dat vraag ik me dus ook af. maar opzich zitten dezelfde wandplaten in de douche, dus waterbestendig lijkt mij. daar kan je wel een beetje op poetsen om een plaklaag eraf te halen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:02 schreef AnneGB het volgende:
Is zo'n muursticker goed te verwijderen van de muur, dat ie niet allemaal vieze sporen achterlaat?
Precies. Ik snap dus ook niet waar de 2e meter voor is. Ik zal NDEA even mailen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:44 schreef Mrjolyn_ het volgende:
De 4e meter is voor warm water, de 2e meter warmte is ergens anders voor lijkt me?
Hoezo, in Amsterdam heb je studio's die kosten 70 per maand extra maar dan incl water/electra/internet/tv, kom je onder de streep op hetzelfde bedrag uitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zou bijna vanuit Amsterdam naar Groningen verhuizen om zo'n goedkoop studio te bemachtigen. Geluksvogels.
In Amsterdam een ''nieuwe'' studio krijgen? Als je minimaal 3 jaar wacht misschien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoezo, in Amsterdam heb je studio's die kosten 70 per maand extra maar dan incl water/electra/internet/tv, kom je onder de streep op hetzelfde bedrag uit.
Moet ik wel bij zeggen dat deze studio's er erg netjes uitzien! (en mooi ingericht door de meeste bewoners) De vloer, lag die er ook al in?
Voor deze moest je ook gewoon ingeschreven staan volgens mij, hoe land weet ik niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
In Amsterdam een ''nieuwe'' studio krijgen? Als je minimaal 3 jaar wacht misschien.
Dat is logisch, maar daar ging het mij niet om, nergens staat dan ook dan ik het tegendeel beweer. Echter is de prijs -wat hun ervoor betalen- best mooi. Ook omdat het vrij nieuw is en van goede voorzieningen voorzien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:17 schreef alors het volgende:
[..]
Voor deze moest je ook gewoon ingeschreven staan volgens mij, hoe land weet ik niet.
Ja, ook nieuwbouwquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
In Amsterdam een ''nieuwe'' studio krijgen? Als je minimaal 3 jaar wacht misschien.
Ik heb vorige maand rond de twintigste al huurtoeslag ontvangen. Volgens mij heb ik het voor het tekenen van het contract al aangevraagd. Je moet rekening houden met een verwerkingstijd van ongeveer 8 weken, dus ik neem aan dat je het deze maand wel krijgt, als je een bevestigingsbrief van de belastingsdienst gekregen hebt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:12 schreef Perzikvrucht het volgende:
Hebben mensen van blok D al eens huurtoeslag ontvangen? Ik heb nog niks ontvangen en heb het aangevraagd op de dag dat ik mijn contract had getekend. Mijn rekening gaat het denk ik niet heel lang volhouden zonder huurtoeslag namelijk.
Maar het gaat er niet om of het wel of niet bestaat. Dus die vraagstelling is überhaupt irrelevant. Ook in Amsterdam te verkrijgen, maar wel na lang wachten.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, ook nieuwbouw. Iets minder mooi afgewerkt dan Groningen, maar handiger ingedeeld. En inderdaad met 3 jaar wachten kan je erin. Om aan te geven: het bestaat.
Toen die studio's opgeleverd werden had je genoeg aan 1-1.5 jaar. Dat noem ik niet lang.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Maar het gaat er niet om of het wel of niet bestaat. Dus die vraagstelling is überhaupt irrelevant. Ook in Amsterdam te verkrijgen, maar wel na lang wachten.
Toen is inderdaad ''toen''. In het heden kampt Amsterdam echter in zijn totaliteit met gebrek aan woonvoorzieningen, voor studenten, waardoor wachtlijsten stuk langer zijn dan in het verleden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Toen die studio's opgeleverd werden had je genoeg aan 1-1.5 jaar. Dat noem ik niet lang.
ik heb het ook al voor tekenen van contract aangevraagd en de papieren ook al begin april ontvangen. ik kom een beetje heel krap te zitten met mn geld op deze manier.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:06 schreef AnneGB het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand rond de twintigste al huurtoeslag ontvangen. Volgens mij heb ik het voor het tekenen van het contract al aangevraagd. Je moet rekening houden met een verwerkingstijd van ongeveer 8 weken, dus ik neem aan dat je het deze maand wel krijgt, als je een bevestigingsbrief van de belastingsdienst gekregen hebt.
als er veel woningen tegelijk beschikbaar komen is er ook een kortere wachttijd. de studio's van blok 5 gingen soms naar mensen met maar een paar punten(paar maand inschrijftijd). op die manier kan je vrij makkelijk een studio bemachtigen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Toen is inderdaad ''toen''. In het heden kampt Amsterdam echter in zijn totaliteit met gebrek aan woonvoorzieningen, voor studenten, waardoor wachtlijsten stuk langer zijn dan in het verleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |