteen u nog maar 14 euro
Ach, die hebben het "waar is mijn geld gisteren gebleven" wel vaker meegemaakt op een brakke ochtend/middag.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Goh. Dat zag niemand aankomen
Iedereen is lekker aan het cashen, op vrijdagavond uiteraard. Degenen die morgen thuis komen van het stappen zullen wel een tegenvallertje hebben
lol... -30% al vandaag
Yep, zie je wel vaker bij dit soort hypesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
..op vrijdagavond uiteraard. Degenen die morgen thuis komen van het stappen zullen wel een tegenvallertje hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |