abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98044340
Hier staan ook alle topics, netjes in een overzicht :)
:: Toenie ::
pi_98073184
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:54 schreef Perzikvrucht het volgende:

[..]

En hoe lang zit jij er al in?
Ik zit er sinds het moment dat de containers van blok 2 beschikbaar waren, volgens mij was dat 8 april, dus al ruim twee maanden.
pi_98170947
Nog meer blokken problemen met elektriciteit? In blok D is de elektriciteit deze maand al 5x uitgevallen... nu net ook alweer 2x...
pi_98171700
hier geen problemen
ze waren vandaag wel voor blok 2 bezig met leidingen en kabels. weet niet precies wat.
pi_98176888
Inmiddels zo'n 3 uur zonder stroom...
pi_98194247
Ik heb geen warm water meer :'( en gister kon ik ook al het hek niet binnen komen, alleen via het fietsenhok, 's middags lukte het wel weer maar 's avonds was er ook een ander meisje die alleen via t fietsenhok naar binnen kon.
Nouja ze zijn aan de graafmachines te horen nog overal mee bezig dus ik hoop dat straks mn warme water het weer doet :{
pi_98194311
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:47 schreef dery1990 het volgende:
Inmiddels zo'n 3 uur zonder stroom...
Inmiddels alweer stroom? Wel vreemd hoor, denk dat je het even in de gaten moeten houden want dat is namelijk wel erg vaak! Is het bij je buren ook zo? In blok 3 heb ik nog nergens last van gehad. *klopt af*
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_98194953
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:21 schreef Sieglinde het volgende:
Ik heb geen warm water meer :'( en gister kon ik ook al het hek niet binnen komen, alleen via het fietsenhok, 's middags lukte het wel weer maar 's avonds was er ook een ander meisje die alleen via t fietsenhok naar binnen kon.
Nouja ze zijn aan de graafmachines te horen nog overal mee bezig dus ik hoop dat straks mn warme water het weer doet :{
Ik had vanochtend ook geen warm water (blok 2). En kon idd maandag en gister niet bij het hek naar binnen..
pi_98197656
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:23 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Inmiddels alweer stroom? Wel vreemd hoor, denk dat je het even in de gaten moeten houden want dat is namelijk wel erg vaak! Is het bij je buren ook zo? In blok 3 heb ik nog nergens last van gehad. *klopt af*
Inmiddels weer stroom! Blok D en E zaten gister vanaf 1900u zonder stroom. Rond 2300 ging ik naar m'n ouders.
pi_98198253
Dit is toch niet normaal meer? Heeft iemand enig idee waarom die stroom steeds uitvalt? Ik zit elke avond een beetje in spanning of ik mijn huiswerk wel zal kunnen maken. Ik vind het best slecht dat Nijestee helemaal niks over dit probleem communiceert.
pi_98198949
Gister van 1900uur tot 2345 ongeveer geen stroom. Belachelijk!
Helemaal inderdaad dat nijestee/rendo niet met ons communiceert.
Klacht klacht klacht
pi_98204982
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:23 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Ik klop even met je mee :P
pi_98213163
vraagje, hebben jullie wel met nijestee en rendo/ndea gecomuniceerd dan? (zo ja komen jullie er bij RENDO/NDEA wel normaal doorheen? anders daarover ook ff klacht naar nijestee ;) )
bedoel als niemand er een melding van maakt gebeurd er sowieso niets. als iedereen er een melding van maakt (bij zowel rendo/ndea als nijestee) komt er vast meer vaart achter.

ik ben overdag nooit thuis dus geen last gehad van koud water.

[ Bericht 17% gewijzigd door loecje op 15-06-2011 18:45:42 ]
pi_98213273
Ik had trouwens een tijdje terug in een foldertje van de gemeente gelezen dat CiBoGa autoluw terrein is. Ben benieuwd hoeveel mensen dit eigenlijk weten?
pi_98213447
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:42 schreef toenie het volgende:
Ik had trouwens een tijdje terug in een foldertje van de gemeente gelezen dat CiBoGa autoluw terrein is. Ben benieuwd hoeveel mensen dit eigenlijk weten?
dat is vanaf het begin al de bedoeling, je kan parkeren bij Circusgarage. misschien wel handig om te weten: je kan daar een parkeerplaats huren
maar op het moment staat er nergens een bord dat je niet mag parkeren dus nee hoe moeten we dat weten? O-)

[ Bericht 1% gewijzigd door loecje op 16-06-2011 19:39:28 ]
pi_98242198
Het maakt mij niet uit of er nu auto's voor staan of niet, zolang ze maar wat ruimte over laten om er door te komen als fietser. Heb zelf geen auto, ben ook niet van plan om er één aan te schaffen. Maar vind het wel vreemd dat dit eigenlijk nergens duidelijk genoemd wordt, ik had het pas in één folder gelezen. Ben benieuwd of er mensen zijn die wel een eigen auto hebben en straks als ze er niet meer mogen parkeren niet meer weten waar ze heen moeten met de auto.
pi_98298245
Nou, hopelijk is het stroomprobleem nu opgelost. Ik had mensen gebeld omdat de stroom vanmiddag weer uitviel in blok D en E en toen werd mij verteld dat er een nieuwe hoofdschakelaar werd geplaatst omdat de oude het probleem leek te veroorzaken.

Jeee! (hoop ik) :)
pi_98374287

Dit heeft mijn vader voor mij gemaakt! Daaronder komt een prullenbak (die ik nog steeds niet heb) en ik moet nog even een mandje zoeken die daar in het midden kan staan. Als ik niet kook, zet ik de kookplaat boven op de magnetron.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_98374786
mooi!
zoiets wil ik ook, alleen mijn broertje heeft het te druk en zelf ben ik niet zo handig :(
mijn prullenbak(54 cm hoog. 37,5 cm breed.) is denk ik net iets te breed voor jou tafeltje.
pi_98380580
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:21 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[ afbeelding ]

Dit heeft mijn vader voor mij gemaakt! Daaronder komt een prullenbak (die ik nog steeds niet heb) en ik moet nog even een mandje zoeken die daar in het midden kan staan. Als ik niet kook, zet ik de kookplaat boven op de magnetron.
Haha, ben ik dus niet de enige. Wel een goeie manier om die plek op te vullen, heb er zelf mijn stofzuiger staan :)
pi_98381387
is ook een raar hoekje. kan je niets mee.
hier was ook al vanaf het begin het plan dat te maken. maar ben zelf niet zo handig en familie woont net iets te ver weg. dus zal nog moeten wachten tot de zomervakantie denk ik...
pi_98404264
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:21 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi hoor marjolijntje!;) Wat zie ik op je koelkast liggen trouwens?;)
pi_98404360
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:20 schreef linda-88 het volgende:

[..]

Mooi hoor marjolijntje!;) Wat zie ik op je koelkast liggen trouwens?;)
Een vervelend Gamma foldertje ;(
pi_98414741
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:23 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Een vervelend Gamma foldertje ;(
hahaha! (insiders joke;))
pi_98416388
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-juist-energie.dhtml

Dit stond vanmorgen in Trouw, die warmtepomp hebben wij hier toch ook???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')