abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97235128
vanaf dat ik mijn gordijnen open heb (5.30) staat die kat weer voor mijn raam te miauwen...
baasje heeft hem/haar niet binnen gelaten?
ik heb niets tegen katten... maar ik wil mijn raam ook gewoon open kunnen zetten als ik dat wil.
  Moderator dinsdag 24 mei 2011 @ 06:35:09 #227
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97235161
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 06:21 schreef loecje het volgende:
vanaf dat ik mijn gordijnen open heb (5.30) staat die kat weer voor mijn raam te miauwen...
baasje heeft hem/haar niet binnen gelaten?
ik heb niets tegen katten... maar ik wil mijn raam ook gewoon open kunnen zetten als ik dat wil.
Bel de dierenambulance
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_97240734
Kan iemand al meer zeggen over het delen van internet?
Wil dit wel of niet?

Bij mijzelf wisselt het nogal welke netwerken ik in de lijst heb staan.
Laatst stond "Studio 226" van blok B er tussen, ik zit zelf bovenin blok C aan de B-kant.

Iemand in blok B of blok C die internet wil delen?

Stuur maar PM.
pi_97254902
Op zich wel grappig die katten :) er zitten hier een bruinige en een zwart witte die beiden al een aantal pogingen hebben gedaan om naar binnen te springen, ik kan ze steeds maar net tegenhouden, straks gaan ze op mn bed zitten poepen ofzo :P
Ik zou op zich graag ook wel een kat willen O+, maar daarvoor ben ik veels te weinig thuis en ik heb al 2 cavia's en 2 axolotls (die ook nog eens n stuk of 100 eitjes hebben gelegd), dus geen huisdieren meer voor mij :P
pi_97257539
ik vind katten ook super lief. maar geen vreemde katten in mijn huis.
lijkt me ook beetje klein hier voor een kat. als het tenmisnte een kat van iemand uit de studio's is. dat beestje kan geen kant op als je de gehele dag weg bent. en ff weekendje weg(ouders/vrienden enz) kan dan ook niet want je hebt een huisdier thuis.. nee voor mij nu nog geen huisdieren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 11:25 schreef MH16 het volgende:
Wil dit wel of niet?

Laatst stond "Studio 226" van blok B er tussen, ik zit zelf bovenin blok C aan de B-kant.

Stuur maar PM.
was dat toevallig op een mooie zonnige dag wanneer mensen hun ramen open zetten. op die momenten ontvang ik nog wel eens wat netwerken. maar met de ramen dicht is het helemaal niets.
pi_97267926
Ik zag laatst iemand met een hond lopen en die nam hem daarna mee naar binnen, geen idee of die echt daar woonde natuurlijk.
Ben er trouwens ook achtergekomen dat je met dat ronde dingetje waarmee je de deuren open doet ook de deuren van een ander blok open kan doen. Die vrouw van Nijestee had gezegd dat dat niet kon :p

wow, jullie binnen een week internet! Ik krijg komende dinsdag eindelijk internet, na 7 of 8 week :) Maar moet zeggen, mis het niet echt.. Ben afgekickt nu :p
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_97268051
mrjolyn daar was ik dit weekend ook achter gekomen dat je overal naar binnen kan.
niet dat ik het erg vind, maar zo hoort het natuurlijk niet.
pi_97276659
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 11:25 schreef MH16 het volgende:
Wil dit wel of niet?

Stuur maar PM.
Ik heb het geprobeerd om bij mijn directe buurman te ontvangen. We hadden de ramen + deuren dicht (zoals dat wel vaker zal gaan). Hij kon mijn netwerk nog net zien, maar niet mee verbinden. Ik moet wel zeggen dat ik de sterkte van mijn netwerk op 50% heb staan, maar in principe kun je er van uit gaan dat de verbindingen tussen de studio's heel erg zwak zijn.

Eigenlijk vind ik het niet zulk leuk nieuws dat je elk complex binnen kan met dezelfde sleutel. 't Is wel makkelijk, maar niet iedereen heeft wat in een ander complex te zoeken..

@ Mrjolyn_ Ik zag laatst ook iemand met een hondje, volgens mij in de buurt van blok D :P Lijkt mij niet echt ideaal in zo'n kleine ruimte, maar is hun keuze :)
:: Toenie ::
pi_97283751
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:37 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik zag laatst iemand met een hond lopen en die nam hem daarna mee naar binnen, geen idee of die echt daar woonde natuurlijk.
Ben er trouwens ook achtergekomen dat je met dat ronde dingetje waarmee je de deuren open doet ook de deuren van een ander blok open kan doen. Die vrouw van Nijestee had gezegd dat dat niet kon :p

wow, jullie binnen een week internet! Ik krijg komende dinsdag eindelijk internet, na 7 of 8 week :) Maar moet zeggen, mis het niet echt.. Ben afgekickt nu :p
Waar heb jij internet besteld dan? Zijn er trouwens mensen van blok D die nog geen huurtoeslag hebben ontvangen? Dat is bij mij namelijk het geval, en heb het 19 april (dag van tekenen) aangevraagd via dat huurtoeslag programma.

[ Bericht 9% gewijzigd door Perzikvrucht op 25-05-2011 09:36:21 ]
pi_97285309
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2011 09:29 schreef Perzikvrucht het volgende:

[..]

Waar heb jij internet besteld dan? Zijn er trouwens mensen van blok D die nog geen huurtoeslag hebben ontvangen? Dat is bij mij namelijk het geval, en heb het 19 april (dag van tekenen) aangevraagd via dat huurtoeslag programma.
Ik heb KPN glasvezel aangevraagd voor 50 eu in de maand en de eerste drie maanden gratis. Ben zelf wel iemand van het downloaden dus die Ziggo paketten zijn mij dan allemaal te langzaam voor wat je betaald (erg veel vind ik bij ziggo)

Je bent net te laat geweest met aanvragen want ik had het toen ook aangevraagd met mn contract, 2 week eerder dan jij. En ik kreeg ook pas vorige week de eerste x. Wss krijg jij in juni dan het dubbele. Heb je wel al een brief ontvangen?
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_97286861
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:37 schreef Mrjolyn_ het volgende:

Ja, mijn buurmensen hebben een hond (wonen volgens mij samen). Dus dat vind ik een beetje zielig.
pi_97303941
wat staat er eigenlijk in de regels over huisdieren?
samen wonen mag sowieso niet. zou ik ook niet willen met zn 2e (en hond) in 1 kamer... moet er niet aan denken.

@Mrjolyn_ ik download ook wel maar heb voldoende aan Z1 van ziggo. maar misschien scheelt het dat ik overdag niet thuis ben en ik downloads op pauze zet als ik gebruik maak van het internet.
pi_97305856
Het draadloze signaal gaat veel makkelijker door ramen dan door de metalen container-wanden.
Daarom denk ik dat het delen van internet het beste kan met iemand uit het blok tegenover jouw blok, in mijn geval iemand uit blok B aan de C-kant.

Anyway, iemand die het wil testen?
pi_97306541
kreeg net mailtje dat er ingebroken is door middel van flippertechniek (met een pasje)
ik dacht dat dat niet kon want er zit zo'n metalen rand langs de deur.. maar blijkbaar toch wel
ik heb nijestee dus ook maar weer gemaild dat de elektrische sleutel op alle deuren werkt (ook van andere blokken) dat de hoofddeuren niet goed in het slot vallen (deurdrangers?)

als iedereen die daar last van heeft dat nijestee ff laat weten.
Rendo doet er niets aan (daar al gemeld maar is geen gebrek volgens hun)
pi_97312551
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:23 schreef loecje het volgende:
samen wonen mag sowieso niet. zou ik ook niet willen met zn 2e (en hond) in 1 kamer... moet er niet aan denken.

@Mrjolyn_ ik download ook wel maar heb voldoende aan Z1 van ziggo. maar misschien scheelt het dat ik overdag niet thuis ben en ik downloads op pauze zet als ik gebruik maak van het internet.
Samenwonen mag inderdaad niet, maar het staat op een van hun namen denk ik. Echt heel vreemd. Met z'n twee in zo'n hokje lijkt me ook helemaal niks. Ze schelden mekaar de huid nu ook vol zodat iedereen kan meegenieten. Drama...
pi_97314041
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:10 schreef AnneGB het volgende:

[..]

Samenwonen mag inderdaad niet, maar het staat op een van hun namen denk ik. Echt heel vreemd. Met z'n twee in zo'n hokje lijkt me ook helemaal niks. Ze schelden mekaar de huid nu ook vol zodat iedereen kan meegenieten. Drama...
Meen je! Als ik jou was, en het stoort je, zou ik dat gewoon melden bij Nijestee..want samenwonen mag idd niet
pi_97314272
ook ruzie's snachts? (na 11uur) want kan je sowieso een melding daarvan maken.
ff weekje bijhouden wanneer je er allemaal last van hebt en dat melden bij complexbeheerder (denk ik...)

hoef je eerst nog niet eens te melden dat ze samenwonen want daar komen ze dan wel achter, net als de hond.

[ Bericht 10% gewijzigd door loecje op 25-05-2011 22:36:49 ]
pi_97318986
Pff, samenwonen in zo'n klein hokje lijkt me ook niks.. Maar ik denk niet dat daar wat aan gedaan kan worden. Zo lang het op één iemands naam staat en er ook niet meerdere mensen op hetzelfde adres staan ingeschreven, kan Nijestee zelf ook niks uithalen. In studentenhuizen is het nog wel eens zo dat als iemand meer dan drie dagen achter elkaar een logé heeft, je meer huur moet betalen, maar hier betaal je natuurlijk zelf je energie enzo. Wel irritant, want juist het praten is zo gehorig en als iemand altijd bezoek heeft, hoor je natuurlijk ook altijd dat gepraat.
Huisdieren zijn wel toegestaan, zolang medebewoners daar maar geen last van hebben. Ik zag vanavond die zwartwitte kat zo bij iemand naar binnen klimmen via de zonwering, haha..
pi_97327889
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:23 schreef loecje het volgende:

Ik download wel veel hele seizoenen series etc en heel veel muziek en ik ben Ziggo Z3 gewend dus met Z1 red ik het sowieso niet haha :P Zou mij veel te langzaam gaan, maar goed, dat ben ik :P
pi_97339667
pfff wat een lawaai hier! haha ze zijn weer lekker druk bezig!
pi_97348631
vanacht of vandaag waarschijnlijk ook beetje veel lawaai bij mij vandaan gekomen.
kom net thuis en spiegel ligt kapot op de grond. ding heeft in zijn val nog wat spullen meegenomen dus dat zal best een klap zijn geweest. blij dat ik niet thuis sliep.

dubbelzijdigtape dat niet eens 2,8 kl kan houden :|W

quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2011 09:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Ik download wel veel hele seizoenen series etc en heel veel muziek en ik ben Ziggo Z3 gewend dus met Z1 red ik het sowieso niet haha :P Zou mij veel te langzaam gaan, maar goed, dat ben ik :P
doe ik ook (EZTV ;) ) maar dat staat dus alleen snachts aan. helaas bijna zomerstop voor de meeste series
maar ben altijd Z1 gewend geweest dus ik weet (gelukkig) niet beter
pi_97501454
@ Mrjolyn_ Heb je het installatiepakket van KPN al ontvangen? De monteur zou morgen ook bij mij langskomen maar ik heb het installatiepakket nog niet ontvangen, omdat TNT de postcode niet erkende ofzo.. Dus nu hebben ze het pakket opnieuw verzonden en komen ze volgende week pas! Frustratie..
pi_97507077
Weet iemand trouwens hoe het zit met die airco? Vond het vandaag namelijk behoorlijk warm, vooral nu nog, maar als ik de verwarming op airco zet komt er alleen nog maar warme lucht uit...
pi_97509424
Wie is er vandaag naar de NDEA informatieavond geweest? Ik was in de veronderstelling dat het pas om 8 uur begon, tot ik om 7 uur mijn agenda er bij pakte... Toen was ik nog niet thuis, dus dat werd 'm niet meer..
:: Toenie ::
pi_97512888
Man, mijn dubbelzijdige tape is echt goedkoop... Elke keer als ik thuis kom liggen mijn ledstrips in de wasbak. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')