Dat klopt wel tot op bepaalde hoogte, je moet buiten het traden ook ooit iets met die bitcoins kunnen doen, bijv een nieuwe PC kopen om nog meer bitcoins te minen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:24 schreef Tijn het volgende:
Maar dan nog: mocht er massaal gehandeld gaan worden voor de winst, so what? Zodra de prijs te laag wordt, stoppen veel miners omdat het niks meer oplevert, waardoor er minder Bitcoins worden aangeboden, waardoor de prijs weer stijgt. Toch?
Da's een gemodereerde lijst dus die moet je niet gebruiken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 04:27 schreef Jegorex het volgende:
https://en.bitcoin.it/wiki/Trade
Hier heb je een lijst met websites die bitcoins accepteren.
als nou iedereen op FOK! zijn rig bij jou neer zet dan minen we allemaal gratiz!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gelukkig huur ik zowel mn huis als kantoor inclusief gas, water & licht en maakt het dus geen bal uit hoeveel mining rigs ik neerzet
Ja, dat kanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik verdien nu 0.91 dollar per dag, dus dat schiet niet echt op.
(met een nvidia 8800 GTS) Als ik nou een betere videokaart koop en deze in een oude pc zet, kan ik dan gewoon op het zelfde account verder gaan?
5570 is sloom... Je moet de 5770 hebben, die doet 200Mhash/s...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ja, dat overzicht had ik al eens gelezen maar word er niet veel wijzer van. Ik weet dus dat iedereen graag die 5570 kaart wil, voor de rest geen idee eigenlijk. Zal hem eens doorspitten.
http://tweakers.net/price(...)FCtZRSsZWYCsMVaKrQUA
Deze kaarten dus?
Ja, of niet. Als het zo door gaat komt er een moment dat men beseft dat je gewoon niets met bitcoins kunt. Er zijn vrijwel geen bedrijven waar je iets met je coins kunt kopen. Als dat besef komt wil iedereen van zijn coins af. Dan wordt er inderdaad niet meer gemined, maar gaat de prijs ook niet omhoog, omdat er simpelweg geen vraag naar is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:24 schreef Tijn het volgende:
Maar dan nog: mocht er massaal gehandeld gaan worden voor de winst, so what? Zodra de prijs te laag wordt, stoppen veel miners omdat het niks meer oplevert, waardoor er minder Bitcoins worden aangeboden, waardoor de prijs weer stijgt. Toch?
Lekker boeiend, bedrijven hebben een arrogante attitude, je moet ook begrijpen dat steeds meer handel buiten bedrijven om zal gaan, neem bijvoorbeeld alleen al alle marktplaats transacties, en onderschat de zwarte economie ook niet, kijk hoeveel mensen zwart laten klussen, oppassen dan wel hun haar laten knippen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zie het niet zo snel gebeuren, bedrijven zijn nogal gehecht aan vertrouwde valuta.
En zelfs die vormt al bepaald risico
We zijn de bitcoinfilosofie een beetje kwijtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:22 schreef Kandijfijn het volgende:
Dus het topic over het nieuwe betalen is veranderd in 100% speculatie topic?
In alles word gespeculeerd, het goede is dat de betrouwbaarheid en fraudegevoeligheid nu getest worden!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:22 schreef Kandijfijn het volgende:
Dus het topic over het nieuwe betalen is veranderd in 100% speculatie topic?
En wat doet jou vermoeden dat mensen het gaan accepteren als ruilmiddel? In de afgelopen twee maanden is de handel in bitcoin enorm gegroeid, maar is het aantal shops dat bitcoin accepteertquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:59 schreef edcetera het volgende:
[..]
Veel eerder: als meer mensen het accepteren als ruilmiddel is het enkel een kwestie van enkele jaren.
Yup, dat is de externe bedreiging voor bitcoin. Maar die is mijns inziens veel kleiner dan de interne dreiging.quote:Dollars, Euros ponden etc zullen nog niet snel verdwijnen, maar een paralellemarkt waar de klassieke banken/overheden-corruptie uiteindelijk geen overheersende monopolaire positie meer zullen hebben is allang in ontwikkeling (is er commercieel al en ze worden tegengehouden) en Bitcoin zal ook aan die terreur blootgesteld worden.
Nee, bitcoin is onderheving aan de menselijke natuur. En die natuur verstérkt bitcoin niet, maar maakt het kapot.quote:Bitcoin heeft echter de potentie van "de kracht en waarheid van de mensen" en daar legt ieder gecreeerd en gecontroleerd leugenachtig systeem het uiteindelijk af tegen de macht van de individueel gebundelde mens, die kennis deelt.
Waarom denk je dat? En waar blijkt dat uit? In de huidige status is bitcoin totaal oninteressant voor elke serieuze markt. Het is onvoorspelbaar, onbetrouwbaar, instabiel en onbekend (behalve bij wat nerds). Het concépt heeft potentie, maar zijn eigen ongereguleerdheid heeft het concept de das om gedaan.quote:Bitcoin zal in eerste instansie interessant zijn voor online markten (als beter alternatief voor Paypal), transacties tussen personen (zonder een paar dagen op geld te hoeven wachten of "policy" beperkingen, waardoor je je klanten niet kunt betalen)
Lees je eens in m.b.t. e-Gold. Dat was serieus, en groter dan bitcoin. Als je geld hebt staan op een MtGox account (of bitcoins), realiseer je dan hoe risicovol dat is.quote:De tijd zal het leren, maar Bitcoin is het eerste serieuze project
Mooi ideaal, maar de kans wordt momenteel met de dag kleiner, i.p.v. groter.quote:Bitcoin als enige munt in de de toekomst? Tuurlijk niet! Maar wel als interessante "Chipknip" alternatief
Dat is nog maar het kleinste probleem. Bol.com zal nooit iets in bitcoins aanbieden omdat bitcoins geen legaal betaalmiddel is volgens onze belastingdienst.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:49 schreef Maanvis het volgende:
Nouja bitcoin is natuurlijk ook gedoemd om te mislukken omdat het een nerd-dingetje is.
Grote aanbieders als Bol.com of amazon.com zullen het nooit gaan aanbieden.
Waarom niet? Omdat het publiek wat daar iets koopt niet eens weet wat bitcoin is. En als ze dat wel weten komt vanzelf de vraag: Hoe kom je dan aan bitcoins? En als antwoord op die vraag komt er een nerdverhaal waar alleen nerds iets van snappen....
dus eigenlijk moeten al die miners gewoon zo snel mogelijk cashen als ze de kosten van de hardware eruit hebben. webshops gaan echt geen bitcoin gebruiken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is nog maar het kleinste probleem. Bol.com zal nooit iets in bitcoins aanbieden omdat bitcoins geen legaal betaalmiddel is volgens onze belastingdienst.
dat is een lapmiddel. het blijft een niche-markt omdat het voor niet-nerds gewoon niet te volgen is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:55 schreef DaMayan het volgende:
Nouja je kunt wel al op bv. Amazon dingen kopen. Wel via een omwegje door giftcards te kopen: http://spendbitcoins.com/
Je kunt dus weldegelijk je bitcoins uitgeven aan producten.
En hoe kom je aan die bitcoins? Via een markt die instabiel is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:55 schreef DaMayan het volgende:
Nouja je kunt wel al op bv. Amazon dingen kopen. Wel via een omwegje door giftcards te kopen: http://spendbitcoins.com/
Je kunt dus weldegelijk je bitcoins uitgeven aan producten.
En zelfs door die nérds niet eens word gebruikt. Behalve om te speculeren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat is een lapmiddel. het blijft een niche-markt omdat het voor niet-nerds gewoon niet te volgen is.
je hebt een ruilmiddel gemaakt wat alleen door nerds gebruikt kan worden.
dan heb ik liever mijn muntgeld en briefgeld waarvan ik weet hoe ik het moet gebruiken en hoe ik er aan komquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En zelfs door die nérds niet eens word gebruikt. Behalve om te speculeren.
Het lijkt me ook niet verstandig om enorme investeringen te doen hierin, maar zover ik het topic heb gevolgd doet niemand dat toch ook?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:42 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb het gevoel dat dat Bitcoin zo zinloos is.. Waarom zou je in godsnaam geld uitgeven aan stroom en dure computer spullen om iets virtueels te creëren wat gedoemd is te mislukken?
natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:49 schreef uber-aspie het volgende:
Prijs is weer even aan het dalen.. Als dat nou even zo blijft, verwacht pas dat volgende week mijn geld bij Mt Gox staat zodat ik met een lagere koers BTC kan kopen.Natuurlijk er van uitgaande dat de koers daarna weer stijgt.
Er zijn ook mensen die 2 miljoen neertellen voor een stukje papier wat een mislukte postzegel is....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:42 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb het gevoel dat dat Bitcoin zo zinloos is.. Waarom zou je in godsnaam geld uitgeven aan stroom en dure computer spullen om iets virtueels te creëren wat gedoemd is te mislukken?
Ik vind het een beetje in het straatje vallen als Second Life. Dat was ook oh zo populair en er gingen duizenden zo niet tienduizenden euro's in zitten. En het bleek een grote bubbel.
Correct me if I'm wrong
Met als verschil dat het tastbaar is, en voor een grote groep mensen een bepaalde waarde vertegenwoordigd. Het maakt vaak onderdeel uit van een collectie en als niemand er meer wat voor wil geven kun je er altijd nog gewoon naar kijken. Ik denk niet dat jij voor de lol naar je bitcoin hashes gaat zitten kijken of er eens lekker doorheen bladerd, nietwaar?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die 2 miljoen neertellen voor een stukje papier wat een mislukte postzegel is....
Waarom zou de prijs weer stijgen? Waarom is vraag gegarandeerd?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:24 schreef Tijn het volgende:
Precies. Als de prijs nu crashed, dan loopt een groot deel van de mensen die er in handelden gewoon weg. Was een leuk dingetje, mee gespeeld, gegokt, verloren, next.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom zou de prijs weer stijgen? Waarom is vraag gegarandeerd?
Second Life werd enorm gepusht door een lobby van investeerders en geldbeluste hippe marketeers die de politiek en de top van het bedrijfsleven gek maakten met allerlei ongefundeerde winstverwachtingen. Bitcoin wordt door de community zelf gedragen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:42 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik vind het een beetje in het straatje vallen als Second Life. Dat was ook oh zo populair en er gingen duizenden zo niet tienduizenden euro's in zitten. En het bleek een grote bubbel.
Vijftien jaar geleden wist niemand wat Amazon of Bol was. Of PayPal. Je moest eens weten hoe wantrouwend het grote publiek uberhaupt tegenover internet stond, dat was ook iets voor nerds en freaks. Intussen zijn mensen eraan gewend dat dit soort nieuwe ontwikkelingen een grote meerwaarde in hun leven kunnen betekenen, en zijn ze er als de kippen bij als er iets nieuws ontstaat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:49 schreef Maanvis het volgende:
Grote aanbieders als Bol.com of amazon.com zullen het nooit gaan aanbieden.
Waarom niet? Omdat het publiek wat daar iets koopt niet eens weet wat bitcoin is.
Handelaren mogen accepteren wat ze willen, zolang ze hun goederen maar in een wettig betaalmiddel geprijsd aanbieden. Bitcoin kan als eender welke vreemde valuta behandeld worden. Zolang de overheid althans geen roet in het eten gooit, en dat is het grootste risico voor het Bitcoin-experiment: banken en overheden zullen vroeg of laat, als het grotere vormen aanneemt, Bitcoin willen verbieden of vernietigen om niet het monopolie en de controle op geldverkeer en monetair beleid kwijt te raken. Het is de vraag hoe stevig de Bitcoin-community tegen die tijd in zijn schoenen staat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:51 schreef Whuzz het volgende:
Bol.com zal nooit iets in bitcoins aanbieden omdat bitcoins geen legaal betaalmiddel is volgens onze belastingdienst.
Omdat Bitcoins altijd schaars zijn en het moeite kost om er eentje te maken. Bovendien is er altijd vraag naar anonieme manieren van betalen en Bitcoins maken dat mogelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom zou de prijs weer stijgen? Waarom is vraag gegarandeerd?
Deze is goed toch? Die wil ik gaan halen namelijk, of is van deze het voltage niet aan te passen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
5570 is sloom... Je moet de 5770 hebben, die doet 200Mhash/s...
Bespaar niet een tientje op zo'n kaart maar koop een goede, zoals de MSI Twin Hawk (dubbele fans).
Dat scheelt echt kopzorgen om de boel stil en koel te houden.
Tenzij je het leuk vindt om je kast vol te hangen met fans natuurlijk...
Ik heb net 2x een XFX 5870 gehaald voor 130 euro maar die fans zijn echt bagger, voltage niet aan te passen, etc... Dus zodra die zich hebben terugverdiend dump ik ze op Marktplaats... Met extra fans er op gericht lukt het om ze 75 graden te houden...
Voor 40 euro meer per stuk had ik goede gehad die sowieso 70 graden bleven en minder stroom verbruikten...
Er zijn overigens 2 uitvoeringen van die XFX kaart en het budgetmodel zuigt... Die dure is prima (ATI reference design)
Drollen in de vorm van een Q zijn altijd schaars en het kost moeite om er 1 te maken. Dat impliceert nog niet dat er vraag naar isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat Bitcoins altijd schaars zijn en het moeite kost om er eentje te maken. Bovendien is er altijd vraag naar anonieme manieren van betalen en Bitcoins maken dat mogelijk.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Drollen in de vorm van een Q zijn altijd schaars en het kost moeite om er 1 te maken. Dat impliceert nog niet dat er vraag naar is.
en dat zal ook niet liggelijk zo worden aangezien de doelgroep van de meeste winkels bitcoins niet begrijpenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:19 schreef PiRANiA het volgende:
Je kunt er wel dingen mee kopen hoor, alleen accepteren nog niet zo veel winkels het...
Aangezien jij hier de bitcoin man bent...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:55 schreef PiRANiA het volgende:
Alle bestelde bitcoins zijn weer verstuurd.
"Add funds"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:34 schreef nlpronk het volgende:
[..]
Aangezien jij hier de bitcoin man bent...
Ik kan nergens vinden hoe ik bitcoins van mijn wallet weer terug krijg naar mtgox. Weet jij het? De support mailt niet terug...
Ok, je kan er dus echt mee betalen. Maar wat kan ik er verder mee? Zoals in dat filmpje, dat je Bitcoins kunt genereren met een apllicatie. Kan je hier meer over vertellen? En is er op 1 of andere manier geld aan te verdienen ofzo? ( ik blijf toch een Nederlanderquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:19 schreef PiRANiA het volgende:
Je kunt er wel dingen mee kopen hoor, alleen accepteren nog niet zo veel winkels het...
Ben ik nou echt zo kippig of begrijp jij mijn vraag niet haha! Ik heb mijn bitcoins van mtgox naar mijn bitcoin-software gestuurt zodat ze in mijn wallet.bat komen. Nu heb ik ze daar netjes staan, maar ik heb geen bitcoinadres van mtgox waar ik het heen kan sturen. En bij 'add funds' zie ik ook niet echt een optie staan waarmee ik het kan doen...?quote:
Daar gaat het nu al 4 topics over, als je even terugleest...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ok, je kan er dus echt mee betalen. Maar wat kan ik er verder mee? Zoals in dat filmpje, dat je Bitcoins kunt genereren met een apllicatie. Kan je hier meer over vertellen? En is er op 1 of andere manier geld aan te verdienen ofzo? ( ik blijf toch een Nederlander)
https://mtgox.com:443/users/addFundsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:39 schreef nlpronk het volgende:
[..]
Ben ik nou echt zo kippig of begrijp jij mijn vraag niet haha! Ik heb mijn bitcoins van mtgox naar mijn bitcoin-software gestuurt zodat ze in mijn wallet.bat komen. Nu heb ik ze daar netjes staan, maar ik heb geen bitcoinadres van mtgox waar ik het heen kan sturen. En bij 'add funds' zie ik ook niet echt een optie staan waarmee ik het kan doen...?
Volgens mij heb je net op tijd verkocht. Het gaat hard omlaag nu.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:55 schreef PiRANiA het volgende:
Alle bestelde bitcoins zijn weer verstuurd.
Komt wel weer goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:47 schreef Mender het volgende:
[..]
Volgens mij heb je net op tijd verkocht. Het gaat hard omlaag nu.![]()
You are welcomequote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:45 schreef nlpronk het volgende:
@ pirania : het werkt...adres komt dus tevoorschoon als ik op 'send bitcoins' klik. Thanx again!
Ja, achja... als het nu wel ineens heel ver zakt heb ik zoiets van achja pech gehad. Zo erg vindt ik dat niet. En als het wel weer omhoog gaat is dat alleen maar mooi.quote:
Een transactie naar een *adres* is terug te vinden ja. Alleen niet naar een persoon.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hmmm, is het zo dat iedere transactie met bitcoins in de openbaarheid terug te vinden is? Niet slechts beperkt traceerbaar maar letterlijk openlijk terug te vinden voor iedereen wie het blieft?
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
^^
Oke, thanks.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Een transactie naar een *adres* is terug te vinden ja. Alleen niet naar een persoon.
Maak daarom voor elke transactie die je ontvangt een nieuw adres aan.
Ik heb volgens mij ergens gelezen dat het beter is van niet. Maar dat is vast op te zoeken in het bitcoin forum.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:43 schreef _superboer_ het volgende:
Ik heb vandaag mijn tweede videokaart binnengekregen, als ik die erbij wil gebruiken voor het minen, moet ik dan CrossFire draaien?
welke clocks heb jij?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:12 schreef _superboer_ het volgende:
Ik heb de HD5850 nu draaien voor 325 Mhash/s
900 core 910 mem temps rond de 80, zelfde flags en driverquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:21 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
welke clocks heb jij?
ik draai op stock volt 870 core 300 mem temps in de 60.
extra flags -v -w 128
en catalyst driver 11.5
Ha! Men doet dus al aan naked shorting in Bitcoins! Als dat geen teken van een volwassen wordende markt is.. het gaat helemaal goedkomen met die Bitcoins..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:48 schreef nlpronk het volgende:
Alleen erg jammer dat ik vanochtend nog wat heb gekocht voor 27 (na het verkocht te hebben voor 31) en hij nu nog verder zakt.
mem zou ik 300 laten. 1130 waar ik het eerst op had bood geen snelheidswinst kwa minen en scheelt veel warmte. die core op 900 is gewoon 24/7 stabiel zo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:33 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
900 core 910 mem temps rond de 80, zelfde flags en driver
Ik heb 'm pas een half uurtje draaienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:35 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
mem zou ik 300 laten. 1130 waar ik het eerst op had bood geen snelheidswinst kwa minen en scheelt veel warmte. die core op 900 is gewoon 24/7 stabiel zo?
En dan nog? Als mensen het blijven accepteren verandert er niets. En een p2p-netwerk platleggen is ook niet echt succesvol gebleken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
Eindelijk een veilige manier van online betalen wordt het waarschijnlijk illegaal vanwege z'n eigen succes.
Of zie ik dat nou verkeerd?
Maar als ze weer eens een paar 16 jarige van hun bed lichten dan wordt het plots allemaal een stuk minder aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En dan nog? Als mensen het blijven accepteren verandert er niets. En een p2p-netwerk platleggen is ook niet echt succesvol gebleken.
Op welke grond?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Maar als ze weer eens een paar 16 jarige van hun bed lichten dan wordt het plots allemaal een stuk minder aantrekkelijk?
Een grond die wellicht ergens geschreven, of hergeïnterpreteerd, wordt?quote:
Hierom.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:19 schreef Skint het volgende:
Waarom gaan Nvidia kaarten zo traag vergeleken met Ati kaarten?
lol zit wat oude posts te lezen in het eerste bitcoin topic.quote:
Ben je niet stinkend rijk nu?quote:Op maandag 11 april 2011 23:18 schreef PiRANiA het volgende:
1 BTC = $0.76 USD. Al een aantal dagen erg stabiel.
Ehhh nee geen valide redenenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat Bitcoins altijd schaars zijn en het moeite kost om er eentje te maken. Bovendien is er altijd vraag naar anonieme manieren van betalen en Bitcoins maken dat mogelijk.
Ik heb toen niet gekochtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:32 schreef Mender het volgende:
[..]
lol zit wat oude posts te lezen in het eerste bitcoin topic.
[..]
Ben je niet stinkend rijk nu?
Die prijzen zijn in 2 maanden inderdaad echt explosief gestegen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:32 schreef Mender het volgende:
[..]
lol zit wat oude posts te lezen in het eerste bitcoin topic.
[..]
Ben je niet stinkend rijk nu?
Haha, als je genoeg rigs hebt is dat wel rendabel inderdaadquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
In een hotelkamer. Kosten all-inclusive, mét airco. Whehe
.
Mensen, die jou bitcoins kopen:quote:
Goh. Dat zag niemand aankomenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:45 schreef hoerezooi het volgende:
koersen kelderen als een baksteen u nog maar 14 euro
Ach, die hebben het "waar is mijn geld gisteren gebleven" wel vaker meegemaakt op een brakke ochtend/middag.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Goh. Dat zag niemand aankomen
Iedereen is lekker aan het cashen, op vrijdagavond uiteraard. Degenen die morgen thuis komen van het stappen zullen wel een tegenvallertje hebben
lol... -30% al vandaag
Yep, zie je wel vaker bij dit soort hypesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
..op vrijdagavond uiteraard. Degenen die morgen thuis komen van het stappen zullen wel een tegenvallertje hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |