Klopt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zodra er mensen flink gaan cashen dondert die inelkaar.
Ja oke, maar de meeste pools houden een paar procent zelf toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Pools uitbetalen? Pools betalen de Bitcoins uit die je daar mined.
Die kan je dan weer via MTGOX of anderen uitwisselen voor echte Dollars.
Met een HD5830? Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik haal met mijn HD5830 250Mhash/sec.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:10 schreef Doodloper het volgende:
Ik draai nu 290Mhash/sec, dat gaat iets sneller dan de 27MHS die ik gister haalde.
nu hopen dat de koers ff stijgt
LOL ik wist helemaal niet dat dit teken bestond: ฿quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Coins Dollars
per Day ฿2.56 $74.90
per Week ฿18.64 $546.16
per Month ฿77.71 $2,277.02
Ik krijg hem niet verder dan 270Mhash/s. Als ik de aggression nog wat verhoog kan ik er nog 280mhash/s uithalen maar meer ook niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:57 schreef Mender het volgende:
[..]
Met een HD5830? Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik haal met mijn HD5830 250Mhash/sec.
Ik heb hem bij mij overgeclockt naar 860Mhz en memory terug gezet naar 900Mhz. Als parameters in Guiminer heb ik: -v -w 256
Ach ik betaal nu 245 euro voor een éénpersoons huishouden omdat ze me verkeerd hebben ingeschat. Tussentijdse berekening kwam op 140 euri uit. Heb dus nog wat marge om mee te spelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik verwacht nog een boel ouders, huurbazen etc. die rood gaan aanlopen na ontvangen van de jaarlijkse afrekening van de electriciteits rekening.
Ik draai nu op 1000MHz overgelockt, maar ik zet em weer terug naar 900mhz denk, of kan het geen kwaad? Hij draait al een paar uur en komt ook niet boven de 70 graden uit...quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:57 schreef Mender het volgende:
[..]
Met een HD5830? Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik haal met mijn HD5830 250Mhash/sec.
Ik heb hem bij mij overgeclockt naar 860Mhz en memory terug gezet naar 900Mhz. Als parameters in Guiminer heb ik: -v -w 256
Die euro stroom per dag betaal ik welquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik verwacht nog een boel ouders, huurbazen etc. die rood gaan aanlopen na ontvangen van de jaarlijkse afrekening van de electriciteits rekening.
Ik bedoel ook meer de: "woon nog thuis" , "betaal toch incl." figuren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:02 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
Ach ik betaal nu 245 euro voor een éénpersoons huishouden omdat ze me verkeerd hebben ingeschat. Tussentijdse berekening kwam op 140 euri uit. Heb dus nog wat marge om mee te spelen
http://en.wikipedia.org/wiki/Thai_bahtquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:00 schreef Mender het volgende:
[..]
LOL ik wist helemaal niet dat dit teken bestond: ฿
zo krijgt de ted-teller een andere betekenisquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Thai_baht
Een dikke videokaart samen met PC die 24/7 per dag rond de 400W slurpt is 8,8 Kw/u.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:03 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Die euro stroom per dag betaal ik wel
Tussen de 20 en 25 cent, dat maakt dan ruim 4 Euro per dag.quote:
Minimaal 75 euro per maand verdienen om quitte te spelen dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tussen de 20 en 25 cent, dat maakt dan ruim 4 Euro per dag.
Als diezelfde PC onbelast draait zal het ongeveer 1,5 Euro per dag kosten.
Extra voor het Bitcoin draaien met beetje dikke videokaart komt dan op 2,5 Euro ongeveer.
In die richting moet je denken en dan blijft het feit dat Euro´s een relatief vaste koers hebben en de Bitcoin koers een zeer onzekere factor is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:29 schreef Asgard het volgende:
[..]
Minimaal 75 euro per maand verdienen om quitte te spelen dus.
Het hele idee is dat mensen minen vanwege het idealisme, het bitcoin principe, het idee er achter, om het netwerk op te bouwen, veilig te maken, bitcoin te laten groeien en zo vrij te worden van de banken en andere manipulatisten. (Xeno, zou er bijna een baan voor gaan zoeken om maar een GPU te kunnen betalen!)quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In die richting moet je denken en dan blijft het feit dat Euro´s een relatief vaste koers hebben en de Bitcoin koers een zeer onzekere factor is.
Ja maar m'n pc staat toch al een groot gedeelte van de dag aan, en 's nachts laat ik hem niet minen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Extra voor het Bitcoin draaien met beetje dikke videokaart komt dan op 2,5 Euro ongeveer.
Idealisme is ergens eind jaren 80 verloren gegaan, het had een kleine opleving in de begindagen van het internet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het hele idee is dat mensen minen vanwege het idealisme, het bitcoin principe, het idee er achter, om het netwerk op te bouwen, veilig te maken, bitcoin te laten groeien en zo vrij te worden van de banken en andere manipulatisten. (Xeno, zou er bijna een baan voor gaan zoeken om maar een GPU te kunnen betalen!)
Maar de bedenker was even vergeten dat mensen egoistisch en egocentrisch zijn en dus altijd vanuit eiegen winstbejag denken. Hmm. Die denkfout komt me bekend voor... iets met Marx. Ene Karl ofzo. Kent iemand die?
Het is wel een mooie verklaring voor mijn nogal hoge stroomverbruik, tot nu lulde ik me eruit met tropisch aqarium.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:42 schreef Whuzz het volgende:
Ik wacht met spanning op de eerste berichten dat er een mine-farm is opgerold wegens illegaal aftappen van stroom
Ja, die kerel die zo'n heel mooi plan had bedacht dat vervolgens jammerlijk faalde omdat het compleet tegen "human nature" in druist. Bleek uiteindelijk alleen te "werken" onder dictatoriale regimes. Niet precies wat die karl kerel voor ogen had toen hij zijn boekje schreef.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Idealisme is ergens eind jaren 80 verloren gegaan, het had een kleine opleving in de begindagen van het internet.
Karl bedoel je?
Je moet je aquarium aansluiten op de waterkoeling van je pc.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is wel een mooie verklaring voor mijn nogal hoge stroomverbruik, tot nu lulde ik me eruit met tropisch aqarium.
Ik heb heul geen aquarium.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Je moet je aquarium aansluiten op de waterkoeling van je pc.
Dan heb je gratis verwarming voor je visjes
Niet? Kun je wel lekker in spelen met een piratenbootje! Octopusje er in en dan kun je "Kraken" spelenquote:
Dan gaan bij mij al alle alarmbellen rinkelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, die kerel die zo'n heel mooi plan had bedacht
Hmm, je lijkt mijn vriendin wel. Die zegt ook altijd "uhoh" als ik vertel dat ik een nieuw plan hebquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan gaan bij mij al alle alarmbellen rinkelen.
Ik houd het bij badeendjes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet? Kun je wel lekker in spelen met een piratenbootje!
En een kistje er in met bitcoins!
Dan pak je het verkeerd aan, eerst doen en dan pas vertellen is de juiste volgorde.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hmm, je lijkt mijn vriendin wel. Die zegt ook altijd "uhoh" als ik vertel dat ik een nieuw plan heb
Meestal heeft ze het wel door als ik met gereedschap in de weer ga, dus het echt verbergen is niet zo makkelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan pak je het verkeerd aan, eerst doen en dan pas vertellen is de juiste volgorde.
Of op een studentenkamer, antikraak, particulier incl.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:08 schreef Whuzz het volgende:
zijn er hier lui die nog bij moeders thuis wonen en minen?
ben er gister mee begonnen en nu vragen mijn ouders waarom die pc al de hele dag en nacht aan moet staan want dat kost bergen stroom.... Ga ze zo voorzichtig proberen te brengen dat ik er geld mee kan verdienen en dat ik hun wat geef voor de stroomquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Meestal heeft ze het wel door als ik met gereedschap in de weer ga, dus het echt verbergen is niet zo makkelijk.
Anyway, meer on topic... zijn er hier lui die nog bij moeders thuis wonen en minen? En zo ja, weet paps daar ook van? Of wacht je gewoon tot ie zich kapot schrikt wanneer de Nuon/NEM/Greenchoice/Eneco/E.On/Whatever met de rekening komt?
Ai ai ai, je werkt je dus al in de schulden...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef hoerezooi het volgende:
ben er gister mee begonnen en nu vragen mijn ouders waarom die pc al de hele dag en nacht aan moet staan want dat kost bergen stroom.... Ga ze zo voorzichtig proberen te brengen dat ik er geld mee kan verdienen en dat ik hun wat geef voor de stroom
Hoeveel ga je ze geven? En kun je dat betalen als de bitcoin koers straks in elkaar flikkert?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
ben er gister mee begonnen en nu vragen mijn ouders waarom die pc al de hele dag en nacht aan moet staan want dat kost bergen stroom.... Ga ze zo voorzichtig proberen te brengen dat ik er geld mee kan verdienen en dat ik hun wat geef voor de stroom
Het lijkt wel wat op de huizenbubble, snel instappen voordat het te laat is en de prijzen nog hoger worden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ai ai ai, je werkt je dus al in de schulden...
Dat tikt al aardig aan, dat is 800 Euro bijbetalen wanneer de afrekening komt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef Doodloper het volgende:
alsof het meteen om 1000en euros per maand gaat
ga uit van 2 euro per dag boven je normale pc-energiekosten en dan heb je 't wel
ZUNNO GROTE REKENING MAN!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat tikt al aardig aan, dat is 800 Euro bijbetalen wanneer de afrekening komt.
Wat denk jij dat de bitcoin koers over een maand of twee is?quote:
90% kans dat het 1 dollar of minder is, 10% kans dat het hetzelfde is als nu of meer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat denk jij dat de bitcoin koers over een maand of twee is?
10 KB/s up, 55 KB/s down is het nu bij mij, niks dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:30 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Vreet dit nog veel van je internet verbinding? Heb nogal een zeikerige huisgenoot die meteen naar boven komt gerend als ie niet snel genoeg COD kan spelen.
Ik ben sceptisch, wat ik mis in het hele verhaal is waardoor die bitcoins waarde vertegenwoordigen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:29 schreef Doodloper het volgende:
Je vindt het niks he.
Alsof ik een jaar lang ga minen als het niet winstgevend genoeg is.
Ze krijgen waarde wanneer je er ook echt spullen voor kan kopen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef Doodloper het volgende:
Ze hebben ook geen waarde. Zoals ik een topic eerder al zei: mensen kopen ze omdat de waarde stijgt, en de waarde stijgt omdat mensen ze kopen.
Als nu bijv. AMD instapt en videokaarten gaat verkopen voor bitcoins dan wordt het verhaal anders.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef Doodloper het volgende:
Klopt, en dat zal niet snel gebeuren met zo'n instabiele waarde. En daardoor blijft 'ie weer instabiel...
Juist die stap 3-5 is interessant, mijn BC's staan netjes in mijn Wallet op mijn HD maar hoe krijg ik die dingen weer naar MTgox??quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:50 schreef Jegorex het volgende:
[..]
3. als je de bitcoins ontvangen hebt zend je ze naar Mt.Gox.
4. verkoop de bitcoins voor dollars op de Mt.Gox markt.
5. "Withdraw funds"
Stap 3 t/m 5 heb ik zelf nog niet gedaan, maar zo lijkt het te werken.
Account maken -> add funds -> je krijgt een adres-code van MtGox -> Send coins in je bitcoin client -> Vul de code in -> Send -> ff wachten -> PROFIT!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:49 schreef nlpronk het volgende:
[..]
Juist die stap 3-5 is interessant, mijn BC's staan netjes in mijn Wallet op mijn HD maar hoe krijg ik die dingen weer naar MTgox??
Beursgenoteerde bedrijven gaan natuurlijk geen bitcoins accepteren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zie het niet zo snel gebeuren, bedrijven zijn nogal gehecht aan vertrouwde valuta.
En zelfs die vormt al bepaald risico
AMD is in handen van paar steenrijke oliesheiks.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:48 schreef Whuzz het volgende:
Ja hoor. De aandeelhouders gaan het toestaan dat AMD bitcoins gaat accepteren
Die hebben al oilcoin. Zodra ze bitcoins als een bedreiging gaan zien kopen ze alle bitcoins op en is het klaarquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
AMD is in handen van paar steenrijke oliesheiks.
Dan stijgt de koers wel lekker en kun je korte termijn handel drijven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die hebben al oilcoin. Zodra ze bitcoins als een bedreiging gaan zien kopen ze alle bitcoins op en is het klaar
Nou ja, op internet gebeuren een heleboel dingen "zomaar" natuurlijk. Vostrekt onzinnige zaken kunnen binnen een paar uur wereldwijd gehyped zijn en dan weten miljoenen mensen er van.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat zich blijkbaar ook niemand afvraagt is dat na jarenlang kabbelend bestaan het bitcoin gebeuren ineens tot leven is gekomen.
Dat gebeurt niet zomaar, er zijn mensen die dollars verdienen aan het traden.
Twitter bijv? Dat is over tijdje ook alweer achterhaald, Hyves is al aan het doodgaan, Facebook is de volgende.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou ja, op internet gebeuren een heleboel dingen "zomaar" natuurlijk. Vostrekt onzinnige zaken kunnen binnen een paar uur wereldwijd gehyped zijn en dan weten miljoenen mensen er van.
En verliezen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat zich blijkbaar ook niemand afvraagt is dat na jarenlang kabbelend bestaan het bitcoin gebeuren ineens tot leven is gekomen.
Dat gebeurt niet zomaar, er zijn mensen die dollars verdienen aan het traden.
en FOK! niet toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Twitter bijv? Dat is over tijdje ook alweer achterhaald, Hyves is al aan het doodgaan, Facebook is de volgende.
Mine je nu voor jezelf of wat heb je linksboven bij 'server' aangeklikt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef doesd00 het volgende:
Ik ben ook maar aan het coinen geslagen sinds een half uurtje.
Ik ga 271 Mhash/s Ik gebruik GUIMiner maar zie in Bitcoin bij Balans nog steeds 0.0.
Ben er nog beetje onbekend mee, dus snap nog niet alles!
Er schijnt toch in ieder geval al een netwerk hardware leverancier dingen te leveren voor bitcoins (met dat reclamebord gisteren).quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze krijgen waarde wanneer je er ook echt spullen voor kan kopen.
Een nieuwe videokaart afrekenen in bitcoins ipv Euro's.
Wanneer dat kan, ben ik de eerste om Magnet te overtreffen in mining.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:26 schreef eleusis het volgende:
[..]
Er schijnt toch in ieder geval al een netwerk hardware leverancier dingen te leveren voor bitcoins (met dat reclamebord gisteren).
Op zich kan je dat ook best doen met een webshop, als je de exchanges vertrouwt. Je haalt de waarde op, geeft daarop een voorlopige offerte, en direct na het betalen (wat zonder gevaar op chargebacks kan) zet je het om in USD. Valutarisico is zo goed als afwezig en kans op fraude lager dan met credit cards.
Meevaren op de Bitcoin hype kan nu zelfs best een plus zijn (ik had van die partij nog niet eerder gehoord en ben toch even gaan kijken op hun site!)
als je bvb bij deepbit zit en geregged heb start je guiminer met de deepbit detail als je dan gaat verdienen zie in guiminer 3 snopjes [start mning] [check balance] [withdraw]quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef doesd00 het volgende:
Ik ben ook maar aan het coinen geslagen sinds een half uurtje.
Ik ga 271 Mhash/s Ik gebruik GUIMiner maar zie in Bitcoin bij Balans nog steeds 0.0.
Ben er nog beetje onbekend mee, dus snap nog niet alles!
Ik zou dan toch echt minimaal 2 miljoen direct cashen...quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:32 schreef tntkiller het volgende:
[..]
als je bvb bij deepbit zit en geregged heb start je guiminer met de deepbit detail als je dan gaat verdienen zie in guiminer 3 snopjes [start mning] [check balance] [withdraw]
als je check balance druk opent een menutje met een link naar de deelbit api key dia moet je copy&pasten
vervolgens kan je op withdraw drukken
vervolgens verschijnt je balance dan op bitcoin(duurt even voor het gevalideert is maar je ziet het wel.
ik heb nu 0.04maar ok ik draai niet 24/7 maar zo af en toe tot ik goed weet of ik alles goed doe.
wel leuk in zitten lezen op de bitcoin forumszoals een van hun 370.000 bitcoins heeft verdient en in het begin gefeliciteert wordt dat hij een minjoen heeft verdient en na 10 pagina verder op de forum door de koersstijging nu 10 miljoen dollar in waarde heeft.... wow
Zoveel vraag is er niet, en zo wel dan duw je de hele koers naar beneden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik zou dan toch echt minimaal 2 miljoen direct cashen...
Ben benieuwd of dat überhaupt gaat lukken.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:31 schreef MaGNeT het volgende:
Zojuist m'n eerste 3 BTC gecasht via https://tradehill.com
Straks nog even naar m'n Paypal overmaken en dan kijken wat er overblijft in Euro's
dat wil hij niet omdat anders de koers gaat crashen...maar volgens anderen is 50000 cashen per maand geen probleem...denk dat de reden waarom hij het niet doet is om dat helemaal niet duidelijk is hoe dit belasting technisch behandelt moet worden....als ik hier in Nederland ineens 2 miljoen gestort krijg dan gaan er hier ook ineens alarmbellen af (denk niet dat de ECB enzo blij zullen zijn met bitcoins als het groot blijkt te worden in de USA zijn er al senatoren die onderzoek willen ernaar(vooral om het te verbieden denk ik dan een geldsoort dat niet te beïnvloeden en inflateren is vinden politieker niet leuk namelijkquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik zou dan toch echt minimaal 2 miljoen direct cashen...
Ben benieuwd of dat überhaupt gaat lukken.
deepbit werk bij mij gewoon...swepool niet maar dat komt denk ik door een ip verandering van de site las ik op de forums...duurt even voor de DNS servers dat op gepikt hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zit er aan te denken om vanavond mijn pc te laten minen en dan maandag weer terug te komen (pinkster enzo) en dan kijken hoe en wat. Maar al die sites om te beginnen zijn offline
Ok, ff snelcursusje (tijd dat het in de op wordt gezetquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zit er aan te denken om vanavond mijn pc te laten minen en dan maandag weer terug te komen (pinkster enzo) en dan kijken hoe en wat. Maar al die sites om te beginnen zijn offline
Gelukkig huur ik zowel mn huis als kantoor inclusief gas, water & licht en maakt het dus geen bal uit hoeveel mining rigs ik neerzetquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veel eerder: als meer mensen het accepteren als ruilmiddel is het enkel een kwestie van enkele jaren. Vergeet de crisis niet en zie, dat juist in kleine economieen een systeem (waar jij iedere dag nog naar het westen toe bid) kapot ging (IJsland en later dus Ierland, Griekenland)quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Komt goed, ergens in 2140 wanneer er niet meer gemined kan worden
Ik krijg het niet voor elkaar, probeer het morgen ofzo wel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:41 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ok, ff snelcursusje (tijd dat het in de op wordt gezet):
- Download het bitcoins programma (ff googlen)
- Download GUIMiner
- Meld je aan op een pool, bijv btcguild.com
- Vul de gegevens die je in je pool hebt gekregen in je miner in (GUIMiner dus in dit voorbeeld)
- Wacht tot bitcoins alle blocks heeft gedownload (moet dat per se? zijn er +- 130.000 iig)
- Klik op Mine ofzo
- ga weg en kom maandag terug...
Wat voor videokaart heb je?
Die huurbaas gaat blij met je zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gelukkig huur ik zowel mn huis als kantoor inclusief gas, water & licht en maakt het dus geen bal uit hoeveel mining rigs ik neerzet
heb me ook geregged op tradehill ze hebben betere deals en betere prijzen voor btc'squote:Op donderdag 9 juni 2011 22:31 schreef MaGNeT het volgende:
Zojuist m'n eerste 3 BTC gecasht via https://tradehill.com
Straks nog even naar m'n Paypal overmaken en dan kijken wat er overblijft in Euro's
Nah, thuis wil ik het niet. Eerst maar eens kijken of gewoon 1 machine op kantoor wat oplevert.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die huurbaas gaat blij met je zijn.Hoeveel zet je er neer?
Uit ervaring weet ik dat stuk of 8 zware PC's op 1 groep kunnen.
Dat MTGOX vind ik zowieso al wazig en omslachtig. Ik handel gewoon op bitmarket in Euros en geen MTGOT in $, die je moet omzetten in Euros en bepaalt met wat je geld gebeurt en er nog commissie van aftroggeltquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:13 schreef tntkiller het volgende:
[..]
heb me ook geregged op tradehill ze hebben betere deals en betere prijzen voor btc's
TradeHill is currently offering two referral programs and a 10% DISCOUNT FOR LIFE! This could be the New Competitor to MtGox.
Plus TradeHill offers:Automate your trading with our Trading API
Margin trading to leverage your profits.
Option trading to help you hedge.
http://www.tradehill.com/?r=TH-R11456
Wie betaald dan die Euro's?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef edcetera het volgende:
Ik handel gewoon op bitmarket in Euros
De wederpartij direct.quote:
Ok maar die markt is nog erg klein en de koers reageert op elk groter aanbod en waarom zou je ze kopen wanneer je ze ook zelf kunt maken?quote:
Omdat het heel lang duurt voordat je er een paar hebt. Als je gelooft dat de koers nog veel gaat stijgen, is het slimmer om er direct zoveel mogelijk te kopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
waarom zou je ze kopen wanneer je ze ook zelf kunt maken?
Kortom gewoon aandelenhandel in een internetbubble, de tijd zal leren hoeveel bestaansrecht deze heeft.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat het heel lang duurt voordat je er een paar hebt. Als je gelooft dat de koers nog veel gaat stijgen, is het slimmer om er direct zoveel mogelijk te kopen.
Bedankt voor je reactie, maar ik heb geen mail van MTgox waar mijn adres in staat. Of bedoel je de transaction reference die in dezelfde mail staat als je storting en er ongeveer zo uitziet : ca3fa2h8-6fc-4eh6e-b9sfd-44ecgd55cgquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Account maken -> add funds -> je krijgt een adres-code van MtGox -> Send coins in je bitcoin client -> Vul de code in -> Send -> ff wachten -> PROFIT!
Ach, er is toch niks mis met het wagen van een gokje? Volksstammen doen dat, aan de roulettetafel of met CDS.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kortom gewoon aandelenhandel in een internetbubble, de tijd zal leren hoeveel bestaansrecht deze heeft.
Alles valt of staat met kopen van tastbare goederen voor dat virtuele geld.
Zou je eens wat over dat vak willen vertellen? Wat zijn de basisprincipes enzo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:37 schreef eleusis het volgende:
[..]
De ander vindt het leuk om te traden of tradebotjes te schrijven. Ik heb zelf wel interesse in dat laatste, heb ook een vak over tradebots en -simulaties gevolgd. Als ik tijd over had, zou ik die kant op gaan. Leuke toepassing en waarschijnlijk erg leerzaam. Geen hoge startupkosten zoals bij een echte broker. En als je er wat aan overhoudt is het mooi meegenomen.
Als je kijkt naar BitMarket.eu zie je wel eens een bedrag boven de 1000 euro voorbij komen. Maar ook daar is het gros idd tientjeswerk of hooguit een paar honderd euro per transactie. Dat is wellicht ook wel verstandig met deze heftig fluctuerende koers trouwens.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:37 schreef eleusis het volgende:
[..]
De bedragen waar het hier om gaat lijken vooralsnog beperkt. Ik bekeek het orderboek van Tradehill en de volumes zijn heel laag. Een paar orders van rond de ¤600 zijn de max en die komen al niet erg vaak voor, de meeste transacties zijn tientjeswerk. Dus die gequote prijs stelt niet zo heel erg veel voor. (De MtGox site is retetraag dus die heb ik niet bekeken)
Zodra de aasgieren zich hierop gaan storten is het waarschijnlijk snel einde verhaal.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:37 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ach, er is toch niks mis met het wagen van een gokje? Volksstammen doen dat, aan de roulettetafel of met CDS.
Zolang ze ook flink Bitcoins kopen, is er weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zodra de aasgieren zich hierop gaan storten is het waarschijnlijk snel einde verhaal.
Die kopen niet maar weten te verdienen aan het traden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zolang ze ook flink Bitcoins kopen, is er weinig aan de hand.
Je zal toch iets te traden moeten hebben, hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kopen niet maar weten te verdienen aan het traden.
Daar zijn internetforums dan weer handig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je zal toch iets te traden moeten hebben, he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |