Did I ever tell you the definition of insanity?quote:Jason VandenBerghe, narrative director van Far Cry 3, zegt dat de wereld van Far Cry 3 tien keer zo groot zal zijn, waarmee de game dus vele malen groter wordt. De wereld zal niet zomaar open en leeg zijn, legt hij uit. Nee, het team van Far Cry 3 heeft zich afgevraagd of een game nog leuk zal zijn als er iets niet te schieten valt.
In Far Cry 3 zullen gamers daarom in ieder hoekje wat moeten kunnen vinden of iets kunnen zien. Far Cry 3 focust op die ervaring van een open wereld, het moet leuk worden.
Ik helemaal niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:18 schreef SoldMayor het volgende:
Speel dan ook gewoon de officiele mappen.
Sowieso heb Far Cry 2 amper online gedaan.
Oeh haaienquote:Op zondag 19 februari 2012 10:37 schreef SoldMayor het volgende:
Al 203 dagen niet gepost hier. Gelukkig is er nieuwe info.![]()
En zelfs gameplay:
En die beelden zijn van de Xbox360 en daar ziet er het al goed op uit.
Pc uiteraard. (Als je teminste een ''Goede'' pc hebtquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:12 schreef invine het volgende:
awesommmeeeeee, twijfel nog om voor pc of 360 te halen...
Beter vertraging en een goede game dan andersomquote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:06 schreef -CRASH- het volgende:
Far Cry 3 krijgt helaas wat vertraging niet op 6 September uit maar op 28 November
Morgen maar ff de Insane editie pre-orderen
[ afbeelding ]
Dat zeker....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:52 schreef invine het volgende:
[..]
Beter vertraging en een goede game dan andersom
Maar t is wel normaal om mensen door de kop heen te knallenquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:10 schreef delano.888 het volgende:
Ik zou denken dat dit spel meer posts op zou leveren dan dit sinds de aankondiging?![]()
Dit spel wordt fucking geniaal. Ik heb ook de insane edition besteld voor PC, kan niet wachten.
Wat ik wel teleurstellend vind is dat het dieren open snijden en hun huid gebruiken enz nu volgens mij echt een verplichting is, beetje onnodig als je het mij vraagt. Vind mn vriendin ook niet leuk als ze dr naast zit.
Ja ik moest echt de zoekfunctie gebruiken om dit topic te vinden vorige week...quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:10 schreef delano.888 het volgende:
Ik zou denken dat dit spel meer posts op zou leveren dan dit sinds de aankondiging?![]()
Is het on-rails als CoD?quote:
Heb alleen een paar potjes mp gespeeld van deel 2. Heeft totaal een paar uur geduurd die paar potjes door die beroerde matchmakingquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:19 schreef invine het volgende:
Ik vond Far cry 2 ook wel boeiend, zelfs de MP was wel grappig met wat vrienden
Wij deden gewoon met hamachi 2v2 oid en dan beetje aankloten, prima vermakelijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef rubbels het volgende:
[..]
Heb alleen een paar potjes mp gespeeld van deel 2. Heeft totaal een paar uur geduurd die paar potjes door die beroerde matchmaking
Dan zal et wel makkelijker geweest zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:21 schreef invine het volgende:
[..]
Wij deden gewoon met hamachi 2v2 oid en dan beetje aankloten, prima vermakelijk
Dan moet je geen Far Cry spelen man. In 2 kon je ook dieren slopen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:10 schreef delano.888 het volgende:
Dit spel wordt fucking geniaal. Ik heb ook de insane edition besteld voor PC, kan niet wachten.
Wat ik wel teleurstellend vind is dat het dieren open snijden en hun huid gebruiken enz nu volgens mij echt een verplichting is, beetje onnodig als je het mij vraagt. Vind mn vriendin ook niet leuk als ze dr naast zit.
Die figurine van Vaasquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan moet je geen Far Cry spelen man. In 2 kon je ook dieren slopen.
Ik heb ook de insane editie georderd
Dus Fallout 3 / New Vegas?quote:
Hitman komt de 20ste normaalgesproken....quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Is het niet de 29ste? Okay klein verschil natuurlijk maar toch.
Kan niet wachten! Youtube filmpjes laten veel goeds zien!!quote:
Offtopic, heb jij Hitman al gespeeld en zoja is het wat?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:54 schreef RickoKun het volgende:
TVP want ik krijg hier wel een makaule stijve van
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
nee...nee nee nee ik wil het NIET...ZIEN!
Ik ga een broodje maken, terwijl ik met bibberende handjes tv ga kijken.
Hey baasje!quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Offtopic, heb jij Hitman al gespeeld en zoja is het wat?
Zit nu in het laatste level (normal mode)quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey baasje!
Ja ik heb hem al gespeeld, moet zeggen dat ik em op dit moment nog knap lastig vind op 'hard' (je hebt nog 2 hogere moeilijkheidsgraden).
T is wel iets anders dan de voorgaande delen. Ik weet niet, misschien oets meer obvious 'routes' en je hebt niet veel gebieden waar je vrij kan rondlopen volgens mij. Maar ik ben nog maar in t tweede level. T spel spoort je wel heel erg aan om niemand te doden maar tegelijkertijd geeft t je dan wel weer beloningen met technieken om juist wel mensen makkelijker te kunnen vermoorden
Hitman een tegenvaller.... echt nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:03 schreef LoggedIn het volgende:
Nog 5 dagenNa de tegenvaller van Hitman zit ik hier echt op te wachten
Heb Hitman niet gespeeld, maar AC3 is idd echt een tegenvaller, vind hem echt gigantisch saai, ik ben met pijn en moeite in secuentie 10 gekomen maar ik heb écht geen zin om verder te spelenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hitman een tegenvaller.... echt niet
De tegenvaller is AC3... dat is pas een saai baggerspel
Maar terug naar Far Cry 3
Hitman & AC3 zijn enorme tegenvallers.. vooral het einde van AC3quote:Op zondag 25 november 2012 01:00 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Heb Hitman niet gespeeld, maar AC3 is idd echt een tegenvaller, vind hem echt gigantisch saai, ik ben met pijn en moeite in secuentie 10 gekomen maar ik heb écht geen zin om verder te spelen
Ben wel benieuwd naar Far Cry 3, de game krijgt toch betere cijfers dan ik had verwacht! Heb de Insane Edition voor de PC al in de pre-order staan!
heb hem besteld bij GameSync, pre-order nog nooit eerder gekregen maar wel altijd keurig op de releasedatum, is ook wat waardquote:Op maandag 26 november 2012 14:45 schreef -CRASH- het volgende:
GM kennende... hoeven we niet te wachten tot D-Day
Dat zou natuurlijk helemaal mooi zijnquote:Op maandag 26 november 2012 14:45 schreef -CRASH- het volgende:
GM kennende... hoeven we niet te wachten tot D-Day
Idd... Wat heb je aan een pre-order waar je nog 3-5 dagen moet wachten na releasequote:Op maandag 26 november 2012 14:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb hem besteld bij GameSync, pre-order nog nooit eerder gekregen maar wel altijd keurig op de releasedatum, is ook wat waard
51 euro was ik kwijtquote:Op maandag 26 november 2012 14:55 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Idd... Wat heb je aan een pre-order waar je nog 3-5 dagen moet wachten na release
Al is ie een tientje goedkoper
normale idd, wel met de pre-order bonus dingenquote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
51 euro was ik kwijtnette prijs
had toch geen tijd om hem de komende week op te halen bij GM dan maar per post
29stequote:Op maandag 26 november 2012 17:52 schreef invine het volgende:
Hij komt toch ook pas volgende week dinsdag?
Dat is de Amerikaanse release datum, voor europe en UK komt hij deze donderdag!quote:Op maandag 26 november 2012 17:52 schreef invine het volgende:
Hij komt toch ook pas volgende week dinsdag?
Welke versie? PS3 versie is morgen te bezorgen of af te halen...................als we de site mogen gelovenquote:Op maandag 26 november 2012 17:16 schreef Amoeba het volgende:
Dixons is nog niet leverbaar. Beetje op m'n game moeten gaan wachten.
PC. Far Cry 2 op de PS3 is kut, dus dat ga ik niet proberen. Plus mijn PC is vele malen krachtiger dan mijn PS3.quote:Op maandag 26 november 2012 18:40 schreef Puzom het volgende:
[..]
Welke versie? PS3 versie is morgen te bezorgen of af te halen...................als we de site mogen geloven
Het had zn nukken zeker, maar op zich was het een goeie game.quote:
Waar heb je die besteld dan?quote:Op maandag 26 november 2012 16:38 schreef Puzom het volgende:
Insane Edition PS3 voor 61 zojuist maar besteld.................ze zeggen morgen afhalen..........maar lijkt me niet
Far cry 3 zijn aidsremmersquote:
Tja Far Cry 2 wel ja, Far cry 3 nietquote:Op maandag 26 november 2012 18:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
PC. Far Cry 2 op de PS3 is kut, dus dat ga ik niet proberen. Plus mijn PC is vele malen krachtiger dan mijn PS3.
2x GTX580 en een i7
Oh beterquote:Op maandag 26 november 2012 18:28 schreef Fox21 het volgende:
[..]
Dat is de Amerikaanse release datum, voor europe en UK komt hij deze donderdag!
Thanks!!! Heb nu ook de insane edition besteld, heb bij bol.com mijn bestelling geannuleerd. Dat was de gewone editie voor 59 euro.quote:
¤ 59,97.quote:Op maandag 26 november 2012 20:19 schreef speknek het volgende:
Oh spuit 11, bij Dynabyte is ie dus 60 euro.
Fingers crossed of ze hem ook echt morgen leveren.............quote:Op maandag 26 november 2012 20:15 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Thanks!!! Heb nu ook de insane edition besteld, heb bij bol.com mijn bestelling geannuleerd. Dat was de gewone editie voor 59 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |