Het is een uiterst onacceptabele oplossing maar het werkt, zo goed- of kwaadschiks als het gaat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Israel is de Apartheid staat bij uitstek waar ze het gewoon niet bij de naam noemen inderdaad.
Zouden ze het niet doen; tsja, holocaust II.
Ah, nu ben ik ineens demagoog.quote:
Bah, ik heb het vermoeden dat het een lange nacht gaat worden terwijl ik morgen 12 uur van huis ben......(werken in Koostown).quote:
Oplossing is het niet inderdaad, maar wat blijft er over als je het zou opheffen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:02 schreef waht het volgende:
[..]
Het is een uiterst onacceptabele oplossing maar het werkt, zo goed- of kwaadschiks als het gaat.
Nonsens....... Men kan prima mensen in elkaar slaan zonder racistisch te wezen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eh omdat de behandeling dan sowieso racistisch zou zijn, ook al staat het niet in de wet.
No offense.
Ja dat hebben die tablets dus nog niet helemaal begrepen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:02 schreef Picchia het volgende:
A robot may not injure a human being or, through inaction, allow a human being to come to harm.
Stalin was juist één van de grootste racisten überhaupt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nonsens....... Men kan prima mensen in elkaar slaan zonder racistisch te wezen.
Stalin heeft er 10 miljoen vermoord zelfs..
Het zwarte gat, hè.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:00 schreef eriksd het volgende:
Ben benieuwd naar de dagcijfers van vandaag
En zometeen heb ik ook geen tentamens meer, de schande wordt ondraaglijk.
Ik moet om kwart voor 7 opquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bah, ik heb het vermoeden dat het een lange nacht gaat worden terwijl ik morgen 12 uur van huis ben......(werken in Koostown).
Prima, besef je echter wel dat 99 van de 100 wel zwart zullen zijn dan, en dat zal automatisch in de pers komen als Apartheid versie 2.0.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nonsens....... Men kan prima mensen in elkaar slaan zonder racistisch te wezen.
Stalin heeft er 10 miljoen vermoord zelfs..
Mijn hemel, je snapt het gewoon niet. Zelfs in een land waar het overgrote deel van de criminaliteit wordt gepleegd door zwarten. hoef je geen rassenwetten in te voeren (ik neem aan dat je het lijstje kent). Je kunt ook optreden zonder denigrerende regels toe te passen. Die overigens ook weer leiden tot verdere onvrede (wat we ook hebben kunnen zien).quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoor, maar hard optreden houdt dan evengoed hetzelfde in als Apartheid, dat bedoel ik nou juist.
Dat systeem van apartheid is meer gericht op het stoppen van terroristische aanslagen. Dreigingen tegen welke een conventioneel leger niets kan doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oplossing is het niet inderdaad, maar wat blijft er over als je het zou opheffen?
Ik vrees het ergste.
Morgen mag ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:04 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het zwarte gat, hè.
Vind het altijd wel mooi, dat gevoel net na een tentamen. Soort mentaal orgasme.
Ik zei ook, ze drieven te ver door.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn hemel, je snapt het gewoon niet. Zelfs in een land waar het overgrote deel van de criminaliteit wordt gepleegd door zwarten. hoef je geen rassenwetten in te voeren (ik neem aan dat je het lijstje kent). Je kunt ook optreden zonder denigrerende regels toe te passen. Die overigens ook weer leiden tot verdere onvrede (wat we ook hebben kunnen zien).
Dat werkwoord vervoeg je ietwat anders.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zei ook, ze drieven te ver door.
Maar er zit een verschil tussen een rem er op, of totaal verbieden, of totaal de teugels los.
Door de teugels te laten vieren bereik je meer op de lange termijn. Maar ja, na zestig jaar ellende, lag het niet voor de hand dat iedereen plots hand in hand door de straten ging huppelen. Amerika is toch nog slechter geworden na het opheffen van de segregatie?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zei ook, ze drieven te ver door.
Maar er zit een verschil tussen een rem er op, of totaal verbieden, of totaal de teugels los.
Dreven*quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat werkwoord vervoeg je ietwat anders.
Geen mens die dat goedpraat, jankbal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:07 schreef Voorschrift het volgende:
En nee we kennen die situaties niet in Europa of Azie of Amerika of waar dan ook, maar daar zijn de spanningen omtrent kleur ook niet zo hoog. Ik heb van zwarte werkgevers gewoon letterlijk lijstjes moeten opstellen over hoeveel vrouwen, mannen, zwarten, gekleurden, aziaten, blanken, en ga zo maar door er op kwamen draven, waar gebruik van maakten etc. etc.
Denk je dat dat leuk werk is? Voelde me net een Nazi capo met een lijstje bij een trein die uitgeladen werd.
Maar goed, dat waren geen blanken van wie je het moest doen, dus "apartheid" mag je het niet noemen meer, hoezee.
Nee, dat is hem ook niet.quote:
Nee, Zuid-Afrika krijgt echter nooit die aandacht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen mens die dat goedpraat, jankbal.
Dat ligt eraan. Volgens mij wil 'ie doordraven gebruiken, maar doordrijven kan eventueel ook nog.quote:
Dan weet ik het niet.quote:
Dat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Volgens mij wil 'ie doordraven gebruiken, maar doordrijven kan eventueel ook nog.
Dan volg jij andere berichtgeving dan ik. Je overdrijft altijd wel behoorlijk als je vreemde standpunten inneemt. Vreemde jongen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, Zuid-Afrika krijgt echter nooit die aandacht.
Het is allemaal "goed" en "mooi" en "leuk" en "lief" en "ietwat meer criminaliteit maar ach, moet kunnen".
Hoezo ..komt in de pers apartheid 2.0...?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, besef je echter wel dat 99 van de 100 wel zwart zullen zijn dan, en dat zal automatisch in de pers komen als Apartheid versie 2.0.
.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoezo ..komt in de pers apartheid 2.0...?
Er is toch een democratie met gelijke burgerrechten.
De regering is overwegend zwart en als zij een streng Law&Order beleid heeft dan zal de pers dat niet beschouwen als racisme... Daar ligt het probleem echt niet in.
Wat jij verkapt suggereert (althans, die indruk geef je ) is terughalen van de wetten die zwarten mensen als minderwaardig behandelen omdat ze zwart zijn. Geen democratie, geen stemrecht voor zwarte mensen, wel voor blanken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |