Did I ever tell you the definition of insanity?quote:Jason VandenBerghe, narrative director van Far Cry 3, zegt dat de wereld van Far Cry 3 tien keer zo groot zal zijn, waarmee de game dus vele malen groter wordt. De wereld zal niet zomaar open en leeg zijn, legt hij uit. Nee, het team van Far Cry 3 heeft zich afgevraagd of een game nog leuk zal zijn als er iets niet te schieten valt.
In Far Cry 3 zullen gamers daarom in ieder hoekje wat moeten kunnen vinden of iets kunnen zien. Far Cry 3 focust op die ervaring van een open wereld, het moet leuk worden.
Ik helemaal niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:18 schreef SoldMayor het volgende:
Speel dan ook gewoon de officiele mappen.
Sowieso heb Far Cry 2 amper online gedaan.
Oeh haaienquote:Op zondag 19 februari 2012 10:37 schreef SoldMayor het volgende:
Al 203 dagen niet gepost hier. Gelukkig is er nieuwe info.![]()
En zelfs gameplay:
En die beelden zijn van de Xbox360 en daar ziet er het al goed op uit.
Pc uiteraard. (Als je teminste een ''Goede'' pc hebtquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:12 schreef invine het volgende:
awesommmeeeeee, twijfel nog om voor pc of 360 te halen...
Beter vertraging en een goede game dan andersomquote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:06 schreef -CRASH- het volgende:
Far Cry 3 krijgt helaas wat vertraging niet op 6 September uit maar op 28 November
Morgen maar ff de Insane editie pre-orderen
[ afbeelding ]
Dat zeker....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:52 schreef invine het volgende:
[..]
Beter vertraging en een goede game dan andersom
Maar t is wel normaal om mensen door de kop heen te knallenquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:10 schreef delano.888 het volgende:
Ik zou denken dat dit spel meer posts op zou leveren dan dit sinds de aankondiging?![]()
Dit spel wordt fucking geniaal. Ik heb ook de insane edition besteld voor PC, kan niet wachten.
Wat ik wel teleurstellend vind is dat het dieren open snijden en hun huid gebruiken enz nu volgens mij echt een verplichting is, beetje onnodig als je het mij vraagt. Vind mn vriendin ook niet leuk als ze dr naast zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |