quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:46 schreef toenie het volgende:
Dat kan ook, was een vrij hol geluid. Luiken had ik nog niet eens zo bedacht, dat zal het waarschijnlijk ook wel zijn geweest.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:49 schreef linda-88 het volgende:
@ loecje: Ja klachten afhandelen blijkt niet zo makkelijk te gaan hier.. zit al vanaf het begin met een deuk in mn deur en hoor er steeds niks van... elke keer als ik bel naar NDEA zeggen ze ik geef het door aan het verantwoordelijke bedrijf..
Vanochtend belde eindelijk iemand dat ie vanmiddag naar mn deur komt kijken..nou ik ben benieuwd of er nu eindelijk een nieuwe deur in komt..ze zijn wel druk bezig met deuren vervangen, hopelijk die van mij ook!
Dit zijn niet de posts uit het laatste deel, haha! Dit is uit deel 4, laatste post komen uit deel 5:Pquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:19 schreef 3Dino het volgende:
Nou hopelijk zullen al die kleine probleempjes snel opgelost zijn en kunnen er weer leuke plaatjes van de inrichtingen geplaatst wordenIk ben een stille volger van deze reeks
![]()
Tevens laatste paar posts uit vorige deel:
[..]
[..]
Je bedoelt op 45.7? Anders zou ie naar beneden zijn gegaan..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:42 schreef lurb het volgende:
Zo raar! Toen ik mijn meterstanden ging doorgeven stond meter 2 op 457 en nu meer dan een maand later staat hij op 180. Is het verstandig om hierover te bellen met RENDO?
Jouw meter is omlaag gegaan? Niets van zeggenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:42 schreef lurb het volgende:
Zo raar! Toen ik mijn meterstanden ging doorgeven stond meter 2 op 457 en nu meer dan een maand later staat hij op 180. Is het verstandig om hierover te bellen met RENDO?
Oeps my bad, nu gefixt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:44 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Dit zijn niet de posts uit het laatste deel, haha! Dit is uit deel 4, laatste post komen uit deel 5:P
dus als meer mensen klachten hebben over RENDO/NDEA, nijestee is er mee bezig.quote:Je bericht heb ik ontvangen op 6 juni jongstleden. Dank voor het doorgeven van je opleverpunten. Ik heb ze gemeld bij onze projectleider. Er zal in ieder geval onderzoek worden gedaan naar de geluidsisolatie van de studio's.
De gebrekkige / slechte dienstverlening van RENDO/NDEA die u heeft ervaren, heb ik gemeld als een belangrijk minpunt waar op korte termijn wat aan moet gebeuren.
is het ook gelukt dit ergens te melden? bij RENDO/NDEA of Nijestee?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:01 schreef Ebb het volgende:
Dinsdag avond rond een uur of 6 valt de stroom in blok E en D uit. tot uur of 10 dacht ik. (leuk ook als je net wil gaan koken)
Vandaag 9-6-2011 valt de stoom weer uit.
Not cool....
Er hebben dinsdag mensen met NDEA gebeld en ze hadden toen dacht ik een monteur gestuurd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:17 schreef loecje het volgende:
[..]
is het ook gelukt dit ergens te melden? bij RENDO/NDEA of Nijestee?
lijkt me niet helemaal de bedoeling. ik heb dinsdag nergens last van geahd (blok B)
nee in het fietsenhok horen ze al helemaal niet. daar staat het nu ook al vol.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef toenie het volgende:
Bezoekersfietsen in het normale fietshok vind ik persoonlijk ook wat onhandig. Heb nu af en toe ook al eens dat het helemaal vol staat en dat de fiets gewoon ergens aan de zijkant moet staan... wat dan eigenlijk niet mag
Voor de rest bevalt het me prima trouwens
als je zelf er niet achteraan belt ga je zeker geen bericht krijgen. ik verwacht niet dat NDEA uit zichzelf iets van zich laat horen. ze weten amper dat wij bestaan laat staan bericht terug sturen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef Ebb het volgende:
[..]
Er hebben dinsdag mensen met NDEA gebeld en ze hadden toen dacht ik een monteur gestuurd.
Vandaag geen idee.
Ik neem eigenlijk aan dat we er nog bericht van krijgen? (of niet..)
Waarom staan de vorige topics niet meer in de OP? Vond het af en toe nog wel eens handig om terug te bladeren..quote:
Ik zit er sinds het moment dat de containers van blok 2 beschikbaar waren, volgens mij was dat 8 april, dus al ruim twee maanden.quote:
Inmiddels alweer stroom? Wel vreemd hoor, denk dat je het even in de gaten moeten houden want dat is namelijk wel erg vaak! Is het bij je buren ook zo? In blok 3 heb ik nog nergens last van gehad. *klopt af*quote:
Ik had vanochtend ook geen warm water (blok 2). En kon idd maandag en gister niet bij het hek naar binnen..quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:21 schreef Sieglinde het volgende:
Ik heb geen warm water meeren gister kon ik ook al het hek niet binnen komen, alleen via het fietsenhok, 's middags lukte het wel weer maar 's avonds was er ook een ander meisje die alleen via t fietsenhok naar binnen kon.
Nouja ze zijn aan de graafmachines te horen nog overal mee bezig dus ik hoop dat straks mn warme water het weer doet
Inmiddels weer stroom! Blok D en E zaten gister vanaf 1900u zonder stroom. Rond 2300 ging ik naar m'n ouders.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:23 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Inmiddels alweer stroom? Wel vreemd hoor, denk dat je het even in de gaten moeten houden want dat is namelijk wel erg vaak! Is het bij je buren ook zo? In blok 3 heb ik nog nergens last van gehad. *klopt af*
Ik klop even met je meequote:Op woensdag 15 juni 2011 11:23 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Inmiddels alweer stroom? Wel vreemd hoor, denk dat je het even in de gaten moeten houden want dat is namelijk wel erg vaak! Is het bij je buren ook zo? In blok 3 heb ik nog nergens last van gehad. *klopt af*
dat is vanaf het begin al de bedoeling, je kan parkeren bij Circusgarage. misschien wel handig om te weten: je kan daar een parkeerplaats hurenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:42 schreef toenie het volgende:
Ik had trouwens een tijdje terug in een foldertje van de gemeente gelezen dat CiBoGa autoluw terrein is. Ben benieuwd hoeveel mensen dit eigenlijk weten?
Haha, ben ik dus niet de enige. Wel een goeie manier om die plek op te vullen, heb er zelf mijn stofzuiger staanquote:Op zondag 19 juni 2011 16:21 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft mijn vader voor mij gemaakt! Daaronder komt een prullenbak (die ik nog steeds niet heb) en ik moet nog even een mandje zoeken die daar in het midden kan staan. Als ik niet kook, zet ik de kookplaat boven op de magnetron.
Mooi hoor marjolijntje!;) Wat zie ik op je koelkast liggen trouwens?;)quote:Op zondag 19 juni 2011 16:21 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft mijn vader voor mij gemaakt! Daaronder komt een prullenbak (die ik nog steeds niet heb) en ik moet nog even een mandje zoeken die daar in het midden kan staan. Als ik niet kook, zet ik de kookplaat boven op de magnetron.
Een vervelend Gamma foldertjequote:Op maandag 20 juni 2011 11:20 schreef linda-88 het volgende:
[..]
Mooi hoor marjolijntje!;) Wat zie ik op je koelkast liggen trouwens?;)
Bij een WTO systeem maakt het erg uit hoe het systeem is ingesteld. Vaak wordt een WTO systeem gebruik i.c.m. wandverwarming. Daardoor is een zeer lage leiding temperatuur mogelijk waardoor het systeem wel efficient is. Bij gebruik van heteluchtverwarming zal het systeem minder efficient zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:32 schreef -Maku- het volgende:
Nouja, dat ze schrijven dat zo'n systeem 40% meer verbruik heeft dan een gewone hr ketel, vind ik toch niet echt positief klinken....
Idd erg vervelend! Soms kan je niet eens door het normale pad met je fiets omdat het daar ook vol staat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef toenie het volgende:
Bezoekersfietsen in het normale fietshok vind ik persoonlijk ook wat onhandig. Heb nu af en toe ook al eens dat het helemaal vol staat en dat de fiets gewoon ergens aan de zijkant moet staan... wat dan eigenlijk niet mag
Voor de rest bevalt het me prima trouwens
vind het wel knap, die jongen woont er sinds 31 april. Que?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:11 schreef polavi het volgende:
In de universiteitskrant staat deze week een kleine reportage over de containers (p4-5). Er stond niet veel nieuws. Op pagina 11 is er nog een interview met een bewoner. Het is bekijken via internet http://www.uk.rug.nl
Leuk idee!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:22 schreef loecje het volgende:
na de 18e kan ik ook wel. iedereen?
en welke dag dan?
donderdag(21-7), vrijdag(22-7) of zaterdag(23-7) lijkt mij het meest handig ivm (mogelijk) vakantie werk enzo.
19 juli is volgens mijn agenda op een dinsdag(19 juni is al geweest)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:39 schreef LN17 het volgende:
[..]
Leuk idee!
Of zondag de 19e;)? Ik ga net voor een paar dagen weg vanaf de 21ste!
Stom, keek op de agenda van de computer en zag 19e op zondag, maar was idd juni.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:10 schreef loecje het volgende:
[..]
19 juli is volgens mijn agenda op een dinsdag(19 juni is al geweest)
wel te hopen dat het tegen die tijd mooi weer is. anders moeten we nog partytenten ofzo regelen.
ik heb de ramen snachts wel gewoon open, hor voor de ramen en de luiken dicht.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:36 schreef Boelii het volgende:
Ja.. Echt te warm.. Vooral snachts erg vervelend.. Woon op de begane grond en vind het een beetje eng om dan m'n raam helemaal open te zetten.
Ik heb net nog even bij de Aldi geweest, maar volgens mij zijn ze al weer weg. Ik kon ze tenminste niet vinden..,..quote:Op zondag 26 juni 2011 20:15 schreef loecje het volgende:
QR-Codedaar kan ik niets mee
ieder voor zich lijkt mij wel het makkelijkste.
anders moet er wel heel veel georganiseerd worden. moet je weten wie er komt en zorgen dat iedereen betaald.
nu hoeven we alleen maar briefjes op te hangen, en eventueel wat vuilniszakken neerzetten en achteraf zorgen dat alle troep opgeruimd gaat worden.
wegwerp bbq zijn nu bij de aldi, daar kan je wel met 3-4 man mee doen.
Die heb ik inderdaad ook in de keuken hangen, vast gemaakt met dubbelzijdig plak stukjes. Maar ik denk dat ik er nog een steeklampje bij wil, die ik rechtstreeks in het stopcontact kan stoppen, vind dat het toch nog te donker is in de keuken met de Ledberg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:23 schreef Ebb het volgende:
Hier ook nog een tip:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50192068
led lamp bij de Ikea -> Energieverbruik: 1,8W.
Weegt niks. Heb ik met 2 (vrij sterke) magneetjes opgehangen in de keuken.
magneetjes vastplakken met secondelijm
Ja, alleen de Ledberg's zijn niet voldoende voor mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad ook in de keuken hangen, vast gemaakt met dubbelzijdig plak stukjes. Maar ik denk dat ik er nog een steeklampje bij wil, die ik rechtstreeks in het stopcontact kan stoppen, vind dat het toch nog te donker is in de keuken met de Ledberg.
bij mij ook! erg vervelend zo warm.......... heb je een airco, doet die het nietquote:Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef linda-88 het volgende:
je bedoelt alleen warme lucht zeker marjolijn? dat is bij mij het geval namelijk..
warmte? waar?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:57 schreef SG21 het volgende:
3e, middelste. 2e verdieping. Ga dood van de warmte hier...
Doe maar zo! Ik ben niet bij bbqquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:07 schreef loecje het volgende:
iemand goed met flyer maken om op te hangen?
ff leuk ontwerpje maken gaat nog wel maar als je mij de tekst laat doen garandeer ik spelfouten
[..]
warmte? waar?![]()
ik heb mij teruggetrokken in een ruimte met airco.
wat dat betreft is werken in een ziekenhuis ideaal.
tja dat gaat wat lastig worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:20 schreef SG21 het volgende:
Het werk is thuisthuis, 2 uur reizen;) En moet dan volgende dag ook gewoon weer werken...
Nog een keer iets organiseren kan natuurlijk ook! Dan ben ik er wel bij... Als het vaker gebeurt zullen er ook meer mensen naar toe komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef loecje het volgende:
[..]
tja dat gaat wat lastig worden.
dan moeten we speciaal voor jou(en alle andere die niet kunnen) na de zomervakantie maar weer iets organiseren
He, das mijn verdieping! Het is echt uber warm, bah.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:57 schreef SG21 het volgende:
3e, middelste. 2e verdieping. Ga dood van de warmte hier...
Een verdieping lager is het ook niet veel prettiger trouwensquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:43 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
He, das mijn verdieping! Het is echt uber warm, bah.
Omdat het geen airco schijnt te zijn..quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:12 schreef mmjl91 het volgende:
Gelukkig is het nu afgekoeld! Iemand enig idee waarom de airco warme lucht blaast eigenlijk??
Waar vind je zo'n steeklampje als ik vragen mag? Ik heb nu zo'n ikea lamp die je met 1 schroef vast kunt maken in de houten lijst, maar een steeklampje lijkt me ideaal. Kon zo'n ding nergens vinden helaas.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad ook in de keuken hangen, vast gemaakt met dubbelzijdig plak stukjes. Maar ik denk dat ik er nog een steeklampje bij wil, die ik rechtstreeks in het stopcontact kan stoppen, vind dat het toch nog te donker is in de keuken met de Ledberg.
Hmm, ik weet niet zo 1,2,3 een winkel. Maar mijn vader als het goed is wel, dus zal hem van het weekend even vragen want hij kwam ook met het idee!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
[..]
Waar vind je zo'n steeklampje als ik vragen mag? Ik heb nu zo'n ikea lamp die je met 1 schroef vast kunt maken in de houten lijst, maar een steeklampje lijkt me ideaal. Kon zo'n ding nergens vinden helaas.
Zo'n stopcontact lamp kan je vinden bij de blokker (Nieuwe Ebbingestraat)quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
[..]
Waar vind je zo'n steeklampje als ik vragen mag? Ik heb nu zo'n ikea lamp die je met 1 schroef vast kunt maken in de houten lijst, maar een steeklampje lijkt me ideaal. Kon zo'n ding nergens vinden helaas.
ddquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:56 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Zo'n stopcontact lamp kan je vinden bij de blokker (Nieuwe Ebbingestraat)
Oh dat meen je niet! nee inderdaad heb er ook niks van gemerkt, kwam alleen maar warme lucht uit en toen het overigens koud was een tijdje terug al weer kwam er wel koude lucht uit en toen ik het 2 dagen daarna weer probeerde wel warme..quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:30 schreef SG21 het volgende:
[..]
Omdat het geen airco schijnt te zijn..
Dat ding meet zogenaamd de temperatuur (buiten/binnen???) en als het zoveel uur, dagen, weken.. warm genoeg is, (ook geen idee),als de temperatuur dus voor een bepaalde tijd boven de 25 graden is, dan gaat die koele lucht blazen. Maar daar heb ik zelf nog niks van gemerkt afgelopen dagen.
het blijft nog wel onder wat je maandelijks betaald. maar het is niet de enige meter waarvoor je moet betalen. alles bij elkaar ga je volgens mij ver over het voorschot heen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:06 schreef Gaatske het volgende:
Heey!
Ik volg dit topic van dit forum ook al een tijdje, maar had mij nog nooit aangemeld. Heb dit vandaag toch maar even gedaan. Ik vind zo'n forum echt super handig! Ik heb er al heel wat tips vanaf gelezen, haha!
Maar ik heb gebeld met NDEA over de airco/verwarming en wat blijkt: De airco is nog nooit eens aangesloten, het kan nog enkele weken duren! Fijn hè met de hitte van afgelopen dagen..
En ik las hier dat mensen de teller 2 (uit de meterkast) niet begrepen. Zelf snapte ik hier ook niet veel van, maar ik heb het uitgezocht en het leek me handig dit ook met jullie te delen. De stand van teller 2 is in kwH, wat je moet betalen per maand (dat formulier die we ooit hebben gekregen) staat dat je moet betalen voor 1 GJ, namelijk 18.41 euro. Nu is 1 kWh = 0,0036 GigaJoules (GJ). Dus dit betekend dat wanneer je het allemaal omrekent (ik zal je de berekening besparen) dat je per maand 264,04722 Kwh mag gebruiken zonder over het maandelijke tarief (zeg maar) heen te zitten. Toch weer een meevaller dacht ik zo, voor mij tenminste wel.
als je geluk hebt denkt de milieudienst er hetzelfde over en roepen ze hun mannetjes erbij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef Ebb het volgende:
Ja die rommel kan echt niet! Ontzettend Aso...
Ik hoorde dat 1 aval container ook niet werkte ofzo.(zit vast) maar dan probeer je toch even de 2e?
Er was wel eens een keer iets gezegd over dat er geen prijs achter de koeling stond en dat het daarom lijkt alsof het gratis is. Maar het zou mij niets verbazen dat het gewoon onder verwarming wordt gerekend, omdat het toch een luchtstroom moet produceren. Of het nu warm of koud is..quote:Op donderdag 30 juni 2011 06:06 schreef loecje het volgende:
[..]
het blijft nog wel onder wat je maandelijks betaald. maar het is niet de enige meter waarvoor je moet betalen. alles bij elkaar ga je volgens mij ver over het voorschot heen.
ik blijf elke euro teveel vinden voor die warmte meter aangezien ik die hele verwarming niet aan heb staan.
ik had ergens gelezen dat koeling gratis is. maar kan dat nu nergens terug vinden.
echt gratis volgens de gegevens. (pagina opgeslagen als 'bewijs')quote:Zijn de verbruikskosten van dit energiesysteem voordeliger in vergelijking tot een gasaansluiting?
Ja, de kosten voor het gebruik van warmte en warmtapwater zijn lager dan in een situatie waarbij een gasketel in de warmtebehoefte voorziet. Het gebruik van koude om de studio in de zomerperiode te koelen is verwerkt in het vastrecht, ongeacht de verbruikte hoeveelheid.
http://www.ndea.nl/veelgesteldevragen.html#Verbruikskosten
Bij mij is er niet minder afgeschreven hoor..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:04 schreef loecje het volgende:
zit ff te kijken, maar er is deze maand minder geld afgeschreven door nijestee.
klopt dat wel?
dankje voor de bevestiging.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:28 schreef toenie het volgende:
Tijdje geleden hebben we inderdaad een brief gekregen waarin stond dat vanaf juli (dat is het nu dus) de service kosten lager uit zou vallen. Het zou om een paar cent (rond de euro) gaan, maar het is mooi meegenomen. Ik denk dus dat dat het verschil zou verklaren
laten we eerst maar eens een poster maken voordat we gaan printenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:29 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik denk trouwens dat we deze week posters moeten gaan ophangen? Ik heb btw geen printer
Haha dat dacht ik ook al zonetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:18 schreef toenie het volgende:
Ze zijn nu ook bezig met de paaltjes langs het middenstuk. Daar gaat het stukje afsnijden
Is wel vrij basic, maar hoeft ook geen lap tekst te zijn.quote:"BuurtBBQ!"
Op 20 juli wordt er een 'buurtBBQ' gehouden. Leer je (over-)buurvrouw/man eens kennen en kom gezellig er bij zitten!
Eigen BBQ, eten en drinken meenemen. O ja, een stoel kan ook handig zijn!
20 juli, 19:00. Plaats ????
Meer info: -->> *Verwijs naar QR-code*
Ik weet dat jij het niet kan, maar ik denk ongeveer de helft welquote:
Vind ik ook wel een goeie optie!quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:35 schreef Ebb het volgende:
ja of gewoon.
voor meer info-> Google ''fok bodenterreinstudio's''
lijkt mij best duidelijk
Niet dat ik weet, dus aan jou de eer om zo'n topic te maken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Er is vast en zeker niet zo'n topic voor bewoners van de containers aan 't Damsterdiep?
Misschien zodra ik er officieel in zit,quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:15 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, dus aan jou de eer om zo'n topic te maken.
Ik heb geen Hyves,quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:30 schreef loecje het volgende:
damsterdiep heeft wel een hyves pagina. die nogal inactief is.
paar mensen ken ik wel, en vast wel eens paar tegen gekomen zo in de gangen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef Lis1234 het volgende:
hebben jullie elkaar eigenlijk ook wel eens in het echt ontmoet? Of wordt de bbq de eerste keer?
Is het bij iedereen 3,05?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:23 schreef Boelii het volgende:
Bij mij is het ¤3,05. Wel raar dat je druppel het niet doet, nu kom je er dus helemaal niet in? In welk blok woon je?
die van mij doet het bij alle blokken. vraag anders eens bij je buren ofzo of je de reserve druppel mag lenen. iedereen krijgt er 2 dus er is vast wel iemand die er een over heeftquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:27 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik ga wonen in blok E (672), vandaag huurcontract getekend. Had zondag gekeken en toen deed mijn druppel het ook niet.. melding van gemaakt, het zou gefixt zijn werd mij tijdens het tekenen verteld. Kom ik vandaag na het tekenen daar, deed hij het nog niet. Weer gebeld, zou twee uur later weer klaar zijn. Kom ik daar 4 uur later weer, werkt het nog steeds niet. Gelukkig woon ik er niet. Dat zou pas kut zijn...
Dat heb ik ook hoor! Moet altijd 2 handen vrij hebben, anders lukt het niet. Sowieso nadat ze geweest zijn om bij de deuren en kozijnen de schroeven te doen ofzo gaat het nog moeilijker.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:21 schreef loecje het volgende:
dicht doen wil nog wel. inderdaad wat harder dicht gooien. maar openen lukt me soms niet
heb niet zoveel kracht in mn handen. moet echt beide handen vrij hebben(1 sleutel omdraaien 1 aan de deur trekken) om de deur van slot te krijgen. dus alle boodschappen eerst op de grond zetten.
en dan lukt het soms nog niet. zoals toennet. gelukkig liep er net iemand langs die ff mn deur open heeft gedaan. maar staat ook zo stom, mn eigen deur niet open krijgen.
Anyone? Ik heb er geen last van...quote:Geachte bewoner,
In enkele warmwater doorstromers blijken in de praktijk door te blijven stromen,dit is niet de bedoeling. Het heeft voor u als bewoner geen nadelige gevolgen als wel dat men dit als hinderlijk ervaart.
Om zo snel als mogelijk dit te verhelpen zouden wij graag van u het volgende willen weten:
Hoort u in het kastje boven het toilet als u GEEN warmwater tapt een soort stromingsgeluid , zo ja dan graag als volgt te handelen:
Een mailtje sturen aan t.de.groot@intechpro.nl , met hierin vermeld u naam en telefoonnummer.
Aanstaande donderdag 14 en vrijdag 15 juli komen wij dan langs om dit te verhelpen.
Indien u niets hoort hoeft u ook niets te doen, en kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen
Hartelijke groet,
Nee dat wist ik niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:00 schreef loecje het volgende:
dat wist je van te voren.
ik snap ook niet waarom zoveel studenten een auto hebben. ik zou niet weten wat ik met een auto moet in de stad...
Haha, dan heb jij nog niet gezien wat dat kost.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:41 schreef loecje het volgende:
je kan ook een parkeerplaats huren bij de parkeergarage's. staat je auto nog overdekt ook.
daar werd ik tenminste naar verwezen bij tekenen van contract.
Ik kwam er pas achter nadat ik toevallig de info-foldertjes van de gemeente had doorgelezen. Daar stond in één van de vele folders dat het het hele Ciboga gebied op dit moment het enige autoluwe gebied van Groningen is. Gelukkig kan ik een auto gewoon niet betalen, dus maakt het voor mij niets uit. Maar ik kan mij wel voorstellen dat als je wel in bezit bent van een auto, dat het wel slecht gecommuniceerd is...quote:Op maandag 11 juli 2011 14:30 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet.
Dat jij geen auto nodig hebt zegt niks over de andere bewoners, wat overigens niet allemaal studenten zijn natuurlijk maar ook mensen met een baan.
Wie weet gaat er dan zelfs gras groeien tussen de weg en het fietspad.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:06 schreef loecje het volgende:
wachten totdat de auto's weg zijn?
ik heb tot nu toe elke donderdag avond politie door onze straat heen zien rijden dus ik verwacht bonnenregen vanavond.
Nog niet klaar met inrichten...quote:
oke thx, ja als ik er weer tot diep in de nacht last van hem dan ga ik er natuurlijk eerst wel even heenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:23 schreef loecje het volgende:
staat nergens in het contract dat het niet mag. zijn ook meerdere mensen met katten.
maar overlast veroorzaken mag natuurlijk niet dus daarop zou je het wel kunnen gooien.
misschien eerst ff langs gaan om te melden dat je er last van hebt? want als ze niet weten dat je er last van hebt zullen ze er ook niets aan doen.
Zo, dat was laatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |