abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97518874
Die van mij doet het nog prima! Kostte dan wel 5 euro bij de C1000, maar de strips zijn nog niet gevallen.
:: Toenie ::
pi_97519289
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef toenie het volgende:
Die van mij doet het nog prima! Kostte dan wel 5 euro bij de C1000, maar de strips zijn nog niet gevallen.
dat dacht ik van mijn dubbelzijdig tape ook. totdat de spiegel na 3week opeens van de muur viel... ik durf nu geen nieuwe op te hangen
pi_97529191
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:52 schreef loecje het volgende:
de vloer verkleurt ook wel heel erg! ik had paar bloempotjes bij het raam staan, daar zitten nu lichte cirkels. geen idee of het door de zon of door water(van de planten water geven) komt. maar ze zijn best wel heel erg opvallend.

ff foto van gemaakt:
[ afbeelding ]
daar stonden dus duidelijk 5 kleine potjes.
wat moet ik hier nu weer mee?
Gewoon even niks bovenop zetten en tijdje wachten. Verdwijnen de vlekken gewoon weer.
pi_97529228
quote:
11s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:14 schreef Erwindeen het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met die airco? Vond het vandaag namelijk behoorlijk warm, vooral nu nog, maar als ik de verwarming op airco zet komt er alleen nog maar warme lucht uit...
Indien het buiten een tijdje gemiddeld 24 graden of warmer is stellen ze pas in dat de airco het doet. Dit kun je dus niet per studio veranderen, helaas.

quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:06 schreef toenie het volgende:
Wie is er vandaag naar de NDEA informatieavond geweest? Ik was in de veronderstelling dat het pas om 8 uur begon, tot ik om 7 uur mijn agenda er bij pakte... Toen was ik nog niet thuis, dus dat werd 'm niet meer..
Ik ben vorige week geweest. Heel veel informatie wist ik al wel via de papieren/formulieren. En als je een vraag stelde over de hoge kosten voor elektra ging hij vertellen dat we niet andermans spaghetti enz. op hoeven te ruimen (hij draaide er dus mooi om heen).
pi_97529736
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:55 schreef Janett het volgende:
@ Mrjolyn_ Heb je het installatiepakket van KPN al ontvangen? De monteur zou morgen ook bij mij langskomen maar ik heb het installatiepakket nog niet ontvangen, omdat TNT de postcode niet erkende ofzo.. Dus nu hebben ze het pakket opnieuw verzonden en komen ze volgende week pas! Frustratie..
Ik had tot vorige week maandag ook nog niets ontvangen, dus toen heb ik maar even een belletje gedaan omdat een kennis van mij het pakket (in hetzelfde gebouw) wel al had ontvangen, terwijl het sowieso 1 week later had aangevraagd. Bleek dus dat mijn pakket wel al was aangeboden, maar dat er idd iets mis was met de postcode ofzo, alsof ik er nog niet woonde. Heb gister mijn pakketje kunnen ophalen bij de Spar, dus mijn monteur kan vanmiddag wel komen!
Ik werd gister wel gebeld voor KPN met de vraag of mijn pakket wel was aangekomen, dus dat was misschien wel na aanleiding van jouw probleem.

Begrijp niet dat die postcode's niet kloppen ofzo, want bij Linda-88 en bij dus een andere kennis van mij kwam het wel gelijk goed aan. Wel balen dat je moet wachten zeg!

[ Bericht 5% gewijzigd door Mrjolyn_ op 31-05-2011 09:09:09 ]
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_97531358
Weet iemand hoe het kan dat Lijbrandt pas in juli (niet juni) hun glasvezelverbinding in Groningen kan realiseren, terwijl KPN dit nu al kan? Wat is het verschil tussen de twee?
pi_97531602
Nja het verschilt per studio hoor! Linda-88 had het ook vrij snel, terwijl we het ongeveer gelijktijdig hadden aangevraagd en ik krijg het pas vanmiddag.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_97531913
Ah dan is het even afwachten.

@mensen die naar de informatieavond van NDEA zijn geweest: hebben jullie misschien nog gevraagd waarom meter 2 (de digitale meter voor "warmte") stijgt, terwijl tot op heden niemand het verwarmingselement/airco heeft gebruikt?
pi_97536252
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:20 schreef LN17 het volgende:

[..]

Indien het buiten een tijdje gemiddeld 24 graden of warmer is stellen ze pas in dat de airco het doet. Dit kun je dus niet per studio veranderen, helaas.

[..]

Ik ben vorige week geweest. Heel veel informatie wist ik al wel via de papieren/formulieren. En als je een vraag stelde over de hoge kosten voor elektra ging hij vertellen dat we niet andermans spaghetti enz. op hoeven te ruimen (hij draaide er dus mooi om heen).
Dus heel veel ben je er uiteindelijk niet van opgestoken? Spaghetti opruimen is wel een flauw excuus, omdat dat niet eens binnen hun bereik valt.
pi_97539790
Jeej, live vanuit m'n studio met glasvezel!
pi_97541126
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:42 schreef Perzikvrucht het volgende:

@mensen die naar de informatieavond van NDEA zijn geweest: hebben jullie misschien nog gevraagd waarom meter 2 (de digitale meter voor "warmte") stijgt, terwijl tot op heden niemand het verwarmingselement/airco heeft gebruikt?
Dat wil ik ook graag weten! Stijgt best snel bij mij is nu al 195 ofzo :S
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:25:26 #262
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_97545004
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:03 schreef linda-88 het volgende:

[..]

Dat wil ik ook graag weten! Stijgt best snel bij mij is nu al 195 ofzo :S
zou dat iets te maken kunnen hebben met je warme tapwater? of gaat dat via een boilertje?
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_97547908
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:25 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

zou dat iets te maken kunnen hebben met je warme tapwater? of gaat dat via een boilertje?
Nou ik keek voor het weekend en toen was het lager, en maandag toen ik weer terug kwam van thuisthuis was het hoger, terwijl er in tussentijd geen water ofzo is verbruikt want ik was weg!
pi_97548670
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:24 schreef linda-88 het volgende:

[..]

Nou ik keek voor het weekend en toen was het lager, en maandag toen ik weer terug kwam van thuisthuis was het hoger, terwijl er in tussentijd geen water ofzo is verbruikt want ik was weg!
Ik zou daar als ik jullie was, echt even naar gaan informeren. Dat je weet waar dat metertje voor dient. Je wil natuurlijk niet voor onverwacht (hoge) kosten komen te staan. Kunnen jullie niet NDEA of Nijestee hierover bellen?
I reject reality and substitute my own
pi_97551360
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:17 schreef LN17 het volgende:

[..]

Gewoon even niks bovenop zetten en tijdje wachten. Verdwijnen de vlekken gewoon weer.
de vlek is idd zo goed als verdwenen..

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:25 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

daar is een andere meter voor. er zijn 4 meters
elektriciteit en warmte, koud water en warm water.

word er bij binnenkomst gecontroleerd of je je hebt opgegeven?
want volgende week is er toch nog een bijeenkomst voor blok 5? als iemand mij tijd en plaats wil doorgeven ga ik daar alsnog ff heen...

[ Bericht 22% gewijzigd door loecje op 31-05-2011 19:02:57 ]
pi_97571695
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:57 schreef loecje het volgende:

[..]

de vlek is idd zo goed als verdwenen..

[..]

daar is een andere meter voor. er zijn 4 meters
elektriciteit en warmte, koud water en warm water.

word er bij binnenkomst gecontroleerd of je je hebt opgegeven?
want volgende week is er toch nog een bijeenkomst voor blok 5? als iemand mij tijd en plaats wil doorgeven ga ik daar alsnog ff heen...

Er wordt niet gekeken of je je hebt opgegeven. Gewoon mailen en dan is het oké dat je komt zei hij.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:42 schreef Perzikvrucht het volgende:

Meter 2 is voor de verwarming als ik hem goed snapte. En dat er steeds wat verschil in zit komt doordat de warmte rond circuleert en dus wel eens wat kan 'verliezen'. Maar volgens meneer was dit alleen maar achter de komma. Anders moest je contact opnemen en moest er even iemand naar kijken
pi_97572892
nu heb ik bij de meter voor koud water al 693 m3 ( in t rood) staan. Betekent dit dat ik al 70 euro aan koud wat heb gebruikt? Aangezien 1m3 99 cent kost? of moet ik de komma ergens anders zetten??
pi_97573012
Rode cijfers zijn decimalen. Dus je hebt 0,693 m3 verspild.

Bij mij stijgt de warmte toch meer dan alleen decimalen.. Vandaag, morgen of vrijdag maar even NDEA bellen.
pi_97578232
Hee!
Net ff met NDEA gebeld maar die meneer wist niet hoe het zat met de warmtemeter, maar als het goed is word ik terug gebeld hierover!
Heb ook maar weer gemeld dat er een deuk zit in mn deur..iemand anders hier die dat ook heeft/had? Zo ja, al iets gehoord van het bedrijf dat daar over gaat? Ze zijn nu wel druk bezig met vervangen van de deuren;...hopelijk die van mij ook!
pi_97579983
Ben inmiddels terug gebeld en het zit zo:
Die verwarming draait altijd een beetje in het stookseizoen, ook al heb je hem helemaal uit staan. Er is altijd een soort van waakvlammetje en dat verbruikt stroom..dit om te voorkomen dat het gaat vriezen in je studio.
Normaal is het stookseizoen nu voorbij en zou ie dan minder stroom gaan verbruiken, maar hij draait nu nog..

maar ook al lijkt 200 heel veel..dat is KWH en je betaald per GJ.
1 GJ kost 26/27 euro
en 200 KWH is 0.72 GJ (je moet het aantal kwh keer 0.0036 doen)

Maar ik denk dat het bij iedereen zo verschilt omdat het bij sommigen misschien altijd heel warm is, en ik heb altijd mn ramen open dus het koelt bij mij wel flink af..
pi_97591382
als ik mijn verwarming uit zet wil ik ook datie helemaal uit staat en niets verbruikt
slaat toch nergens op dat er nu nog een 'waakvlam' aan staat. het is +25 graden en het gaat echt niet meer vriezen nu.
bij mij is er 180kwh bij gekomen, dat is dan al ongeveer 17 euro in 2 maand tijd. en dat terwijl ik de verwarming nog geen enkele keer aan heb gehad(oke 1x om te testen).

overdag ben ik niet thuis maar heb de ramen savond wel open. wat zou dat met de verwarming te maken hebben?
pi_97591595
Een andere leuke oplossing voor bijvoorbeeld handdoeken ophangen in de badkamer. Koop van die platte ronde magneten bij de ikea, en plak daar een normaal plakhaakje op. Het blijft prima hangen!
pi_97594176
Bij mij is er op die tweede meter overigens nog niets veranderd. Bij binnenkomst stond hij op 30,2 en dat staat hij nu nog steeds.
pi_97594415
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:00 schreef loecje het volgende:
als ik mijn verwarming uit zet wil ik ook datie helemaal uit staat en niets verbruikt
slaat toch nergens op dat er nu nog een 'waakvlam' aan staat. het is +25 graden en het gaat echt niet meer vriezen nu.
bij mij is er 180kwh bij gekomen, dat is dan al ongeveer 17 euro in 2 maand tijd. en dat terwijl ik de verwarming nog geen enkele keer aan heb gehad(oke 1x om te testen).

overdag ben ik niet thuis maar heb de ramen savond wel open. wat zou dat met de verwarming te maken hebben?
Ben ik met je eens! Maar dat is wat die man mij vertelde, dat ie altijd aanstaat nu nog

Polavi, huh dat is vreemd! Doe je verwarming het wel dan??
pi_97595867
het is al warm genoeg in mn kamer zonder verwarming...
nog iemand die gaat bellen? misschien dat we dan wat duidelijkere info krijgen.
pi_97599743
@ loecje: ik heb al gebeld en wat ik eerder gepost is wat die man mij vertelde..dus je kan nog wel een keer bellen maar dan krijg je hetzelfde te horen
pi_97614324
ik vind dat geen duidelijk antwoord, roept alleen maar meer vragen op. net als dat antwoord met de spaghetti, dat slaat ook helemaal nergens op.
ik kan zelf overdag niet bellen want ben dan aan het werk en heb daar geen ontvangst met mn mobiel... dus lastig...
pi_97617595
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:17 schreef polavi het volgende:
Bij mij is er op die tweede meter overigens nog niets veranderd. Bij binnenkomst stond hij op 30,2 en dat staat hij nu nog steeds.
En hoe lang zit jij er al in?

Ik vind er ook echt absurd en ga vrijdag even bellen denk ik. Vooral omdat het al best veel geld kost als ie niet aanstaat, laat staan als het winter is.
pi_97618915
Ik vind persoonlijk dat die 'rondcirkelende' warmte bij het vastrecht gerekend zou moeten worden, omdat het gewoon het verlies is van NDEA en niet van een verbruiker. Ik heb alles uit staan, maar toch 'verbruik' ik. Vind het vastrecht al hoog voor de WKO installatie..

Edit: Ik weet niet wanneer dit deel eindigt, maar wil de volgende TS de OP aanpassen? :)
pi_97619607
Mijn elektriciteitsmeter staat ook nog steeds op 10,2. Ze zijn toen langs geweest om er iets aan te fixen maar 10,2 kwh blijft...
pi_97621309
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:54 schreef Perzikvrucht het volgende:

[..]

En hoe lang zit jij er al in?

Ik vind er ook echt absurd en ga vrijdag even bellen denk ik. Vooral omdat het al best veel geld kost als ie niet aanstaat, laat staan als het winter is.
laat je ff weten wat eruit komt? ik heb de komende weken geen vrije dagen meer dus kan niet bellen...
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 14:07 schreef RTS91 het volgende:
Mijn elektriciteitsmeter staat ook nog steeds op 10,2. Ze zijn toen langs geweest om er iets aan te fixen maar 10,2 kwh blijft...
dat is niet verkeerd. al hoewel ze dan waarschijnlijk een gemiddelde gaan nemen wat je moet betalen.
pi_97627979
Ik heb mijn meterstanden nog niet eens doorgegeven.. Elke keer als ik er aan denk ben ik ze kwijt, of ik had geen internet. Nu heb ik internet, maar nu weet ik niet waar ik de meterstanden heb gelaten :')
pi_97628779
heb je het niet opgeschreven op dat papier in de meterkast?
pi_97633102
Nee, gewoon op een brief van Ndea zelf, of van Nijestee. Denk dat ie nog in m'n studio ligt, ben nu bij mijn ouders. Zondag maar weer zoeken en dan zal ik ook eens vergelijken met mijn begin standen.
pi_97656092
Klopt het trouwens dat je geen decoder (SD) ontvang van Ziggo? En ook geen (eerste) smartcard? Vroeger (bij mijn ouders) was dit namelijk wel het geval.

Mijn installatiepakket bevat namelijk alleen een modem en wat kabels, geen decode

[ Bericht 68% gewijzigd door Perzikvrucht op 03-06-2011 14:56:23 ]
pi_97659629
Hallo allemaal,

Zouden jullie misschien uit kunnen leggen hoe het nu precies zit met die ' gratis' tv aansluiting via het meterkastje van Ziggo? Dan kan ik es even gaan proberen of dit werkt.
En is dit tijdelijk, of zou het altijd zo blijven?

Groetjes,
pi_97661056
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 15:38 schreef mambo5 het volgende:
Hallo allemaal,

Zouden jullie misschien uit kunnen leggen hoe het nu precies zit met die ' gratis' tv aansluiting via het meterkastje van Ziggo? Dan kan ik es even gaan proberen of dit werkt.
En is dit tijdelijk, of zou het altijd zo blijven?

Groetjes,
Je stopt het stekkertje in de meterkast erin en je hebt gratis signaal.
Het kan zijn dat iedereen binnenkort een bericht krijgt met, ''U ontvang nu al zo en zo lang tv signaal en als u het wil houden moet u betalen :) ''
Of we hebben gewoon altijd gratis tv :D
Heb hier ook iets op het forum gelezen over dat het signaal er al was maar te duur was om af te sluiten voor ziggo? dus iedereen heeft gewoon gratis signaal..
Geniet ervan zolang het kan zou ik zeggen.
pi_97666005
sommige mensen hebben idd al jaren gratis tv van ziggo, bij anderen is het na een paar maand weer afgesloten.
maar mocht je internet van ziggo willen dan ben je verplicht tv te nemen. bij glasvezel zelfde verhaal. dus internet = betalen voor je tv... uiteindelijk zal bijna iedereen wel betalen denk ik.
pi_97677966
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:58 schreef Perzikvrucht het volgende:
Klopt het trouwens dat je geen decoder (SD) ontvang van Ziggo? En ook geen (eerste) smartcard? Vroeger (bij mijn ouders) was dit namelijk wel het geval.

Mijn installatiepakket bevat namelijk alleen een modem en wat kabels, geen decode
Welk pakket heb je gekozen? Ik heb Z2 van Ziggo en kreeg daar ook geen decoder of smartcard bij.
pi_97678949
Volgens Glashart.nl is ook de provider KickXl beschikbaar voor glasvezel.
Daar kun je voor 35 euro alleen glasvezel krijgen! :D
Maar het is nog niet beschikbaar, zou nog wel 2 maand duren ofzo? net zoals Lijbrandt.
pi_97799388
Oke, wtf? Ik begon met mijn warmte meter, nummer 2, met 16.9 en hij staat nu op 120.3???
pi_97807894
bleg, had ik net internet zit ik weer zonder. lekkage in de mterkast, leuk op mijn modem.

maar echt wat een gedoe is dat bij ndea zeg... Ik bel daar naartoe.
ze snapten er daar niets van (studio's van nijestee in groningen? nooit van gehoord. geen CV nee dan moet u niet bij ons zijn maar bij uw verhuurder. nee uw postcode/huisnummer heeft geen abonnee. enz enz enz) ze wist het gewoon echt niet, uiteindelijk is er wel iets doorgestuurd in de hoop dat dat de juiste persoon was.
werd ik terug gebeld door iemand van de CV. niet goed dus want we hebben geen CV. goed die man ging erachteraan, nog paar keer gebeld en uiteindelijk bij de juiste persoon aan de lijn gekregen..
maar morgen komt er iemand langs die wel wist waar ik het over had... pff paar uur later...

[ Bericht 8% gewijzigd door loecje op 06-06-2011 21:38:31 ]
pi_97813000
Pff, beetje vreemd, want als je op hun site kijkt is het enige project dat ze hebben hier aan de Vrydemalaan....
pi_97814033
je belt naar RENDO en niet naar NDEA(= dochteronderneming van RENDO).
De vrouw aan de telefoon wist er dan ook helemaal niets over NDEA. daar gaat het blijkbaar fout.
De 2e persoon die mij terug belde had er wel iets over gehoord maar moest weer aan een collega gaan navragen hoe het precies zat. van het kastje naar de muur en uiteindelijk bij de juiste persoon... tja het is een manier

[ Bericht 12% gewijzigd door loecje op 06-06-2011 23:12:13 ]
pi_97817118
Voordeel is in elk geval dat je nu een naam hebt waar je de volgende keer naar kan vragen. :)

Waar werd die lekkage trouwens door veroorzaakt? Ik had hier wel eens gelezen dat het douchegedeelte een keer bij iemand de meterkast in lekte..
pi_97817464
nou.. de lekkage gaat morgen opgelost worden. dus ik heb nog geen idee waar het aan ligt. maar goed punt van de douche dat ga ik ff doorgeven.
het lekt ook niet heel hard ofzo, vooral erg vochtig en klam in de gehele meterkast. dan met name de 2 dikke buizen bovenin de meterkast. daarvan valt af en toe een drup precies op de plek waar mn modem stond...

nu wat handdoeken omheen geknoopt en dat moet het maar overleven tot morgen ochtend. ben nu niet thuis en de stroom er voor de zekerheid maar vanaf gehaald.
pi_97830029
Ik werd vannacht wakker tijdens een regenbui, maar hoorde één of ander vaag geluid er door heen. Alsof er iets lekte, maar het leek van buiten te komen. Het me eerlijk gezegd omgedraaid en weer verder geslapen, maar ben eigenlijk wel benieuwd wat het nu was..
pi_97832538
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef toenie het volgende:
Voordeel is in elk geval dat je nu een naam hebt waar je de volgende keer naar kan vragen. :)

Waar werd die lekkage trouwens door veroorzaakt? Ik had hier wel eens gelezen dat het douchegedeelte een keer bij iemand de meterkast in lekte..
Ja, dat had ik dat het in de meterkast lekte en in de woonkamer. Ik dacht dat het eerst niet goed gekit was, maar er bleek iets los te zitten onder de douchebak.
pi_97832574
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Ja, dat had ik dat het in de meterkast lekte en in de woonkamer. Ik dacht dat het eerst niet goed gekit was, maar er bleek iets los te zitten onder de douchebak.
Was het niet de regen die op de luiken viel? :P
pi_97832988
Dat kan ook, was een vrij hol geluid. Luiken had ik nog niet eens zo bedacht, dat zal het waarschijnlijk ook wel zijn geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')