En nog ontkennen ook. Jezus, al was je ook maar een beetje een vent kwam je nog voor je mening uit, maar eerst tientallen posts maken waarin je zegt hoe goed apartheid is en dat je onderdrukken van bevolkingsgroepen een goed idee vindt, en dan terugkrabbelen is wel heel treurig hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zei ik helemaal niet, verdomd kortzichtig wijf dat je ook bent.
Zelfs je naam is mooi.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef Picchia het volgende:
Tjonge, wat is Henk Westbroek toch koning.
Want ik vind die Zuma een beste vent?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Had nazi-Duitsland geen oorlog gevoerd was het bound om dezelfde weg te gaan zoals Zuid-Afrika nu gaat, namelijk ten onder aan corruptie, inefficientie en vriendjespolitiek.
Hitler en Zuma zijn wat dat betreft goed te vergelijken.
Ziek natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar zou jij het terecht vinden als Duitsers na WOII terug zouden verlangen naar het nazi-tijdperk? Of vind je dat een ietsjepietsje ziek gezien de enorme gruwelijkheden die de nazi's hebben begaan?
Mwoah, voor de gemiddelde Duitsers was het best goed toeven tussen 1933 en 1940.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef Cherna het volgende:
[..]
Het werkte niet goed voor de Duitsers , rechter Roland Freisler wond er geen doekjes om. Het werkte na de val goed door de westerse hulp.
Eindelijk snap je m'n punt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, voor de gemiddelde Duitsers was het best goed toeven tussen 1933 en 1940.
Nu komen we ergens. Want op een van de eerdere pagina's stelde je nog dat Apartheid niet per definitie onwenselijk is. Daar ben je op teruggekomen, goed zo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ziek natuurlijk.
Maar moet ik nog een keer herhalen dat ik zei dat het systeem Apartheid an sich onwenselijk is, en dat het slechts in die context risico-beperkend was en levenskwaliteit verhogend, of lees je er evengoed weer overheen en ga je mee met Ethi de schreeuwmarxist?
Lelijk is ie wel ja. En nogal dom als je hem ooit over politiek hoort.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:39 schreef Picchia het volgende:
Hoe kan zo'n lelijke man toch zo goed zingen?
Dat weet ik niet, daar heb ik niets van gelezen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want ik vind die Zuma een beste vent?
Hmm ja, het is "an sich onwenselijk"quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ziek natuurlijk.
Maar moet ik nog een keer herhalen dat ik zei dat het systeem Apartheid an sich onwenselijk is, en dat het slechts in die context risico-beperkend was en levenskwaliteit verhogend, of lees je er evengoed weer overheen en ga je mee met Ethi de schreeuwmarxist?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Onderdrukking is ook altijd onwenselijk.
lol.quote:
Natuurlijk is Apartheid onwenselijk als systeem, maar je moet het per geval bekijken, en ik denk werkelijk waar dat het land beter af is met een gesegregeerde samenleving. Nu doen ze exact hetzelfde als toen, alleen privaat, maar wel alle lasten ervan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu komen we ergens. Want op een van de eerdere pagina's stelde je nog dat Apartheid niet per definitie onwenselijk is. Daar ben je op teruggekomen, goed zo.
Ja, maar dat maakt het nazi-regime niet minder verwerpelijk. Voor met name de Oost-Duitsers waren de nazi-jaren waarschijnlijk beter dan de post-WOII periode. Desondanks ga ik niet roepen: geef ons de nazi's maar. Toen was er tenminste orde en welvaart.quote:
Ja, je moet kijken naar de situatie, maar in een blanco samenleving is onderdrukking onwenselijk, als er echter enorme factoren zijn waar onderdrukking tegen helpt dan wil ik er wel naar kijken. Als je kijkt welke rotzooi daar is, je zit soms letterlijk jankend in de auto omdat ze kinderen van 3 voor je wagen gooien en dan op je ramen slaan als je remt etc. waardoor je gedwongen bent ze aan te rijden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:41 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hmm ja, het is "an sich onwenselijk"
[..]
[..]
lol.
Dat zou ik niet willen stellen, it just was the same shit but different uniform.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt het nazi-regime niet minder verwerpelijk. Voor met name de Oost-Duitsers waren de nazi-jaren waarschijnlijk beter dan de post-WOII periode. Desondanks ga ik niet roepen: geef ons de nazi's maar. Toen was er tenminste orde en welvaart.
"Met een beetje tolerantie, ben je altijd op vakantie."quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:40 schreef waht het volgende:
[..]
Lelijk is ie wel ja. En nogal dom als je hem ooit over politiek hoort.
Ik zie werkelijk niet in wat de voordelen zijn van een gesegreerde samenleving. Wat voegt een verbod om interraciale sex te hebben in godsnaam toe? Hoe bevordert zoiets de welvaart of de stabiliteit?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk is Apartheid onwenselijk als systeem, maar je moet het per geval bekijken, en ik denk werkelijk waar dat het land beter af is met een gesegregeerde samenleving. Nu doen ze exact hetzelfde als toen, alleen privaat, maar wel alle lasten ervan.
Je kan wel zeggen "gun het een kans" en dat doe ik ook, want heb al eerder in dit topic aangegeven (eerste pagina) dat Mandela een goede president was, maar kom op, na 25 jaar mag je wel iets meer verwachten dan een totale anarchistische kaaslag.
Ik weet het inderdaad beter dan een internetheld die verhaaltjes verzint over waar hij gewoond heeft op de wereld en hoe hij op zijn 22e allemaal topbedrijven adviseert, maar wel tijd heeft de godganse dag en avond op fok te posten. Hoe weet je dat zo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, je moet kijken naar de situatie, maar in een blanco samenleving is onderdrukking onwenselijk, als er echter enorme factoren zijn waar onderdrukking tegen helpt dan wil ik er wel naar kijken. Als je kijkt welke rotzooi daar is, je zit soms letterlijk jankend in de auto.
Maar goed, je weet het toch beter.
Wil je foto's zien?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik weet het inderdaad beter dan een internetheld die verhaaltjes verzint over waar hij gewoond heeft op de wereld en hoe hij op zijn 22e allemaal topbedrijven adviseert, maar wel tijd heeft de godganse dag en avond op fok te posten. Hoe weet je dat zo?
Dat is waar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, voor de gemiddelde Duitsers was het best goed toeven tussen 1933 en 1940.
Ze zijn doorgedreven, zeker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk niet in wat de voordelen zijn van een gesegreerde samenleving. Wat voegt een verbod om interraciale sex te hebben in godsnaam toe? Hoe bevordert zoiets de welvaart of de stabiliteit?
Voor de echte Duitsers was er natuurlijk wel een verschil. Die hadden weinig te klagen voor de oorlogsjaren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zou ik niet willen stellen, it just was the same shit but different uniform.
Innocent until proven guilty.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik weet het inderdaad beter dan een internetheld die verhaaltjes verzint over waar hij gewoond heeft op de wereld en hoe hij op zijn 22e allemaal topbedrijven adviseert, maar wel tijd heeft de godganse dag en avond op fok te posten. Hoe weet je dat zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |