Ik zit er sinds het moment dat de containers van blok 2 beschikbaar waren, volgens mij was dat 8 april, dus al ruim twee maanden.quote:
Inmiddels alweer stroom? Wel vreemd hoor, denk dat je het even in de gaten moeten houden want dat is namelijk wel erg vaak! Is het bij je buren ook zo? In blok 3 heb ik nog nergens last van gehad. *klopt af*quote:
Ik had vanochtend ook geen warm water (blok 2). En kon idd maandag en gister niet bij het hek naar binnen..quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:21 schreef Sieglinde het volgende:
Ik heb geen warm water meeren gister kon ik ook al het hek niet binnen komen, alleen via het fietsenhok, 's middags lukte het wel weer maar 's avonds was er ook een ander meisje die alleen via t fietsenhok naar binnen kon.
Nouja ze zijn aan de graafmachines te horen nog overal mee bezig dus ik hoop dat straks mn warme water het weer doet
Inmiddels weer stroom! Blok D en E zaten gister vanaf 1900u zonder stroom. Rond 2300 ging ik naar m'n ouders.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:23 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Inmiddels alweer stroom? Wel vreemd hoor, denk dat je het even in de gaten moeten houden want dat is namelijk wel erg vaak! Is het bij je buren ook zo? In blok 3 heb ik nog nergens last van gehad. *klopt af*
Ik klop even met je meequote:Op woensdag 15 juni 2011 11:23 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Inmiddels alweer stroom? Wel vreemd hoor, denk dat je het even in de gaten moeten houden want dat is namelijk wel erg vaak! Is het bij je buren ook zo? In blok 3 heb ik nog nergens last van gehad. *klopt af*
dat is vanaf het begin al de bedoeling, je kan parkeren bij Circusgarage. misschien wel handig om te weten: je kan daar een parkeerplaats hurenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:42 schreef toenie het volgende:
Ik had trouwens een tijdje terug in een foldertje van de gemeente gelezen dat CiBoGa autoluw terrein is. Ben benieuwd hoeveel mensen dit eigenlijk weten?
Haha, ben ik dus niet de enige. Wel een goeie manier om die plek op te vullen, heb er zelf mijn stofzuiger staanquote:Op zondag 19 juni 2011 16:21 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft mijn vader voor mij gemaakt! Daaronder komt een prullenbak (die ik nog steeds niet heb) en ik moet nog even een mandje zoeken die daar in het midden kan staan. Als ik niet kook, zet ik de kookplaat boven op de magnetron.
Mooi hoor marjolijntje!;) Wat zie ik op je koelkast liggen trouwens?;)quote:Op zondag 19 juni 2011 16:21 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft mijn vader voor mij gemaakt! Daaronder komt een prullenbak (die ik nog steeds niet heb) en ik moet nog even een mandje zoeken die daar in het midden kan staan. Als ik niet kook, zet ik de kookplaat boven op de magnetron.
Een vervelend Gamma foldertjequote:Op maandag 20 juni 2011 11:20 schreef linda-88 het volgende:
[..]
Mooi hoor marjolijntje!;) Wat zie ik op je koelkast liggen trouwens?;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |