Ik wacht op de wat betrouwbare sites, en inclusief crack.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:04 schreef byah het volgende:
[..]
staat al online, op nieuwsgroepen dan
Ach, hetzelfde met GTA. Eerst een nobody, en daarna kingpin.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Het verhaal vind ik wel vreemd, je bent een student en na 10 minuten ben je rambo
bij GTA hadden de al ervaring met wapens, skyrim was hij zo geboren en aangezien FC nog semi realistisch is.is dit vreemdquote:Op woensdag 28 november 2012 16:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ach, hetzelfde met GTA. Eerst een nobody, en daarna kingpin.
Skyrim: Nutteloze gevangene, daarna Dragonborn.
Zo kan ik doorgaan.
A hero is an ordinary person doing extraordinary things.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bij GTA hadden de al ervaring met wapens, skyrim was hij zo geboren en aangezien FC nog semi realistisch is.is dit vreemd
Onder adrenaline is dat zo ja, maar klinkt gewoon vreemd ditquote:Op woensdag 28 november 2012 16:29 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
A hero is an ordinary person doing extraordinary things.
Dan houden we het op overlevingsinstinct.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Onder adrenaline is dat zo ja, maar klinkt gewoon vreemd dit
Dan kan je alsnog niet spontaan weten hoe tientallen wapens werken of hoe je bepaalde voertuigen moet besturenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:31 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dan houden we het op overlevingsinstinct.
Dan speel jij het realistisch en laat je jezelf afmaken in de eerste confrontatie, wel afsluiten voor je opnieuw begintquote:Op woensdag 28 november 2012 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog niet spontaan weten hoe tientallen wapens werken of hoe je bepaalde voertuigen moet besturen
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:37 schreef SkyChat het volgende:
Wil je nou gewoon een leuk actie spelletje spelen of ben je op zoek naar simulator?
mag wel een beetje realistisch zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 16:37 schreef SkyChat het volgende:
Wil je nou gewoon een leuk actie spelletje spelen of ben je op zoek naar simulator?
Nou. En.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog niet spontaan weten hoe tientallen wapens werken of hoe je bepaalde voertuigen moet besturen
Nou....quote:Op woensdag 28 november 2012 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus speelbaar ondanks releasedatum?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:29 schreef Puzom het volgende:
Hij is super!! Speelt heerlijk.....loop je vlak langs het water....pats krokodil aanval
Dat ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:03 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Use your imagination, Luke.
PS3 versie in ieder geval wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:31 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dus speelbaar ondanks releasedatum?
Toendertijd SR3 te vroeg gekregen, kon het pas spelen op releasedate.
Hoe zijn de headshots? Beetje goeie ontploffende hersenen-animaties? Belangrijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:55 schreef Puzom het volgende:
[..]
PS3 versie in ieder geval wel.
Speel hem nu op warrior level, AI reageerde tot nu toe goed. Leuk dat je allerlei gaves moet leren........dus nee je bent niet student en dan meteen rambo
Daar ben ik nog vaak te vinden.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:09 schreef Klonk het volgende:
Ik hoop op een minstens zo toffe tropische vakantie als die ik een paar jaar geleden op Panau heb gehad, dan ben ik al tevreden
Groetjes Rico
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |