DOwnload hem via newsgroups of torrents oid. En install hem dan zonder crack.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:47 schreef lipjes het volgende:
Pff, ff met G2Play gechat:
[..]
godverdomme, als het nou in de ochtend was kon ik hem voor mn werk op pre/loaden zetten.
Nu moet ik hopen dat ik het via RDP kan doen
Vuile piraatquote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DOwnload hem via newsgroups of torrents oid. En install hem dan zonder crack.
Ik speel op 1280x1024 resolutie met een i7 2600, HD6950 en 8 gig RAM.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:02 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn videokaart gaat er dus uit en een GTX 570 erin.
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:07 schreef bjorntju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan maar de digital deluxe editie kopen...
Dat doe ik vrijdag wel aangezien ik dan hele dag vrij ben en morgen koopavond heb en dus tot 9 mag werken.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:54 schreef Lesnar het volgende:
Rare volgorde, niet eerst ff kijken wat het spel te bieden heeft?
Saaier en net zo repitief als FC2?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef HyperViper het volgende:
Heb het een uur of twee gespeeld. Ziet er heel erg goed uit. Maar saai.. godsamme. Wederom bocht van Ubi. Fuck hun.
Ze hebben iets meer hun best gedaan. Saven is beter, meer minigames of hoe je het wil noemen. Maar doodsaai, dat doe ik 1 minuut en dan oke fuck dit. Het schieten voelt nog exact hetzelfde als FC2, recoil, de bullet impact. Allemaal marginaal als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Hitman Absolution. Nee dit is niks voor mij, het voelt linair ondanks de grote wereld. Het voelt cheap. Fuck it.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Saaier en net zo repitief als FC2?
Geen breedbeeld?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:04 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik speel op 1280x1024 resolutie met een i7 2600, HD6950 en 8 gig RAM.
Dan zou ik hem ook wel op ultra moeten kunnen draaien toch?
Console?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ze hebben iets meer hun best gedaan. Saven is beter, meer minigames of hoe je het wil noemen. Maar doodsaai, dat doe ik 1 minuut en dan oke fuck dit. Het schieten voelt nog exact hetzelfde als FC2, recoil, de bullet impact. Allemaal marginaal als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Hitman Absolution. Nee dit is niks voor mij, het voelt linair ondanks de grote wereld. Het voelt cheap. Fuck it.
PC. Grafisch is het echt bizar mooi. Echt beter dan alles wat tot nu toe geweest is. Vooral als een helikopter 's avonds over vliegt en je de belichting door de palmbomen ziet.quote:
Nou in Just Cause 2 kon ik mij prima vermaken hoor. Hier is je keus: schieten op mensen, planten verzamelen, schieten op varkens, schieten op geiten, schieten op schapen, schieten op gasflessen, rijden in een buggy, rijden in een jeep, varen in een boot. Heb ik schieten op mensen al genoemd? Dan de missies: Ga naar die checkpoint, schiet een paar lui dood die er allemaal hetzelfde uitzien. Red het meisje. O wacht ze is hier niet? Nee ze is bij het volgende checkpoint! Ah daar is ze! Verzamel een paddenstoel om haar leven te redden. Uit verveling schiet je vanzelfsprekend een paar varkens dood... maar dan kom je tot de conclusie dat zelfs dát geen voldoening geeft. Je kunt ook nergens tegenop klimmen, 1 meter hoge steen? Onmogelijk. Tenzij het natuurlijk het pad is waar je door moét. Dan kan hij ineens wél heel hoog springen, zonder dat je ook maar één knop in hoeft te drukken. Hulde, ik ben geprikkeld.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:46 schreef SkyChat het volgende:
Open wereld is voornamelijk jezelf vermaken en creatief op ontdekking willen gaan.
Staat dat je niet aan dan is het al snel kut te noemen maar linear.. Kom op nou.
Just Cause 2 was ook allemaal hetzelfde hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nou in Just Cause 2 kon ik mij prima vermaken hoor. Hier is je keus: schieten op mensen, planten verzamelen, schieten op varkens, schieten op geiten, schieten op schapen, schieten op gasflessen, rijden in een buggy, rijden in een jeep, varen in een boot. Heb ik schieten op mensen al genoemd? Dan de missies: Ga naar die checkpoint, schiet een paar lui dood die er allemaal hetzelfde uitzien. Red het meisje. O wacht ze is hier niet? Nee ze is bij het volgende checkpoint! Ah daar is ze! Verzamel een paddenstoel om haar leven te redden. Uit verveling schiet je vanzelfsprekend een paar varkens dood... maar dan kom je tot de conclusie dat zelfs dát geen voldoening geeft. Je kunt ook nergens tegenop klimmen, 1 meter hoge steen? Onmogelijk. Tenzij het natuurlijk het pad is waar je door moét. Dan kan hij ineens wél heel hoog springen, zonder dat je ook maar één knop in hoeft te drukken. Hulde, ik ben geprikkeld.
Booooooring.
De opties daarentegen waren een stuk ruimer. Vanzelfsprekend is alles hetzelfde, als het niet allemaal hetzelfde zou zijn zou ik het namelijk nu nog spelen. Dan zou de content dus steeds veranderen. Zo'n spel zou ik graag spelen. Hier heb jij misschien wel wat.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Just Cause 2 was ook allemaal hetzelfde hoor.
Het verhaal vind ik wel oke. Die Vaas is ook echt wel een leuke enemy. Lekker onberekenbaar en oprecht een freak, goede voiceacts. Zeker op de PC op ultra. Performance is super goed, speel met alles ultra en 2x msaa met een oude i7 en 5870 en 8gb geheugen. Dus als je zelf gewoon van shooters houdt wordt dit echt een fucking smulpartij voor je, want dit is by far het mooiste spel wat uitgekomen is tot nu toe. By far. Maar als je echt puur van free roam houdt zoals ik dan kan het tegenvallen.quote:
Grappig dat je dit na twee uurtjes spelen al roept......maar ieder z'n meningquote:Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef HyperViper het volgende:
Heb het een uur of twee gespeeld. Ziet er heel erg goed uit. Maar saai.. godsamme. Wederom bocht van Ubi. Fuck hun.
Dan zit ik wel goedquote:Op woensdag 28 november 2012 23:09 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het verhaal vind ik wel oke. Die Vaas is ook echt wel een leuke enemy. Lekker onberekenbaar en oprecht een freak, goede voiceacts. Zeker op de PC op ultra. Performance is super goed, speel met alles ultra en 2x msaa met een oude i7 en 5870 en 8gb geheugen. Dus als je zelf gewoon van shooters houdt wordt dit echt een fucking smulpartij voor je, want dit is by far het mooiste spel wat uitgekomen is tot nu toe. By far. Maar als je echt puur van free roam houdt zoals ik dan kan het tegenvallen.
Dat is altijd mogelijk als je hem al hebt. Origineel bedoel ik dan met een tijdslot erop.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:31 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dus speelbaar ondanks releasedatum?
Toendertijd SR3 te vroeg gekregen, kon het pas spelen op releasedate.
Skyrim met modsquote:Op donderdag 29 november 2012 00:37 schreef vosss het volgende:
Ik ben benieuwd. Is het mooier dan bv een The Witcher 2? Dat is voor mij nog steeds de mooiste game die ik ooit gezien heb. Geen freeroaming natuurlijk, dus eigenlijk niet te vergelijken.
Mooiste freeroam vind ik Skyrim tot nu toe, maar dan wel niet de vanilla, maar met een hele shitload aan ini tweaks en HD texturepacks en grafische mods
Mooier dan allebei?
Ik heb er zin in in elk geval
Dit is wel spijtig om te horen, dat zijn juist dingen waar ik me vet snel aan erger. Vond die gun handling en physics in FC2 übergayquote:Op woensdag 28 november 2012 22:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het schieten voelt nog exact hetzelfde als FC2, recoil, de bullet impact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |