Zal wel niet, maar ben allang blij dat ik de insane edition krijg ipv de gewone. Je wilt niet weten hoe lang ik heb zitten peinzen en met tegenzin de gewone versie had besteld.quote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef Puzom het volgende:
[..]
Fingers crossed of ze hem ook echt morgen leveren.............
Klopt, die insane Edition is toch net weer even wat leuker.............en voor die prijs kon ik hem niet laten liggen. Meeste winkels vragen er 80 voor, nette actie dus........of foutje van zequote:Op maandag 26 november 2012 21:07 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Zal wel niet, maar ben allang blij dat ik de insane edition krijg ipv de gewone. Je wilt niet weten hoe lang ik heb zitten peinzen en met tegenzin de gewone versie had besteld.
Beidequote:Op maandag 26 november 2012 23:29 schreef Enchanter het volgende:
Zit er ook (online) Co-op in ?
Sowieso besteld , far cry 2 was best wel vermakelijk , MP niet gespeeld tho
Top , dank je 14.gifquote:Op maandag 26 november 2012 23:42 schreef rubbels het volgende:
[..]
Beide
MP van FC2 heb je niks aan gemist, tergende matchmaking.......
GM is inderdaad de shit. Sinds dat ik de afgelopen twee keer via het internet (bol, frs) een game besteld heb kwam het een dag te laat. Nu haal ik alles in de winkel. Vrijdag ook nog mooi een ¤ 15,- bon gekregen omdat ik 1500 punten bij elkaar gespaard had. Dat is mooi meegenomen voor FC3.quote:Op maandag 26 november 2012 15:11 schreef -CRASH- het volgende:
Normale versie neem ik aan...
Ik kocht eerst de games bij Dynabyte maar die is weg.....
Al geruime tijd haal ik de games bij GM...
Lekker dichtbij en de service in de stad is uitstekend
Ditquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:00 schreef SoldMayor het volgende:
Alleen al je eigen maps kunnen maken in Far Cry.
En niet kunnen delen met anderen als er AI in zit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:00 schreef SoldMayor het volgende:
Alleen al je eigen maps kunnen maken in Far Cry.
Geen verzendbericht gekregen, dus lijkt me niet.quote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef Puzom het volgende:
[..]
Fingers crossed of ze hem ook echt morgen leveren.............
Geen idee wat ze aan het doen zijn!! Gisteren om 23:00 stond mijn bestelling op geannuleerd.........kijk ik vanochtend om 10:00, staat er voltooid...............WTF.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Geen verzendbericht gekregen, dus lijkt me niet.
De meest betrouwbare reviews staan op de verschillende fora gepost door spelers die geen belang hebben bij goede of slechte reviews.quote:Op maandag 26 november 2012 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klinkt veelbelovend.
[ afbeelding ]
Hij staat ook niet meer op de website, dus ze zullen hem ook wel niet hebben ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:49 schreef Puzom het volgende:
[..]
Geen idee wat ze aan het doen zijn!! Gisteren om 23:00 stond mijn bestelling op geannuleerd.........kijk ik vanochtend om 10:00, staat er voltooid...............WTF.
Niet van Eurogamer.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:53 schreef karton2 het volgende:
[..]
De meest betrouwbare reviews staan op de verschillende fora gepost door spelers die geen belang hebben bij goede of slechte reviews.
Tegenwoordig krijgt elk spel een 9+ als het er een beetje mooi uitziet, niet al teveel bugs heeft en een GTST verhaallijntje bevat.
Zie het ja..............domme tent is het ook zeg.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij staat ook niet meer op de website, dus ze zullen hem ook wel niet hebben ofzo.
Eurogamer smijt ook met 9's en 10'en alsof hun leven er vanaf hangt.quote:
Volgens mij is dat een uplay-key.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:02 schreef lipjes het volgende:
en kon me weer niet inhouden.
Farcry complete op Steam gekocht (1 + 2) en farcry 3 op G2play gekocht voor 28 euro.
Nu maar hopen dat ik die G2Play key ook in steam kan gebruiken, want dat stond er niet bij
Jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:12 schreef Prullenbak6 het volgende:
Maakt Far Cry 3 gebruik van Uplay?
Mwa, dan maar dat scheit u-playquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:05 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een uplay-key.
Dan download ik hem wel van van TPB. Ik koop geen spellen meer van Ubisoft met Uplay.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:15 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja
Als je genoeg punten hebt
kun je o.a. een missie en een wapen unlocken
Is er iets mis mee danquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:16 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Dan download ik hem wel van van TPB. Ik koop geen spellen meer van Ubisoft met Uplay.
Ik heb toen The Settlers 7, Anno 2070 en ook RUSE gekocht. Soms kon ik deze spellen helemaal niet spelen omdat Uplay weer een fout had en Ubisoft in het weekend niet werkt kon je het hele weekend dus niet spelen. En zo zijn er nog meer dingen met dat Uplay aan de hand.quote:
Dan speel je ze ook niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:16 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Dan download ik hem wel van van TPB. Ik koop geen spellen meer van Ubisoft met Uplay.
Centen zat, maar Uplayquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:20 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dan speel je zo ook niet. Klaar. Wel downloaden, met als excuus Uplay.....
Zeg dan gewoon dat je de centen niet hebt man.
Nooit last van gehadquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:20 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ik heb toen The Settlers 7, Anno 2070 en ook RUSE gekocht. Soms kon ik deze spellen helemaal niet spelen omdat Uplay weer een fout had en Ubisoft in het weekend niet werkt kon je het hele weekend dus niet spelen. En zo zijn er nog meer dingen met dat Uplay aan de hand.
Niks kinderachtig, heb flamebait verwijderd omdat ik dat toch niet handig vond.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:21 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Centen zat, maar Uplay
Kinderachtige ninja edit![]()
Bij mij staat er nog steeds "in behandeling"quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:49 schreef Puzom het volgende:
[..]
Geen idee wat ze aan het doen zijn!! Gisteren om 23:00 stond mijn bestelling op geannuleerd.........kijk ik vanochtend om 10:00, staat er voltooid...............WTF.
Mijne op voltooid nog steeds. Ik heb vanmiddag om 16:00 gebeld......vertellen ze me dat de TNT levering niet geweest is.......surequote:Op dinsdag 27 november 2012 20:15 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Bij mij staat er nog steeds "in behandeling"
Far cry 3 heeft geen review nodig. Dit is de game van 2012. Een instant buy voor iedereen met een console of pcquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:35 schreef lipjes het volgende:
Hier een review van iemand welke ik eigenlijk vertrouw met bijna al mijn games-aankopen
Helemaal waar. Hopelijk is ie er morgen wel!!!quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:43 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Far cry 3 heeft geen review nodig. Dit is de game van 2012. Een instant buy voor iedereen met een console of pc
Jij snapt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:43 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Far cry 3 heeft geen review nodig. Dit is de game van 2012. Een instant buy voor iedereen met een console of pc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |