Ik heb heul geen aquarium.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Je moet je aquarium aansluiten op de waterkoeling van je pc.
Dan heb je gratis verwarming voor je visjes
Niet? Kun je wel lekker in spelen met een piratenbootje! Octopusje er in en dan kun je "Kraken" spelenquote:
Dan gaan bij mij al alle alarmbellen rinkelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, die kerel die zo'n heel mooi plan had bedacht
Hmm, je lijkt mijn vriendin wel. Die zegt ook altijd "uhoh" als ik vertel dat ik een nieuw plan hebquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan gaan bij mij al alle alarmbellen rinkelen.
Ik houd het bij badeendjes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet? Kun je wel lekker in spelen met een piratenbootje!
En een kistje er in met bitcoins!
Dan pak je het verkeerd aan, eerst doen en dan pas vertellen is de juiste volgorde.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hmm, je lijkt mijn vriendin wel. Die zegt ook altijd "uhoh" als ik vertel dat ik een nieuw plan heb
Meestal heeft ze het wel door als ik met gereedschap in de weer ga, dus het echt verbergen is niet zo makkelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan pak je het verkeerd aan, eerst doen en dan pas vertellen is de juiste volgorde.
Of op een studentenkamer, antikraak, particulier incl.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:08 schreef Whuzz het volgende:
zijn er hier lui die nog bij moeders thuis wonen en minen?
ben er gister mee begonnen en nu vragen mijn ouders waarom die pc al de hele dag en nacht aan moet staan want dat kost bergen stroom.... Ga ze zo voorzichtig proberen te brengen dat ik er geld mee kan verdienen en dat ik hun wat geef voor de stroomquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Meestal heeft ze het wel door als ik met gereedschap in de weer ga, dus het echt verbergen is niet zo makkelijk.
Anyway, meer on topic... zijn er hier lui die nog bij moeders thuis wonen en minen? En zo ja, weet paps daar ook van? Of wacht je gewoon tot ie zich kapot schrikt wanneer de Nuon/NEM/Greenchoice/Eneco/E.On/Whatever met de rekening komt?
Ai ai ai, je werkt je dus al in de schulden...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef hoerezooi het volgende:
ben er gister mee begonnen en nu vragen mijn ouders waarom die pc al de hele dag en nacht aan moet staan want dat kost bergen stroom.... Ga ze zo voorzichtig proberen te brengen dat ik er geld mee kan verdienen en dat ik hun wat geef voor de stroom
Hoeveel ga je ze geven? En kun je dat betalen als de bitcoin koers straks in elkaar flikkert?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
ben er gister mee begonnen en nu vragen mijn ouders waarom die pc al de hele dag en nacht aan moet staan want dat kost bergen stroom.... Ga ze zo voorzichtig proberen te brengen dat ik er geld mee kan verdienen en dat ik hun wat geef voor de stroom
Het lijkt wel wat op de huizenbubble, snel instappen voordat het te laat is en de prijzen nog hoger worden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ai ai ai, je werkt je dus al in de schulden...
Dat tikt al aardig aan, dat is 800 Euro bijbetalen wanneer de afrekening komt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef Doodloper het volgende:
alsof het meteen om 1000en euros per maand gaat
ga uit van 2 euro per dag boven je normale pc-energiekosten en dan heb je 't wel
ZUNNO GROTE REKENING MAN!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat tikt al aardig aan, dat is 800 Euro bijbetalen wanneer de afrekening komt.
Wat denk jij dat de bitcoin koers over een maand of twee is?quote:
90% kans dat het 1 dollar of minder is, 10% kans dat het hetzelfde is als nu of meer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat denk jij dat de bitcoin koers over een maand of twee is?
10 KB/s up, 55 KB/s down is het nu bij mij, niks dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:30 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Vreet dit nog veel van je internet verbinding? Heb nogal een zeikerige huisgenoot die meteen naar boven komt gerend als ie niet snel genoeg COD kan spelen.
Ik ben sceptisch, wat ik mis in het hele verhaal is waardoor die bitcoins waarde vertegenwoordigen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:29 schreef Doodloper het volgende:
Je vindt het niks he.
Alsof ik een jaar lang ga minen als het niet winstgevend genoeg is.
Ze krijgen waarde wanneer je er ook echt spullen voor kan kopen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef Doodloper het volgende:
Ze hebben ook geen waarde. Zoals ik een topic eerder al zei: mensen kopen ze omdat de waarde stijgt, en de waarde stijgt omdat mensen ze kopen.
Als nu bijv. AMD instapt en videokaarten gaat verkopen voor bitcoins dan wordt het verhaal anders.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef Doodloper het volgende:
Klopt, en dat zal niet snel gebeuren met zo'n instabiele waarde. En daardoor blijft 'ie weer instabiel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |