Ik zie werkelijk niet in wat de voordelen zijn van een gesegreerde samenleving. Wat voegt een verbod om interraciale sex te hebben in godsnaam toe? Hoe bevordert zoiets de welvaart of de stabiliteit?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk is Apartheid onwenselijk als systeem, maar je moet het per geval bekijken, en ik denk werkelijk waar dat het land beter af is met een gesegregeerde samenleving. Nu doen ze exact hetzelfde als toen, alleen privaat, maar wel alle lasten ervan.
Je kan wel zeggen "gun het een kans" en dat doe ik ook, want heb al eerder in dit topic aangegeven (eerste pagina) dat Mandela een goede president was, maar kom op, na 25 jaar mag je wel iets meer verwachten dan een totale anarchistische kaaslag.
Ik weet het inderdaad beter dan een internetheld die verhaaltjes verzint over waar hij gewoond heeft op de wereld en hoe hij op zijn 22e allemaal topbedrijven adviseert, maar wel tijd heeft de godganse dag en avond op fok te posten. Hoe weet je dat zo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, je moet kijken naar de situatie, maar in een blanco samenleving is onderdrukking onwenselijk, als er echter enorme factoren zijn waar onderdrukking tegen helpt dan wil ik er wel naar kijken. Als je kijkt welke rotzooi daar is, je zit soms letterlijk jankend in de auto.
Maar goed, je weet het toch beter.
Wil je foto's zien?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik weet het inderdaad beter dan een internetheld die verhaaltjes verzint over waar hij gewoond heeft op de wereld en hoe hij op zijn 22e allemaal topbedrijven adviseert, maar wel tijd heeft de godganse dag en avond op fok te posten. Hoe weet je dat zo?
Dat is waar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, voor de gemiddelde Duitsers was het best goed toeven tussen 1933 en 1940.
Ze zijn doorgedreven, zeker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk niet in wat de voordelen zijn van een gesegreerde samenleving. Wat voegt een verbod om interraciale sex te hebben in godsnaam toe? Hoe bevordert zoiets de welvaart of de stabiliteit?
Voor de echte Duitsers was er natuurlijk wel een verschil. Die hadden weinig te klagen voor de oorlogsjaren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zou ik niet willen stellen, it just was the same shit but different uniform.
Innocent until proven guilty.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik weet het inderdaad beter dan een internetheld die verhaaltjes verzint over waar hij gewoond heeft op de wereld en hoe hij op zijn 22e allemaal topbedrijven adviseert, maar wel tijd heeft de godganse dag en avond op fok te posten. Hoe weet je dat zo?
Dat pathetische geval van een vrouw denkt enkel dat haar mislukking in haar jeugdige leven de norm is en de rest maar alles bij elkaar raapt.quote:
Het is inderdaad een genot kinderen met de bumper aan de kant te rammen omdat je anders een mes op de keel krijgt.quote:
230 posts verder.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een discussie. En dat enkel en alleen omdat ik Reagan een eikel vond omdat het Apartheid-regime onvoorwaardelijk steunde
Zo lang maar duidelijk is dat apartheid in vergelijk tot communisme de hemel is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef dotCommunism het volgende:
Maar goed, blij dat je eindelijk durft toe te geven dat het toch niet zo fijn was allemaal. Nu nog even leren je mening zo te stellen dat het niet lijkt alsof je apartheid toejuicht.
Nu niet vals worden Harm Edens.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat pathetische geval van een vrouw denkt enkel dat haar mislukking in haar jeugdige leven de norm is en de rest maar alles bij elkaar raapt.
Voor de gewone Duitser mischien wel, maar de politiek van de nazi's heeft het land toen al culturele en wetenschappelijke schade toegevoegd, heel veel mensen van de intellectuele elite zijn in de jaren 30 vertrokken en helaas niet meer terug gekomen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor de echte Duitsers was er natuurlijk wel een verschil. Die hadden weinig te klagen voor de oorlogsjaren.
Sorry.quote:
Ik heb in ieder geval mn punt gemaakt.quote:
Gadverdamme, waarom zou iemand zich als vrouw voordoen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Innocent until proven guilty.
Jij bent ook gewoon een vent.
Dat doet Bluesdude ook weleens........quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval mn punt gemaakt.
Een respectabel punt, want wat er gebeurde was walgelijk, maar wat je nu dagelijks ziet staat echt in schril contrast. Maar goed, ik kan me indenken dat enkel tekstboekervaring tot andere conclusies zullen leiden dan de mijne. Respecteer het ook wel, maar ik weiger hier neer te worden gezet als een of andere KKK fan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval mn punt gemaakt.
Zelfhaat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gadverdamme, waarom zou iemand zich als vrouw voordoen?
Het maakte natuurlijk wel een verschil of je tot het Herrenvolk behoorde en elke week gezellig door de straten ging marcheren of op kamp ging waar je werd ingeprent dat je speciaal was, enkel omdat je Duits bent. Ik kan je verzekeren dat veel Duitsers met weemoed terug hebben gedacht aan die tijd. Ondanks de vele gruwelijkheden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor de gewone Duitser mischien wel, maar de politiek van de nazi's heeft het land toen al culturele en wetenschappelijke schade toegevoegd, heel veel mensen van de intellectuele elite zijn in de jaren 30 vertrokken en helaas niet meer terug gekomen.
Maar tijdens het communisme had de gewone Duitser net zo weinig te klagen, dus in zoverre was die overgang van systeem geen groot verschil, ook niet qua welvaart.
De overgang in het westen was veel groter, maar dat zag je in 1990 tijdens de éénwording, wél een groot verschil in welvaart voor de gemiddelde Duitser.
Politiek correct?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:50 schreef eriksd het volgende:
Goed nieuws VS, de eerste muziek die ik op mijn tablet heb gezet is PC
Satan's tool.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:50 schreef eriksd het volgende:
Goed nieuws VS, de eerste muziek die ik op mijn tablet heb gezet is PC
Wat is er gebeurd VS?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een respectabel punt, want wat er gebeurde was walgelijk, maar wat je nu dagelijks ziet staat echt in schril contrast. Maar goed, ik kan me indenken dat enkel tekstboekervaring tot andere conclusies zullen leiden dan de mijne. Respecteer het ook wel, maar ik weiger hier neer te worden gezet als een of andere KKK fan.
Ik zei dat de situatie in Zuid-Afrika onder Apartheid beter was dan nu.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd VS?
Normaal ben jij de luchtigheid zelve, dit ken ik niet van je
Want jij liep voor 1991 ook rond als zwarte meneer in Zuid-Afrika. Of heb je die wijsheid vooral uit tekstboekjes gehaald of uit derde hand?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een respectabel punt, want wat er gebeurde was walgelijk, maar wat je nu dagelijks ziet staat echt in schril contrast. Maar goed, ik kan me indenken dat enkel tekstboekervaring tot andere conclusies zullen leiden dan de mijne. Respecteer het ook wel, maar ik weiger hier neer te worden gezet als een of andere KKK fan.
Gevoelig discussieonderwerp met letterlijk en figuurlijk veel zwart-wit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd VS?
Normaal ben jij de luchtigheid zelve, dit ken ik niet van je
Nee, verhalen van zwarte meneren die voor 1991 ook rondliepen in Zuid-Afrika.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want jij liep voor 1991 ook rond als zwarte meneer in Zuid-Afrika. Of heb je die wijsheid vooral uit tekstboekjes gehaald of uit derde hand?
Door zijn schrijfstijl heb ik er altijd een extra hekel aan als hij gelijk heeft.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat doet Bluesdude ook weleens........
En je voegde daar aan toe dat Apartheid niet per definitie onwenselijk is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zei dat de situatie in Zuid-Afrika onder Apartheid beter was dan nu.
Dat is een feit, wat is de discussie?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zei dat de situatie in Zuid-Afrika onder Apartheid beter was dan nu.
Hmm, apartquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zelfhaat.
En het past natuurlijk beter in het cultureel-marxisme.
Gezien de stand van zaken in dat land, kan ik er zo m'n vraagtekens bij zetten inderdaad.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En je voegde daar aan toe dat Apartheid niet per definitie onwenselijk is.
De beschrijving die jij nu geeft doet me heel aan de DDR denken, daar lieten ze ook kinderen in uniform door de straten marcheren en vertelden ze hen dat het een voorrecht was om in de DDR te leven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het maakte natuurlijk wel een verschil of je tot het Herrenvolk behoorde en elke week gezellig door de straten ging marcheren of op kamp ging waar je werd ingeprent dat je speciaal was, enkel omdat je Duits bent. Ik kan je verzekeren dat veel Duitsers met weemoed terug hebben gedacht aan die tijd. Ondanks de vele gruwelijkheden.
EG, in hemelsnaam, waarom lees je dat topic nog?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Jemig, wat een stel ontevreden gasten in dat salaristopic
EG, kom er gewoon niet meer en maak je niet zo drukquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Heb je weer lopen rellen tussen de werkende mensen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:53 schreef EchtGaaf het volgende:
En daar ging het dus om. Dat jij de huidige situatie minder vindt dan Apartheid, is een ding (ook dubieus, maar goed). Maar dat je vervolgens Apartheid aanduidt als zijnde niet per se onwenselijk omdat het toen beter was, durf ik volmondig te bestrijden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien de stand van zaken in dat land, kan ik er zo m'n vraagtekens bij zetten inderdaad.
Daar past een muziekje bij!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gevoelig discussieonderwerp met letterlijk en figuurlijk veel zwart-wit.
Weet jij hoeveel ze ervoor doen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:53 schreef EchtGaaf het volgende:
quote:
En economisch ging het de DDR'ers ook voor de wind? Dus de ex-nazi's voelden zich gelijk thuis in hun nieuwe land?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De beschrijving die jij nu geeft doet me heel aan de DDR denken, daar lieten ze ook kinderen in uniform door de straten marcheren en vertelden ze hen dat het een voorrecht was om in de DDR te leven.
Maar je hebt gelijk hoor, ook nu nog zijn er talloze mensen die terugverlangen naar de DDR.
Daarom zeg ik ook, same shit, different uniform.
Uiteraard, dat is helemaal juist, echt het perfecte antwoord.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:54 schreef GSbrder het volgende:
Als we niet de tegenstelling zwart-wit hanteren, kunnen we niet gewoon zeggen dat elke pragmaticus vraagtekens hoort te stellen bij categorisch imperatief maken van het zelfbeschikkingsrecht.
De hersens zijn het meest blij als ze baden in vet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:56 schreef Nautilus. het volgende:
Zo, dat ging weer lekker. Wil ik op station 010 mijn fiets uit het rek halen, staan mijn banden leeg. Tentamen ging gelukkig wel lekker. Nu junkfood vreten met een huisgenoot.
Dan behoor je hard op te treden. Zie niet in waarom er dan rassenwetten aan te pas horen te komen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is helemaal juist, echt het perfecte antwoord.
Maar wat doe je als het zelfbeschikkingsrecht wordt gebruikt voor ongerepte corruptie, moord, verkrachting, criminaliteit, nog meer racisme, ongerepte armoede, verhongering, werkloosheid en police-brutality tegen alles en iedereen? Ofwel; anarchisme.
De gewone man had in het 3e rijk nou niet bepaald veel te besteden, dus qua welvaart was het zeker met de DDR te vergelijken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En economisch ging het de DDR'ers ook voor de wind? Dus de ex-nazi's voelden zich gelijk thuis in hun nieuwe land?
De techniek staat voor niets tegenwoordig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:57 schreef eriksd het volgende:
Oeh, die musicplayer is wel nice op de tablet. Haarscherp alle albumafbeeldingen van phil
Eh omdat de behandeling dan sowieso racistisch zou zijn, ook al staat het niet in de wet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan behoor je hard op te treden. Zie niet in waarom er dan rassenwetten aan te pas horen te komen.
Nou ja de AI valt me nog wat tegen. Als die een beetje ontwikkeld was, dan had dat ding gewoon moeten weigeren Phil Collins af te spelen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:59 schreef Picchia het volgende:
[..]
De techniek staat voor niets tegenwoordig.
Ze kregen een post in de nieuwe regering? Oke, en nu? Dergelijk pragmatisme is niemand vreemd, dunkt mij. Verder snap ik het punt dat je probeert te maken niet echt. De Duitse identiteit verschilde tot echt in grote mate onder de nazi's en de commi's.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De gewone man had in het 3e rijk nou niet bepaald veel te besteden, dus qua welvaart was het zeker met de DDR te vergelijken.
En dat ex-nazi's nu niet bepaald problemen hadden met het communisme (of de democratie, for that matters), dat kan je hier nalezen:
http://de.wikipedia.org/w(...)mokratische_Republik
Het was gewoon een kwestie van overstappen van de NSDAP naar de SED.
Israel is de Apartheid staat bij uitstek waar ze het gewoon niet bij de naam noemen inderdaad.quote:
Het klassieke scenario van de AI die de mens tegen zichzelf in bescherming neemt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja de AI valt me nog wat tegen. Als die een beetje ontwikkeld was, dan had dat ding gewoon moeten weigeren Phil Collins af te spelen.
Je kunt toch gewoon hard optreden tegen criminaliteit en die malle rassenwetten buiten beschouwing laten. Of zeg ik nu iets heel geks?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eh omdat de behandeling dan sowieso racistisch zou zijn, ook al staat het niet in de wet.
No offense.
Na 12 uur.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
Kan je de dagcijfers nu al ergens nalezen?
Ja hoor, maar hard optreden houdt dan evengoed hetzelfde in als Apartheid, dat bedoel ik nou juist.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon hard optreden tegen criminaliteit en die malle rassenwetten buiten beschouwing laten. Of zeg ik nu iets heel geks?
Ah, onze demagoog.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Israel is de Apartheid staat bij uitstek waar ze het gewoon niet bij de naam noemen inderdaad.
Zouden ze het niet doen; tsja, holocaust II.
Het is een uiterst onacceptabele oplossing maar het werkt, zo goed- of kwaadschiks als het gaat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Israel is de Apartheid staat bij uitstek waar ze het gewoon niet bij de naam noemen inderdaad.
Zouden ze het niet doen; tsja, holocaust II.
Ah, nu ben ik ineens demagoog.quote:
Bah, ik heb het vermoeden dat het een lange nacht gaat worden terwijl ik morgen 12 uur van huis ben......(werken in Koostown).quote:
Oplossing is het niet inderdaad, maar wat blijft er over als je het zou opheffen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:02 schreef waht het volgende:
[..]
Het is een uiterst onacceptabele oplossing maar het werkt, zo goed- of kwaadschiks als het gaat.
Nonsens....... Men kan prima mensen in elkaar slaan zonder racistisch te wezen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eh omdat de behandeling dan sowieso racistisch zou zijn, ook al staat het niet in de wet.
No offense.
Ja dat hebben die tablets dus nog niet helemaal begrepen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:02 schreef Picchia het volgende:
A robot may not injure a human being or, through inaction, allow a human being to come to harm.
Stalin was juist één van de grootste racisten überhaupt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nonsens....... Men kan prima mensen in elkaar slaan zonder racistisch te wezen.
Stalin heeft er 10 miljoen vermoord zelfs..
Het zwarte gat, hè.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:00 schreef eriksd het volgende:
Ben benieuwd naar de dagcijfers van vandaag
En zometeen heb ik ook geen tentamens meer, de schande wordt ondraaglijk.
Ik moet om kwart voor 7 opquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bah, ik heb het vermoeden dat het een lange nacht gaat worden terwijl ik morgen 12 uur van huis ben......(werken in Koostown).
Prima, besef je echter wel dat 99 van de 100 wel zwart zullen zijn dan, en dat zal automatisch in de pers komen als Apartheid versie 2.0.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nonsens....... Men kan prima mensen in elkaar slaan zonder racistisch te wezen.
Stalin heeft er 10 miljoen vermoord zelfs..
Mijn hemel, je snapt het gewoon niet. Zelfs in een land waar het overgrote deel van de criminaliteit wordt gepleegd door zwarten. hoef je geen rassenwetten in te voeren (ik neem aan dat je het lijstje kent). Je kunt ook optreden zonder denigrerende regels toe te passen. Die overigens ook weer leiden tot verdere onvrede (wat we ook hebben kunnen zien).quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoor, maar hard optreden houdt dan evengoed hetzelfde in als Apartheid, dat bedoel ik nou juist.
Dat systeem van apartheid is meer gericht op het stoppen van terroristische aanslagen. Dreigingen tegen welke een conventioneel leger niets kan doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oplossing is het niet inderdaad, maar wat blijft er over als je het zou opheffen?
Ik vrees het ergste.
Morgen mag ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:04 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het zwarte gat, hè.
Vind het altijd wel mooi, dat gevoel net na een tentamen. Soort mentaal orgasme.
Ik zei ook, ze drieven te ver door.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn hemel, je snapt het gewoon niet. Zelfs in een land waar het overgrote deel van de criminaliteit wordt gepleegd door zwarten. hoef je geen rassenwetten in te voeren (ik neem aan dat je het lijstje kent). Je kunt ook optreden zonder denigrerende regels toe te passen. Die overigens ook weer leiden tot verdere onvrede (wat we ook hebben kunnen zien).
Dat werkwoord vervoeg je ietwat anders.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zei ook, ze drieven te ver door.
Maar er zit een verschil tussen een rem er op, of totaal verbieden, of totaal de teugels los.
Door de teugels te laten vieren bereik je meer op de lange termijn. Maar ja, na zestig jaar ellende, lag het niet voor de hand dat iedereen plots hand in hand door de straten ging huppelen. Amerika is toch nog slechter geworden na het opheffen van de segregatie?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zei ook, ze drieven te ver door.
Maar er zit een verschil tussen een rem er op, of totaal verbieden, of totaal de teugels los.
Dreven*quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat werkwoord vervoeg je ietwat anders.
Geen mens die dat goedpraat, jankbal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:07 schreef Voorschrift het volgende:
En nee we kennen die situaties niet in Europa of Azie of Amerika of waar dan ook, maar daar zijn de spanningen omtrent kleur ook niet zo hoog. Ik heb van zwarte werkgevers gewoon letterlijk lijstjes moeten opstellen over hoeveel vrouwen, mannen, zwarten, gekleurden, aziaten, blanken, en ga zo maar door er op kwamen draven, waar gebruik van maakten etc. etc.
Denk je dat dat leuk werk is? Voelde me net een Nazi capo met een lijstje bij een trein die uitgeladen werd.
Maar goed, dat waren geen blanken van wie je het moest doen, dus "apartheid" mag je het niet noemen meer, hoezee.
Nee, dat is hem ook niet.quote:
Nee, Zuid-Afrika krijgt echter nooit die aandacht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen mens die dat goedpraat, jankbal.
Dat ligt eraan. Volgens mij wil 'ie doordraven gebruiken, maar doordrijven kan eventueel ook nog.quote:
Dan weet ik het niet.quote:
Dat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Volgens mij wil 'ie doordraven gebruiken, maar doordrijven kan eventueel ook nog.
Dan volg jij andere berichtgeving dan ik. Je overdrijft altijd wel behoorlijk als je vreemde standpunten inneemt. Vreemde jongen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, Zuid-Afrika krijgt echter nooit die aandacht.
Het is allemaal "goed" en "mooi" en "leuk" en "lief" en "ietwat meer criminaliteit maar ach, moet kunnen".
Hoezo ..komt in de pers apartheid 2.0...?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, besef je echter wel dat 99 van de 100 wel zwart zullen zijn dan, en dat zal automatisch in de pers komen als Apartheid versie 2.0.
.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoezo ..komt in de pers apartheid 2.0...?
Er is toch een democratie met gelijke burgerrechten.
De regering is overwegend zwart en als zij een streng Law&Order beleid heeft dan zal de pers dat niet beschouwen als racisme... Daar ligt het probleem echt niet in.
Wat jij verkapt suggereert (althans, die indruk geef je ) is terughalen van de wetten die zwarten mensen als minderwaardig behandelen omdat ze zwart zijn. Geen democratie, geen stemrecht voor zwarte mensen, wel voor blanken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |