normale idd, wel met de pre-order bonus dingenquote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
51 euro was ik kwijtnette prijs
had toch geen tijd om hem de komende week op te halen bij GM dan maar per post
29stequote:Op maandag 26 november 2012 17:52 schreef invine het volgende:
Hij komt toch ook pas volgende week dinsdag?
Dat is de Amerikaanse release datum, voor europe en UK komt hij deze donderdag!quote:Op maandag 26 november 2012 17:52 schreef invine het volgende:
Hij komt toch ook pas volgende week dinsdag?
Welke versie? PS3 versie is morgen te bezorgen of af te halen...................als we de site mogen gelovenquote:Op maandag 26 november 2012 17:16 schreef Amoeba het volgende:
Dixons is nog niet leverbaar. Beetje op m'n game moeten gaan wachten.
PC. Far Cry 2 op de PS3 is kut, dus dat ga ik niet proberen. Plus mijn PC is vele malen krachtiger dan mijn PS3.quote:Op maandag 26 november 2012 18:40 schreef Puzom het volgende:
[..]
Welke versie? PS3 versie is morgen te bezorgen of af te halen...................als we de site mogen geloven
Het had zn nukken zeker, maar op zich was het een goeie game.quote:
Waar heb je die besteld dan?quote:Op maandag 26 november 2012 16:38 schreef Puzom het volgende:
Insane Edition PS3 voor 61 zojuist maar besteld.................ze zeggen morgen afhalen..........maar lijkt me niet
Far cry 3 zijn aidsremmersquote:
Tja Far Cry 2 wel ja, Far cry 3 nietquote:Op maandag 26 november 2012 18:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
PC. Far Cry 2 op de PS3 is kut, dus dat ga ik niet proberen. Plus mijn PC is vele malen krachtiger dan mijn PS3.
2x GTX580 en een i7
Oh beterquote:Op maandag 26 november 2012 18:28 schreef Fox21 het volgende:
[..]
Dat is de Amerikaanse release datum, voor europe en UK komt hij deze donderdag!
Thanks!!! Heb nu ook de insane edition besteld, heb bij bol.com mijn bestelling geannuleerd. Dat was de gewone editie voor 59 euro.quote:
¤ 59,97.quote:Op maandag 26 november 2012 20:19 schreef speknek het volgende:
Oh spuit 11, bij Dynabyte is ie dus 60 euro.
Fingers crossed of ze hem ook echt morgen leveren.............quote:Op maandag 26 november 2012 20:15 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Thanks!!! Heb nu ook de insane edition besteld, heb bij bol.com mijn bestelling geannuleerd. Dat was de gewone editie voor 59 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |