Onder adrenaline is dat zo ja, maar klinkt gewoon vreemd ditquote:Op woensdag 28 november 2012 16:29 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
A hero is an ordinary person doing extraordinary things.
Dan houden we het op overlevingsinstinct.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Onder adrenaline is dat zo ja, maar klinkt gewoon vreemd dit
Dan kan je alsnog niet spontaan weten hoe tientallen wapens werken of hoe je bepaalde voertuigen moet besturenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:31 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dan houden we het op overlevingsinstinct.
Dan speel jij het realistisch en laat je jezelf afmaken in de eerste confrontatie, wel afsluiten voor je opnieuw begintquote:Op woensdag 28 november 2012 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog niet spontaan weten hoe tientallen wapens werken of hoe je bepaalde voertuigen moet besturen
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:37 schreef SkyChat het volgende:
Wil je nou gewoon een leuk actie spelletje spelen of ben je op zoek naar simulator?
mag wel een beetje realistisch zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 16:37 schreef SkyChat het volgende:
Wil je nou gewoon een leuk actie spelletje spelen of ben je op zoek naar simulator?
Nou. En.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog niet spontaan weten hoe tientallen wapens werken of hoe je bepaalde voertuigen moet besturen
Nou....quote:Op woensdag 28 november 2012 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus speelbaar ondanks releasedatum?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:29 schreef Puzom het volgende:
Hij is super!! Speelt heerlijk.....loop je vlak langs het water....pats krokodil aanval
Dat ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:03 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Use your imagination, Luke.
PS3 versie in ieder geval wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:31 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dus speelbaar ondanks releasedatum?
Toendertijd SR3 te vroeg gekregen, kon het pas spelen op releasedate.
Hoe zijn de headshots? Beetje goeie ontploffende hersenen-animaties? Belangrijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:55 schreef Puzom het volgende:
[..]
PS3 versie in ieder geval wel.
Speel hem nu op warrior level, AI reageerde tot nu toe goed. Leuk dat je allerlei gaves moet leren........dus nee je bent niet student en dan meteen rambo
Daar ben ik nog vaak te vinden.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:09 schreef Klonk het volgende:
Ik hoop op een minstens zo toffe tropische vakantie als die ik een paar jaar geleden op Panau heb gehad, dan ben ik al tevreden
Groetjes Rico
ik heb daar nog steeds niet alle hidden packages gevondenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:37 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Daar ben ik nog vaak te vinden.
Al zal dat nu ietsje minder worden
moet nog een aantal dorpen af en in de stad.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb daar nog steeds niet alle hidden packages gevonden
al die dorpjes en alle steden heb ik al helemaal 100% ben nu alleen op zoek naar die armour en wapen en gelddingen die overal verstopt liggen en ik denk dat ik nog niet overal ben geweest ofzoquote:Op woensdag 28 november 2012 19:48 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
moet nog een aantal dorpen af en in de stad.
Maar je dwaalt zo af als je ermee bezig bent.
En dat zal in FC nogwel erger zijn.
En vanavond is er een nederlandse FC livestream op PSX-Sense.nl van 20:00 tot 24:00
quote:Geachte klant,
Er is bij Ubisoft Nederland een fout gemaakt waardoor tientallen Nederlandse winkeliers (Bol.com / 12Game.com / Dixons.nl) de Far Cry 3 Insane Edition voor de PC niet of schaars zullen ontvangen.
Dit heeft voor onze klanten als gevolg dat 12Game maar enkele pre-order van de Far Cry 3 Insane Edition kan uitleveren. De reden dat u deze e-mail ontvangt is omdat we dit product, om boven genoemde reden, helaas niet aan u kunnen leveren.
Noooooooooow. Ik heb gelukkig nog niet zon mailtje ontvangen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:07 schreef bjorntju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan maar de digital deluxe editie kopen...
Rare volgorde, niet eerst ff kijken wat het spel te bieden heeft?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:50 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ga morgen meteen met de map editior beginnen denk ik.
Ik ga hetzelfde doen, ik koop hem eigenlijk meer voor de map editor dan de verhaallijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:50 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ga morgen meteen met de map editior beginnen denk ik.
Sim city liefhebber?:)quote:Op woensdag 28 november 2012 21:12 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfde doen, ik koop hem eigenlijk meer voor de map editor dan de verhaallijn.
Vroeger wel eens gespeeld.quote:
godverdomme, als het nou in de ochtend was kon ik hem voor mn werk op pre/loaden zetten.quote:<G2Play>
Hello <ME>. How may I help you?
<ME>
Hello, i was wondering when the FarCry 3 keys are being sent out? As with black ops it was a few hours in advance.
<G2Play>
We will send all keys tomorrow
<me>
early in the morning or late afternoon?
9:43 pm
<G2Play>
Probably in early afternoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |