ah oke, ik dacht al ik ben genaaid door die vent bij ziggo.. maar valt mee dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:38 schreef toenie het volgende:
Jawel, ik heb het wel. Het standaardpakket, maar omdat ik geen televisie heb kan ik er geen gebruik van maken.
dan nog vind ik achter de bank bij mijn indeling geen logische plek. dan moeten de kabels voor het raam langs naar de andere kant, vandaar dat ik voor de meterkast gekozen heb.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:16 schreef Erwindeen het volgende:
@Loecje, haha nee joh! Dat bedoelde ik dus met 'snap niet dat iedereen zo moeilijk doet'. Dat afschroeven is allemaal onzin, heb zelf ook dat abonnement van ziggo. Je moet gewoon het kastje dat in je kamer zit intact laten en dat verdeelblokje gewoon in die kabeluitgang drukken (dus gewoon aan de buitenkant van het kastje zegmaar). Anders gezegd: helemaal niets verbouwen/losschroeven/whatever, gewoon dat verdeelblokje erin doen en klaar!
Niemand die dus weet wanneer alles een beetje afgerond wordt?
Ja, dat dus! Waar die 2 euro's heen zijn gegaan weet ik ook niet...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:22 schreef toenie het volgende:
Ik heb 280, dus 140, terwijl mijn maandbijdrage 141 zou moeten zijn..
dat heb ik dus ook. wil niet zeuren om die euro maar klopt niet helemaalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:55 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik had 290,- Dat betekent dus 145 voor 1 maand. Volgens mij stond er in de brief 146,- maar dat weet ik niet zeker.
Na verschillende studentenhuizen is die illusie dat studenten redelijk normale mensen zijn wel weg jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:01 schreef Boelii het volgende:
Pff.. Wat kunnen sommige mensen asociaal zijn zeg; om de 10 sec uit het raam spugen (2e verdieping, dus als je er onder woont, heb je dat misschien zo op je zitten), troep en sigaretten uit het raam gooien, schreeuwen naar mensen die buiten naar hen kijken of ze klappen willen, keiharde muziek draaien. Het zou je (boven)buurtje maar zijn :p
Ik vind het over het algemeen nog wel meevallen. Ik irriteer me alleen wel aan de mensen die op de gang keihard zitten te gillen/schreeuwen en/of de deur expres een aantal keer hard laten dichtklappen...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:01 schreef Boelii het volgende:
Pff.. Wat kunnen sommige mensen asociaal zijn zeg; om de 10 sec uit het raam spugen (2e verdieping, dus als je er onder woont, heb je dat misschien zo op je zitten), troep en sigaretten uit het raam gooien, schreeuwen naar mensen die buiten naar hen kijken of ze klappen willen, keiharde muziek draaien. Het zou je (boven)buurtje maar zijn :p
Waarom sluit je niet gewoon een verlengsnoer aan?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:59 schreef loecje het volgende:
gaat er nog iemand naar rendo info-avond?
ik had eigenlijk wel een vraag maar ga uiteindelijk niet heen.
mag/kan er een modem op het stopcontact in de meterkast worden aangesloten. heeft dit gevolgen voor de verwarming of de meters(bijv die meter 2 voor warmte)?
omdat ik geen stopcontacten meer over heb (en ja al genoeg stekkerdozen in gebruik) en er zit er eentje in de meterkast. ik weet alleen niet of die gebruikt kan worden.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef Perzikvrucht het volgende:
[..]
Waarom sluit je niet gewoon een verlengsnoer aan?
En hoe lang duurde het bij jullie ongeveer voordat je het modem etc in huis had van Ziggo. Bijvoorbeeld vandaag besteld, wanneer dan ongeveer in huis en online?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |