Releasedatum is toch gewoon 29/11.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:11 schreef Tism het volgende:
Net ff de stad in geweest, nog nergens te krijgen helaas, overal zeggen ze dat ik moet wachten tot morgen terwijl dat spel allang in hun magazijn ligt...."ja maar, we mogen het nog niet verkopen, want ze zijn erg streng met de release datum"..![]()
Kom op zeg..![]()
Wat maakt dat ene dagje nou uit!..
Ja boeie!...wil hem vandaag hebben, heb vandaag een vrije nacht, dus dat spel zou dan een mooie opvulling zijn geweest om deze nacht door te komen..quote:Op woensdag 28 november 2012 13:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Releasedatum is toch gewoon 29/11.
Dan geef je 'r maar een slinger aan vannacht, opgelost.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:16 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja boeie!...wil hem vandaag hebben, heb vandaag een vrije nacht, dus dat spel zou dan een mooie opvulling zijn geweest om deze nacht door te komen..
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:16 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja boeie!...wil hem vandaag hebben, heb vandaag een vrije nacht, dus dat spel zou dan een mooie opvulling zijn geweest om deze nacht door te komen..
Ja, zo ging dat idd..quote:Op woensdag 28 november 2012 13:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zeg je dat dan ook in de winkel? "kom op .. ik weet dat jullie hem hebben liggen" *reikt 10 euro smeergeld aan*
Dat was ook zo bij deel 2quote:Op woensdag 28 november 2012 13:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan wel weer roerend mee eens. Far Cry 2 was ook pure kanker.
Wat ik echter heb gelezen en vooral gezien van FC3, kan dit gewoon niet tegenvallen.
Hoe weet jij dat wat ik van Far Cry 2 voorafgaand aan de release heb gezien hetzelfde is als bij Far Cry 3?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:55 schreef invine het volgende:
[..]
Dat was ook zo bij deel 2in mijn ogen was die wel tof maar beetje teveel van hetzelfde.
Dat zegt niet zoveel, die site gaf dat ook aan bij fifa 2 maanden geleden, sta ik in de winkel, krijg ik hem niet mee. Ik heb ze nog gewezen op die site maar krijg je weer dat stomme gelul over dat embargo.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
http://www.dixons.nl/game(...)l?prs=1#.ULYC6oaa8bohier staan al heel wat dixons die zeggen dat ze hem verkopen. Hmm... nu word het wel heel interesting.
edit: klik op afhalen.
waar welke versiequote:Op woensdag 28 november 2012 14:27 schreef Klonk het volgende:
de mijne is verzonden, is het al morgen?
ja dacht ik ook alquote:Op woensdag 28 november 2012 14:25 schreef Weet_ik_niet het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel, die site gaf dat ook aan bij fifa 2 maanden geleden, sta ik in de winkel, krijg ik hem niet mee. Ik heb ze nog gewezen op die site maar krijg je weer dat stomme gelul over dat embargo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Heh, naar hem heb ik mijn zoon vernoemd.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:09 schreef Klonk het volgende:
Ik hoop op een minstens zo toffe tropische vakantie als die ik een paar jaar geleden op Panau heb gehad, dan ben ik al tevreden
Groetjes Rico
Dit.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:56 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik wil hem voor de PC gaan halen, maar ik betwijfel of ik hem kan draaien......
Ik wil niet het spel kopen en er dan achter komen dat het brak draait...
Dus OF downloaden en kijken of het werkt, OF eerst een nieuwe videokaart erin en dan halen.
Pffff
staat al online, op nieuwsgroepen danquote:Op woensdag 28 november 2012 16:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dit.
Ik verwacht morgen de eerste torrent online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |