https://mtgox.com:443/users/addFundsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:39 schreef nlpronk het volgende:
[..]
Ben ik nou echt zo kippig of begrijp jij mijn vraag niet haha! Ik heb mijn bitcoins van mtgox naar mijn bitcoin-software gestuurt zodat ze in mijn wallet.bat komen. Nu heb ik ze daar netjes staan, maar ik heb geen bitcoinadres van mtgox waar ik het heen kan sturen. En bij 'add funds' zie ik ook niet echt een optie staan waarmee ik het kan doen...?
Volgens mij heb je net op tijd verkocht. Het gaat hard omlaag nu.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:55 schreef PiRANiA het volgende:
Alle bestelde bitcoins zijn weer verstuurd.
Komt wel weer goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:47 schreef Mender het volgende:
[..]
Volgens mij heb je net op tijd verkocht. Het gaat hard omlaag nu.![]()
You are welcomequote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:45 schreef nlpronk het volgende:
@ pirania : het werkt...adres komt dus tevoorschoon als ik op 'send bitcoins' klik. Thanx again!
Ja, achja... als het nu wel ineens heel ver zakt heb ik zoiets van achja pech gehad. Zo erg vindt ik dat niet. En als het wel weer omhoog gaat is dat alleen maar mooi.quote:
Een transactie naar een *adres* is terug te vinden ja. Alleen niet naar een persoon.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hmmm, is het zo dat iedere transactie met bitcoins in de openbaarheid terug te vinden is? Niet slechts beperkt traceerbaar maar letterlijk openlijk terug te vinden voor iedereen wie het blieft?
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
^^
Oke, thanks.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Een transactie naar een *adres* is terug te vinden ja. Alleen niet naar een persoon.
Maak daarom voor elke transactie die je ontvangt een nieuw adres aan.
Ik heb volgens mij ergens gelezen dat het beter is van niet. Maar dat is vast op te zoeken in het bitcoin forum.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:43 schreef _superboer_ het volgende:
Ik heb vandaag mijn tweede videokaart binnengekregen, als ik die erbij wil gebruiken voor het minen, moet ik dan CrossFire draaien?
welke clocks heb jij?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:12 schreef _superboer_ het volgende:
Ik heb de HD5850 nu draaien voor 325 Mhash/s
900 core 910 mem temps rond de 80, zelfde flags en driverquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:21 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
welke clocks heb jij?
ik draai op stock volt 870 core 300 mem temps in de 60.
extra flags -v -w 128
en catalyst driver 11.5
Ha! Men doet dus al aan naked shorting in Bitcoins! Als dat geen teken van een volwassen wordende markt is.. het gaat helemaal goedkomen met die Bitcoins..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:48 schreef nlpronk het volgende:
Alleen erg jammer dat ik vanochtend nog wat heb gekocht voor 27 (na het verkocht te hebben voor 31) en hij nu nog verder zakt.
mem zou ik 300 laten. 1130 waar ik het eerst op had bood geen snelheidswinst kwa minen en scheelt veel warmte. die core op 900 is gewoon 24/7 stabiel zo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:33 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
900 core 910 mem temps rond de 80, zelfde flags en driver
Ik heb 'm pas een half uurtje draaienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:35 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
mem zou ik 300 laten. 1130 waar ik het eerst op had bood geen snelheidswinst kwa minen en scheelt veel warmte. die core op 900 is gewoon 24/7 stabiel zo?
En dan nog? Als mensen het blijven accepteren verandert er niets. En een p2p-netwerk platleggen is ook niet echt succesvol gebleken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
Eindelijk een veilige manier van online betalen wordt het waarschijnlijk illegaal vanwege z'n eigen succes.
Of zie ik dat nou verkeerd?
Maar als ze weer eens een paar 16 jarige van hun bed lichten dan wordt het plots allemaal een stuk minder aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En dan nog? Als mensen het blijven accepteren verandert er niets. En een p2p-netwerk platleggen is ook niet echt succesvol gebleken.
Op welke grond?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Maar als ze weer eens een paar 16 jarige van hun bed lichten dan wordt het plots allemaal een stuk minder aantrekkelijk?
Een grond die wellicht ergens geschreven, of hergeïnterpreteerd, wordt?quote:
Hierom.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:19 schreef Skint het volgende:
Waarom gaan Nvidia kaarten zo traag vergeleken met Ati kaarten?
lol zit wat oude posts te lezen in het eerste bitcoin topic.quote:
Ben je niet stinkend rijk nu?quote:Op maandag 11 april 2011 23:18 schreef PiRANiA het volgende:
1 BTC = $0.76 USD. Al een aantal dagen erg stabiel.
Ehhh nee geen valide redenenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat Bitcoins altijd schaars zijn en het moeite kost om er eentje te maken. Bovendien is er altijd vraag naar anonieme manieren van betalen en Bitcoins maken dat mogelijk.
Ik heb toen niet gekochtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:32 schreef Mender het volgende:
[..]
lol zit wat oude posts te lezen in het eerste bitcoin topic.
[..]
Ben je niet stinkend rijk nu?
Die prijzen zijn in 2 maanden inderdaad echt explosief gestegen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:32 schreef Mender het volgende:
[..]
lol zit wat oude posts te lezen in het eerste bitcoin topic.
[..]
Ben je niet stinkend rijk nu?
Haha, als je genoeg rigs hebt is dat wel rendabel inderdaadquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
In een hotelkamer. Kosten all-inclusive, mét airco. Whehe
.
Mensen, die jou bitcoins kopen:quote:
Goh. Dat zag niemand aankomenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:45 schreef hoerezooi het volgende:
koersen kelderen als een baksteen u nog maar 14 euro
Ach, die hebben het "waar is mijn geld gisteren gebleven" wel vaker meegemaakt op een brakke ochtend/middag.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Goh. Dat zag niemand aankomen
Iedereen is lekker aan het cashen, op vrijdagavond uiteraard. Degenen die morgen thuis komen van het stappen zullen wel een tegenvallertje hebben
lol... -30% al vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |