En hoe lang zit jij er al in?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:17 schreef polavi het volgende:
Bij mij is er op die tweede meter overigens nog niets veranderd. Bij binnenkomst stond hij op 30,2 en dat staat hij nu nog steeds.
laat je ff weten wat eruit komt? ik heb de komende weken geen vrije dagen meer dus kan niet bellen...quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:54 schreef Perzikvrucht het volgende:
[..]
En hoe lang zit jij er al in?
Ik vind er ook echt absurd en ga vrijdag even bellen denk ik. Vooral omdat het al best veel geld kost als ie niet aanstaat, laat staan als het winter is.
dat is niet verkeerd. al hoewel ze dan waarschijnlijk een gemiddelde gaan nemen wat je moet betalen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:07 schreef RTS91 het volgende:
Mijn elektriciteitsmeter staat ook nog steeds op 10,2. Ze zijn toen langs geweest om er iets aan te fixen maar 10,2 kwh blijft...
Je stopt het stekkertje in de meterkast erin en je hebt gratis signaal.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:38 schreef mambo5 het volgende:
Hallo allemaal,
Zouden jullie misschien uit kunnen leggen hoe het nu precies zit met die ' gratis' tv aansluiting via het meterkastje van Ziggo? Dan kan ik es even gaan proberen of dit werkt.
En is dit tijdelijk, of zou het altijd zo blijven?
Groetjes,
Welk pakket heb je gekozen? Ik heb Z2 van Ziggo en kreeg daar ook geen decoder of smartcard bij.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:58 schreef Perzikvrucht het volgende:
Klopt het trouwens dat je geen decoder (SD) ontvang van Ziggo? En ook geen (eerste) smartcard? Vroeger (bij mijn ouders) was dit namelijk wel het geval.
Mijn installatiepakket bevat namelijk alleen een modem en wat kabels, geen decode
Ja, dat had ik dat het in de meterkast lekte en in de woonkamer. Ik dacht dat het eerst niet goed gekit was, maar er bleek iets los te zitten onder de douchebak.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef toenie het volgende:
Voordeel is in elk geval dat je nu een naam hebt waar je de volgende keer naar kan vragen.
Waar werd die lekkage trouwens door veroorzaakt? Ik had hier wel eens gelezen dat het douchegedeelte een keer bij iemand de meterkast in lekte..
Was het niet de regen die op de luiken viel?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dat het in de meterkast lekte en in de woonkamer. Ik dacht dat het eerst niet goed gekit was, maar er bleek iets los te zitten onder de douchebak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |