Did I ever tell you the definition of insanity?quote:Jason VandenBerghe, narrative director van Far Cry 3, zegt dat de wereld van Far Cry 3 tien keer zo groot zal zijn, waarmee de game dus vele malen groter wordt. De wereld zal niet zomaar open en leeg zijn, legt hij uit. Nee, het team van Far Cry 3 heeft zich afgevraagd of een game nog leuk zal zijn als er iets niet te schieten valt.
In Far Cry 3 zullen gamers daarom in ieder hoekje wat moeten kunnen vinden of iets kunnen zien. Far Cry 3 focust op die ervaring van een open wereld, het moet leuk worden.
Ik helemaal niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:18 schreef SoldMayor het volgende:
Speel dan ook gewoon de officiele mappen.
Sowieso heb Far Cry 2 amper online gedaan.
Oeh haaienquote:Op zondag 19 februari 2012 10:37 schreef SoldMayor het volgende:
Al 203 dagen niet gepost hier. Gelukkig is er nieuwe info.![]()
En zelfs gameplay:
En die beelden zijn van de Xbox360 en daar ziet er het al goed op uit.
Pc uiteraard. (Als je teminste een ''Goede'' pc hebtquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:12 schreef invine het volgende:
awesommmeeeeee, twijfel nog om voor pc of 360 te halen...
Beter vertraging en een goede game dan andersomquote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:06 schreef -CRASH- het volgende:
Far Cry 3 krijgt helaas wat vertraging niet op 6 September uit maar op 28 November
Morgen maar ff de Insane editie pre-orderen
[ afbeelding ]
Dat zeker....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:52 schreef invine het volgende:
[..]
Beter vertraging en een goede game dan andersom
Maar t is wel normaal om mensen door de kop heen te knallenquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:10 schreef delano.888 het volgende:
Ik zou denken dat dit spel meer posts op zou leveren dan dit sinds de aankondiging?![]()
Dit spel wordt fucking geniaal. Ik heb ook de insane edition besteld voor PC, kan niet wachten.
Wat ik wel teleurstellend vind is dat het dieren open snijden en hun huid gebruiken enz nu volgens mij echt een verplichting is, beetje onnodig als je het mij vraagt. Vind mn vriendin ook niet leuk als ze dr naast zit.
Ja ik moest echt de zoekfunctie gebruiken om dit topic te vinden vorige week...quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:10 schreef delano.888 het volgende:
Ik zou denken dat dit spel meer posts op zou leveren dan dit sinds de aankondiging?![]()
Is het on-rails als CoD?quote:
Heb alleen een paar potjes mp gespeeld van deel 2. Heeft totaal een paar uur geduurd die paar potjes door die beroerde matchmakingquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:19 schreef invine het volgende:
Ik vond Far cry 2 ook wel boeiend, zelfs de MP was wel grappig met wat vrienden
Wij deden gewoon met hamachi 2v2 oid en dan beetje aankloten, prima vermakelijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef rubbels het volgende:
[..]
Heb alleen een paar potjes mp gespeeld van deel 2. Heeft totaal een paar uur geduurd die paar potjes door die beroerde matchmaking
Dan zal et wel makkelijker geweest zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:21 schreef invine het volgende:
[..]
Wij deden gewoon met hamachi 2v2 oid en dan beetje aankloten, prima vermakelijk
Dan moet je geen Far Cry spelen man. In 2 kon je ook dieren slopen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:10 schreef delano.888 het volgende:
Dit spel wordt fucking geniaal. Ik heb ook de insane edition besteld voor PC, kan niet wachten.
Wat ik wel teleurstellend vind is dat het dieren open snijden en hun huid gebruiken enz nu volgens mij echt een verplichting is, beetje onnodig als je het mij vraagt. Vind mn vriendin ook niet leuk als ze dr naast zit.
Die figurine van Vaasquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan moet je geen Far Cry spelen man. In 2 kon je ook dieren slopen.
Ik heb ook de insane editie georderd
Dus Fallout 3 / New Vegas?quote:
Hitman komt de 20ste normaalgesproken....quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Is het niet de 29ste? Okay klein verschil natuurlijk maar toch.
Kan niet wachten! Youtube filmpjes laten veel goeds zien!!quote:
Offtopic, heb jij Hitman al gespeeld en zoja is het wat?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:54 schreef RickoKun het volgende:
TVP want ik krijg hier wel een makaule stijve van
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
nee...nee nee nee ik wil het NIET...ZIEN!
Ik ga een broodje maken, terwijl ik met bibberende handjes tv ga kijken.
Hey baasje!quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Offtopic, heb jij Hitman al gespeeld en zoja is het wat?
Zit nu in het laatste level (normal mode)quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey baasje!
Ja ik heb hem al gespeeld, moet zeggen dat ik em op dit moment nog knap lastig vind op 'hard' (je hebt nog 2 hogere moeilijkheidsgraden).
T is wel iets anders dan de voorgaande delen. Ik weet niet, misschien oets meer obvious 'routes' en je hebt niet veel gebieden waar je vrij kan rondlopen volgens mij. Maar ik ben nog maar in t tweede level. T spel spoort je wel heel erg aan om niemand te doden maar tegelijkertijd geeft t je dan wel weer beloningen met technieken om juist wel mensen makkelijker te kunnen vermoorden
Hitman een tegenvaller.... echt nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:03 schreef LoggedIn het volgende:
Nog 5 dagenNa de tegenvaller van Hitman zit ik hier echt op te wachten
Heb Hitman niet gespeeld, maar AC3 is idd echt een tegenvaller, vind hem echt gigantisch saai, ik ben met pijn en moeite in secuentie 10 gekomen maar ik heb écht geen zin om verder te spelenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hitman een tegenvaller.... echt niet
De tegenvaller is AC3... dat is pas een saai baggerspel
Maar terug naar Far Cry 3
Hitman & AC3 zijn enorme tegenvallers.. vooral het einde van AC3quote:Op zondag 25 november 2012 01:00 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Heb Hitman niet gespeeld, maar AC3 is idd echt een tegenvaller, vind hem echt gigantisch saai, ik ben met pijn en moeite in secuentie 10 gekomen maar ik heb écht geen zin om verder te spelen
Ben wel benieuwd naar Far Cry 3, de game krijgt toch betere cijfers dan ik had verwacht! Heb de Insane Edition voor de PC al in de pre-order staan!
heb hem besteld bij GameSync, pre-order nog nooit eerder gekregen maar wel altijd keurig op de releasedatum, is ook wat waardquote:Op maandag 26 november 2012 14:45 schreef -CRASH- het volgende:
GM kennende... hoeven we niet te wachten tot D-Day
Dat zou natuurlijk helemaal mooi zijnquote:Op maandag 26 november 2012 14:45 schreef -CRASH- het volgende:
GM kennende... hoeven we niet te wachten tot D-Day
Idd... Wat heb je aan een pre-order waar je nog 3-5 dagen moet wachten na releasequote:Op maandag 26 november 2012 14:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb hem besteld bij GameSync, pre-order nog nooit eerder gekregen maar wel altijd keurig op de releasedatum, is ook wat waard
51 euro was ik kwijtquote:Op maandag 26 november 2012 14:55 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Idd... Wat heb je aan een pre-order waar je nog 3-5 dagen moet wachten na release
Al is ie een tientje goedkoper
normale idd, wel met de pre-order bonus dingenquote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
51 euro was ik kwijtnette prijs
had toch geen tijd om hem de komende week op te halen bij GM dan maar per post
29stequote:Op maandag 26 november 2012 17:52 schreef invine het volgende:
Hij komt toch ook pas volgende week dinsdag?
Dat is de Amerikaanse release datum, voor europe en UK komt hij deze donderdag!quote:Op maandag 26 november 2012 17:52 schreef invine het volgende:
Hij komt toch ook pas volgende week dinsdag?
Welke versie? PS3 versie is morgen te bezorgen of af te halen...................als we de site mogen gelovenquote:Op maandag 26 november 2012 17:16 schreef Amoeba het volgende:
Dixons is nog niet leverbaar. Beetje op m'n game moeten gaan wachten.
PC. Far Cry 2 op de PS3 is kut, dus dat ga ik niet proberen. Plus mijn PC is vele malen krachtiger dan mijn PS3.quote:Op maandag 26 november 2012 18:40 schreef Puzom het volgende:
[..]
Welke versie? PS3 versie is morgen te bezorgen of af te halen...................als we de site mogen geloven
Het had zn nukken zeker, maar op zich was het een goeie game.quote:
Waar heb je die besteld dan?quote:Op maandag 26 november 2012 16:38 schreef Puzom het volgende:
Insane Edition PS3 voor 61 zojuist maar besteld.................ze zeggen morgen afhalen..........maar lijkt me niet
Far cry 3 zijn aidsremmersquote:
Tja Far Cry 2 wel ja, Far cry 3 nietquote:Op maandag 26 november 2012 18:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
PC. Far Cry 2 op de PS3 is kut, dus dat ga ik niet proberen. Plus mijn PC is vele malen krachtiger dan mijn PS3.
2x GTX580 en een i7
Oh beterquote:Op maandag 26 november 2012 18:28 schreef Fox21 het volgende:
[..]
Dat is de Amerikaanse release datum, voor europe en UK komt hij deze donderdag!
Thanks!!! Heb nu ook de insane edition besteld, heb bij bol.com mijn bestelling geannuleerd. Dat was de gewone editie voor 59 euro.quote:
¤ 59,97.quote:Op maandag 26 november 2012 20:19 schreef speknek het volgende:
Oh spuit 11, bij Dynabyte is ie dus 60 euro.
Fingers crossed of ze hem ook echt morgen leveren.............quote:Op maandag 26 november 2012 20:15 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Thanks!!! Heb nu ook de insane edition besteld, heb bij bol.com mijn bestelling geannuleerd. Dat was de gewone editie voor 59 euro.
Zal wel niet, maar ben allang blij dat ik de insane edition krijg ipv de gewone. Je wilt niet weten hoe lang ik heb zitten peinzen en met tegenzin de gewone versie had besteld.quote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef Puzom het volgende:
[..]
Fingers crossed of ze hem ook echt morgen leveren.............
Klopt, die insane Edition is toch net weer even wat leuker.............en voor die prijs kon ik hem niet laten liggen. Meeste winkels vragen er 80 voor, nette actie dus........of foutje van zequote:Op maandag 26 november 2012 21:07 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Zal wel niet, maar ben allang blij dat ik de insane edition krijg ipv de gewone. Je wilt niet weten hoe lang ik heb zitten peinzen en met tegenzin de gewone versie had besteld.
Beidequote:Op maandag 26 november 2012 23:29 schreef Enchanter het volgende:
Zit er ook (online) Co-op in ?
Sowieso besteld , far cry 2 was best wel vermakelijk , MP niet gespeeld tho
Top , dank je 14.gifquote:Op maandag 26 november 2012 23:42 schreef rubbels het volgende:
[..]
Beide
MP van FC2 heb je niks aan gemist, tergende matchmaking.......
GM is inderdaad de shit. Sinds dat ik de afgelopen twee keer via het internet (bol, frs) een game besteld heb kwam het een dag te laat. Nu haal ik alles in de winkel. Vrijdag ook nog mooi een ¤ 15,- bon gekregen omdat ik 1500 punten bij elkaar gespaard had. Dat is mooi meegenomen voor FC3.quote:Op maandag 26 november 2012 15:11 schreef -CRASH- het volgende:
Normale versie neem ik aan...
Ik kocht eerst de games bij Dynabyte maar die is weg.....
Al geruime tijd haal ik de games bij GM...
Lekker dichtbij en de service in de stad is uitstekend
Ditquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:00 schreef SoldMayor het volgende:
Alleen al je eigen maps kunnen maken in Far Cry.
En niet kunnen delen met anderen als er AI in zit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:00 schreef SoldMayor het volgende:
Alleen al je eigen maps kunnen maken in Far Cry.
Geen verzendbericht gekregen, dus lijkt me niet.quote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef Puzom het volgende:
[..]
Fingers crossed of ze hem ook echt morgen leveren.............
Geen idee wat ze aan het doen zijn!! Gisteren om 23:00 stond mijn bestelling op geannuleerd.........kijk ik vanochtend om 10:00, staat er voltooid...............WTF.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Geen verzendbericht gekregen, dus lijkt me niet.
De meest betrouwbare reviews staan op de verschillende fora gepost door spelers die geen belang hebben bij goede of slechte reviews.quote:Op maandag 26 november 2012 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klinkt veelbelovend.
[ afbeelding ]
Hij staat ook niet meer op de website, dus ze zullen hem ook wel niet hebben ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:49 schreef Puzom het volgende:
[..]
Geen idee wat ze aan het doen zijn!! Gisteren om 23:00 stond mijn bestelling op geannuleerd.........kijk ik vanochtend om 10:00, staat er voltooid...............WTF.
Niet van Eurogamer.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:53 schreef karton2 het volgende:
[..]
De meest betrouwbare reviews staan op de verschillende fora gepost door spelers die geen belang hebben bij goede of slechte reviews.
Tegenwoordig krijgt elk spel een 9+ als het er een beetje mooi uitziet, niet al teveel bugs heeft en een GTST verhaallijntje bevat.
Zie het ja..............domme tent is het ook zeg.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij staat ook niet meer op de website, dus ze zullen hem ook wel niet hebben ofzo.
Eurogamer smijt ook met 9's en 10'en alsof hun leven er vanaf hangt.quote:
Volgens mij is dat een uplay-key.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:02 schreef lipjes het volgende:
en kon me weer niet inhouden.
Farcry complete op Steam gekocht (1 + 2) en farcry 3 op G2play gekocht voor 28 euro.
Nu maar hopen dat ik die G2Play key ook in steam kan gebruiken, want dat stond er niet bij
Jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:12 schreef Prullenbak6 het volgende:
Maakt Far Cry 3 gebruik van Uplay?
Mwa, dan maar dat scheit u-playquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:05 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een uplay-key.
Dan download ik hem wel van van TPB. Ik koop geen spellen meer van Ubisoft met Uplay.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:15 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja
Als je genoeg punten hebt
kun je o.a. een missie en een wapen unlocken
Is er iets mis mee danquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:16 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Dan download ik hem wel van van TPB. Ik koop geen spellen meer van Ubisoft met Uplay.
Ik heb toen The Settlers 7, Anno 2070 en ook RUSE gekocht. Soms kon ik deze spellen helemaal niet spelen omdat Uplay weer een fout had en Ubisoft in het weekend niet werkt kon je het hele weekend dus niet spelen. En zo zijn er nog meer dingen met dat Uplay aan de hand.quote:
Dan speel je ze ook niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:16 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Dan download ik hem wel van van TPB. Ik koop geen spellen meer van Ubisoft met Uplay.
Centen zat, maar Uplayquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:20 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dan speel je zo ook niet. Klaar. Wel downloaden, met als excuus Uplay.....
Zeg dan gewoon dat je de centen niet hebt man.
Nooit last van gehadquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:20 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ik heb toen The Settlers 7, Anno 2070 en ook RUSE gekocht. Soms kon ik deze spellen helemaal niet spelen omdat Uplay weer een fout had en Ubisoft in het weekend niet werkt kon je het hele weekend dus niet spelen. En zo zijn er nog meer dingen met dat Uplay aan de hand.
Niks kinderachtig, heb flamebait verwijderd omdat ik dat toch niet handig vond.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:21 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Centen zat, maar Uplay
Kinderachtige ninja edit![]()
Bij mij staat er nog steeds "in behandeling"quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:49 schreef Puzom het volgende:
[..]
Geen idee wat ze aan het doen zijn!! Gisteren om 23:00 stond mijn bestelling op geannuleerd.........kijk ik vanochtend om 10:00, staat er voltooid...............WTF.
Mijne op voltooid nog steeds. Ik heb vanmiddag om 16:00 gebeld......vertellen ze me dat de TNT levering niet geweest is.......surequote:Op dinsdag 27 november 2012 20:15 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Bij mij staat er nog steeds "in behandeling"
Far cry 3 heeft geen review nodig. Dit is de game van 2012. Een instant buy voor iedereen met een console of pcquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:35 schreef lipjes het volgende:
Hier een review van iemand welke ik eigenlijk vertrouw met bijna al mijn games-aankopen
Helemaal waar. Hopelijk is ie er morgen wel!!!quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:43 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Far cry 3 heeft geen review nodig. Dit is de game van 2012. Een instant buy voor iedereen met een console of pc
Jij snapt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:43 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Far cry 3 heeft geen review nodig. Dit is de game van 2012. Een instant buy voor iedereen met een console of pc
Ik heb er geen tijd voor, maar die toolkit van deel 2 was erg toegankelijk en makkelijk in gebruik. Er komen vast wel weer wat parels uit voor deze game.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:08 schreef Prullenbak6 het volgende:
Even dat gezeur van Uplay achtermij laten.
Wie zit er nog meer te wachten om maps te maken?
Ik heb nog wel een paar goede Far Cry 2 maps, alleen jammer dat Far Cry 2 multiplayer nooit iets is geworden.
Die code werkt dan niet in Steam toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:32 schreef lipjes het volgende:
Voor degene die hem trouwens nog goedkoop en gegarandeerd willen hebben:
https://www.g2play.net/store/FarCry-3-Digital-Download.html
en nee, geen spam, ik wordt er niet rijker van, gewoon een tip
Dat weet ik niet, ik waag het eropquote:Op woensdag 28 november 2012 09:36 schreef byah het volgende:
[..]
Die code werkt dan niet in Steam toch?
Deze werkt wel in Steam, volgens de sitequote:Op woensdag 28 november 2012 09:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik waag het erop
Had nog een partijtje punten, dus kon hem voor 28 euro krijgen
Ja ik heb mijn key al besteld, voer hem gewoon in steam in en zie wel wat er gebeurd.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:00 schreef byah het volgende:
[..]
Deze werkt wel in Steam, volgens de site
https://g2keys.com/far-cry-3-iii-cd-keys-steam.html
edit:
maar niet meer leverbaar
0_0 waar?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:35 schreef Puzom het volgende:
Gisteren nog snel PS3 Insane edition besteld bij Dixons....aangezien Dynabyte aan het klooien is........en net sms gehad kan hem nu ophalen!!!!
Doos, zie pic.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:43 schreef -CRASH- het volgende:
Zat alles nog in een doos... of alleen in de survival kit
Klopt ziet wel plat uit nuquote:Op woensdag 28 november 2012 11:51 schreef -CRASH- het volgende:
Dus toch....
Als je die iets gedraaid had was het beter zichtbaar dat dat de doos is.
Hier ben ik het dan wel weer roerend mee eens. Far Cry 2 was ook pure kanker.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:56 schreef RickoKun het volgende:
Een beetje scepsisme mag wel. Aangezien er genoeg spellen uitkomen waarvan de fans beweren dat het dé shit is.
Daar trap ik vaak in want die spellen zijn vaak tegenvallend.
Releasedatum is toch gewoon 29/11.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:11 schreef Tism het volgende:
Net ff de stad in geweest, nog nergens te krijgen helaas, overal zeggen ze dat ik moet wachten tot morgen terwijl dat spel allang in hun magazijn ligt...."ja maar, we mogen het nog niet verkopen, want ze zijn erg streng met de release datum"..![]()
Kom op zeg..![]()
Wat maakt dat ene dagje nou uit!..
Ja boeie!...wil hem vandaag hebben, heb vandaag een vrije nacht, dus dat spel zou dan een mooie opvulling zijn geweest om deze nacht door te komen..quote:Op woensdag 28 november 2012 13:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Releasedatum is toch gewoon 29/11.
Dan geef je 'r maar een slinger aan vannacht, opgelost.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:16 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja boeie!...wil hem vandaag hebben, heb vandaag een vrije nacht, dus dat spel zou dan een mooie opvulling zijn geweest om deze nacht door te komen..
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:16 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja boeie!...wil hem vandaag hebben, heb vandaag een vrije nacht, dus dat spel zou dan een mooie opvulling zijn geweest om deze nacht door te komen..
Ja, zo ging dat idd..quote:Op woensdag 28 november 2012 13:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zeg je dat dan ook in de winkel? "kom op .. ik weet dat jullie hem hebben liggen" *reikt 10 euro smeergeld aan*
Dat was ook zo bij deel 2quote:Op woensdag 28 november 2012 13:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan wel weer roerend mee eens. Far Cry 2 was ook pure kanker.
Wat ik echter heb gelezen en vooral gezien van FC3, kan dit gewoon niet tegenvallen.
Hoe weet jij dat wat ik van Far Cry 2 voorafgaand aan de release heb gezien hetzelfde is als bij Far Cry 3?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:55 schreef invine het volgende:
[..]
Dat was ook zo bij deel 2in mijn ogen was die wel tof maar beetje teveel van hetzelfde.
Dat zegt niet zoveel, die site gaf dat ook aan bij fifa 2 maanden geleden, sta ik in de winkel, krijg ik hem niet mee. Ik heb ze nog gewezen op die site maar krijg je weer dat stomme gelul over dat embargo.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
http://www.dixons.nl/game(...)l?prs=1#.ULYC6oaa8bohier staan al heel wat dixons die zeggen dat ze hem verkopen. Hmm... nu word het wel heel interesting.
edit: klik op afhalen.
waar welke versiequote:Op woensdag 28 november 2012 14:27 schreef Klonk het volgende:
de mijne is verzonden, is het al morgen?
ja dacht ik ook alquote:Op woensdag 28 november 2012 14:25 schreef Weet_ik_niet het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel, die site gaf dat ook aan bij fifa 2 maanden geleden, sta ik in de winkel, krijg ik hem niet mee. Ik heb ze nog gewezen op die site maar krijg je weer dat stomme gelul over dat embargo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Heh, naar hem heb ik mijn zoon vernoemd.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:09 schreef Klonk het volgende:
Ik hoop op een minstens zo toffe tropische vakantie als die ik een paar jaar geleden op Panau heb gehad, dan ben ik al tevreden
Groetjes Rico
Dit.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:56 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik wil hem voor de PC gaan halen, maar ik betwijfel of ik hem kan draaien......
Ik wil niet het spel kopen en er dan achter komen dat het brak draait...
Dus OF downloaden en kijken of het werkt, OF eerst een nieuwe videokaart erin en dan halen.
Pffff
staat al online, op nieuwsgroepen danquote:Op woensdag 28 november 2012 16:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dit.
Ik verwacht morgen de eerste torrent online
Ik wacht op de wat betrouwbare sites, en inclusief crack.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:04 schreef byah het volgende:
[..]
staat al online, op nieuwsgroepen dan
Ach, hetzelfde met GTA. Eerst een nobody, en daarna kingpin.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Het verhaal vind ik wel vreemd, je bent een student en na 10 minuten ben je rambo
bij GTA hadden de al ervaring met wapens, skyrim was hij zo geboren en aangezien FC nog semi realistisch is.is dit vreemdquote:Op woensdag 28 november 2012 16:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ach, hetzelfde met GTA. Eerst een nobody, en daarna kingpin.
Skyrim: Nutteloze gevangene, daarna Dragonborn.
Zo kan ik doorgaan.
A hero is an ordinary person doing extraordinary things.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bij GTA hadden de al ervaring met wapens, skyrim was hij zo geboren en aangezien FC nog semi realistisch is.is dit vreemd
Onder adrenaline is dat zo ja, maar klinkt gewoon vreemd ditquote:Op woensdag 28 november 2012 16:29 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
A hero is an ordinary person doing extraordinary things.
Dan houden we het op overlevingsinstinct.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Onder adrenaline is dat zo ja, maar klinkt gewoon vreemd dit
Dan kan je alsnog niet spontaan weten hoe tientallen wapens werken of hoe je bepaalde voertuigen moet besturenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:31 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dan houden we het op overlevingsinstinct.
Dan speel jij het realistisch en laat je jezelf afmaken in de eerste confrontatie, wel afsluiten voor je opnieuw begintquote:Op woensdag 28 november 2012 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog niet spontaan weten hoe tientallen wapens werken of hoe je bepaalde voertuigen moet besturen
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:37 schreef SkyChat het volgende:
Wil je nou gewoon een leuk actie spelletje spelen of ben je op zoek naar simulator?
mag wel een beetje realistisch zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 16:37 schreef SkyChat het volgende:
Wil je nou gewoon een leuk actie spelletje spelen of ben je op zoek naar simulator?
Nou. En.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog niet spontaan weten hoe tientallen wapens werken of hoe je bepaalde voertuigen moet besturen
Nou....quote:Op woensdag 28 november 2012 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus speelbaar ondanks releasedatum?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:29 schreef Puzom het volgende:
Hij is super!! Speelt heerlijk.....loop je vlak langs het water....pats krokodil aanval
Dat ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:03 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Use your imagination, Luke.
PS3 versie in ieder geval wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:31 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dus speelbaar ondanks releasedatum?
Toendertijd SR3 te vroeg gekregen, kon het pas spelen op releasedate.
Hoe zijn de headshots? Beetje goeie ontploffende hersenen-animaties? Belangrijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:55 schreef Puzom het volgende:
[..]
PS3 versie in ieder geval wel.
Speel hem nu op warrior level, AI reageerde tot nu toe goed. Leuk dat je allerlei gaves moet leren........dus nee je bent niet student en dan meteen rambo
Daar ben ik nog vaak te vinden.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:09 schreef Klonk het volgende:
Ik hoop op een minstens zo toffe tropische vakantie als die ik een paar jaar geleden op Panau heb gehad, dan ben ik al tevreden
Groetjes Rico
ik heb daar nog steeds niet alle hidden packages gevondenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:37 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Daar ben ik nog vaak te vinden.
Al zal dat nu ietsje minder worden
moet nog een aantal dorpen af en in de stad.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb daar nog steeds niet alle hidden packages gevonden
al die dorpjes en alle steden heb ik al helemaal 100% ben nu alleen op zoek naar die armour en wapen en gelddingen die overal verstopt liggen en ik denk dat ik nog niet overal ben geweest ofzoquote:Op woensdag 28 november 2012 19:48 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
moet nog een aantal dorpen af en in de stad.
Maar je dwaalt zo af als je ermee bezig bent.
En dat zal in FC nogwel erger zijn.
En vanavond is er een nederlandse FC livestream op PSX-Sense.nl van 20:00 tot 24:00
quote:Geachte klant,
Er is bij Ubisoft Nederland een fout gemaakt waardoor tientallen Nederlandse winkeliers (Bol.com / 12Game.com / Dixons.nl) de Far Cry 3 Insane Edition voor de PC niet of schaars zullen ontvangen.
Dit heeft voor onze klanten als gevolg dat 12Game maar enkele pre-order van de Far Cry 3 Insane Edition kan uitleveren. De reden dat u deze e-mail ontvangt is omdat we dit product, om boven genoemde reden, helaas niet aan u kunnen leveren.
Noooooooooow. Ik heb gelukkig nog niet zon mailtje ontvangen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:07 schreef bjorntju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan maar de digital deluxe editie kopen...
Rare volgorde, niet eerst ff kijken wat het spel te bieden heeft?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:50 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ga morgen meteen met de map editior beginnen denk ik.
Ik ga hetzelfde doen, ik koop hem eigenlijk meer voor de map editor dan de verhaallijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:50 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ga morgen meteen met de map editior beginnen denk ik.
Sim city liefhebber?:)quote:Op woensdag 28 november 2012 21:12 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfde doen, ik koop hem eigenlijk meer voor de map editor dan de verhaallijn.
Vroeger wel eens gespeeld.quote:
godverdomme, als het nou in de ochtend was kon ik hem voor mn werk op pre/loaden zetten.quote:<G2Play>
Hello <ME>. How may I help you?
<ME>
Hello, i was wondering when the FarCry 3 keys are being sent out? As with black ops it was a few hours in advance.
<G2Play>
We will send all keys tomorrow
<me>
early in the morning or late afternoon?
9:43 pm
<G2Play>
Probably in early afternoon
DOwnload hem via newsgroups of torrents oid. En install hem dan zonder crack.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:47 schreef lipjes het volgende:
Pff, ff met G2Play gechat:
[..]
godverdomme, als het nou in de ochtend was kon ik hem voor mn werk op pre/loaden zetten.
Nu moet ik hopen dat ik het via RDP kan doen
Vuile piraatquote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DOwnload hem via newsgroups of torrents oid. En install hem dan zonder crack.
Ik speel op 1280x1024 resolutie met een i7 2600, HD6950 en 8 gig RAM.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:02 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn videokaart gaat er dus uit en een GTX 570 erin.
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:07 schreef bjorntju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan maar de digital deluxe editie kopen...
Dat doe ik vrijdag wel aangezien ik dan hele dag vrij ben en morgen koopavond heb en dus tot 9 mag werken.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:54 schreef Lesnar het volgende:
Rare volgorde, niet eerst ff kijken wat het spel te bieden heeft?
Saaier en net zo repitief als FC2?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef HyperViper het volgende:
Heb het een uur of twee gespeeld. Ziet er heel erg goed uit. Maar saai.. godsamme. Wederom bocht van Ubi. Fuck hun.
Ze hebben iets meer hun best gedaan. Saven is beter, meer minigames of hoe je het wil noemen. Maar doodsaai, dat doe ik 1 minuut en dan oke fuck dit. Het schieten voelt nog exact hetzelfde als FC2, recoil, de bullet impact. Allemaal marginaal als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Hitman Absolution. Nee dit is niks voor mij, het voelt linair ondanks de grote wereld. Het voelt cheap. Fuck it.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Saaier en net zo repitief als FC2?
Geen breedbeeld?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:04 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik speel op 1280x1024 resolutie met een i7 2600, HD6950 en 8 gig RAM.
Dan zou ik hem ook wel op ultra moeten kunnen draaien toch?
Console?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ze hebben iets meer hun best gedaan. Saven is beter, meer minigames of hoe je het wil noemen. Maar doodsaai, dat doe ik 1 minuut en dan oke fuck dit. Het schieten voelt nog exact hetzelfde als FC2, recoil, de bullet impact. Allemaal marginaal als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Hitman Absolution. Nee dit is niks voor mij, het voelt linair ondanks de grote wereld. Het voelt cheap. Fuck it.
PC. Grafisch is het echt bizar mooi. Echt beter dan alles wat tot nu toe geweest is. Vooral als een helikopter 's avonds over vliegt en je de belichting door de palmbomen ziet.quote:
Nou in Just Cause 2 kon ik mij prima vermaken hoor. Hier is je keus: schieten op mensen, planten verzamelen, schieten op varkens, schieten op geiten, schieten op schapen, schieten op gasflessen, rijden in een buggy, rijden in een jeep, varen in een boot. Heb ik schieten op mensen al genoemd? Dan de missies: Ga naar die checkpoint, schiet een paar lui dood die er allemaal hetzelfde uitzien. Red het meisje. O wacht ze is hier niet? Nee ze is bij het volgende checkpoint! Ah daar is ze! Verzamel een paddenstoel om haar leven te redden. Uit verveling schiet je vanzelfsprekend een paar varkens dood... maar dan kom je tot de conclusie dat zelfs dát geen voldoening geeft. Je kunt ook nergens tegenop klimmen, 1 meter hoge steen? Onmogelijk. Tenzij het natuurlijk het pad is waar je door moét. Dan kan hij ineens wél heel hoog springen, zonder dat je ook maar één knop in hoeft te drukken. Hulde, ik ben geprikkeld.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:46 schreef SkyChat het volgende:
Open wereld is voornamelijk jezelf vermaken en creatief op ontdekking willen gaan.
Staat dat je niet aan dan is het al snel kut te noemen maar linear.. Kom op nou.
Just Cause 2 was ook allemaal hetzelfde hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nou in Just Cause 2 kon ik mij prima vermaken hoor. Hier is je keus: schieten op mensen, planten verzamelen, schieten op varkens, schieten op geiten, schieten op schapen, schieten op gasflessen, rijden in een buggy, rijden in een jeep, varen in een boot. Heb ik schieten op mensen al genoemd? Dan de missies: Ga naar die checkpoint, schiet een paar lui dood die er allemaal hetzelfde uitzien. Red het meisje. O wacht ze is hier niet? Nee ze is bij het volgende checkpoint! Ah daar is ze! Verzamel een paddenstoel om haar leven te redden. Uit verveling schiet je vanzelfsprekend een paar varkens dood... maar dan kom je tot de conclusie dat zelfs dát geen voldoening geeft. Je kunt ook nergens tegenop klimmen, 1 meter hoge steen? Onmogelijk. Tenzij het natuurlijk het pad is waar je door moét. Dan kan hij ineens wél heel hoog springen, zonder dat je ook maar één knop in hoeft te drukken. Hulde, ik ben geprikkeld.
Booooooring.
De opties daarentegen waren een stuk ruimer. Vanzelfsprekend is alles hetzelfde, als het niet allemaal hetzelfde zou zijn zou ik het namelijk nu nog spelen. Dan zou de content dus steeds veranderen. Zo'n spel zou ik graag spelen. Hier heb jij misschien wel wat.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Just Cause 2 was ook allemaal hetzelfde hoor.
Het verhaal vind ik wel oke. Die Vaas is ook echt wel een leuke enemy. Lekker onberekenbaar en oprecht een freak, goede voiceacts. Zeker op de PC op ultra. Performance is super goed, speel met alles ultra en 2x msaa met een oude i7 en 5870 en 8gb geheugen. Dus als je zelf gewoon van shooters houdt wordt dit echt een fucking smulpartij voor je, want dit is by far het mooiste spel wat uitgekomen is tot nu toe. By far. Maar als je echt puur van free roam houdt zoals ik dan kan het tegenvallen.quote:
Grappig dat je dit na twee uurtjes spelen al roept......maar ieder z'n meningquote:Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef HyperViper het volgende:
Heb het een uur of twee gespeeld. Ziet er heel erg goed uit. Maar saai.. godsamme. Wederom bocht van Ubi. Fuck hun.
Dan zit ik wel goedquote:Op woensdag 28 november 2012 23:09 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het verhaal vind ik wel oke. Die Vaas is ook echt wel een leuke enemy. Lekker onberekenbaar en oprecht een freak, goede voiceacts. Zeker op de PC op ultra. Performance is super goed, speel met alles ultra en 2x msaa met een oude i7 en 5870 en 8gb geheugen. Dus als je zelf gewoon van shooters houdt wordt dit echt een fucking smulpartij voor je, want dit is by far het mooiste spel wat uitgekomen is tot nu toe. By far. Maar als je echt puur van free roam houdt zoals ik dan kan het tegenvallen.
Dat is altijd mogelijk als je hem al hebt. Origineel bedoel ik dan met een tijdslot erop.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:31 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dus speelbaar ondanks releasedatum?
Toendertijd SR3 te vroeg gekregen, kon het pas spelen op releasedate.
Skyrim met modsquote:Op donderdag 29 november 2012 00:37 schreef vosss het volgende:
Ik ben benieuwd. Is het mooier dan bv een The Witcher 2? Dat is voor mij nog steeds de mooiste game die ik ooit gezien heb. Geen freeroaming natuurlijk, dus eigenlijk niet te vergelijken.
Mooiste freeroam vind ik Skyrim tot nu toe, maar dan wel niet de vanilla, maar met een hele shitload aan ini tweaks en HD texturepacks en grafische mods
Mooier dan allebei?
Ik heb er zin in in elk geval
Dit is wel spijtig om te horen, dat zijn juist dingen waar ik me vet snel aan erger. Vond die gun handling en physics in FC2 übergayquote:Op woensdag 28 november 2012 22:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het schieten voelt nog exact hetzelfde als FC2, recoil, de bullet impact.
Bikkelquote:Op donderdag 29 november 2012 06:26 schreef SkyChat het volgende:
Nog 3 uurtjes voordat de winkel opent.
Begint nu toch wel erg fris te worden zo in m'n slaapzak..
Die is ook al koudquote:Op donderdag 29 november 2012 06:54 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Bikkelheb je geen warme koffie meegenomen?
Lig je daar in je eentje of zijn er nog meer mensen?quote:Op donderdag 29 november 2012 08:12 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Die is ook al koud![]()
Nog 1 uur!! Insane Edition
Ik ken dat, kom ik terug, staan er ineens 25 man op je plekkie.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:20 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Lig je daar in je eentje of zijn er nog meer mensen?
Kan je niet ergens warme koffie kopen nu?
Je moet sowieso niet zoveel waarde hechten aan de mening van iemand die hem gedownload heeft, dan sta je heel anders in de game.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:43 schreef Puzom het volgende:
[..]
Grappig dat je dit na twee uurtjes spelen al roept......maar ieder z'n mening
Wat zijn jouw system specs als ik vragen mag?quote:Op donderdag 29 november 2012 09:16 schreef xienix2501 het volgende:
Vanochtend voor het werk kon ik farcry3 gelijk opstarten vanuit steam, en ik moet zeggen dat het begin van het verhaal al lekker begint en 10min later als je verder in het verhaal bent, en dan keek ik naar de omgeving en damn... dit spel ziet er super gelikt uiten gelukkig draait mijn pc farcry3 met 1920x1080 op ultra nog met rond de 55fps, (boven op een radio tower kwam ik zelfs op 70fps) maar kwa schieten vindt ik het wel mee vallen enigste wat je kan missen is de recoil. Maar dat maakt voor mij niet zoveel uit. Zoals het er uit zag ga ik me zelf goed vermaken met het ronddwalen op het eiland
![]()
*tip pas op als je door de bosjes loopt, ik was al aangevallen door 2 slangen en een tijger![]()
De wehkamp is een goeie winkel, hoor.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:15 schreef invine het volgende:
Mensen die voor een winkel gaan liggen voor welk product dan ookieder zijn ding probeer ik mezelf dan maar wijs te maken..
i5-3450 op 3,7Ghzquote:Op donderdag 29 november 2012 09:19 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Wat zijn jouw system specs als ik vragen mag?
Als in, er is geen recoil?quote:Op donderdag 29 november 2012 09:16 schreef xienix2501 het volgende:
n enigste wat je kan missen is de recoil. Maar dat maakt voor mij niet zoveel uit.
En dan zulke brakke resultaten!?quote:Op donderdag 29 november 2012 09:30 schreef xienix2501 het volgende:
[..]
i5-3450 op 3,7Ghz
8Gb ddr3 1600Mhz
samsung 256gb sata600 ssd
en een msi GTX670OC op 1,2ghz
Die zullen er altijd tussen blijven zitten......quote:Op donderdag 29 november 2012 09:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
Oh ja lekker zo'n multiculti game topic, krijg je de videospecs ipv gameplay verhalen
Hoe vind je de combat dan? Heb je al 'n beetje sicke vuurgevechten gehad?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het prima draaien verder, en voorzover ik kan beoorderen voelt het allemaal gewoon "lekker" aan. niet zoals Black Ops2 dat echt af en toe stroef loopt, ladders die je niet goed opkomt etc.
Nee, ben echt nog nergens, pas 2 intromissies gespeeld. Had hem pas laat aan de praat gisteren.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hoe vind je de combat dan? Heb je al 'n beetje sicke vuurgevechten gehad?
had het 1 keer, nieuwe nividiadriver geinstalleerd en niet meer gehad.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:01 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
De pc versie doet raar hier. Minimaliseert willekeurig en reageert dan niet meer. Nog iemand last van?
Update van FC3 wel gedraaid?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:05 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Die drivers heb ik gisteren ook geinstalleerd voor ik begon te spelen. Begon al te vermoeden dat daar misschien de oorzaak lag. Maar dan zouden anderen er ook problemen mee hebben.
Nee daarom, moest er ook om lachenquote:Op donderdag 29 november 2012 08:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet zoveel waarde hechten aan de mening van iemand die hem gedownload heeft, dan sta je heel anders in de game.
En heb je een exemplaar? Had hem toch ook gewoon kunnen bestellen bij de Dixons en in de winkel ophalen?quote:Op donderdag 29 november 2012 08:29 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik ken dat, kom ik terug, staan er ineens 25 man op je plekkie.
Enfin, hebben ze 100 exemplaren, heb ik daar voor jan lul gelegen..
Fuck...wie speelt dit spel toevallig met een GTX260, denk dat deze dit spel niet voldoende gaat trekken..quote:Op woensdag 28 november 2012 22:02 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn videokaart gaat er dus uit en een GTX 570 erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |