Hitman een tegenvaller.... echt nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:03 schreef LoggedIn het volgende:
Nog 5 dagenNa de tegenvaller van Hitman zit ik hier echt op te wachten
Heb Hitman niet gespeeld, maar AC3 is idd echt een tegenvaller, vind hem echt gigantisch saai, ik ben met pijn en moeite in secuentie 10 gekomen maar ik heb écht geen zin om verder te spelenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hitman een tegenvaller.... echt niet
De tegenvaller is AC3... dat is pas een saai baggerspel
Maar terug naar Far Cry 3
Hitman & AC3 zijn enorme tegenvallers.. vooral het einde van AC3quote:Op zondag 25 november 2012 01:00 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Heb Hitman niet gespeeld, maar AC3 is idd echt een tegenvaller, vind hem echt gigantisch saai, ik ben met pijn en moeite in secuentie 10 gekomen maar ik heb écht geen zin om verder te spelen
Ben wel benieuwd naar Far Cry 3, de game krijgt toch betere cijfers dan ik had verwacht! Heb de Insane Edition voor de PC al in de pre-order staan!
heb hem besteld bij GameSync, pre-order nog nooit eerder gekregen maar wel altijd keurig op de releasedatum, is ook wat waardquote:Op maandag 26 november 2012 14:45 schreef -CRASH- het volgende:
GM kennende... hoeven we niet te wachten tot D-Day
Dat zou natuurlijk helemaal mooi zijnquote:Op maandag 26 november 2012 14:45 schreef -CRASH- het volgende:
GM kennende... hoeven we niet te wachten tot D-Day
Idd... Wat heb je aan een pre-order waar je nog 3-5 dagen moet wachten na releasequote:Op maandag 26 november 2012 14:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb hem besteld bij GameSync, pre-order nog nooit eerder gekregen maar wel altijd keurig op de releasedatum, is ook wat waard
51 euro was ik kwijtquote:Op maandag 26 november 2012 14:55 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Idd... Wat heb je aan een pre-order waar je nog 3-5 dagen moet wachten na release
Al is ie een tientje goedkoper
normale idd, wel met de pre-order bonus dingenquote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
51 euro was ik kwijtnette prijs
had toch geen tijd om hem de komende week op te halen bij GM dan maar per post
29stequote:Op maandag 26 november 2012 17:52 schreef invine het volgende:
Hij komt toch ook pas volgende week dinsdag?
Dat is de Amerikaanse release datum, voor europe en UK komt hij deze donderdag!quote:Op maandag 26 november 2012 17:52 schreef invine het volgende:
Hij komt toch ook pas volgende week dinsdag?
Welke versie? PS3 versie is morgen te bezorgen of af te halen...................als we de site mogen gelovenquote:Op maandag 26 november 2012 17:16 schreef Amoeba het volgende:
Dixons is nog niet leverbaar. Beetje op m'n game moeten gaan wachten.
PC. Far Cry 2 op de PS3 is kut, dus dat ga ik niet proberen. Plus mijn PC is vele malen krachtiger dan mijn PS3.quote:Op maandag 26 november 2012 18:40 schreef Puzom het volgende:
[..]
Welke versie? PS3 versie is morgen te bezorgen of af te halen...................als we de site mogen geloven
Het had zn nukken zeker, maar op zich was het een goeie game.quote:
Waar heb je die besteld dan?quote:Op maandag 26 november 2012 16:38 schreef Puzom het volgende:
Insane Edition PS3 voor 61 zojuist maar besteld.................ze zeggen morgen afhalen..........maar lijkt me niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |