Offtopic, heb jij Hitman al gespeeld en zoja is het wat?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:54 schreef RickoKun het volgende:
TVP want ik krijg hier wel een makaule stijve van
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
nee...nee nee nee ik wil het NIET...ZIEN!
Ik ga een broodje maken, terwijl ik met bibberende handjes tv ga kijken.
Hey baasje!quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Offtopic, heb jij Hitman al gespeeld en zoja is het wat?
Zit nu in het laatste level (normal mode)quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey baasje!
Ja ik heb hem al gespeeld, moet zeggen dat ik em op dit moment nog knap lastig vind op 'hard' (je hebt nog 2 hogere moeilijkheidsgraden).
T is wel iets anders dan de voorgaande delen. Ik weet niet, misschien oets meer obvious 'routes' en je hebt niet veel gebieden waar je vrij kan rondlopen volgens mij. Maar ik ben nog maar in t tweede level. T spel spoort je wel heel erg aan om niemand te doden maar tegelijkertijd geeft t je dan wel weer beloningen met technieken om juist wel mensen makkelijker te kunnen vermoorden
Hitman een tegenvaller.... echt nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:03 schreef LoggedIn het volgende:
Nog 5 dagenNa de tegenvaller van Hitman zit ik hier echt op te wachten
Heb Hitman niet gespeeld, maar AC3 is idd echt een tegenvaller, vind hem echt gigantisch saai, ik ben met pijn en moeite in secuentie 10 gekomen maar ik heb écht geen zin om verder te spelenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hitman een tegenvaller.... echt niet
De tegenvaller is AC3... dat is pas een saai baggerspel
Maar terug naar Far Cry 3
Hitman & AC3 zijn enorme tegenvallers.. vooral het einde van AC3quote:Op zondag 25 november 2012 01:00 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Heb Hitman niet gespeeld, maar AC3 is idd echt een tegenvaller, vind hem echt gigantisch saai, ik ben met pijn en moeite in secuentie 10 gekomen maar ik heb écht geen zin om verder te spelen
Ben wel benieuwd naar Far Cry 3, de game krijgt toch betere cijfers dan ik had verwacht! Heb de Insane Edition voor de PC al in de pre-order staan!
heb hem besteld bij GameSync, pre-order nog nooit eerder gekregen maar wel altijd keurig op de releasedatum, is ook wat waardquote:Op maandag 26 november 2012 14:45 schreef -CRASH- het volgende:
GM kennende... hoeven we niet te wachten tot D-Day
Dat zou natuurlijk helemaal mooi zijnquote:Op maandag 26 november 2012 14:45 schreef -CRASH- het volgende:
GM kennende... hoeven we niet te wachten tot D-Day
Idd... Wat heb je aan een pre-order waar je nog 3-5 dagen moet wachten na releasequote:Op maandag 26 november 2012 14:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb hem besteld bij GameSync, pre-order nog nooit eerder gekregen maar wel altijd keurig op de releasedatum, is ook wat waard
51 euro was ik kwijtquote:Op maandag 26 november 2012 14:55 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Idd... Wat heb je aan een pre-order waar je nog 3-5 dagen moet wachten na release
Al is ie een tientje goedkoper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |