abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96609646
toenie, welk mes ophang systeem bedoel je? ik kan het niet vinden, maar klinkt wel handig.

je hebt ook wand-/plafondmagneten met zo'n haakje. die zijn ook niet duur maar wel erg sterk.
pi_96610712
Ik heb het mesophangsysteem van FINTORP. Is een setje waar nog geen schroeven bij zitten, maar dat maakt niets uit. Ik gebruik alleen het onderdeel met de magneetjes daarin. Hier plakte ik vervolgens dubbelzijdig tape op en vervolgens vastgeplakt aan het frame van het canvas doek. Dan is het even de positie bepalen op de muur en er tegen aan hangen. :)

Die wandmagneten met haakjes ben ik niet tegengekomen, vandaar deze oplossing. Daarbij moest ik dit canvas doek op twee plekken bevestigen, dus zou dan twee van die magneten moeten hebben. Ben er wel benieuwd naar trouwens!

Edit: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20202083 Nog een eurootje goedkoper dan ik dacht.
:: Toenie ::
pi_96613006

ben ze ook nog niet in een winkel tegen gekomen...

[ Bericht 0% gewijzigd door loecje op 11-05-2011 20:30:40 ]
pi_96665599
Ik wilde foto's uploaden maar weet iemand hoe dat moet :$
pi_96666944
met bijvoorbeeld http://tinypic.com/?t=postupload (als je foto's groot zijn ff resize)
uploaden en dan "IMG Code for Forums & Message Boards" kopieren en in je tekst plakken.
pi_96667690
pi_96667710
Gelukt thanks loecje!
pi_96668785
grappig, bijna mijn inrichting(bank/tv gespiegeld) maar door andere kleuren lijkt het totaal anders
ziet er leuk uit!

Dat boven de bank? is dat zo'n sticker?
pi_96670924
Hehe mooi roze ook :P Bij mij is alles zwart. Ik zal ook ff een foto maken.

@Jansie Welke blok zit je?
pi_96671425
Erg leuk Jansie! erg effectief ingericht :9 links is een kast neem ik aan?
pi_96673137
Leuke foto Jansie! Je hebt ook heel tof uitzicht, ik zit tegen andere containers aan te kijken. Pas als ik uit het raam ga hangen kan ik ook een beetje van het uitzicht genieten :P
pi_96674823
Hier ook nog maar eens een plaatje

pi_96686932
Is zo'n muursticker goed te verwijderen van de muur, dat ie niet allemaal vieze sporen achterlaat?
pi_96695596
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:41 schreef Jansie het volgende:
[ afbeelding ]
I LIKE!
pi_96709687
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:02 schreef AnneGB het volgende:
Is zo'n muursticker goed te verwijderen van de muur, dat ie niet allemaal vieze sporen achterlaat?
dat vraag ik me dus ook af. maar opzich zitten dezelfde wandplaten in de douche, dus waterbestendig lijkt mij. daar kan je wel een beetje op poetsen om een plaklaag eraf te halen.
pi_96728833
Muurstickers zijn erg gemakkelijk te verwijderen, kom zelf van een container van het Damsterdiep had ik ook meerdere muurstickers dus no worries!
@ grutor ; links is inderdaad een (kleding) kast.
Heb daar tegen over nog een bestekkast voor borden enzo ( maak nog wel ff een foto )
@ dery; Thanks & ik zit in blok D
pi_96730438
Voor de mensen met mobiel internet: hebben jullie oook zo'n slechte verbinding? De helft van de tijd heb ik gewoon geen verbinding, heb t gevoel dat de muren e.d. Het tegenhouden. En als ik in bed lig wwerkt het wel altijd perfect.

Ik ben ook eindelijk gebeld door kpn!! Ze komen 31 mei eindelijk langs! Duurt nog wel een dikke 2,5 week maargoed..
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_96730929
Ik heb altijd wel een redelijk goede verbinding met mijn mobiel internet (Hi / KPN). Zit nu nog steeds via mobiel internet totdat ik mijn Ziggo verbinding krijg. Afgelopen week besteld, dus dat kan nog wel even duren.

Het kan best zijn dat de container wat signalen tegenhoudt, dat heeft te maken met de Kooi van Faraday. Door de metalen wanden worden signalen teruggekaatst waardoor er minder makkelijk signalen in of uit kunnen gaan. Zelf merk ik dit heel erg met de FM ontvangst dat ik via de lucht ontvang: Als ik mijn raam open heb, is het bereik heel goed. Zodra het raam dicht is, moet ik op de goeie plek in mijn kamer gaan staan om redelijk tot goed bereik te hebben.
pi_96731307
Ik heb net de meterstanden even vergeleken met de meterstanden toen ik hier net kwam wonen (ongeveer een week geleden). Ik zie dat de 3de meter ("Warmte", de enige digitale meter) van ongeveer 7 kWh naar ongeveer 14 is gegaan. Dit snap ik eigenlijk niet, want ik heb de "verwarming/airco" nooit aangehad.

Hoe is dit bij jullie?
pi_96731804
Meter 2 heb je het over, ga ik van uit? (Inderdaad de enige digitale meter). Ik had daar als meterstand iets van 122 staan en dat is gestegen naar 134. Ik heb mijn warming/airco ook op uit staan: Bovenste knopje in het midden, onderste knopje links.
pi_96732302
En hoe lang woon je er al :)? Kan je me misschien ook je andere standen (verschil) doorgeven (evt via pm)? Daar ben ik wel geintresseerd naar.
pi_96733072
Je hebt een PM ontvangen. Ik zag op het informatieblad van NDEA ook staan dat de middelste stand ook daadwerkelijk 'uit' hoort te zijn. Dus ben vrij benieuwd waar het verbruik vandaan komt.
pi_96733989
Ik heb het net ook even gecheckt en meter 2 begon ik met 16.9 en hij staat nu op 83.6? Wtf? Waar staat die meter voor? Bij mij staat de airco/verwarming ook gewoon uit, al sinds ik er woon en dat is nu 4 week geleden.

Kreeg ook mail dat er binnenkort een info avond was over het gebruik ed daarvan dus denk dat ik mij maar voor ga aanmelden.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_96736720
warmte meter is voor warm water.
je hebt 2 meters eentje voor koud water en eentje voor warm water.
je verwarming kost alleen stroom als het goed is(staat bij mij ook uit)\

herinnert mij eraan dat ik mn begin meterstanden nog moet doorgeven, kan nu nu ik internet heb.
pi_96737083
De 4e meter is voor warm water, de 2e meter warmte is ergens anders voor lijkt me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')