abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97074031
Mijn huursubsidie is nog steeds niet gestort. Het wordt toch altijd op de 20ste over gemaakt? Ik heb het voor 15 april aangevraagd en heb ook gewoon een brief gekregen dat ik het krijg. Ik zie op een site dat het binnen 8 weken na aanvraag op je rekening moet worden gestort, maar ik las hier dat iemand het ook al had gekregen?

Mijn bank is altijd wel vrij snel met dat het geld wat gestort wordt er staat.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_97077177
Hmm, ik ben 29 april ingetrokken en heb nu de huurtoeslag van mei en juni ontvangen. Dus je zou het al wel binnen moeten hebben lijkt me...
pi_97077717
Ik heb geen geduld blijkt maar weer, want het staat er nu ook bij mij! Gelukkig dat van mei er ook bij :)
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_97085079
ik heb de huursubsidie ook eindelijk binnen. gelukkig vanavond geen droog brood.
klopt bij jullie het bedrag wel?

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 09:38 schreef toenie het volgende:
Jawel, ik heb het wel. Het standaardpakket, maar omdat ik geen televisie heb kan ik er geen gebruik van maken. :P
ah oke, ik dacht al ik ben genaaid door die vent bij ziggo.. maar valt mee dus

nu jullie het zeggen, er zitten idd wel heel veel duiven... hopen dan dat dat gras een beetje snel opkomt en er niet teveel mensen doorheen lopen. ik zie regelmatig mensen (in een leeftijdscategorie dat ze hier niet kunnen wonen) over dat pad lopen.

[ Bericht 9% gewijzigd door loecje op 20-05-2011 18:47:44 ]
pi_97085304
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:16 schreef Erwindeen het volgende:
@Loecje, haha nee joh! Dat bedoelde ik dus met 'snap niet dat iedereen zo moeilijk doet'. Dat afschroeven is allemaal onzin, heb zelf ook dat abonnement van ziggo. Je moet gewoon het kastje dat in je kamer zit intact laten en dat verdeelblokje gewoon in die kabeluitgang drukken (dus gewoon aan de buitenkant van het kastje zegmaar). Anders gezegd: helemaal niets verbouwen/losschroeven/whatever, gewoon dat verdeelblokje erin doen en klaar!

Niemand die dus weet wanneer alles een beetje afgerond wordt?
dan nog vind ik achter de bank bij mijn indeling geen logische plek. dan moeten de kabels voor het raam langs naar de andere kant, vandaar dat ik voor de meterkast gekozen heb.
pi_97096078
Ik had 290,- Dat betekent dus 145 voor 1 maand. Volgens mij stond er in de brief 146,- maar dat weet ik niet zeker.
pi_97104332
Ik heb 280, dus 140, terwijl mijn maandbijdrage 141 zou moeten zijn..
:: Toenie ::
pi_97105407
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 00:22 schreef toenie het volgende:
Ik heb 280, dus 140, terwijl mijn maandbijdrage 141 zou moeten zijn..
Ja, dat dus! Waar die 2 euro's heen zijn gegaan weet ik ook niet...
pi_97108539
Ik heb mijn huursubsidie nog niet binnen. Heb het aangevraagd op de dagdagelijks we het contract voor blok d moesten tekenen.
pi_97111283
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:55 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik had 290,- Dat betekent dus 145 voor 1 maand. Volgens mij stond er in de brief 146,- maar dat weet ik niet zeker.
dat heb ik dus ook. wil niet zeuren om die euro maar klopt niet helemaal
pi_97116220
Pff.. Wat kunnen sommige mensen asociaal zijn zeg; om de 10 sec uit het raam spugen (2e verdieping, dus als je er onder woont, heb je dat misschien zo op je zitten), troep en sigaretten uit het raam gooien, schreeuwen naar mensen die buiten naar hen kijken of ze klappen willen, keiharde muziek draaien. Het zou je (boven)buurtje maar zijn :p
pi_97118791
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:01 schreef Boelii het volgende:
Pff.. Wat kunnen sommige mensen asociaal zijn zeg; om de 10 sec uit het raam spugen (2e verdieping, dus als je er onder woont, heb je dat misschien zo op je zitten), troep en sigaretten uit het raam gooien, schreeuwen naar mensen die buiten naar hen kijken of ze klappen willen, keiharde muziek draaien. Het zou je (boven)buurtje maar zijn :p
Na verschillende studentenhuizen is die illusie dat studenten redelijk normale mensen zijn wel weg ja _O-
Tokkie staat niet gelijk aan laagopgeleid helaas.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_97121835
de vloer verkleurt ook wel heel erg! ik had paar bloempotjes bij het raam staan, daar zitten nu lichte cirkels. geen idee of het door de zon of door water(van de planten water geven) komt. maar ze zijn best wel heel erg opvallend.

ff foto van gemaakt:

daar stonden dus duidelijk 5 kleine potjes.
wat moet ik hier nu weer mee?

[ Bericht 20% gewijzigd door loecje op 21-05-2011 17:42:36 ]
pi_97122769
@loecje

Dat komt door het watergeven loecje. Schoonmaken al geprobeerd met een vochtige doek?
pi_97123432
ja dat heb ik geprobeerd, dit was een foto na het dweilen en nog extra poetsen...
vloer geeft op die plekken ook niet meer af. de rest van de vloer geeft nog steeds heel erg af, witte sokken die zwart worden enzo.
pi_97124660
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:01 schreef Boelii het volgende:
Ik vind het over het algemeen nog wel meevallen. Ik irriteer me alleen wel aan de mensen die op de gang keihard zitten te gillen/schreeuwen en/of de deur expres een aantal keer hard laten dichtklappen...
pi_97148754
Mijn vloer begon ook een beetje te verkleuren toen er wat water lag van een plant. Ik heb het toen op de een of andere manier nog wel snel schoon kunnen maken. De plant staat nu op een bord :P
pi_97212294
gaat er nog iemand naar rendo info-avond?
ik had eigenlijk wel een vraag maar ga uiteindelijk niet heen.

mag/kan er een modem op het stopcontact in de meterkast worden aangesloten. heeft dit gevolgen voor de verwarming of de meters(bijv die meter 2 voor warmte)?
pi_97216949
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:59 schreef loecje het volgende:
gaat er nog iemand naar rendo info-avond?
ik had eigenlijk wel een vraag maar ga uiteindelijk niet heen.

mag/kan er een modem op het stopcontact in de meterkast worden aangesloten. heeft dit gevolgen voor de verwarming of de meters(bijv die meter 2 voor warmte)?
Waarom sluit je niet gewoon een verlengsnoer aan?

En hoe lang duurde het bij jullie ongeveer voordat je het modem etc in huis had van Ziggo. Bijvoorbeeld vandaag besteld, wanneer dan ongeveer in huis en online?
pi_97217472
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef Perzikvrucht het volgende:

[..]

Waarom sluit je niet gewoon een verlengsnoer aan?

En hoe lang duurde het bij jullie ongeveer voordat je het modem etc in huis had van Ziggo. Bijvoorbeeld vandaag besteld, wanneer dan ongeveer in huis en online?
omdat ik geen stopcontacten meer over heb (en ja al genoeg stekkerdozen in gebruik) en er zit er eentje in de meterkast. ik weet alleen niet of die gebruikt kan worden.
stel dat ...[(geen idee of het zo is maar stel) het verwarmingsverbruik gemeten wordt door middel van hoeveelheid stroom. dan moet ik geen modem op dat stopcontact aansluiten.

ik had modem met iets meer dan een week in huis. aansluiten is simpel dus dezelfde dag online.
wel had ik besteld via telefoon, geen idee of dat nog verschil maakt.
zit je nu nog steeds zonder internet dan?
pi_97219385
Gister nacht om kwart over 1 ging iemand 3x hetzelfde R&B nummer draaien. veel te hard.
Prima hoor als je muziek iets te hard staat maar om kwart over 1 nachts? Dat vind ik toch wel vrij bijzonder.
Verder bevalt het prima overigens :D
pi_97221591
wie leert zijn kat aan door mijn het raam naar binnen te springen? ik schrok me dood.
ik had net een kat(zwart/wit) binnen lopen die ik met geen mogelijkheid onder het bed vandaan kreeg.
pi_97230232
Ik vraag mij sowieso af hoeveel mensen huisdieren houden - vissen niet meegerekend. Zullen er denk ik niet echt heel zijn?

Ach, is wel weer even een leuke bezigheid toch Loecje? ;)
pi_97232408
Heb van mijn directe buren echt totaal geen last (nooit gehoord :?). Verder wat harde muziek verderop de gang maar 's avonds nooit last van.
pi_97234700
Haha.. Die kat zat ook de hele tijd voor mijn raam! Zal wel komen omdat ik zelf ook een kat heb :) vind het verschrikkelijk om haar naar buiten te laten gaan, bang dat ze niet terug komt, of omdat anderen haar iets aan doen ofzo. Zij springt volgens mij ook graag bij anderen naar binnen, niks aan te doen. Misschien moet ik bij iedereen op de benedenverdieping maar een briefje in de bus doen dat m'n kat het leuk vind om door open ramen te springen en dat ze haar dan gewoon maar buiten weer moeten zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')