dat was ik waarschijnlijk want heb er verder nog niemand over gehoord.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:22 schreef toenie het volgende:
Ik las in dit topic dat iemand anders dat ook gedaan had, dus heb het ook even gedaan. In principe komt het op hetzelfde neer als dat een stop of aardlekschakelaar omslaat: je hebt altijd even geen stroom.
Heb het wel snel in een stekkerdoos gedaan en die in de meterkast gedaan. Daarin heb ik ook mijn modem nu zitten.
Hoelang wacht je daar al op dan? want ik las dat het een paar maand kan duren? :Squote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:03 schreef Perzikvrucht het volgende:
[..]
Wel besteld bij Lijnbrandt maar helaas nog niet binnen.
Welke aansluiting in de hoek van de kamer?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:03 schreef Apogist het volgende:
hmmz, dus iedereen zet de modem in de meterkast?
ik heb de modem+router neergezet bij de aansluting in de hoek van de kamer.. veel makkelijker en geen kabels door de kamer als je niet wireless wilt.
@ loecje, haha ja bij mij kwamen ze ook een week terug rond 9 uur aan de deur, was nog niet eens wakker
Je kan eventueel gewoon dat verdeelblokje met een kabeltje aansluiten, ik neem aan dat jullie lijnkwaliteit zo goed is, dat dit geen probleem vormt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 06:18 schreef loecje het volgende:
Erwindeen, die in de kamer daar past het verdeelblokje, of hoe dat ook maar heet, niet op. daarvoor moet je het plaatje losschroeven en dat kan volgens mij alleen bij die in de meterkast.
@toenie, jij hebt geen tv abbo? maar dan kan je toch ook geen internet hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |