Het hangt meer af van een gelukstreffer dan uit te gaan van een korte wachttijd. Over het algemeen duurt her vrij lang.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:44 schreef loecje het volgende:
[..]
als er veel woningen tegelijk beschikbaar komen is er ook een kortere wachttijd. de studio's van blok 5 gingen soms naar mensen met maar een paar punten(paar maand inschrijftijd). op die manier kan je vrij makkelijk een studio bemachtigen.
laatst stond er weer een van deze studio's op woningnet en daar waren gigantisch veel reacties op. weg gegaan naar iemand met in de 40 punten(meer dan 3jaar).
Je kunt nog wat aan de styling van je woonruimte doen, maar dat komt welquote:
als de laatste studio's allemaal weg gaan naar mensen met minder dan half jaar inschrijftijd is het geen gelukstreffer meer maar gewoon korte wachttijd. ik weet niet hoe dat in amsterdam zit maar zo was het bij deze studio's welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het hangt meer af van een gelukstreffer dan uit te gaan van een korte wachttijd. Over het algemeen duurt her vrij lang.
Zo gaat het in Amsterdam ook. Bij oplevering heb je bijna geen inschrijftijd nodig, maar een maand later zou het zomaar 3 jaar kunnen zijn. Ik maak nu bijv geen kans meer op een studio in het complex waar ik al woonquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:06 schreef loecje het volgende:
[..]
als de laatste studio's allemaal weg gaan naar mensen met minder dan half jaar inschrijftijd is het geen gelukstreffer meer maar gewoon korte wachttijd. ik weet niet hoe dat in amsterdam zit maar zo was het bij deze studio's wel
half februari is dan ook wel een goede periode. nog geen nieuwe studenten die de stad overspoelen en de huidige studenten hebben vaak al wel iets. dus je hebt dan alleen nog mensen die opzoek zijn naar iets beters.
Je geeft het al te kennen in je eigen ''bericht''. Het heeft zeker wel met geluk te maken, niet zo zeer wat betreft het reageren erop maar het ligt voornamelijk gelegen om op de juiste moment en op de juiste plek achter te komen dat een woningbouwvereniging meerdere studio's vrij heeft staan voor bewoning. Over het algemeen dien je gewoon te concurreren met tientallen andere personen die op dezelfde woonruimte gereageerd hebben waardoor het afhangt op je inschrijfdatum. Ik sta nu 5 maanden op Studentenwoningweb ingeschreven, zonder resultaat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:06 schreef loecje het volgende:
[..]
als de laatste studio's allemaal weg gaan naar mensen met minder dan half jaar inschrijftijd is het geen gelukstreffer meer maar gewoon korte wachttijd. ik weet niet hoe dat in amsterdam zit maar zo was het bij deze studio's wel
lag ook wel aan de periode, zo halverwege het collegejaar. nog geen nieuwe studenten die de stad overspoelen en de huidige studenten hebben vaak al wel iets. dus je hebt dan alleen nog mensen die opzoek zijn naar iets beters.
Bij Ascoli in de Oosterstraat hebben ze magneetjes met haakje. Wel prijzig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:58 schreef loecje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ben ze ook nog niet in een winkel tegen gekomen...
Ik moest het voor het eerst aanvragen en had binnen een week een reactie, geloof ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:14 schreef Jansie het volgende:
Weet iemand hoe dat zit dan met huursubsidie? Ik heb dus een verandering van huursubsidie aangevraagd, kreeg voorheen 70 euro huursubsidie en heb nu dus een wijziging aangevraagd. Helaas heb ik ( na inmiddels 3 weken ) nog steeds geen bevestiging gehad?
Heeft iemand al wel een bevestiging gehad voor aanvraag van huursubsidie & hoelang duurde dat?
Aha. heb je die in het bovenste stopcontact?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:09 schreef toenie het volgende:
Ik heb er een lamp, die is ooit bij de Lidl gekocht, welke ik direct in het stopcontact kan steken. Zit een mooie draaiknop op voor de lichtsterkte.
Wel besteld bij Lijnbrandt maar helaas nog niet binnen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:59 schreef Ebb het volgende:
Zijn hier ook mensen aanwezig die glasvezel van Lijbrandt of Kick XL hebben?
dan heb ik blijkbaar hele rustige buren. als ik ergens 'overlast' van heb is het iemand die boven over de gang stampt (WIE?:P) of mensen die in de gang schreeuwen met name snachts.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:56 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Het is bij mij ook te gehorig, serieus. Of mijn buurmeisje heeft haar tv altijd veel te hard, maar kan het altijd letterlijk verstaan. En zelf is ze ook vrij luidruchtig.
Mijn bovenbuur jongen heeft zn muziek ook altijd heel hard, verschrikkelijk.
dat was ik waarschijnlijk want heb er verder nog niemand over gehoord.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:22 schreef toenie het volgende:
Ik las in dit topic dat iemand anders dat ook gedaan had, dus heb het ook even gedaan. In principe komt het op hetzelfde neer als dat een stop of aardlekschakelaar omslaat: je hebt altijd even geen stroom.
Heb het wel snel in een stekkerdoos gedaan en die in de meterkast gedaan. Daarin heb ik ook mijn modem nu zitten.
Hoelang wacht je daar al op dan? want ik las dat het een paar maand kan duren? :Squote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:03 schreef Perzikvrucht het volgende:
[..]
Wel besteld bij Lijnbrandt maar helaas nog niet binnen.
Welke aansluiting in de hoek van de kamer?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:03 schreef Apogist het volgende:
hmmz, dus iedereen zet de modem in de meterkast?
ik heb de modem+router neergezet bij de aansluting in de hoek van de kamer.. veel makkelijker en geen kabels door de kamer als je niet wireless wilt.
@ loecje, haha ja bij mij kwamen ze ook een week terug rond 9 uur aan de deur, was nog niet eens wakker
Je kan eventueel gewoon dat verdeelblokje met een kabeltje aansluiten, ik neem aan dat jullie lijnkwaliteit zo goed is, dat dit geen probleem vormt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 06:18 schreef loecje het volgende:
Erwindeen, die in de kamer daar past het verdeelblokje, of hoe dat ook maar heet, niet op. daarvoor moet je het plaatje losschroeven en dat kan volgens mij alleen bij die in de meterkast.
@toenie, jij hebt geen tv abbo? maar dan kan je toch ook geen internet hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |