Bij een WTO systeem maakt het erg uit hoe het systeem is ingesteld. Vaak wordt een WTO systeem gebruik i.c.m. wandverwarming. Daardoor is een zeer lage leiding temperatuur mogelijk waardoor het systeem wel efficient is. Bij gebruik van heteluchtverwarming zal het systeem minder efficient zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:32 schreef -Maku- het volgende:
Nouja, dat ze schrijven dat zo'n systeem 40% meer verbruik heeft dan een gewone hr ketel, vind ik toch niet echt positief klinken....
Idd erg vervelend! Soms kan je niet eens door het normale pad met je fiets omdat het daar ook vol staat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef toenie het volgende:
Bezoekersfietsen in het normale fietshok vind ik persoonlijk ook wat onhandig. Heb nu af en toe ook al eens dat het helemaal vol staat en dat de fiets gewoon ergens aan de zijkant moet staan... wat dan eigenlijk niet mag
Voor de rest bevalt het me prima trouwens
vind het wel knap, die jongen woont er sinds 31 april. Que?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:11 schreef polavi het volgende:
In de universiteitskrant staat deze week een kleine reportage over de containers (p4-5). Er stond niet veel nieuws. Op pagina 11 is er nog een interview met een bewoner. Het is bekijken via internet http://www.uk.rug.nl
Leuk idee!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:22 schreef loecje het volgende:
na de 18e kan ik ook wel. iedereen?
en welke dag dan?
donderdag(21-7), vrijdag(22-7) of zaterdag(23-7) lijkt mij het meest handig ivm (mogelijk) vakantie werk enzo.
19 juli is volgens mijn agenda op een dinsdag(19 juni is al geweest)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:39 schreef LN17 het volgende:
[..]
Leuk idee!
Of zondag de 19e;)? Ik ga net voor een paar dagen weg vanaf de 21ste!
Stom, keek op de agenda van de computer en zag 19e op zondag, maar was idd juni.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:10 schreef loecje het volgende:
[..]
19 juli is volgens mijn agenda op een dinsdag(19 juni is al geweest)
wel te hopen dat het tegen die tijd mooi weer is. anders moeten we nog partytenten ofzo regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |