Bel de dierenambulancequote:Op dinsdag 24 mei 2011 06:21 schreef loecje het volgende:
vanaf dat ik mijn gordijnen open heb (5.30) staat die kat weer voor mijn raam te miauwen...
baasje heeft hem/haar niet binnen gelaten?
ik heb niets tegen katten... maar ik wil mijn raam ook gewoon open kunnen zetten als ik dat wil.
was dat toevallig op een mooie zonnige dag wanneer mensen hun ramen open zetten. op die momenten ontvang ik nog wel eens wat netwerken. maar met de ramen dicht is het helemaal niets.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:25 schreef MH16 het volgende:
Kan iemand al meer zeggen over het delen van internet?
Wil dit wel of niet?
Bij mijzelf wisselt het nogal welke netwerken ik in de lijst heb staan.
Laatst stond "Studio 226" van blok B er tussen, ik zit zelf bovenin blok C aan de B-kant.
Iemand in blok B of blok C die internet wil delen?
Stuur maar PM.
Ik heb het geprobeerd om bij mijn directe buurman te ontvangen. We hadden de ramen + deuren dicht (zoals dat wel vaker zal gaan). Hij kon mijn netwerk nog net zien, maar niet mee verbinden. Ik moet wel zeggen dat ik de sterkte van mijn netwerk op 50% heb staan, maar in principe kun je er van uit gaan dat de verbindingen tussen de studio's heel erg zwak zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:25 schreef MH16 het volgende:
Kan iemand al meer zeggen over het delen van internet?
Wil dit wel of niet?
Bij mijzelf wisselt het nogal welke netwerken ik in de lijst heb staan.
Laatst stond "Studio 226" van blok B er tussen, ik zit zelf bovenin blok C aan de B-kant.
Iemand in blok B of blok C die internet wil delen?
Stuur maar PM.
Waar heb jij internet besteld dan? Zijn er trouwens mensen van blok D die nog geen huurtoeslag hebben ontvangen? Dat is bij mij namelijk het geval, en heb het 19 april (dag van tekenen) aangevraagd via dat huurtoeslag programma.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:37 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik zag laatst iemand met een hond lopen en die nam hem daarna mee naar binnen, geen idee of die echt daar woonde natuurlijk.
Ben er trouwens ook achtergekomen dat je met dat ronde dingetje waarmee je de deuren open doet ook de deuren van een ander blok open kan doen. Die vrouw van Nijestee had gezegd dat dat niet kon :p
wow, jullie binnen een week internet! Ik krijg komende dinsdag eindelijk internet, na 7 of 8 weekMaar moet zeggen, mis het niet echt.. Ben afgekickt nu :p
Ik heb KPN glasvezel aangevraagd voor 50 eu in de maand en de eerste drie maanden gratis. Ben zelf wel iemand van het downloaden dus die Ziggo paketten zijn mij dan allemaal te langzaam voor wat je betaald (erg veel vind ik bij ziggo)quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:29 schreef Perzikvrucht het volgende:
[..]
Waar heb jij internet besteld dan? Zijn er trouwens mensen van blok D die nog geen huurtoeslag hebben ontvangen? Dat is bij mij namelijk het geval, en heb het 19 april (dag van tekenen) aangevraagd via dat huurtoeslag programma.
Ja, mijn buurmensen hebben een hond (wonen volgens mij samen). Dus dat vind ik een beetje zielig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:37 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik zag laatst iemand met een hond lopen en die nam hem daarna mee naar binnen, geen idee of die echt daar woonde natuurlijk.
Ben er trouwens ook achtergekomen dat je met dat ronde dingetje waarmee je de deuren open doet ook de deuren van een ander blok open kan doen. Die vrouw van Nijestee had gezegd dat dat niet kon :p
wow, jullie binnen een week internet! Ik krijg komende dinsdag eindelijk internet, na 7 of 8 weekMaar moet zeggen, mis het niet echt.. Ben afgekickt nu :p
Samenwonen mag inderdaad niet, maar het staat op een van hun namen denk ik. Echt heel vreemd. Met z'n twee in zo'n hokje lijkt me ook helemaal niks. Ze schelden mekaar de huid nu ook vol zodat iedereen kan meegenieten. Drama...quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:23 schreef loecje het volgende:
wat staat er eigenlijk in de regels over huisdieren?
samen wonen mag sowieso niet. zou ik ook niet willen met zn 2e (en hond) in 1 kamer... moet er niet aan denken.
@Mrjolyn_ ik download ook wel maar heb voldoende aan Z1 van ziggo. maar misschien scheelt het dat ik overdag niet thuis ben en ik downloads op pauze zet als ik gebruik maak van het internet.
Meen je! Als ik jou was, en het stoort je, zou ik dat gewoon melden bij Nijestee..want samenwonen mag idd nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:10 schreef AnneGB het volgende:
[..]
Samenwonen mag inderdaad niet, maar het staat op een van hun namen denk ik. Echt heel vreemd. Met z'n twee in zo'n hokje lijkt me ook helemaal niks. Ze schelden mekaar de huid nu ook vol zodat iedereen kan meegenieten. Drama...
Ik download wel veel hele seizoenen series etc en heel veel muziek en ik ben Ziggo Z3 gewend dus met Z1 red ik het sowieso niet hahaquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:23 schreef loecje het volgende:
wat staat er eigenlijk in de regels over huisdieren?
samen wonen mag sowieso niet. zou ik ook niet willen met zn 2e (en hond) in 1 kamer... moet er niet aan denken.
@Mrjolyn_ ik download ook wel maar heb voldoende aan Z1 van ziggo. maar misschien scheelt het dat ik overdag niet thuis ben en ik downloads op pauze zet als ik gebruik maak van het internet.
doe ik ook (EZTVquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik download wel veel hele seizoenen series etc en heel veel muziek en ik ben Ziggo Z3 gewend dus met Z1 red ik het sowieso niet hahaZou mij veel te langzaam gaan, maar goed, dat ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |