abonnement Unibet Coolblue
pi_98952721
vreemd dat mmjl91 dat dan niet heeft...
pi_98952889
Bij mij is het nog steeds 358 :)
pi_98977077
Ik denk trouwens dat we deze week posters moeten gaan ophangen? Ik heb btw geen printer :P
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_98979407
En de woning is op woningnet geaccepteerd!
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_98980562
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:29 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik denk trouwens dat we deze week posters moeten gaan ophangen? Ik heb btw geen printer :P
laten we eerst maar eens een poster maken voordat we gaan printen ;)
ik kom iets wat om in het schoolwerk op het moment.
mocht iemand een creatieve bui hebben ga je gang en maak er wat moois van
pi_98981575
Het hoeft toch geen spectaculair postertje worden? Gewoon wat woorden over 20 juli, vanaf hoelaat en zorgen voor je eigen bbq + drinken e.d. En een simpel plaatje..

Tenzij iemand hier anders over denkt? :P
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_98982365
- Verkeerd topic.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_99069597
Ze zijn nu ook bezig met de paaltjes langs het middenstuk. Daar gaat het stukje afsnijden :(
:: Toenie ::
pi_99069678
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:18 schreef toenie het volgende:
Ze zijn nu ook bezig met de paaltjes langs het middenstuk. Daar gaat het stukje afsnijden :(
Haha dat dacht ik ook al zonet :'(
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:15:57 #160
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_99072259
Het hek aan de oostkant is wel weer open. Niet langer omlopen als je naar de snackbar gaat!
pi_99075978
ow dan hoeven we ook niet meer af te snijden gewoon lekker rechtdoor rijden

ik heb ff wat geprutst:

wat vinden jullie?

nu nog een tekst. wie helpt?

[ Bericht 27% gewijzigd door loecje op 05-07-2011 21:54:06 ]
pi_99091377
Ziet er goed uit Loecje!

overigens idee voor de tekst. misschien is het handig het forum hier op Fok te vermelden zodat nog meer mensen hier komen. is wel handig toch?
pi_99094833
Daarom had ik het idee van de QR-code ;)

En qua tekst zat ik te denken (concept) aan:

quote:
"BuurtBBQ!"
Op 20 juli wordt er een 'buurtBBQ' gehouden. Leer je (over-)buurvrouw/man eens kennen en kom gezellig er bij zitten!

Eigen BBQ, eten en drinken meenemen. O ja, een stoel kan ook handig zijn!

20 juli, 19:00. Plaats ????

Meer info: -->> *Verwijs naar QR-code*
Is wel vrij basic, maar hoeft ook geen lap tekst te zijn.
:: Toenie ::
pi_99097365
Ik zou persoonlijk veel minder op schrijven.

BBQ
Eigen alles
20 juli - 19.00
Gras Blok A - Blok B
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_99099441
alsof iedereen iets met een QR-code kan.
pi_99100130
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 06:10 schreef loecje het volgende:
alsof iedereen iets met een QR-code kan.
Ik weet dat jij het niet kan, maar ik denk ongeveer de helft wel ;) Ik denk persoonlijk dat een QR-code eerder even ingescand wordt, dan dat een url onthouden wordt. (Tenminste, als ver wezen wordt naar dit topic)
:: Toenie ::
pi_99102521
ja of gewoon.

voor meer info-> Google ''fok bodenterreinstudio's''

lijkt mij best duidelijk
pi_99102742
Ik wist niet eens wat een qr code was. Maar heb het even gegoogle't, maar ik denk dat een heleboel mensen daar niets mee kunnen.
Wat Toeni voor tekst heeft vind ik prima! Moeten alleen kijken hoe we verwijzen naar het Fok forum.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_99103727
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:35 schreef Ebb het volgende:
ja of gewoon.

voor meer info-> Google ''fok bodenterreinstudio's''

lijkt mij best duidelijk
Vind ik ook wel een goeie optie! :) Mooi, die reeks die zo bij de resultaten staat!
:: Toenie ::
pi_99108540
hey!
Ik woon er ook en ik lees eigenlijk heel vaak mee in dit gesprek, dus toch maar besloten om een account aan te maken.

Leuk idee om te BBQen! :)
Misschien is een facebook verwijzing een optie?
Je kan dan zelf een evenement toevoegen (in dit geval dus een BBQ), tijd, plaats en wat de bedoeling is en dan kan iedereen (die FB heeft) aangeven of ze aanwezig zijn of niet.. en ook niet FB leden kunnen volgens mij alles lezen.

Maar info--> Google: "fok bodenterreinstudios" is ook prima!
pi_99119814
Ben niet echt fan voor een facebook evenement. Ik gebruik zelf wel facebook en jullie vast ook, maar het is niet de plek waar we alles bespreken, dat is het forum. Alhoewel het natuurlijk wel handig is dat je ziet wie aanwezig is en wie niet :P
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_99120195
is er niet ergens iets waar je een simpele shortlink kan maken die makkelijk te onthouden is?
dan zou de reekspagina: Topicreeks: Bodenterreinstudio's in de Stad Groningen #2 als simpele link kunnen.
pi_99135635
Ben ook niet voor een facebook evenement. Dit werkt prima, tinyurl van MH er in en dan alleen nog ff de posters ophangen :)
:: Toenie ::
pi_99142391
wie heeft er een kleurenprinter?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 juli 2011 @ 11:54:06 #176
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99146260
Er is vast en zeker niet zo'n topic voor bewoners van de containers aan 't Damsterdiep ;( ?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_99147052
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Er is vast en zeker niet zo'n topic voor bewoners van de containers aan 't Damsterdiep ;( ?
Niet dat ik weet, dus aan jou de eer om zo'n topic te maken. ;)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 juli 2011 @ 12:16:01 #178
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99147072
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:15 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, dus aan jou de eer om zo'n topic te maken. ;)
Misschien zodra ik er officieel in zit, ;) .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_99147728
damsterdiep heeft wel een hyves pagina. die nogal inactief is.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 juli 2011 @ 12:53:25 #180
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99148523
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:30 schreef loecje het volgende:
damsterdiep heeft wel een hyves pagina. die nogal inactief is.
Ik heb geen Hyves, :+ .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_99191665
hebben jullie elkaar eigenlijk ook wel eens in het echt ontmoet? Of wordt de bbq de eerste keer?
pi_99193266
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:36 schreef loecje het volgende:
wie heeft er een kleurenprinter?
Al een reactie binnen ?
Stuur anders maar een PM
pi_99199742
wie zaten er woensdag nacht om een uurtje of 3 buiten te zingen?
♫ Hamburgers met korting. Oh Oh Oh ♫
ik krijg het nu niet meer uit mn kop :(

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef Lis1234 het volgende:
hebben jullie elkaar eigenlijk ook wel eens in het echt ontmoet? Of wordt de bbq de eerste keer?
paar mensen ken ik wel, en vast wel eens paar tegen gekomen zo in de gangen.
maar verder heb ik weinig contact nog met mn buren. vandaar dus ook de BBQ voor alle buren.
pi_99212931
Ik kreeg een telefoontje over mijn klacht van de gehorigheid. Ze waren met allerlei tests bezig en nog voor de bouwvak moest hier iets uit komen en gingen ze kijken wat ze daar eventueel aan gingen doen. Ik hoop dat ze er wat mee doen :) ik vraag me alleen af wat ze er aan zouden kunnen doen :p Ze kunnen toch niet er tussen allemaal isolatie aan gaan brengen als die dingen allemaal op elkaar staan?

Ik heb nog helemaal niemand ontmoet van het forum, iig niet dat ik er me van bewust ben :)
pi_99213062
in de studio's zou ik het ook niet weten.
maar iets om het geluid in de gang te dempen zou al heel veel schelen denk ik
geluidsdempers of iets op de douchedeur, luiken, voordeur, fietsenhokdeur
pi_99216931
zo wat zeggen jullie ervan?


ff een snelle reactie, op en aanmerkingen.
want ik kan morgen 5 pagina's in kleur uitprinten. volgens mij kan ik nog steeds elk blok zo inlopen met de elektronische sleutel dus dan zal ik ze ophangen.

[ Bericht 3% gewijzigd door loecje op 08-07-2011 20:27:22 ]
pi_99219612
Ik vind hem goed zo :)
pi_99220053
Mijn druppel doet het nog steeds niet, zelfs na meerdere keren bellen/resetten.. hebben meerdere mensen daar last van?

Weet een van jullie trouwens het precieze bedrag van de huismeester-service kosten? Het is iets in de 3 euro, maar hoeveel weet ik niet..
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_99220260
Bij mij is het ¤3,05. Wel raar dat je druppel het niet doet, nu kom je er dus helemaal niet in? In welk blok woon je?
pi_99220396
Ik ga wonen in blok E (672), vandaag huurcontract getekend. Had zondag gekeken en toen deed mijn druppel het ook niet.. melding van gemaakt, het zou gefixt zijn werd mij tijdens het tekenen verteld. Kom ik vandaag na het tekenen daar, deed hij het nog niet. Weer gebeld, zou twee uur later weer klaar zijn. Kom ik daar 4 uur later weer, werkt het nog steeds niet. Gelukkig woon ik er niet. Dat zou pas kut zijn...
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_99220408
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:23 schreef Boelii het volgende:
Bij mij is het ¤3,05. Wel raar dat je druppel het niet doet, nu kom je er dus helemaal niet in? In welk blok woon je?
Is het bij iedereen 3,05?
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_99220859
Loecje, ziet er goed uit!
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_99224741
Prima uitnodiging :)
pi_99226137
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:27 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik ga wonen in blok E (672), vandaag huurcontract getekend. Had zondag gekeken en toen deed mijn druppel het ook niet.. melding van gemaakt, het zou gefixt zijn werd mij tijdens het tekenen verteld. Kom ik vandaag na het tekenen daar, deed hij het nog niet. Weer gebeld, zou twee uur later weer klaar zijn. Kom ik daar 4 uur later weer, werkt het nog steeds niet. Gelukkig woon ik er niet. Dat zou pas kut zijn...
die van mij doet het bij alle blokken. vraag anders eens bij je buren ofzo of je de reserve druppel mag lenen. iedereen krijgt er 2 dus er is vast wel iemand die er een over heeft

ik heb er geen een over. sluit mezelf nog wel eens buiten dus moet een reserve beschikbaar hebben.
pi_99233262
Prima poster loecje :)

Nu hopen dat de huismeester 'm laten hangen ^^'
:: Toenie ::
pi_99235569
voor de huismeester ook goed als iedereen elkaar een beetje kent.
moeten we na tijd wel zorgen dat we alles een beetje netjes opruimen anders is de huismeester denk ik niet zo blij meer.
pi_99236851
zo nu helemaal mooie afdrukken. exlurker heeft in kleur geprint en geseald.
pi_99241794
Mijn taak zit er op, de afdrukken zijn gedeponeert in de brievenbus, het verdere verloop is nu voor PostNL
pi_99251733
Ik heb overigens op mijn werk enigzins vrij gevraagd, ik moést 3 avonden aangeven en de vrijdag en dinsdag vielen al weg dus ik heb voor de 20ste wel een 2e selectie aangevraagd, hopelijk plant ie me niet in.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_99252504
hebben jullie ook dat de deur zo moeilijk open gaat?
ik heb het idee dat ik steeds harder aan de deur moet trekken om hem open te krijgen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')