Juist die stap 3-5 is interessant, mijn BC's staan netjes in mijn Wallet op mijn HD maar hoe krijg ik die dingen weer naar MTgox??quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:50 schreef Jegorex het volgende:
[..]
3. als je de bitcoins ontvangen hebt zend je ze naar Mt.Gox.
4. verkoop de bitcoins voor dollars op de Mt.Gox markt.
5. "Withdraw funds"
Stap 3 t/m 5 heb ik zelf nog niet gedaan, maar zo lijkt het te werken.
Account maken -> add funds -> je krijgt een adres-code van MtGox -> Send coins in je bitcoin client -> Vul de code in -> Send -> ff wachten -> PROFIT!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:49 schreef nlpronk het volgende:
[..]
Juist die stap 3-5 is interessant, mijn BC's staan netjes in mijn Wallet op mijn HD maar hoe krijg ik die dingen weer naar MTgox??
Beursgenoteerde bedrijven gaan natuurlijk geen bitcoins accepteren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zie het niet zo snel gebeuren, bedrijven zijn nogal gehecht aan vertrouwde valuta.
En zelfs die vormt al bepaald risico
AMD is in handen van paar steenrijke oliesheiks.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:48 schreef Whuzz het volgende:
Ja hoor. De aandeelhouders gaan het toestaan dat AMD bitcoins gaat accepteren
Die hebben al oilcoin. Zodra ze bitcoins als een bedreiging gaan zien kopen ze alle bitcoins op en is het klaarquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
AMD is in handen van paar steenrijke oliesheiks.
Dan stijgt de koers wel lekker en kun je korte termijn handel drijven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die hebben al oilcoin. Zodra ze bitcoins als een bedreiging gaan zien kopen ze alle bitcoins op en is het klaar
Nou ja, op internet gebeuren een heleboel dingen "zomaar" natuurlijk. Vostrekt onzinnige zaken kunnen binnen een paar uur wereldwijd gehyped zijn en dan weten miljoenen mensen er van.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat zich blijkbaar ook niemand afvraagt is dat na jarenlang kabbelend bestaan het bitcoin gebeuren ineens tot leven is gekomen.
Dat gebeurt niet zomaar, er zijn mensen die dollars verdienen aan het traden.
Twitter bijv? Dat is over tijdje ook alweer achterhaald, Hyves is al aan het doodgaan, Facebook is de volgende.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou ja, op internet gebeuren een heleboel dingen "zomaar" natuurlijk. Vostrekt onzinnige zaken kunnen binnen een paar uur wereldwijd gehyped zijn en dan weten miljoenen mensen er van.
En verliezen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat zich blijkbaar ook niemand afvraagt is dat na jarenlang kabbelend bestaan het bitcoin gebeuren ineens tot leven is gekomen.
Dat gebeurt niet zomaar, er zijn mensen die dollars verdienen aan het traden.
en FOK! niet toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Twitter bijv? Dat is over tijdje ook alweer achterhaald, Hyves is al aan het doodgaan, Facebook is de volgende.
Mine je nu voor jezelf of wat heb je linksboven bij 'server' aangeklikt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef doesd00 het volgende:
Ik ben ook maar aan het coinen geslagen sinds een half uurtje.
Ik ga 271 Mhash/s Ik gebruik GUIMiner maar zie in Bitcoin bij Balans nog steeds 0.0.
Ben er nog beetje onbekend mee, dus snap nog niet alles!
Er schijnt toch in ieder geval al een netwerk hardware leverancier dingen te leveren voor bitcoins (met dat reclamebord gisteren).quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze krijgen waarde wanneer je er ook echt spullen voor kan kopen.
Een nieuwe videokaart afrekenen in bitcoins ipv Euro's.
Wanneer dat kan, ben ik de eerste om Magnet te overtreffen in mining.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:26 schreef eleusis het volgende:
[..]
Er schijnt toch in ieder geval al een netwerk hardware leverancier dingen te leveren voor bitcoins (met dat reclamebord gisteren).
Op zich kan je dat ook best doen met een webshop, als je de exchanges vertrouwt. Je haalt de waarde op, geeft daarop een voorlopige offerte, en direct na het betalen (wat zonder gevaar op chargebacks kan) zet je het om in USD. Valutarisico is zo goed als afwezig en kans op fraude lager dan met credit cards.
Meevaren op de Bitcoin hype kan nu zelfs best een plus zijn (ik had van die partij nog niet eerder gehoord en ben toch even gaan kijken op hun site!)
als je bvb bij deepbit zit en geregged heb start je guiminer met de deepbit detail als je dan gaat verdienen zie in guiminer 3 snopjes [start mning] [check balance] [withdraw]quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef doesd00 het volgende:
Ik ben ook maar aan het coinen geslagen sinds een half uurtje.
Ik ga 271 Mhash/s Ik gebruik GUIMiner maar zie in Bitcoin bij Balans nog steeds 0.0.
Ben er nog beetje onbekend mee, dus snap nog niet alles!
Ik zou dan toch echt minimaal 2 miljoen direct cashen...quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:32 schreef tntkiller het volgende:
[..]
als je bvb bij deepbit zit en geregged heb start je guiminer met de deepbit detail als je dan gaat verdienen zie in guiminer 3 snopjes [start mning] [check balance] [withdraw]
als je check balance druk opent een menutje met een link naar de deelbit api key dia moet je copy&pasten
vervolgens kan je op withdraw drukken
vervolgens verschijnt je balance dan op bitcoin(duurt even voor het gevalideert is maar je ziet het wel.
ik heb nu 0.04maar ok ik draai niet 24/7 maar zo af en toe tot ik goed weet of ik alles goed doe.
wel leuk in zitten lezen op de bitcoin forumszoals een van hun 370.000 bitcoins heeft verdient en in het begin gefeliciteert wordt dat hij een minjoen heeft verdient en na 10 pagina verder op de forum door de koersstijging nu 10 miljoen dollar in waarde heeft.... wow
Zoveel vraag is er niet, en zo wel dan duw je de hele koers naar beneden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik zou dan toch echt minimaal 2 miljoen direct cashen...
Ben benieuwd of dat überhaupt gaat lukken.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:31 schreef MaGNeT het volgende:
Zojuist m'n eerste 3 BTC gecasht via https://tradehill.com
Straks nog even naar m'n Paypal overmaken en dan kijken wat er overblijft in Euro's
dat wil hij niet omdat anders de koers gaat crashen...maar volgens anderen is 50000 cashen per maand geen probleem...denk dat de reden waarom hij het niet doet is om dat helemaal niet duidelijk is hoe dit belasting technisch behandelt moet worden....als ik hier in Nederland ineens 2 miljoen gestort krijg dan gaan er hier ook ineens alarmbellen af (denk niet dat de ECB enzo blij zullen zijn met bitcoins als het groot blijkt te worden in de USA zijn er al senatoren die onderzoek willen ernaar(vooral om het te verbieden denk ik dan een geldsoort dat niet te beïnvloeden en inflateren is vinden politieker niet leuk namelijkquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik zou dan toch echt minimaal 2 miljoen direct cashen...
Ben benieuwd of dat überhaupt gaat lukken.
deepbit werk bij mij gewoon...swepool niet maar dat komt denk ik door een ip verandering van de site las ik op de forums...duurt even voor de DNS servers dat op gepikt hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zit er aan te denken om vanavond mijn pc te laten minen en dan maandag weer terug te komen (pinkster enzo) en dan kijken hoe en wat. Maar al die sites om te beginnen zijn offline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |